-
- Thread starter
- #1
Εδω και πολυ καιρο o ecu κραταει σφαλμα χαμηλης τασης μπαταριας.ενω το λαθος σβηνεται ξαναεμφανιζεται παρολο που η μπαταρια ειναι καινουργια. Που μπορει να οφειλεται αυτο?
Εχω μπει σε μια διαδικασια ψαξιματος αλλα ακομα δεν εχω βρει ακρη.Το αμαξι αναλογα τα κεφια του δεν κραταει ρελαντι και μετα τις 5800 κοβει.Μεχρι στιγμης εχουν καθαριστει μπεκ,πεταλουδα μεσα στο κυκλωμα και εξωτερικα,καθαρισμος maφ.
Στην διαγνωση εγκεφαλου εβγαλε χαμηλη ταση μπαταριας και ενα error στο 2ο λ οτι ειναι και καλα πολυ ελευθερος(αυτο δεν με απασχολει ουτε εχει θεμα στην αποδοση γενικοτερα).Επισης ο 1ος λ διαβαζε και μερικες χαμηλη ταση (0.15 κολλημενος) ενω επρεπε κανονικα οι τιμες να ανεβοκαταβαινουν σε σταθερο γκαζι 2500στροφες.
Πρεπει να μετρηθει και με πληρη φορτιο στο δρομο να επιβεβαιωσω τις τιμες και να δω τιμες λ,γωνια πεταλουδας και ταση ecu.
**Α και τρομπα βενζινης κομπλε,μετρηθηκε και αυτη!
Stupa - νος ετοιμαστειτε για μετρησεις
Εχω μπει σε μια διαδικασια ψαξιματος αλλα ακομα δεν εχω βρει ακρη.Το αμαξι αναλογα τα κεφια του δεν κραταει ρελαντι και μετα τις 5800 κοβει.Μεχρι στιγμης εχουν καθαριστει μπεκ,πεταλουδα μεσα στο κυκλωμα και εξωτερικα,καθαρισμος maφ.
Στην διαγνωση εγκεφαλου εβγαλε χαμηλη ταση μπαταριας και ενα error στο 2ο λ οτι ειναι και καλα πολυ ελευθερος(αυτο δεν με απασχολει ουτε εχει θεμα στην αποδοση γενικοτερα).Επισης ο 1ος λ διαβαζε και μερικες χαμηλη ταση (0.15 κολλημενος) ενω επρεπε κανονικα οι τιμες να ανεβοκαταβαινουν σε σταθερο γκαζι 2500στροφες.
Πρεπει να μετρηθει και με πληρη φορτιο στο δρομο να επιβεβαιωσω τις τιμες και να δω τιμες λ,γωνια πεταλουδας και ταση ecu.
**Α και τρομπα βενζινης κομπλε,μετρηθηκε και αυτη!
Stupa - νος ετοιμαστειτε για μετρησεις