Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
Καλησπέρα turbomaniac, τώρα επέστρεψα και είδα την ερώτηση σου, ναι φτιάχνει και τουρμπάτα, σήμερα είδα και ένα c4 που απο έξω δεν έδινε στόχο όμως όταν μου άνοιξε το καπό είδα πολλά εντώς... μου είπε το παληκάρι με σφυρίλατα μπιέλες κλπ και τούρμπο το έφτασε στα 200 άλογα στην overload. θα σου περάσω με ένα πμ το τηλέφωνο του εδώ γιατί είμαι σίγουρος θα συννενοηθήτε.
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
Μετα απο 2 χρονια συμβιωσης με το προγραμμα της ΤΑΤ εχω να πω 2-3 πραγματακια για το πως αντιλαμβανομαι εγω ολο το θεμα του επαναπρογραμματισμου.

Τα παιδια εκει λοιπον περνουν το μαμα προγραμμα της ford το κατεβαζουν στο pc τους και εκει το τροποποιουν βαζοντας χερι στο μιγμα και στην προπορεια.Μεχρι τις 4000 το μαμα προγραμμα
ειναι ιδιο με αυτο της τατ(το εχω δει με τα ματια μου,μου το εχουν δειξει οι ιδιοι) και παιζουν απο τις 4000 μεχρι τις 6000.Με λιγα λογια τραβανε τους χαρτες του αβανς και το ρυθμιζουν να δειχνουν παραπανω μοιρες.Δεν πειραζουν αλλους χαρτες παρα μονο αυτους του κουσιμου.

Οπως καταλαβαινω εγω αυτο δεν ειναι βελτιωση αλλα τροποποιηση του μαμα χαρτη.με
λιγα λογια τα 300ε δεν αξιζουν σε καμια περιπτωση για το +8 ή 9 που δειχνουν και αυτο
με τον ανεμιστηρα να χτυπαει το φιλτρο με ανοιχτο καπο.πραγματικα αλογα ειναι σιγουρα τα μισα .

Επισης μεγαλη εντυπωση μου κανει πως οι καμπυλες του dyno(πριν και μετα) ειναι σχεδον πανομοιοτυπες(ενα τακ παραπανω η τατ)  που μαλλον αποδυκνευει τα παραπανω λεγομενα μου
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Aρα μιλαμε για πατατα?Γιατι αν ειναι οπως τα λες δεν αξιζει καθολου.Θα πηγαινω στο δρομο με ανοιχτο καπο και ανεμιστηρα πανω στο φιλτρο?Ειναι πεταμενα λεφτα.
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
παιδια εγω λεω απλα την γνωμη μου...ουτε διαφημιση κανω ουτε δυσφυμηση.

ετσι οπως το καταλαβαινω ετσι το παραθετω

μακαρι να κανω λαθος......
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
εγω παντως εχω δει διαφορα στο αμαξι μου με το προγραμμα της τ.α.τ. μετα τις 3.200 και πανω εχει αλλαξει η συμπεριφορα του αυτοκινητου
απλα αμα κατσεις και ρωτησεις οσα παιδια εχουν παει στην τατ θα σου πουν διαφορετικες αποψεις.
vagma παντα θα υπαρχει και καποιος καλυτερος βελτιωτης
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Αρα οι αποψεις διίστανται και οπως λενε αν δεν δοκιμασεις δεν θα μαθεις.Μια δοκιμη θα πεισει τον καθενα ειτε θετικα ειτε αρνητικα.
 

vagma

Hero Member
scorpion said:
εγω παντως εχω δει διαφορα στο αμαξι μου με το προγραμμα της τ.α.τ. μετα τις 3.200 και πανω εχει αλλαξει η συμπεριφορα του αυτοκινητου
απλα αμα κατσεις και ρωτησεις οσα παιδια εχουν παει στην τατ θα σου πουν διαφορετικες αποψεις.
vagma παντα θα υπαρχει και καποιος καλυτερος βελτιωτης

ιακωβε εννοειται.........αλλα πρεπει να τον βρουμε!!!!

για να μην πεταμε τα λεφτουδακια μας ΑΔΙΚΑ...
 

galaioan

Member
May 9, 2010
180
0
0
36
με συνδυασμό πολλών πραγμάτων, αλλά δε το βλέπω εφικτό ! ας μη βγαίνουμε off topic... ::)
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Επειδή δεν εμπιστευομαι τα φτηνα χαλμίτερ, έφτιαξα ένα δικό μου χαλι-μετερ..

Προσαρμοσα ένα πολύμετρο στην ταση του λάμδα (ασπρο καλώδιο απο την πρασσινη φίσα του λάμδα προς τον εγκέφαλο, όχι προς τον αισθητήρα), Γείωση έβαλα πίσω απο το ντουλαπάκι κάτω και δεξιά σε σημείο που παίρνει και το μαμα γείωση.... Ενωσα γείωση στο μάυρο και στο κόκκινο το σήμα του λάμδα.

Τάση κανονικά απο 0.3 μεχρι 0.8 βόλτ μλεχρι τα μισά γκάζια...

Λιγα λόγια για τις τάσεις...

οσο μεγαλύτερη τάση βλέπεις στο τέρμα πάτημα, τόσο πιο πλύσιο το μίγμα. Ενδεικτικά:

Τάση 0.5 βολτ= στοιχειομετρικό μίγμα (14.6:1)
Τάση 0.7 βολτ = πειρίπου (13.8:1)
Ταση 0.81 βολτ= 12.8:1 (Ότι πρέπει για μέγιστη απόδοση)

Τάση 0.95= Αστο γύρω στο 10.5:1



Αστείο είναι τι διαβασα εγω στα πατήματα μου..

Παντού γύρω στο 1 βολτ +, εκτός απο μετά τις 5000 σαλ όπου πέφτω στο 0.95!!!!!

Δηλαδη απο τις 3-5 πάιζω στο 9.5:1 και 5-7 στο 10.5:1!!!!!!!!!!!!!!!!


Γι αυτό με τσακίζει στα κοψίματα...


Ε ρε τι θα γίνεται όταν μου το ρυθμίσουν.... :p :p
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
γιατι δουλευεις τοσο πλουσιος ρε αλεξ?

εγω αντιθετα απο 1500 εως 2500 παιζω στο 10.9¨:1 και μετα ερχομαι καπου στο 12.5

δουλεψε σωστα η πατεντα ή εδειχνε αλλα ντι αλλων?
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
southern said:
γιατι δουλευεις τοσο πλουσιος ρε αλεξ?

εγω αντιθετα απο 1500 εως 2500 παιζω στο 10.9¨:1 και μετα ερχομαι καπου στο 12.5

δουλεψε σωστα η πατεντα ή εδειχνε αλλα ντι αλλων?

΄Το χα πει οτι είμαι πλουσιος..

Δουλευω έτσι γιατι φοράω το εγκεφαλάκι του ανδριανάκη και επειδή δεν έχω καλώδιο (το σοφτγουερ το χω) περιμενω εδω και καιρό να μου το ρυθμίσει....Ασε που αυτο το εγκεφαλάκι που φοράω είναι χαλασμένο και το άλλο το χει στο μαγαζί του ο Γιάννης. Δηλαδή και να χα το καλώδιο, το εγκεφαλάκι που φοράω δεν "διαβάζεται"...
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
να και η πως θα το κανει κάποιος αν θέλει...

Εδω είναι η θέση που έκλεψα καλώδιο απο λ. (Το ασπρο καλώδιο). Ούτως η άλλως όταν ζεσταθεί το αμάξι, μόνο ένα απο τα τεσσερα καλώδια που έχει τάση που παίζει απο το 0.3 στο 0.8 βολτ συνέχεια... Το ένα καλώδιο φέρνει ρέυμα στον λάμδα (13 βολτ), το άλλο δειχνει σενέχεια 0.3 βολτ και το τελευταίο δείχνει και πάνω απο 1.5..
fiesta012.jpg


Απο εδώ περναμε το καλώδιο στην καμπίνα
fiesta013.jpg


Απο εδω παίρνουμε γείωση
fiesta014.jpg


Τέλος συνδέουμε τα άκρα απο γείωση και σήμα στο πολύμετρο
fiesta015.jpg



ΠΡΟΣΟΧΗ!!!! ΜΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΞΟΙΚΙΩΣΗ ΜΕ  ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΑ!!!
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
Ωραίος, ωραίος Αλεξ, εγώ ψήνομαι να το κάνω και ψηφίζω και εγώ πολύμετρο στη θέση 2000 mV, βέβαια είναι αρκετά ευκολο να φτιάξεις & Hall meter με λεντάκια αλλά στο πολύμετρο είναι πιο ακριβείς οι μετρήσεις (αν και το καλώδιο στην καμπίνα έχει μια μικρή πτώση τάσης)
Μπορεί πχ κάποιος να δεί με ποιά χοάνη έχει καλύτερη στοιχειομετρία (και ναι έχω δυο τρείς για δοκιμή)
Αυτο που ήθελα απο εσένα κανένα σαιτ με πιο πολλές τιμές στοιχειομετρίας που αντιστοιχούν στα μετρούμενα mV
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
Pa_Nos_1400cc said:
Μπορεί πχ κάποιος να δεί με ποιά χοάνη έχει καλύτερη στοιχειομετρία (και ναι έχω δυο τρείς για δοκιμή)

αυτο μ'αρεσει σαν ιδεα!! περιμενουμε νεα λοιπον!
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Pa_Nos_1400cc said:
Ωραίος, ωραίος Αλεξ, εγώ ψήνομαι να το κάνω και ψηφίζω και εγώ πολύμετρο στη θέση 2000 mV, βέβαια είναι αρκετά ευκολο να φτιάξεις & Hall meter με λεντάκια αλλά στο πολύμετρο είναι πιο ακριβείς οι μετρήσεις (αν και το καλώδιο στην καμπίνα έχει μια μικρή πτώση τάσης)
Μπορεί πχ κάποιος να δεί με ποιά χοάνη έχει καλύτερη στοιχειομετρία (και ναι έχω δυο τρείς για δοκιμή)
Αυτο που ήθελα απο εσένα κανένα σαιτ με πιο πολλές τιμές στοιχειομετρίας που αντιστοιχούν στα μετρούμενα mV


Οι αντιστοιχιες τασης και αναλογίας μίγματος είναι αρκετα ψαγμενες όπως τις έδωσα... Ακόμα και οι χάρτες βελτιωτων, μεγιστη απόδοση φτιάχνουν με 0.80-0.83 περίπου τάση λάμδα στο τερμα γκάζι... 
 

Vrachos

New member
May 21, 2010
56
0
6
Λάρισα
Φίλε turbomaniac, ενώ γνωρίζεις αρκετά πράγματα, σε πολλά άλλα είσαι ημιμαθείς
και η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια γιατί οδηγείσαι σε λάθος συμπεράσματα.

Ο λάμδα που έχει το αμάξι είναι narrow band, δηλαδή στενής δέσμη.
Αυτό σημαίνει ότι μετράει αναλογίες μίγματος από 14,1 έως 15,4 περίπου
και η τάση που εμφανίζει είναι κοντά στο 1Volt για μίγμα 14,1 και πλουσιότερο
και κοντά στο 0 για μίγματα 15,4 και φτωχότερα.

Narrowband_Output_Graph.jpg


Ένα ακόμη κακό που έχουν οι narrow band είναι η μικρή ακρίβειά τους,
έτσι για να καταφέρει ο εγκέφαλος να έχει στοιχειομετρικό μίγμα (14,7 AFR ή 0,5 Volt τάση)
αναγκάζετε να παίζει ελαφρά το μίγμα γύρο από το στοιχειομετρικό.
Γι΄ αυτό και η τάση που παίρνουμε από τον λάμδα έχει ημιτονική κυμματομορφή
και γι΄ αυτό βλέπεις και εσύ με το πολύμετρο την τάση να παίζει από 0,3 έως 0,8 Volts.

Οι αντιστοιχίες τάσης/αναλογίας που γράφεις δεν ισχύουν,
το ότι βλέπεις με το πολύμετρο σε τέρμα γκάζι 0,95-1 Volt
το μόνο που λέει είναι ότι έχεις μίγμα πλουσιότερο από 14,1/1, πράγμα απόλυτα λογικό.
Για να κάνεις σωστές μετρήσεις πρέπει να πάρεις συσκευή wide band λάμδα.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Δεχομαι αυτο που λες για τους narrow, αλλα συμφωνα με το άλλο που λες, πρεπει κατω απο το 14:1 να δείχνει συνέχεια την ίδια τάση (0.8 βολτ) ανεξαρτητα του πόσο λίγο οξυγόνο υπαρχει στα καυσαέρια...  Αυτό δεν ισχύει πουθένα και σε προκαλώ να πας να το ψάξεις... Υπαρχει μία αντιστοιχία στις τάσεις, σύμφωνοι όχι με την ακρίβεια που χει ένας wide band, αλλα υπαρχει.. Μην ξεχνάς την αρχή λειτουργίας του λαμδα. Μην ξεχνάς επίσις οτι κανένας δεν ρυθμίζει αμάξι με μαμα τουρμπο και εγκεφαλο, με wide band.. Όλοι στηρίζονται στην τιμή απο τον μαμα λάμδα που διαβάζουν απο την OBD σε οπεν λουπ.


ειδικά αυτό που έγραψες παρακάτω, σε προκαλώ να το ψάξεις καλύτερα:

"Οι αντιστοιχίες τάσης/αναλογίας που γράφεις δεν ισχύουν, το ότι βλέπεις με το πολύμετρο σε τέρμα γκάζι 0,95-1 Volt το μόνο που λέει είναι ότι έχεις μίγμα πλουσιότερο από 14,1/1, πράγμα απόλυτα λογικό"

Στο κάτω κάτω και αυτό διάγραμμα απο narrow band lambda είναι:


afrnbb.gif


Επισις δεχομαι αυτο για την ημιμαθεια, αλλα σε καμία περίπτωση δεν τόνισα οτι ξέρω τα πάντα.. οσο ζω μαθαίνω.. Βεβαια το να χαρακτηρίζεις κάποιον ημιμαθή, σημαίνει οτι χαρακτηρίζεις τον εαυτό σου εκπαιδευμένο στο θέμα?
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread