Σήμερα είδα εδώ στο Αγρίνιο τον αντιπρόσωπο της Overload - Performance, βέβαια πήγα για άλλο σκοπό (ελεγχο silent block) αλλά οφείλω να σας πώ δύο - τρία πραγματάκια που είχαμε κουβέντα, για τον προγραμματισμό τους που μου άρεσαν...
Καταρχήν κόστος προγραμματισμού 300€, περιλαμβάνει δυναμομέτρηση πρίν - μετά.
ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΠΟΙΗΣΗ ναι καλά ακούσατε του προγράμματος σύμφωνα με αυτά που φοράει το κάθε αυτοκίνητο, έτσι πχ εγώ αν φορούσα εισαγωγη απο mk6 1,6 θα παραμετροποιούταν κατάλληλα το πρόγραμμα! το ίδιο με άλλα περιφερειακά όπως χταπόδια και ιστορίες... Οπότε σε κάθε αυτοκίνητο περνιέται το δικό του "ιδιαίτερο" πρόγραμμα ! παραμετροποιημένο σύμφωνα με αυτά που έχει. ένα άλλο έχει να κάνει παραμετροποίηση σύμφωναμε την βενζίνη που χρησιμοποιείται 95-100 οκτανίων.
τρίτον έβαλε το φορητό στην θύρα του αυτοκινήτου μου για να μου κάνει μια μικροεπίδειξη, πρώτα κατέβασε το πρόγραμμα του εγκεφάλου του μετά , είπε ο εγκέφαλός του είναι siemens Sim 22, και ύστερα μπήκε σε ένα άλλο πρόγραμμα που φαίνόταν ένας πίνακας με νούμερα και μου είπε εδώ μέσα γίνονται παραμετροποιήσεις που αφορούν τον προγραμματισμό! Του λέω θα περάσουμε κανενα πρόγραμμα να κάνω κανένα test drive
; και μου είπε κονσέρβα προγράμματα δεν περνάμε εμείς ... μονο παραμετροποιημένα.
Φεύγωντας έκανα βλακεία που δε ρώτησα τι παίζει με τα mk7, όμως αν αυτο βοηθάει μου μίλησε για ένα φόκους II 1,6 VVTi που είχε πάει πρίν δύο μέρες για πρόγραμμα, και παραπονέθηκε ο ιδιοκτήτης του πως του βαράει πυράκια χαμηλά. Μπαίνοντας με τον υπολογιστή του είδε οτι έπρεπε να αλλαχτεί το Avance γιατί η Ford απο το εργοστάσιο το είχε ρυθμισμένο έτσι (μου εξήγησε το πλεονέκτημα της ρύθμισης αλλα δεν το θυμάμαι) με αποτέλεσμα να χτυπάει χαμηλά πυράκια! λογικά τα ίδια ισχύουν και για τα fiesta mk7. όσο για τον κάτοχο του φόκους μετά τον προγραμματισμό αφού το πήγε βόλτα είδε σημαντική διαφορά και χάρηκε. Εμένα πάντως ύστερα απο αυτό με έπεισε και επίσης ορισμένα σωστά πράγματα πρέπει να λέγονται ...