mpoukou22 said:
turbomaniac επειδή εισαι ψαγμένος θελω να με βοηθήσεις σε κατι.
επειδη ο rotrex μου βγαινει αρκετα ακριβα αρχισα το χαξιμο για τα τούρμπο.
ειδα και την απιστευτη ροπη του AN7 και αλλαξα αποψη.
την τουρμπινα την εχω ετοιμη από έναν φιλο.ειναι από Subaru wrx tdκατι μου ειπε δεν θυμαμαι ακριβως.
με βαση τι κριτηριο διαλεγω το ιντερκουλερ?εκτως από το χωροταξιακο.
σκαστρα φανταζομαι μπορω να βαλω ότι θελω?
πολλαπλη εισαγωγή εχω από 16αρη.πως βλέπεις αν κανει...?
αν βαλω μπεκ μεγαλύτερα που υπαρχει λυση θα μπορει να προγραμματιστεί η θελλει 5ο μπεκ?
στα τουρμπατα θελει και downpipe και χταποδι?
στο μοτερ είναι μεσα όλα καινουρια και με σκληρα ελατήρια και retainers.
εκτως από τα σφυρηλατα πιστονια-μπιελες τι άλλο χρειαζεται το μοτερ?
εκτως από όλα τα κολαρα τι άλλο ακομα θα χρειαστεί εκτως από εξατμιση-προγραμμα?
δεν ξερω μεχρι ποσα αλογα μπορει να φτασει η συγκεκριμενη τουρμπινα αλλα εγω θα ηθελα να την δουλεψω λιγο παραπανω από 200 αλογα.με καλυπτει,αν καταλαβες ποια τουρμπινα λεω
οτι ειπε ο ΑΝ7, συμφωνω.
αν εχεις bosch εγκεφαλο, γινεται και με 4 μεγαλύτερα μπεκ, αλλιως 5ο.
πιστονια δεν θελει, μεχρι 250-270 άλογα, μόνο μπιέλες.
η πολλαπλή που εχεις είναι οκ, μιας και είναι αλουμινενια απ' οτι θυμαμαι.
εχω και γω μια αλουμινενια πολλαπλή απο 1600αρι 16V, αν τυχόν έχεις πλαστικιά.
θα χρειαστεις επισις 4φτερο δισκο, ενα wideband AEM ή ΙΝΝOVATE, παροχη-επστροφη λαδιου στην τουρμπίνα και φυσικα ενα μπαρομετρο.