Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

POWERFORD

Rookie
Mar 23, 2011
41
0
6
38
marios said:
@Powerford   Στα περισσότερα fiesta που έχω οδηγήσει κάνει αυτό το ξεφύσημα!! στα υπόλοιπα απλά δεν είχα δώσει βάση και δεν θυμάμαι!!
Σε ευχαριστώ marios

pitbull said:
Kαι εμενα που αλλαξα υγρα φρενων και γενικα εγινε ελεγχος σε ολο το συστημα ετσι το εκαναν,με μια τρομπα(η τι ακριβως ειναι αυτο) με ενδειξη bar και υπο πιεση.
ναι και σε εμένα έβαλε ενα μηχανηματάκι (δεν το είδα απο κοντά) και το άφηνε 2-3 λεπτά...
 

christos pap

Hero Member
Σεπτ. 25, 2010
988
0
0
33
marios said:
Και γιατί αυτό?? Εγώ τόσο καιρό ξέρω ότι θέλει ένα άτομο να "παίζει" με το εξαερωτήρι της δαγκάνας κι άλλο ένα να είναι στο πετάλι του φρένου και να πατάει-αφήνει!! Αυτό που λες μου φαίνεται λίγο περίεργο και το ακούω και πρώτη φορά!! Από που το έχεις ακούσει?? ::)

Ακριβως ετσι γινεται η εξαερωση!
Βεβαια τωρα εχουν βγει κατι μηχανηματα που εχουν ενα καπακι που το βιδωνεις στο δοχειο του υγρου των φρενων και κανει ολη τη δουλεια,αναροφα ολο το υγρου και μαζι και την υγρασια απ το κυκλωμα,μετα συμπληρωνουμε καινουργιο υγρο και ετοιμο!!!
 

AndreasA

Hero Member
Jan 20, 2011
2,886
0
0
άρης
Το θεμα ομως ειναι οτι το παλικαρι εχει παρα πολυ λιγα χλμ και ειναι περιεργο να εχει καποιο τετοιο θεμα!! τι να πω?? ας περασει μια βολτα απο την αντιπροσωπια οπως προανεφερες κι εσυ Χρηστο και βλεπουμε!!
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
walkman7 said:
Παίδες έχω ένα θεματάκι με την αίσθηση του πεντάλ των φρένων.Το όχημα το έχω περίπου 3 εβδομάδες κ απο την αρχή όταν πάταγα το πεντάλ είχα την αίσθηση ότι δεν συνέβαινε απολύτως τίποτα κ για να φρενάρω έπρεπε να το πατήσω περισσότερο, σαν να έχει νεκρή διαδρομή.Μου έκανε εντύπωση γιατί το αυτοκίνητο είναι καινούργιο κ έχοντας οδηγήσει κ άλλα καινούργια αυτοκίνητα,μόλις τσιμπήσεις λίγο το πεντάλ φρενάρουν.Έχω 800 χλμ.  και δν έχουν δουλευτεί σχεδόν καθόλου,να περιμένω μήπως βελτιωθεί ή να πάω να το κοιτάξω;;
Πιθανόν τα ταμπούρα σου να θέλουν κούρδισμα. Το πεντάλ φρένου του fiesta δεν είναι απότομο και έχει μια σχετική διαδρομή.

Τα 800χιλ. (όχι πορεία στην εθνική) είναι υπεραρκετά για να δουλέψουν τα φρένα σου σωστά!

Επειδή όμως γράφεις ότι δεν έχουν δουλευτεί σχεδόν καθόλου και είναι λίγο περίεργο όλο το θέμα έτσι όπως το περιγράφεις, πήγαινε να το κοιτάξεις για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. ok234
 

takis fiesta

New member
Apr 17, 2011
60
0
0
μπορει να ειναι αυτο που σου λεει ο νικος αλλα εγω θα σου ελεγα να αλλαξεις και τα υγρα φρενων και να βαλεις dot 4 η 5 που ειναι καλυτερα και εχουν καλυτερη λειτουργεια
 

christos pap

Hero Member
Σεπτ. 25, 2010
988
0
0
33
Τα υγρα των φρενων κανονικα πρεπει να αλλαζονται καθε δυο χρονια γιατι αλοιωνονται
τα συστατικα τους βεβαια παιζει μεγαλο ρολο και η μαρκα του υγρου.

@walkman το δικο ξερω ο,τι το χεις παρει τωρα αλλα δες ποτε ειναι η ημερομηνια παραγωγης του οχηματος.
 

fiestaki 1.6

Member
Oct 27, 2010
123
0
16
Και μένα έχουν αρκετή κενή διαδρομή η οποία έχει μεγαλώσει τώρα στα 30000χλμ ,αλλά απ`ότι θυμάμαι το έκανε και από τα 10000χλμ που το πήρα. Με βολεύει όμως έτσι,,είναι πολύ προοδευτικό αλλά υποψιάζομαι ότι θα θέλουν ρύθμισμα τα ταμπούρα γιατί έχει χαλαρώσει και λίγο το χειρόφρενο.
 

Swordman

MK7
Member
Nov 7, 2011
234
0
16
44
ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΡΗΤΗΣ
Μοντέλο
MK7
Επιβεβαιώνω κι εγώ το "πρόβλημα"... Τα φρένα στο δικό μου δουλεύουν σχεδόν από τη μέση της διαδρομής και κάτω στο πρώτο πάτημα. Το κάνει από την αρχή που το πήρα μέχρι και τώρα που έχω φτάσει τα 1100χλμ. Θα περιμένω μέχρι να περάσω τα 1500 να δω αν καλυτεροποιηθεί η κατάσταση ως τότε, αλλιώς θα πάω κι εγώ στην αντιπροσωπεία για έλεγχο και εξαέρωση.
 

fiestaki 1.6

Member
Oct 27, 2010
123
0
16
Μόλις γύρισα από το συνεργείο. Τρίφτηκαν τα πίσω φρένα και σφίχτηκε λίγο το χειρόφρενο. Η κενή διαδρομή μειώθηκε αρκετά αλλά παραμένει λίγο και νομίζω πλέον ότι απλά έτσι είναι η κατασκευή του. Δεν είχα πολλά υγρά φρένων μέσα αλλά μου είπαν ότι δεν χρειάζεται να συμπληρώσω, αν και με "τρώει" εμένα να συμπληρώσω λίγο για να δω αν αλλάζει τίποτα (το πάνω μπουκάλι είναι εντελώς άδειο).Γενικά έχει διαφορά πάντως στο φρενάρισμα μόνο και μόνο από αυτά.
 

moican

Hero Member
Σεπτ. 13, 2010
2,642
2
0
37
δεν χρειαζεται!το κυκλωμα εχει λαδι να δουλεψει, αφενος κ αφετερου, τα τακακια σου λογικα θα  εχουν φθαρει και ετσι τα πιστονια τη δαγκανας δεν γυριζουν μεχρι πισω ωστε να επανελθει το λαδι και ετσι βλεπεις οτι μειωνεται!!
 
fiestaki 1.6 said:
... Δεν είχα πολλά υγρά φρένων μέσα αλλά μου είπαν ότι δεν χρειάζεται να συμπληρώσω, αν και με "τρώει" εμένα να συμπληρώσω λίγο για να δω αν αλλάζει τίποτα (το πάνω μπουκάλι είναι εντελώς άδειο).Γενικά έχει διαφορά πάντως στο φρενάρισμα μόνο και μόνο από αυτά.

Είναι διάφανο κ σε μπερδεύει οτι δεν εχει μεσα. Αναγραφει το δοχείο το min & max . Δες κ συμπληρωσε αν ειναι κατω απο το min ...αλλιως μην μπεις στον κοπο να συμπληρωσεις καν  
 

fiestaki 1.6

Member
Oct 27, 2010
123
0
16
το min το έχει σε άλλο δοχείο και το max σε άλλο απ`ότι βλέπω.το κάτω δοχείο είναι γεμάτο. δεν με ξεγελάει το διάφανο χρώμα γιατί είναι σχεδόν στεγνό το πάνω δοχείο,το βλέπω ανοίγοντας την τάπα και όχι απ`έξω. αυτό που λέει ο moican πιο πάνω μου το είπε και ο μηχανικός,ότι δλδ τραβιέται το υγρό προς τα έμβολα όσο φαγώνονται τα τακάκια .έπρεπε κανονικά στο 2ο σερβις να μου τα άλλαζαν αλλά είπε ο μηχανικός της φορντ ότι είχα λίγα χλμ και δεν χρειάζονταν.ίσως να έπρεπε να γίνει καμιά εξαέρωση τουλάχιστον,αλλά σε κανένα 10μηνο θα αλλάχτουν τα υγρά και τα τακάκια οπότε το αφήνω έτσι ως τότε.
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Καλά άμα έχεις λίγα χιλιόμετρα τότε και τα τακάκια σου δεν είναι τόσο φαγωμένα ώστε να εξαφανιστεί το υγρό από το πάνω δοχείο.
Αν έχει τακάκια και γενικά δεν έχεις πολλά χιλιόμετρα να πας και να τα συμπληρώσεις. Συμπλήρωσε τα τόσο ώστε να τα βλέπεις στο πάνω δοχείο κάτω από το maximum. Αυτό θα το κάνεις ώστε να αφήσεις περιθώριο για να ξανά επιστρέψουν τα υγρά στην φυσιολογική τους θέση όταν αλλάξεις τα τακάκια.

P.S κοίταξε επίσης να μη χάνεις υγρά (μη δακρύζει πουθενά) από τα σωληνάκια του συμπλέκτη γενικά μη χάνεις τίποτα υγρά εκεί γύρο από το σασμάν. Εστίασε εκτός από τα σωληνάκια που είναι στο πάνω τμήμα του σασμάν και στην χελώνα στο κάτω της τμήμα.

Ο συμπλέκτης παίρνει το ίδιο υγρό από το ίδιο δοχείο με τα φρένα μας για αυτό και το αναφέρω!
 

walkman7

New member
Jul 22, 2011
84
0
0
Τελικά αφου βρήκα χρονο επιτέλους  πήγα  να κοιτάξω το θεματάκι με την αίσθηση του πεντάλ των φρένων που είχα.Απο την αντιπροσωπεία αφου έλεξαν το αυτοκίνητο μου είπαν οτι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και οτι απλά έτσι είναι απο την κατασκευή του απο την Ford,οτι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και οτι όλα λειτουργούν κανονικά.Μάλλον ήταν θέμα συνήθειας τελικά..
 

christos pap

Hero Member
Σεπτ. 25, 2010
988
0
0
33
Ευτυχως ολα καλα!
Παντως καλα εκανες και το εψαξες και δεν το αφησες να περασει αδιαφορα
ενα τοσο σημαντικο θεμα που αφορουσε τα φρενα..
 

karebe

New member
Dec 15, 2011
83
0
0
καλησπερα γιατι ενω εχω αλλαξει τακακια και εβαλα τα γνησια φυσικα και αφου περασαν 4 μηνες απο τοτε συνεχιζουν να σφυριζουν τα φρενα μου κυριος οταν ειναι κρυα ? με χιλ 40000 μκ7 1.6
 

christos pap

Hero Member
Σεπτ. 25, 2010
988
0
0
33
Οταν θα ξεκινησεις να πας καπου στο πρωτο-δευτερο φρεναρισμα στο κανει?
 

grigoris mk7

Hero Member
Oct 12, 2010
1,214
0
0
35
Λαμία
Eμενα μου σφυριζαν τις μερες που ειχε το πολυ το κρυο...
Στο σερβις που μου τα κοιταξαν ειπαν οτι εχουν πολυ ψωμι ακομη..
 

christos pap

Hero Member
Σεπτ. 25, 2010
988
0
0
33
Κι εμενα το κανει οταν εχει κρυο ή οταν εχει βρεξει αλλα για δυο το πολυ
φρεναρισματα και μετα τελος αλλα το κανει λογο της υγρασιας που πιανει πανω στη δισκοπλακα..
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread