Παιδια οπως γνωριζεται αλλο το 2λιτρο αλλο το 16αρι.
Για το ST μπορω να σας πω με σιγουρια εντυπωσεις ,αλλα για το 16αρι δυστηχως δεν μπορω να εκφερω δημοσια γνωμη για κατι το οποιο δεν γνωριζω,δεν εχω ιδεα τι specs εχουν,βυθισμα κτλπ.
Ποιοτικα παντως ,κατασκευαζονται στο ιδιο εργοστασιο που κατασκευαζονται οι cosworth ,ford,bmw εκκεντροφοροι και δεν εχω αντιμετωπισει καποιο προβλημα μεχρι τωρα.
mexico, φιλε μου ρωτα και Καρανικολα γιατι μου ειχε πει πως ασχολειται και εχει το software για Dastek.
Ενας βασικος λογος που εβγαλα τον dastek ,ενω δουλευε πλουσιος εβγαζε δυναμη και ειχε ομαλη λειτουργια δεν μπορεσε να μου το προγραμματισει κανενας,ουτε maikon ουτε κανεις,γιαυτο πηγα σε λυση Ds (να δω τι μειγματα εχω τωρα και τι κανω,αλλουνου παπα ευαγγελιο αυτο).
Ομως ο εγκεφαλος του 16αριου ειναι τελειος διαφορετικος απο του ST οποτε δεν γνωριζω τι γινεται και με αυτον.
Το μοναδικο που μπορω να σας μεταφερω ειναι τα πολλα θετικα μυνηματα απο ατομα που εχουν προχωρησει σε αυτη τη μετατροπη που ειναι υπερβολικα ευχαρηστημενοι.
Μεχρι και βιντεο ειχα δει να πηγαινει κοπιο με ST απο δοκιμες που εκαναν τα παιδια του αντισοιχου φορουμ στην Αφρικη.
Οσο αναφορα το ST μπορω να πω με σιγουρια οτι αξιζει με 1000 το χταποδι και τα εκκεντρα αφου με ενα προγραμμα που δεν δουλευε(και ειναι το βασικοτερο κομματι βελτιωσης) μου εδειξαν +20 αλογα απο δυναμομετρηση που ειχα κανει παλαιοτερα οπου φοραγα ΦΟΥΛ ΕΞΑΤΜΗΣΗ και ΦΙΛΤΡΟ.
Το ευχαρηστο ειναι οτι δεν εδειξε +20 ως απολυτη τιμη ,αλλα παρα τους αγριοτερους εκκεντροφορους το αμαξι ηταν γεματο και πιο δυνατο τοσο χαμηλα αλλα και στις μεσαιες.