Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
Πολυ σωστες οι παρατηρησεις σου,δεν ξερω ουτε τι specs εχουν εκκεντρα του puma ουτε τι
ροικοτητα εχει η κεφαλη,απλα θεωρω πανω κατω και τα δυο μοτερ εχουν ιδια κυβικα ιδια αλογα ιδια πραγματα απλος συλλογισμος. Σιγουρα περισσοτερος αερας θελει και παραπανω καυσιμο
 

zetec_sigma

New member
Aug 31, 2010
55
0
0
δεν είναι μόνο το καύσιμο το πρόβλημα.

Αν μπουκώνεις την κεφαλή με αέρα που δεν μπορεί να κρατήσει μια σωστή ροή(γιατί δεν είναι τούρμπο που τα σπρώχνει όλα και πάνε βιασμένα στον θάλαμο) είναι απολύτως φυσιολογικό να χάνεις.
 

panos.l

Pro Member
Aug 9, 2010
476
0
0
ΑΘΗΝΑ
www.fordliatiras.gr
zetec_sigma said:
Ωραία όλα αυτά, αλλά,
Η ροηκότητα της κεφαλής είναι ίδια?
Τα έκκεντρα έχουν ίδιο βύθισμα?
Οι αυλοί των βαλβίδων είναι ίδια διάμετρο?

Στο μοτέρ ρίχνεις πολύ περισσότερο αέρα, μπορεί όμως να τον διαχειριστεί?

Πολύ σωστά!!
Τα πιο δύσκολα μοτέρ για να φτιάξεις εισαγωγές και εξαγωγές είναι τα ατμοσφαιρικά...Πρέπει να πετύχεις τον τέλειο κυμάτισμό στην εξαγωγή ετσι ώστε να αυξήσεις την ογκομετρική απόδοση του κινητήρα (δλδ να κάψουμε περισσότερο μίγμα).Αν μία διάμετρος πχ είναι λάθος και το χταπόδι δουλεύει λάθος τότε πάνε όλα περίπατο!Το ταίριασμα από άλλα μοντέλα, ειδικά με τόση διαφορά χόνων, είναι πολύ δύσκολο να πιάσει...Ακόμα και για να φτιάξει κάποιος χειροποίητο θα πρέπει να κάνει πάρα πολλές δοκιμές, δυναμομετρήσεις για να καταλήξει στο κατάληλο-πιο αποδοτικό...Που και πάλι μπορεί να αποδίδει σε συγκεκριμμένο ευρος στροφών!Γι αυτό υπάρχουν κάποιες εταιρίες που συνήθως προσφέρουν μια μέση λύση....
 

BLUE-WHITE

Pro Member
May 12, 2010
447
0
0
Athens
Εγω στην θεση του ChrisFrou θα εβγαζα την εισαγωγη του Puma.....Νομιζω οτι του προκαλει χασουρα και οχι κερδος...Ισως η Mountune να βγαλει καποια στιγμη και για το ΜΚ7 εισαγωγη, που θα ειναι σιγουρα πολυ πιο μελετημενη για το μοτερ του Fiesta...
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
εγω παλι ειμαι αντιθετος με την αποψη του blue-white ωστε να την βγαλει την πολλαπλη,γιατι το αμαξι δεν θα μεινει ετσι,αλλα θα βελτιωθει και αλλο,ετσι πιστευω τουλαχιστον,θα μπουν και εκκεντρα απανω
που θελω να καταληξω,οτι η εισαγωγη αυτη θα δουλεψει πιο σωστα με εκκεντρα απανω απο οτι τωρα
 

BLUE-WHITE

Pro Member
May 12, 2010
447
0
0
Athens
Αν θελει να βαλει και εκκεντρα αλλαζει το πραγμα...Ομως και παλι δεν θα μπορει να ξερει πως θα ηταν το αμαξι του με εκκεντρα και χωρις την εισαγωγη...Μην ξεχνατε οτι ειναι παντρεμα αυτη η πολλαπλη εισαγωγης...ΔΕΝ βγηκε για το ΜΚ7...
 

ChrisFrou

Original poster
Pro Member
May 10, 2010
674
1
0
13
Αγ.Δημητριος (Αθηνα)
το μονο σιγουρο παντως ειναι οτι τα νουμερα που εβγαλε δεν ειναι αυτα που αρμοζουν για αυτο που εχουμε κανει τωρα....αυριο προς το παρον θα βαλω το παλιο καζανακι μου το 60αρη που ειναι και το σωστο....
Ιακωβε δεν νομιζω να βαλω εκκεντρα...αυτο που καταλαβα με την ολη ιστορια ειναι οτι καλυτερα πιο μετα αν ειμαι καλα να το πουλησω και να παρω ενα αλλο πιο δυνατο απο την μανα του παρα να μπαινω στον κοπο και στην ταλαιπωρια να φτιαξω αυτο που ειναι και ατμοσφαιρικο.....
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
χρηστο, μεχρι εκει που είσαι καλά είναι για ατμοσφαιρικό..

Εχεις τρεiς επιλογές: α. Σου τουρμπίζω το αμάξι με 2500 χιλιάρικα και έχεις 220 άλογα και 30 κιλά ροπή στο 0.6 Bar.

                            β. το πουλας και παίρνεις ένα μεταχείρω GROUP VAG TSI και βάζουμε μόνο πρόγραμμα.

                            g. Μόλις έρθει το νέο τουρμπο φιεστα ST, δίνεις το δικό σου και πληρώνεις την διαφορά.


Η πολλαπλή απο το πούμα είναι μια χαρά και αποκλείεται να κόβει άλογα σε σχέση με την μαμα. Το πολύ πολύ, να μην δίνει τίποτα!!!

Όλη η υποθεση στην εισαγωγή είναι στις πόσες στροφές "συντονίζεται" με την βαλβίδα εισαγωγής και πόσο καλή ροή έχει σε αυτές τις στροφές.... Εκεί παίζεται όλο το παιχνίδι.
 

pinkfloyd

Member
May 13, 2010
270
1
0
αν θες κανε μια δοκιμη και βαλε το φιλτροκουτο για να γινει ποιο ομαλη η παροχη του αερα
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
εδω εχει αλλαξει ολοκληρη πολλαπλη πως να μπει το μαμα φιλτροκουτι πανω?

δεν φταιει η πολλαπλη κατι με το προγραμμα γινεται
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
StuparArt said:
Νίκος ονομάζομαι… :)
Αν μπορείς ρώτα να δω τουλάχιστον που θα το πάω!

Για Καρανικόλα τι γνώμη έχετε?

Το θέμα του Χρήστου θα λυθεί λογικά σύντομα…

Εμένα με ενδιαφέρει γενικά σαν βελτιωτής αν είναι καλός και αν θα κάτσει να φτιάξει ένα σωστό πρόγραμμα.
Έχω στο μυαλό μου να το πάω σε αυτόν… για συμπίεση, ροική και πρόγραμμα? Αξίζει???

Y.Σ ναι θα πάρω τηλ αν είναι αύριο να δω τι θα μου πουν και οι ίδιοι... ευχαριστώ!
 

zetec_sigma

New member
Aug 31, 2010
55
0
0
StuparArt said:
Το θέμα του Χρήστου θα λυθεί λογικά σύντομα…

Εμένα με ενδιαφέρει γενικά σαν βελτιωτής αν είναι καλός και αν θα κάτσει να φτιάξει ένα σωστό πρόγραμμα.
Έχω στο μυαλό μου να το πάω σε αυτόν… για συμπίεση, ροική και πρόγραμμα? Αξίζει???

Y.Σ ναι θα πάρω τηλ αν είναι αύριο να δω τι θα μου πουν και οι ίδιοι... ευχαριστώ!
Συμπίεση ε, δεν ξέρω πόση διαφορά θα δείς, είσαστε ήδη καλά, 11:1.
Ροική... σωστή ροική γίνεται μόνο σε flow bench και νομίζω έχει μόνο(?) ο Σεβδαλής.
Σε πρώτη φάση θα πήγαινα για έκκεντρα πάντως αν ήμουν τόσο αποφασισμένος.

Δουλειές του καρανικόλα έχω δεί, αλλά δεν μπορώ να πώ ότι σε όλες έμεινα ευχαριστημένος
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
zetec_sigma said:
Συμπίεση ε, δεν ξέρω πόση διαφορά θα δείς, είσαστε ήδη καλά, 11:1.
Ροική... σωστή ροική γίνεται μόνο σε flow bench και νομίζω έχει μόνο(?) ο Σεβδαλής.
Σε πρώτη φάση θα πήγαινα για έκκεντρα πάντως αν ήμουν τόσο αποφασισμένος.

Δουλειές του καρανικόλα έχω δεί, αλλά δεν μπορώ να πώ ότι σε όλες έμεινα ευχαριστημένος


Το flowbench που έχει ο Σεβνταλής δεν είναι πανακεια. Το πόσο θα πάρει σε ροϊκή ενα αμάξι εξαρταται απο το πόσο μεγάλοι είναι οι αυλοί εισαγωγής και πόσο χώρο "κλεβουν" απο αυτούς οι οδηγοί των βαλβίδων. Επειδή έχω φτιάξει και χόντα, έχω δει οτι το καπάκι του σίγμα είναι αρκετά καλό ροϊκά και δεν παίρνει και πολλα πράγματα εκτός απο το άνοιγμα των αυλών ψηλά εκεί που ενώνεται η κεφαλή με την πολλαπλή εισαγωγής. Αλλα και αυτό να κάνεις (που έκανα εγω), δεν βλεπεις και τίποτα διαφορές (2-3 άλογα το πολύ)

Όσο για την συμπίεση, ενας χονδροειδής κανόνας είναι οτι για κάθε ένα βαθμο συμπίεσης έχεις κέρδος περίπου 4 με 6 άλογα, πάντα όμως με τον φόβο της προαναφλεξης να καραδοκεί.
 

zetec_sigma

New member
Aug 31, 2010
55
0
0
turbomaniac said:
Το flowbench που έχει ο Σεβνταλής δεν είναι πανακεια. Το πόσο θα πάρει σε ροϊκή ενα αμάξι εξαρταται απο το πόσο μεγάλοι είναι οι αυλοί εισαγωγής και πόσο χώρο "κλεβουν" απο αυτούς οι οδηγοί των βαλβίδων. Επειδή έχω φτιάξει και χόντα, έχω δει οτι το καπάκι του σίγμα είναι αρκετά καλό ροϊκά και δεν παίρνει και πολλα πράγματα εκτός απο το άνοιγμα των αυλών ψηλά εκεί που ενώνεται η κεφαλή με την πολλαπλή εισαγωγής. Αλλα και αυτό να κάνεις (που έκανα εγω), δεν βλεπεις και τίποτα διαφορές (2-3 άλογα το πολύ)

Όσο για την συμπίεση, ενας χονδροειδής κανόνας είναι οτι για κάθε ένα βαθμο συμπίεσης έχεις κέρδος περίπου 4 με 6 άλογα, πάντα όμως με τον φόβο της προαναφλεξης να καραδοκεί.
Λίγη δουλίτσα την θέλει το καπάκι, αν και δεν ξέρω στον ti-vct τι έχουν κάνει.
Το port matching είναι και αυτό αρκετά σημαντικό. Αν θυμάμαι καλά η πολλαπλή του puma δεν κάθεται ακριβώς στους αυλούς της κεφαλής του 1.6 και ίσως είναι ένας απ τους λόγους που δεν δουλεύει και σωστά.

Για την συμπίεση με βρίσκης σύμφωνο για αυτό και δεν ξέρω κατα πόσο αξίζει να ανεβάσεις πάνω από 11 και να έχεις τον φόβο για τα πυράκια ακόμα και όταν θα πας για βόλτα.
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Η συμπίεση από το 11 που είναι τώρα περίπου και νομίζω για ακρίβεια ότι είναι 11,1 θα πάει στο 11,8. λογικά δεν θα υπάρχει κάποιο πρόβλημα στην προανάφλεξη ( σε συνεργασία με το πρόγραμμα)
Όσο αφορά την ροική , θα γίνει μια ψευτοροική μόνο στις βαλβίδες εισαγωγής ( καθάρισμα)
Και λέω να ανοίξω και την πεταλούδα χωρίς να αλλάξω το τάλιρο ( μόνο το μπροστινό κομμάτι να ανοιχτή όσο πάει κωνικά)

Δεν σκοπεύω να βάλω έκκεντρα για αυτό λέω να περιοριστώ σε κάτι τέτοιο.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
StuparArt said:
Η συμπίεση από το 11 που είναι τώρα περίπου και νομίζω για ακρίβεια ότι είναι 11,1 θα πάει στο 11,8. λογικά δεν θα υπάρχει κάποιο πρόβλημα στην προανάφλεξη ( σε συνεργασία με το πρόγραμμα)
Όσο αφορά την ροική , θα γίνει μια ψευτοροική μόνο στις βαλβίδες εισαγωγής ( καθάρισμα)
Και λέω να ανοίξω και την πεταλούδα χωρίς να αλλάξω το τάλιρο ( μόνο το μπροστινό κομμάτι να ανοιχτή όσο πάει κωνικά)

Δεν σκοπεύω να βάλω έκκεντρα για αυτό λέω να περιοριστώ σε κάτι τέτοιο.


11.8 χωρίς να αλλάξεις εκκεντροφόρους νομίζω οτι είναι πολύ.


Αν θες να κατεβασεις καπακι, 0.5 χιλιοστα πλανισμα να κάνεις, θα παει γύρω στο 11.5:1. ΜΕ 0.7 ΧΙΛΙΟΣΤΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ θα παει γύρω στο 11.8. Αν θες πλανη, έχει και το μαγαζί που δουλευω  στην τριπολη με 30 ευρω (τόσο θέλει στο μαγαζί, μπορει να καταφέρω και καλύτερη τιμή) στην κατεβαζω όσο θες, αλλα προτείνω 0.5 χιλιοστά. Οταν παρεις το καπάκι στα χερια έλα αμα θες να ανοίξουμε λίγο μαζί τους αυλους εισαγωγής, όμορφα και συμμετρικά, σε συνδυασμό με το "ταίριασμα" με την πολλαπλή εισαγωγής και βλέπουμε τι άλλο θα κάνουμε. 

Το καθαράρισμα στις βαλβιδες δεν χρειάζεται για τα χιλιόμετρα που έχεις και για την βενζίνη που βάζεις και δεν θεωρείται ροική εξελιξη....
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread