Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
turbomaniac said:
Έτσι λεει και το αγγλικό site.

Έχει είσοδο μόνο απο τον εργοστασιακό Μαρ? Ή εχει και δικό του ενσωματωμένο ΜΑΡ που πρεπει να συνδέσεις υποπίεση όπως με το εγκεφαλάκι για το 5ο Μπεκ?

Εμεις ειχαμε χρησιμοποιησει τον εργοστασιακο γιατι ηταν αμτοσφαιρα οποτε δεν ξερω να σου πω σιγουρα.. Η λογικη μου ομως λεει οτι θα εχει και δικο του οπως γινεται και με το emanage και να σου πω καλυτερα και ισως επιβαλλεται κιολας ενας τριμπαρος για να εισαι σιγουρος οτι διαβαζει σωστα..
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
dipar said:
καλο κακο δε ξερω...ξερω καποιον που εχει βαλει αλλα εχεις πει να μην λεμε ονοματα :p και δεν ειχε ποτε θεμα με λαμδα και λαμπακια και χαζομαρουλες!!!και απο επιδοση δε ξερω σε σχεση με μαμα πως παει παντως οταν μπηκα για βολτα ενιωθα οτι παει πολυ διαφορετικα και οχι δεν ηταν μονο ο ηχος που ηταν ξερος αγωνιστικος
ρε παιδια 4-2-1 εδω ελλαδισταν δε νομιζω να φτιαξει κανεις και οσα εχω ακουσει απο ιντερνετ θελει πατεντες με το λ επειδη ειναι μακρυ κλπ!!βασικα δε με πειραζει να χασω λιγο σε αποδοση αν ειναι να μην εχω θεματα με λαμπακια και τετοια

αυτο το ασπρο που σε πηγε βολτα(εκει προς παλλατιανη μερια) δεν φοραει μονο ολοσωμη φοραει και αλλα πραγματακια :p
Παρεπιπτωντος και εγω μετα απο 2000χμ δεν εχω λαμπακια.Μαμδα και check εχεις προβλημα μονο οταν δεν εχει γινει σωστη προεκαταση δευτερου ή αν ο καταλυτης δεν δουλευει σωστα,αλλιως δεν υπαρχει αλλος λογος.τον ηχο τον φτιαχνεις οπως γουσταρεις αναλογα ποσο το ελευθερωνεις...οι περισσοτεροι εξατμισαδες παντως μιας και το εχω ψαξει προσωπικα 4-2-1 προτειναν και οχι 4-1
που προτεινουν οι αγγλοι συνηθως.Τωρα αν χασεις ψηλα ή χαμηλα για μενα ειναι μπαρουφες.Δεν μπορει μαμα μοτερ ή πρωτου σταδιου να αποδειδει το ιδιο καλα ψηλα χαμηλα καπου χανεις καπου κερδιζεις
 

dipar

New member
May 9, 2010
78
0
0
πετρο δε θελω να ασχοληθω ποτε με λαμδα και λαμπακια θα αυτοκτονησω..ας χασω δε με νοιαζει αρκει να μην εχω θεματα ποτε!!αν βαλω και αναψουν την εβγαλα την επομενη στιγμη!!!
ξερω τι φοραει..οταν με ειχε παει δε ειχε πειραξει ακομα εκκεντρα ηταν στη φαση ψαξιματος αν δε κανω λαθος αρα μπορω να εχω μια εικονα!!δε σου ειπα οτι μου αρεσε ο ηχος βρε  :p αντιθετως ηταν υπερβολη για αθηνα ποσο μαλλον και για μενα που κατεβαινω πατρα συχνα λογω σχεσης!!!
παντως το χταποδι του αφρικαν με εβαλε σε σκεψεις τωρα...απλα δεν εχω ιδεα τι γινεται με τους λαμδα!
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
dipar said:
πετρο δε θελω να ασχοληθω ποτε με λαμδα και λαμπακια θα αυτοκτονησω..ας χασω δε με νοιαζει αρκει να μην εχω θεματα ποτε!!αν βαλω και αναψουν την εβγαλα την επομενη στιγμη!!!
ξερω τι φοραει..οταν με ειχε παει δε ειχε πειραξει ακομα εκκεντρα ηταν στη φαση ψαξιματος αν δε κανω λαθος αρα μπορω να εχω μια εικονα!!δε σου ειπα οτι μου αρεσε ο ηχος βρε  :p αντιθετως ηταν υπερβολη για αθηνα ποσο μαλλον και για μενα που κατεβαινω πατρα συχνα λογω σχεσης!!!
παντως το χταποδι του αφρικαν με εβαλε σε σκεψεις τωρα...απλα δεν εχω ιδεα τι γινεται με τους λαμδα!

Μην έχετε πρόβλημα με τους λαμδα. Βάλτε ότι θέλετε ελευθερα ακόμα και χωρίς καταλύτη και θα σας πώ εγώ οικονομικά πώς να μην σας ανάψει ποτέ τιποτα...
 

fiestavt

Member
May 10, 2010
117
0
0
40
Καλαματα
Τα λαμπακια ειναι θεμα καταλυτη,δεν ειναι θεμα χταποδιου ......
Φοραω 200αρη καταλυτη και 15.000 χλμ δεν εχω λαμπακι.....
Μονο 2 φορες μου ειχε αναψει οταν ημουν decat.
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
ρε τουρμπμανιακ δεν παμε σε αγωνες ρε αραξε λιγο....
για να κανουμε τι δουλεια μας τα θελουμε τα αμαξια.χωρις καταλυτη κτλ κτλ εγω ειμαι αντιθετος.
πρωτα για την υγεια σου ,μετα για τους αλλους και μετα για την τσεπη σου που αμα σε τσιμπησουμε οι τσεοι θα σου κοψουν τον λοκο.
ωραιες οι μοντες και εγω μαζι σας αλλα με μετρο
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
southern said:
ρε τουρμπμανιακ δεν παμε σε αγωνες ρε αραξε λιγο....
για να κανουμε τι δουλεια μας τα θελουμε τα αμαξια.χωρις καταλυτη κτλ κτλ εγω ειμαι αντιθετος.
πρωτα για την υγεια σου ,μετα για τους αλλους και μετα για την τσεπη σου που αμα σε τσιμπησουμε οι τσεοι θα σου κοψουν τον λοκο.
ωραιες οι μοντες και εγω μαζι σας αλλα με μετρο


Συμφωνώ, απλά το είπα έτσι για να τονίσω οτι δεν θα χουν πρόβλημα με το λαμδα.

Μεγιστη μ...α να μην φοράμε καταλύτη εκτός απο το κακό στο περιβάλλον (αερια θερμοκηπίου), τα μονοξείδια και οι πτητικοί υδρογονάνθρακες είναι ακρως καρκινογόνα...

Λόγω του οτι ειμαι ανεπαρκής και σύμφωνα με το παραπάνω ποτε δεν κυκλοφορώ το άμαξι. Κάνω γύρω στα 2000 χιλιόμετρα το χρόνο.
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
turbomaniac said:
Συμφωνώ, απλά το είπα έτσι για να τονίσω οτι δεν θα χουν πρόβλημα με το λαμδα.

Μεγιστη μ...α να μην φοράμε καταλύτη εκτός απο το κακό στο περιβάλλον (αερια θερμοκηπίου), τα μονοξείδια και οι πτητικοί υδρογονάνθρακες είναι ακρως καρκινογόνα...


Λόγω του οτι ειμαι ανεπαρκής και σύμφωνα με το παραπάνω ποτε δεν κυκλοφορώ το άμαξι. Κάνω γύρω στα 2000 χιλιόμετρα το χρόνο.
+1
 

Vrachos

New member
May 21, 2010
56
0
6
Λάρισα
southern said:
μονο που αυτο
ειναι 4-2-1 και αρκετα μακρυ.(1ος 4ος μαζι και 2-3).Δεν μπορω να καταλαβω γιατι τα βγαζλυν τοσο μακρια και με τον καταλυτη πισω θα φτανει σχεδον πισω απο την μεση....

Το χταπόδι του Steve δεν είναι καθαρά 4->2->1 αλλά είναι υβριδικό και εξηγούμε:
Ξέρουμε ότι έχουμε δύο βασικούς τύπους χταποδιών για τετρακύλινδρους, 4->1 και 4->2->1
Το πρώτο δίνει δύναμη ψηλά και το δεύτερο κυρίως στις μεσαίες.
Το 4->1 έχει μακριούς πρωτεύοντες αυτλούς ενώ το 4->2->1 τους έχει πολύ κοντούς.
Του Steve έχει μακριούς πρώτους αυλούς σάνα πρόκειται για 4->1 αλλά μετά γίνετε σε 2,
έτσι έχουμε και δύναμη ψηλά και κρατάμε καλή ροπή στις μεσαίες.
Το τίμημα βέβαια είναι το πολύ μεγαλύτερο μήκος που δεν χωράει σε όλα τα αμάξια
και πιθανός προβλήματα με το ζέσταμα του καταλύτη μια και τα καυσαέρια κρυώνουν αρκετά μέχρι να τον φτάσουν.
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Δεν παει ετσι ρε, τι θα πει ενδιαμεσο? Μεγαλη διαφορα στο χταποδι την κανει ο collector.. Aλλο να εχεις 2 αυλους να σκανε τους παλμους τους εκει και αλλο 4.. Οποτε το 4-2-1 εχει διαφορα απο το 4-1 ακομα κι αν ειναι μακρυ οπως λες...
 

Vrachos

New member
May 21, 2010
56
0
6
Λάρισα
Όπως και στην πολλαπλή εισαγωγής έτσι και στην εξαγωγής παίζει μεγάλο ρόλο και το μήκος των αυλών.
Μικρό μήκος = συντονισμός σε υψηλές συχνότητες, δηλαδή στροφές, δηλαδή ισχύς ψηλά.
Μεγάλο μήκος = συντονισμός σε χαμηλότερες συχνότητες οπότε και καλύτερη απόδοση σε μεσαίες.
Και δεν είπα ότι δεν έχει διαφορά, απλά λέω ότι τα υβριδικά είναι ότι καλύτερο για βολτάδικο αμάξι (αν χωράει)
 

nikos23

New member
Jul 4, 2010
91
0
0
40
KIATO
Παρόλο που διάβασα όλες τις σελίδες περι βελτίωσης θα ήθελα και μια γνώμη για την βελτίωση του fiesta μου. Καταρχήν ως στόχο θέτω περίπου τα 135 άλογα και το κόστος θα ήθελα να μην ξεπεράσει τα 2500 ευρώ.Ή πρώτη επιλογή που έχω είναι να βάλω ένα χταπόδι την miltek 4-2-1, εκκεντροφόρους κεντ, έναν ελεύθερο καταλύτη,και ροϊκή μαζί με προγραμματισμό του εγκεφάλου.Η δεύτερη επιλογή είναι να βρώ πράγματα απο focus 1 που όπως δίαβασα κάνουν και για το fiesta.Ητρίτη επιλογή είναι ενα light turbo.
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
nikos23 said:
Παρόλο που διάβασα όλες τις σελίδες περι βελτίωσης θα ήθελα και μια γνώμη για την βελτίωση του fiesta μου. Καταρχήν ως στόχο θέτω περίπου τα 135 άλογα και το κόστος θα ήθελα να μην ξεπεράσει τα 2500 ευρώ.Ή πρώτη επιλογή που έχω είναι να βάλω ένα χταπόδι την miltek 4-2-1, εκκεντροφόρους κεντ, έναν ελεύθερο καταλύτη,και ροϊκή μαζί με προγραμματισμό του εγκεφάλου.Η δεύτερη επιλογή είναι να βρώ πράγματα απο focus 1 που όπως δίαβασα κάνουν και για το fiesta.Ητρίτη επιλογή είναι ενα light turbo.


Ψηφίζω το έξής:

1. Εκκεντρα focBP285 σε μαμα συμπίεση και βλεπουμε αναλόγως (500 ευρω+100 εργασία)..
2. Πολλαπλή εισαγωγής απο πουμα racing (400 λίρες) ή πουμα 1.7(100 λίρες) ή φιέστα 1.6 ΜΚ7 (300 ευρω καινούργια). Υπολόγισε εργασία μαζί με λίγο άνοιγμα των αυλών εισαγωγής και ότι α άλλο χρειαστεί (φλάντζες, αντάπτορες, κλπ) 50 ευρώ, άν το κάνω εγω..
4. χταπόδι σαν αυτό που έβαλε ο southern sun - Petros (militek, νομίζω), τοποθέτηση μαζί με καταλύτη κανα 50 άρικο
5. καταλύτη για 200 άλογα (150? ευρώ)
6. εξάτμιση 53-54 χιλιοστα..(200 ευρώ με ένα ήσυχο καζάνι)
7. Πρόγραμμα εκεί που θα σου πώ (400 ευρώ), όχι κονσέρβα

Σύνολο κοντά 2000 ευρώ.

Τουρμπο, χωρίς να πειράξουμε συμπίεση, δεν το συνιστώ, μάλλον θα σπάσει..
Heavy turbo, χωρίς πιστόνια, με ψυγείο λαδιού, πολλαπλή εισαγωγής, χταπόδι, αν τα κάνω όλα εγώ υπολόγισε 2500 με μεταχείρω τουρμπίνα ανακατασκευασμένη και γύρω στα 3000 με όλα καινούργια πάνω..

κατα την γνώμη μου όμως, θα μπλέξεις με το τούρμπο, καλύτερα ατμοσφαιρικό, θα βγάλει γύρω στα 140+ και δεν θα χεις προβλήματα.. Αργοτερα, βάζουμε πιό άγρια έκκεντρα, ελατηρια βαλβίδων και πιστόνια με κόστος γύρω στα 1500 ευρώ και μας βγάζει γύρω στα 160+ άλογα
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Αν και γενικά καλυτερα να μείνεις στο χταπόδι, πολλαπλή εισαγωγής, εξάτμιση πρόγραμμα, με κόστος γύρω στο 1300 ευρώ, για 120+ άλογα.

ή να παρεις ένα ΣΤ... Με προγραμμα μόνο, φίλτρο και σπειραλ, βγάζουν 170+ άλογα
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Vrachos said:
Όπως και στην πολλαπλή εισαγωγής έτσι και στην εξαγωγής παίζει μεγάλο ρόλο και το μήκος των αυλών.
Μικρό μήκος = συντονισμός σε υψηλές συχνότητες, δηλαδή στροφές, δηλαδή ισχύς ψηλά.
Μεγάλο μήκος = συντονισμός σε χαμηλότερες συχνότητες οπότε και καλύτερη απόδοση σε μεσαίες.
Και δεν είπα ότι δεν έχει διαφορά, απλά λέω ότι τα υβριδικά είναι ότι καλύτερο για βολτάδικο αμάξι (αν χωράει)

διαφωνώ για την εξαγωγής.. Δεν κανουν παλμό τα καυσαέρια.... Μόνο back pressure το οποίο εξαρτάται περισσότερο απο το σχέδιο και την διατομή των αυλών, παρά απο το μήκος τους..
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
nikos23 said:
Παρόλο που διάβασα όλες τις σελίδες περι βελτίωσης θα ήθελα και μια γνώμη για την βελτίωση του fiesta μου. Καταρχήν ως στόχο θέτω περίπου τα 135 άλογα και το κόστος θα ήθελα να μην ξεπεράσει τα 2500 ευρώ.Ή πρώτη επιλογή που έχω είναι να βάλω ένα χταπόδι την miltek 4-2-1, εκκεντροφόρους κεντ, έναν ελεύθερο καταλύτη,και ροϊκή μαζί με προγραμματισμό του εγκεφάλου.Η δεύτερη επιλογή είναι να βρώ πράγματα απο focus 1 που όπως δίαβασα κάνουν και για το fiesta.Ητρίτη επιλογή είναι ενα light turbo.

140 αλογα εχει βγαλει fiesta 1.6αρι με full εξατμιση παπαδοπουλο,φιλτρο,μαμα πολλαπλη,
΄ψευτοροικη' ,reprofile εκκεντρα και παραλληλο ρυθμισμενο πανω σε dyno.
Aπο οτι μου ειπαν το ψωμι και το πιο δυσκολο σημειο ηταν να προγραμματιστει ο εγκεφαλος.
Το παληκαρι μου εχει πει οτι παει κοπια με ST.
Οσο για το κοστος σιγουρα λιγο πιο κατω απο 2χιλιαρικα.

Aυτα απο μενα!
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
turbomaniac said:
διαφωνώ για την εξαγωγής.. Δεν κανουν παλμό τα καυσαέρια.... Μόνο back pressure το οποίο εξαρτάται περισσότερο απο το σχέδιο και την διατομή των αυλών, παρά απο το μήκος τους..

Αλεξ καλα τα λεει το παιδι.Παρε ζωντανο παραδειγμα το δικο μου χταποδι.Χαμηλα μια χαρα
,ψηλα ψοφαει...
 

nikos23

New member
Jul 4, 2010
91
0
0
40
KIATO
Ευχαριστώ για τις έως τώρα απαντήσεις. Ναι έχω σκεφτεί  να πάρω st αλλα πρέπει να πουλήσω το δικό μου.Αλλα λόγω ΔΝΤ μάλλον πρέπει να το χαρίσω. Άρα θα κοιτάξω την ατμοσφαιρική βελτίωση.
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
southern said:
140 αλογα εχει βγαλει fiesta 1.6αρι με full εξατμιση παπαδοπουλο,φιλτρο,μαμα πολλαπλη,
΄ψευτοροικη' ,reprofile εκκεντρα και παραλληλο ρυθμισμενο πανω σε dyno.
Aπο οτι μου ειπαν το ψωμι και το πιο δυσκολο σημειο ηταν να προγραμματιστει ο εγκεφαλος.
Το παληκαρι μου εχει πει οτι παει κοπια με ST.
Οσο για το κοστος σιγουρα λιγο πιο κατω απο 2χιλιαρικα.

Aυτα απο μενα!

Τόσα πολλά? Αρα με αυτα που του λεω θα βγαλει 150+!!!!!
 

vas-ath

New member
Mar 7, 2014
80
0
0
40
Αθήνα
Ψάχνω χταπόδι από φόκους 1 1.6 για να ξεκινήσω  μερικές μετατροπές.
Αν γνωρίζεις που μπορώ να βρω,η να παραγγείλω ενημέρωσε με.
Και καταλύτη συρμάτινο επίσης ή φόκους
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread