nikos23 said:
Παρόλο που διάβασα όλες τις σελίδες περι βελτίωσης θα ήθελα και μια γνώμη για την βελτίωση του fiesta μου. Καταρχήν ως στόχο θέτω περίπου τα 135 άλογα και το κόστος θα ήθελα να μην ξεπεράσει τα 2500 ευρώ.Ή πρώτη επιλογή που έχω είναι να βάλω ένα χταπόδι την miltek 4-2-1, εκκεντροφόρους κεντ, έναν ελεύθερο καταλύτη,και ροϊκή μαζί με προγραμματισμό του εγκεφάλου.Η δεύτερη επιλογή είναι να βρώ πράγματα απο focus 1 που όπως δίαβασα κάνουν και για το fiesta.Ητρίτη επιλογή είναι ενα light turbo.
Ψηφίζω το έξής:
1. Εκκεντρα focBP285 σε μαμα συμπίεση και βλεπουμε αναλόγως (500 ευρω+100 εργασία)..
2. Πολλαπλή εισαγωγής απο πουμα racing (400 λίρες) ή πουμα 1.7(100 λίρες) ή φιέστα 1.6 ΜΚ7 (300 ευρω καινούργια). Υπολόγισε εργασία μαζί με λίγο άνοιγμα των αυλών εισαγωγής και ότι α άλλο χρειαστεί (φλάντζες, αντάπτορες, κλπ) 50 ευρώ, άν το κάνω εγω..
4. χταπόδι σαν αυτό που έβαλε ο southern sun - Petros (militek, νομίζω), τοποθέτηση μαζί με καταλύτη κανα 50 άρικο
5. καταλύτη για 200 άλογα (150? ευρώ)
6. εξάτμιση 53-54 χιλιοστα..(200 ευρώ με ένα ήσυχο καζάνι)
7. Πρόγραμμα εκεί που θα σου πώ (400 ευρώ), όχι κονσέρβα
Σύνολο κοντά 2000 ευρώ.
Τουρμπο, χωρίς να πειράξουμε συμπίεση, δεν το συνιστώ, μάλλον θα σπάσει..
Heavy turbo, χωρίς πιστόνια, με ψυγείο λαδιού, πολλαπλή εισαγωγής, χταπόδι, αν τα κάνω όλα εγώ υπολόγισε 2500 με μεταχείρω τουρμπίνα ανακατασκευασμένη και γύρω στα 3000 με όλα καινούργια πάνω..
κατα την γνώμη μου όμως, θα μπλέξεις με το τούρμπο, καλύτερα ατμοσφαιρικό, θα βγάλει γύρω στα 140+ και δεν θα χεις προβλήματα.. Αργοτερα, βάζουμε πιό άγρια έκκεντρα, ελατηρια βαλβίδων και πιστόνια με κόστος γύρω στα 1500 ευρώ και μας βγάζει γύρω στα 160+ άλογα