fiestavt said:
Ειχα εγω τον δικο μου και τον σκωτωσα......Στον εδεινα να δεις αν εκανες δουλεια σου......
Παντως αν θελεις στειλε μου ενα p.m με το τι θελεις να ρωτησω η αν θελεις επικοινωνησε εδω εσυ
info@stevewyndhamracing.com
Ευχαριστώ έστειλα mail, αν δεν γινει τίποτα θα σε ενημερώσω με πμ
southern said:
Επειδη το εψαξα για τον εκκεντροφορο απο το φοκι,η τατ δεν εχει προγραμμα να το υποστηριξει ουτε θα μπει στην διαδικασια να φτιαξει κενουργια χαρτογραφηση για εκκεντροφορο εισαγωγης μονο.
Διαθετει προγραμμα για ζευγαρι εκκεντροφορων δευτερου σταδιου.
Προσωπικη αποψη η εισαγωγη απο το 1.6αρι σε συνεργασια με το χταποδι πιστευω δεν θα δουλεψει σωστα χωρις προγραμμα,ουτε θα μπορεσει να προσαρμοστει με τον χρονο και την χρηση.
Ο ρυθμιστης πιεσης αν δεν σεταριστει σωστα αντι για καλυτερα θα παει χειροτερα.Οσοι το δκιμασαν(προσωπικα ξερω 3 ατομα) τον εβγαλαν πανω στο 10ημερο.Επισης η καταναλωση πηγαινε περιπατο.
Ο ρυθμιστής άν ρυμιστεί με innovate (ή με κάποιο τρόπο να ψευτο-βλεπεις πόσο πλόυσιος είσαι) μπορεί για ένα συγκεκριμένο και επιθυμητό ευρος στοφων να κάνει δουλειά. Αλλα όχι βάλαμε ρυθμιστή και ο μαστρο μανώλης μας το ρύθμισε στα 4 μπαρ έπειδή "ετσι δουλευει καλα" με αποτέλεσμα να πνίξουμε το μοτέρ στο κάυσιμο..
Για τα υπόλοιπα συμφωνώ, μπορεί να θέλει πρόγραμμα για να δουλέψει τέλεια τις πολλαπλές και τον εκκεντροφόρο, αλλα επειδή δεν είναι ο εκκεντροφόρς τίποτα σπουδαίο σε σχέση με τον μαμα (110 βγάζανε τα φόκους, 104 τα δικά μας), ακόμα και χωρίς πρόγραμμα δεν θα έχει καμία απολύτως σχέση με το μαμα. Και στην πορεία βάζεις και ένα πρόγραμμα...