Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Chris δοκίμασε το και χωρείς την χοάνη, δεν έχεις να χάσεις κάτι( ποτέ δεν ξέρεις). θα δεις και τι έχεις πάρει από το φίλτρο.
Τώρα με το project αυτό η ανάγκες για τον αέρα είναι σίγουρα μεγαλύτερες και προσωπικά πιστεύω ότι θα δουλέψει καλύτερα με την χοάνη( αν όχι αυτή τότε κάποια άλλη).
 

ChrisFrou

Original poster
Pro Member
May 10, 2010
674
1
0
13
Αγ.Δημητριος (Αθηνα)
καλα ναι δεν εχετε αδικο δεν χανω τιποτα .... παντως θελω να βαλω διπλου κονου αλλα οπως μου πες και εσυ νικολα φοβαμαι μην τυχον και μπουκωσει (??!!)
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Τα διπλού κώνου συνήθως δουλεύουν καλά στα turbo. Αλλά ποτέ δεν ξέρεις, αν βρεις κάνα πρόχειρο δοκίμασε το και αυτό… μπαινοβγαίνουν πολύ εύκολα.
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
εχω μια bmc διπλου κωνου χρησταρα οποτε θες περνα να στη δωσω να την βαλεις πανω...
 

ChrisFrou

Original poster
Pro Member
May 10, 2010
674
1
0
13
Αγ.Δημητριος (Αθηνα)
απ οτι ξερω υπαρχουν ποικιλες διαμετροι αλλα μια δοκιμη θα ηταν πιο σωστη...ερωτηση : τωρα που η εισαγωγη και το airflow ειναι αλουμινενια θα κανει πιο πολυ θορυβο?
ναι πετρο θα ηθελα οποτε μπορεις !! θα σε ειδοποιησω
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Ναι θα σου κάνει ποιο μεταλλικό θόρυβο (κάτι σε Honda ;D)… και να έχεις υπόψη σου ότι και η θερμοκρασία του εισερχόμενου αέρα στην πεταλούδα θα είναι πιο μεγάλη.
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Μόνο στη επίδοση αν είναι θα δημιουργήσουν…. Για πυράκια δεν το νομίζω μιας και θα φτιαχτεί και το πρόγραμμα από την αρχή.
Σίγουρα δεν είναι και ότι καλύτερο αλλά ο μάστορας σου σίγουρα θα ξέρει τι πάει να φτιάξει. ;)
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
οπτικά βέβαια είναι πολύ πιο ψαρωτική, ενώ νομίζω οτι είναι καλύτερη και για τουρμπο μετατροπές
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
southern said:
εχω μια bmc διπλου κωνου χρησταρα οποτε θες περνα να στη δωσω να την βαλεις πανω...

εγω την εχω πετρο,εκτος αν εχεις και αλλη...

χρηστο πανω στο dyno καλο ειναι να παιξεις λιγο ωστε να δεις εσυ γενικα το τι παιζει και με το αμαξι σου
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
i-VTec said:
Χαοτική διαφορά σχεδόν σε όλο το φάσμα...Μήπως η πολλαπλή εισαγωγής σου έφαγε τη ροπή Χρήστο? Δε μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο πού θα σου έκοβε τόσο πολύ σε σχέση με ένα φίλτρο-εξάτμιση όπως του Νίκου...

με την πολλαπλη χανεις αμα βαλεις μεγαλυτερη οπως εκανε ο χρηστος,παιρνεις αλογα και χανεις σε ροπη
 

i-VTec

New member
Σεπτ. 4, 2010
67
0
0
Δεν έχω δεί την πολλαπλή και να την συγκρίνω με τη μαμά...Γενικά πάντως πολλαπλή σπάνια αλλάζουμε σε πρώτο στάδιο μοτέρ, οι εργοστασιακές είναι φτιαγμένες για χαμηλομεσαίες στα περισσότερα αυτοκίνητα...Αν έχει βάλει πολλπλή με άλλο σχεδιασμό plenum και κοντύτερους αυλούς, το όποιο όφελος θα φαινόταν μόνο πάνω από τις 6.000 και μέχρι τις 8.000, φάσμα πού δε μας αφορά στο Fiesta...Από εκεί η χαμένη ροπή λοιπόν...

Η πολλαπλή εισαγωγής είναι ένα από τα πιό μελετημένα περιφερειακά ενός ατμοσφαιρικού μοτέρ και μια αλλαγή μπορεί να χάσει ή να δώσει αρκετά άλογα...
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
i-VTec said:
Δεν έχω δεί την πολλαπλή και να την συγκρίνω με τη μαμά...Γενικά πάντως πολλαπλή σπάνια αλλάζουμε σε πρώτο στάδιο μοτέρ, οι εργοστασιακές είναι φτιαγμένες για χαμηλομεσαίες στα περισσότερα αυτοκίνητα...Αν έχει βάλει πολλπλή με άλλο σχεδιασμό plenum και κοντύτερους αυλούς, το όποιο όφελος θα φαινόταν μόνο πάνω από τις 6.000 και μέχρι τις 8.000, φάσμα πού δε μας αφορά στο Fiesta...Από εκεί η χαμένη ροπή λοιπόν...

Η πολλαπλή εισαγωγής είναι ένα από τα πιό μελετημένα περιφερειακά ενός ατμοσφαιρικού μοτέρ και μια αλλαγή μπορεί να χάσει ή να δώσει αρκετά άλογα...

εχεις δικιο σε αυτα που λες,απλα η συγκεκριμενη που ειναι απο puma1.7cc εχει μεγαλυτερους αυλους απο αυτους που εχει η μαμα πολλαπλη και εχει ως αποτελεσμα να χανει το αμαξι στις χαμηλομεσαιες και να παιρνει στις ψηλες
οσο για τους κοφτες,δεν εχουμε εδω ατομα ωστε να ασχοληθουν με σωστο τροπο στην μετατοπιση τους
 

i-VTec

New member
Σεπτ. 4, 2010
67
0
0
zetec_sigma said:
Πάντως επειδή έχω δεί απόπειρες για πολλαπλή από puma, χωρίς έκκεντρα και ζόρικο πρόγραμμα, ήταν πεταμένα λεφτά.

+άπειρο

Το πρόγραμμα για να του κόβει τόσο πρέπει να είναι 5 μοίρες κάτω αβανς παντού...Ή πολύ πολύ πλούσιο...Πού δεν είναι. Οπότε μάλλον η πολλαπλή κάνει τη δουλειά...
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
την συγκεκριμενη πολλαπλη την φοραει το puma 1.7 με 125 αλογα και μεταβλητο χρονισμο.
Το μκ7 ειναι σχεδον στα ιδια αλογα ,τα μοτερ δεν εχουν τρελες διαφορες μεταξυ τους.Πιστευω δεν ειναι θεμα προγραμματος αλλα θεμα χταποδιου.Αλλο το miltek παιδια και αλλο το χειροποιητο δεν εχουν εχουν καμια σχεση.
 

zetec_sigma

New member
Aug 31, 2010
55
0
0
southern said:
την συγκεκριμενη πολλαπλη την φοραει το puma 1.7 με 125 αλογα και μεταβλητο χρονισμο.
Το μκ7 ειναι σχεδον στα ιδια αλογα ,τα μοτερ δεν εχουν τρελες διαφορες μεταξυ τους.Πιστευω δεν ειναι θεμα προγραμματος αλλα θεμα χταποδιου.Αλλο το miltek παιδια και αλλο το χειροποιητο δεν εχουν εχουν καμια σχεση.
Ωραία όλα αυτά, αλλά,
Η ροηκότητα της κεφαλής είναι ίδια?
Τα έκκεντρα έχουν ίδιο βύθισμα?
Οι αυλοί των βαλβίδων είναι ίδια διάμετρο?

Στο μοτέρ ρίχνεις πολύ περισσότερο αέρα, μπορεί όμως να τον διαχειριστεί?
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread