Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

grigoris mk7

Hero Member
Oct 12, 2010
1,214
0
0
34
Λαμία
Ναι δν ειναι τιποτα, ουτε η αποδωση τους πεφτει, το κανει την στιγμη που ακινητοποιειται το αμαξι.
 
karebe said:
καλησπερα γιατι ενω εχω αλλαξει τακακια και εβαλα τα γνησια φυσικα και αφου περασαν 4 μηνες απο τοτε συνεχιζουν να σφυριζουν τα φρενα μου κυριος οταν ειναι κρυα ? με χιλ 40000 μκ7 1.6

Αν όντως έβαλαν τα τακάκια που φόραγες κ πριν ο λόγος που σφυρίζουν είναι φθαρμένες δισκόπλακες. Έπρεπε να μετρηθεί πριν μπουν τα τακάκια η φθορά της δισκόπλακας. Όταν πλησιάζει πολύ στα ανεκτά όρια που ορίζει ο κατασκευαστής τότε πρέπει να αλλαχτούν κ αυτές μαζί με τα τακάκια! ( συνήθως στα συνεργεία δεν την μετράει την φθορά κανένας). Υπάρχει τεχνική για να καθαριστούν οι δίσκοι για να μην σφυρίζουν τα τακάκια αλλά χρειάζεται να έχεις εμπειρία για να το κάνεις για αυτό κ δεν τα αναφέρω.
 

karebe

New member
Dec 15, 2011
83
0
0
40000 να θελουν οι δισκοπλακες αλλαγη? λιγακι καπος μου ακουγετε! ναι τα πρωτα 2-με 3 φρεναρισματα και μετα τελος ......
 

grg019

Hero Member
May 17, 2010
2,955
0
0
41
Veria
40000 χλμ φθαρμενες πλακες πρεπει να καταπονειται υπερβολικα το αυτοκινητο και σε μεγιστο βαθμο!! Αλλα δε νομιζω να γινεται κατι τετοιο!! Μηπως τα τακακια που εβαλες ειναι σκληρης παστας και δεν εχουν παρει ακομα ''πατουρα''; Αν και κανονικα θα επρεπε να ειχαν στρωσει μετα απο τοσο καιρο! Μηπως να καθαριζες τις δισκοπλακες (σε συνεργειο καλυτερα) ετσι ωστε να αφαιρεθει η γυαλαδα και να αγριεψει η επιφανεια;
 

karebe

New member
Dec 15, 2011
83
0
0
δεν καταπονειται καθολου το αμαξι ουτε βαρος εχω αλλα οκ θα το δω στην αντιπροσωπεια αυτο καλυτερα γιατι μονο εκει ξερουν το αμαξι καλα
...ευχαριστω
 
karebe said:
40000 να θελουν οι δισκοπλακες αλλαγη? λιγακι καπος μου ακουγετε! ναι τα πρωτα 2-με 3 φρεναρισματα και μετα τελος ......
Αν σταματάει μετά είναι που πιάνει σκουριά η δισκοπλακα από την υγρασία κ καθαρίζει αφού πατήσεις μερικές φορές το φρένο. Είναι κ το δόντι που έχει κάνει κ βοηθάει στο σφύριγμα.

karebe said:
... θα το δω στην αντιπροσωπεια αυτο καλυτερα γιατι μονο εκει ξερουν το αμαξι καλα
...ευχαριστω

..βασικά το μόνο που ξέρουν καλά είναι να τα "παίρνουν" !!
 

karebe

New member
Dec 15, 2011
83
0
0
μη το λες αυτο αδελφε  μονο αυτοι ξερουν καλο το αμαξι σου εχουν εκπαιδευτη καλα για αυτο
 
Ποιος έχει εκπαιδευτεί? Μην αρχίσω να γελάω....  giggle
Όλες οι αντιπροσωπείες έχουν έναν μόνο ειδικευμένο μάστορα κ όλοι οι άλλοι είναι μαθητευόμενοι (!)
Ούτε καν θα λερώσει το δαχτυλάκι του ο πτυχιούχος  ;)
 
Μην παραμυθιάζεστε!  Κανένας δεν έχει ειδικευτεί για μια συγκεκριμένη μάρκα! Επειδή φοράει φόρμα φορντ μην έχεις την εντύπωση ότι το κατέχει κιόλας! Πιτσιρικάδες έχει με προγράμματα από ΟΑΕΔ ή παιδάκια που μόλις τελειώσαν μια σχολή και αντί για δυναμόκλειδο χρησιμοποιούν μόνο αερόκλειδο για να σφίγγουν από μια ρόδα μέχρι κ την τάπα λαδιού αφού σε μκ6 εχω δει από σπασμένο παξιμάδι κεντρικής βίδας ταμπούρων ..μέχρι τάπα λαδιού να σπάει το κεφάλι της από το σφίξιμο!! Αντιπροσωπεία...κ καλή τύχη (!)
 

moican

Hero Member
Σεπτ. 13, 2010
2,642
2
0
37
offtopicsμην το γενικευεις... Σιγουρα στα συνεργεια υπάρχει και καταρτισμενο προσωπικό που για κάθε αυτοκίνητο της εταιριας έχει κάνει έστω και ένα σεμιναριο!Βέβαια η αλήθεια είναι πως η κάθε αντιπροσωπεία κάνει οτι θέλει γι'αυτο και το μεγαλύτερο πλήθος των μηχανικών είναι ανειδίκευτο(μιας και σημαινει μικροτερο κόστος γι'αυτους)!
Θα συμφωνήσω πάντως μαζί σου στο, οτι φοράει φορμα της χ,ψ εταιρίας δεν σημαίνει κιόλας πως είναι μηχανικος με @@@@! offtopics
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
παρακαλω πολυ να μη φευγουμε απο το θεμα μας....εχουμε θεμα για τις αντιπροσωπειες και εαν θελετε μπορειτε να συνεχησετε εκει την κουβεντα ;)
 

kapsalis

New member
Aug 20, 2011
54
0
0
36
Ηρακλειο
οταν ξεκιναω το αμαξι.. παρατηρω οτι για τα πρωτα φραναρισματα τα φρενα σφυριζουν. τον αυγουστο που του ειχα κανει service μου ειχε πει ο αλλος οτι δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο και οτι ειναι απο την σκονη, και μαλιστα προς το τελος πρεπει να τα καθαρισε κιολας. Τωρα τελευταια μου το ξανακανει. Μπορω να κανω κατι για να μην το κανει?
 

saltofx_v

New member
Mar 20, 2012
86
0
0
Thessaloniki
www.facebook.com
το πιθανοτερο ειναι οτι οξειδωνονται οι δισκοπλακες απο την υγρασια....δεν μπορεις να κανεις κατι..ειναι φυσιολογικο!!
 

lefteris

Pro Member
Oct 15, 2011
406
0
0
41
Αθήνα
Αν ο ήχος συνοδεύεται απο μια αίσθηση "γδαρσίματος" η οποία περνάει ανεπαίσθητα απο το πεντάλ του φρένου στο πόδι σου,τότε σίγουρα μιλάμε για οξείδωση.
Υπάρχουν και χειρότερα.Φαντάσου να θέλεις να κινήσεις το αμάξι μετά απο μια βραδινή μπόρα και τα φρένα σου να έχουν κολλήσει,κάνοντας ένα εκκωφαντικό (άλλα και ψαρωτικό) "κρρράουνκ" με το που πάει να γυρίσει ο τροχός.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Ναι, συμβαίνει αρκετά συχνά μετά από πολλή βροχή. Κολλάνε τα πίσω δισκόφρενα ή τα ταμπούρα και κάνουν κρακ. Αλλά μετά από τα πρώτα μέτρα κύλισης σταματάνε όλοι οι θόρυβοι.
 

lisbi

New member
Jan 28, 2011
50
0
0
40
Καλλιθέα
μετα το τελευταιο service τον φεβρουαριο μου αλλαξαν τακακια και απο τοτε σφυριζουν συνεχεια πηγα δυο φορεσ στον καρανικολα να μου τα φανε λιγο αλλα τιποτα δεν εχει αλλαξει παω βολτα και ειναι λεσ και περναει κανα datsun.καμια ιδεα να σταματησω αυτοσ ο σπαστικος ηχοσ?
 

Simeonidhs RT

Member
Oct 7, 2010
258
0
0
Thessalonikh
lisbi said:
μετα το τελευταιο service τον φεβρουαριο μου αλλαξαν τακακια και απο τοτε σφυριζουν συνεχεια πηγα δυο φορεσ στον καρανικολα να μου τα φανε λιγο αλλα τιποτα δεν εχει αλλαξει παω βολτα και ειναι λεσ και περναει κανα datsun.καμια ιδεα να σταματησω αυτοσ ο σπαστικος ηχοσ?
Ξανά πάνε στον Καρανικόλα και πες τον ένα πουλάκι με είπε να "σπάσουμε" λίγο τις γωνίες από τα τακάκια και να ρίξει σπρέι χαλκού πίσω από τα τακάκια... ;)
 

VaggPore

Member
Aug 29, 2016
145
0
16
Καλησπερα! Πριν 1 μηνα αλλαξα τακακια-δισκοπλακες! Οι προηγουμενες δεν ηταν και τοσο φαγωμενες και τα τακακια ειχα αλλαχτει 20.000 χλμτρ πιο πριν! Μια μερα μου την εσκασε ενας απο πισω και χρειαστηκε να πατησω τα φρενα μου με ολη την δυναμη! Απο τοτε ακουγοτανε ενας ηχος κατω απο το πεταλι γι'αυτο και υπεθεσα οτι επρεπε να αλλαξω τακακια-δισκοπλακες και θα εφτιαχνε! Εχω κανει πανω απο 500-600 χλμτρ και νιωθω παλι ενα τριξιμο οταν παταω φρενο πανω στο πεταλι! Σαν συρσιμο συνεχομενο για οση ωρα το παταω! Μπορει να με διαφωτισει καποιος?
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Η  ΥΠΟΘΕΣΗ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ηταν πειραματισμος με την τσεπη σου.
Δεν εχουν σχεση μεταξυ τους τα πραγματα οπως τα λες.
Αν λοιπον οι δισκοπλακες ηθελαν αλλαγμα προφανως μετα απο 60000 χιλ. το λιγοτερο,ηθελαν και τα τακακια που σωστα τα αλλαξες κουστουμι.
Το θεμα ειναι τι εβαλες.
Αν εβαλες τα μαμμισια εχει καλως και να εισαι σιγουρος οτι αυτα δουλεθουν σωστα.
Οσον αφορα τον θορυβο κατω απο το πεταλι μπορει να ειναι απο πολλους μεχρι παρα πολλους λογους και καλα θα ειναι να το δει μηχανικος.
Απο το κλασσικο να δουλευει συχνα το abs  και να μην το ξεχωριζεις-διακρινεις ,μεχρι
να εχεις υπερβολικα υγρα φρενων και να μην επιστρεφουν τα τακακια στην θεση τους αφου αφηνεις το πεταλ του φρενου,η να εχεις προβληματικο ντιζακι αντλιας τρομπας που μπορει να στραβωσε ΑΝ ΑΝΕΒΗΚΕς ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ κατα την συγκρουση που ειχες.
Θελει ψαξιμο απο εμπειρο μηχανικο ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙΜΙΟ για να μην σου βγαλουν περιπετειες
για να στα παρουν χοντρα.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread