Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Με το χταπόδι το μίγμα φτωχαίνει αισθητά. Όταν το έβαλα το χταπόδι εγώ το μίγμα πήγαινε όπου ήταν κοντά του Ιάκωβου περίπου. Τώρα φτώχυνε του ιάκωβου με ότι συνεπάγεται αυτού. Δυστύχως δεν μπορώ να αποφασίσω τι είναι καλό για το αμάξι μας. Να φτωχύνει να γίνει πιο πλούσιο; Δεν έχω ιδέα.

Με τον ρυθμιστή που παίζω διαφορές δεν έχω δει. Από 3,0 που είναι μαμά το έχω πάει 3,2 3,4 3,5 και το μόνο που έχω δει είναι ότι καίει περισσότερο. Το έχω αφήσει στο 3,2 γιατί εκεί το βλέπω κάαατι τις καλύτερο. Όταν τον τοποθέτησα, ο ρυθμιστής ήταν στο 2,0 - 2,3. Το αμάξι εκεί πάλευε να λειτουργήσει. Από το 3,0 στο 3,5 είναι πες 0,5 κάτω το AFR. Άρα από το 3,0 στο 2,5 θα είναι 0,5 πάνω.
 

Crazy

Hero Member
Vip Team
Jul 8, 2010
1,568
8
38
38
Οπου υπαρχει στροφη....
Να κανω ενα off topic Περι,καλο θα ηταν να μν ειρωνευεσαι ρε φιλε,γτ εγω δν ειπα ποντικα το Στεφανο,ειπα να μν φταοσυμε να γινουμε.. κρατα τις ειρωνειες για σενα καλυτερα ρε φιλε... Χρονια πολλα κ Καλη Ανασταση να εχετε ολοι.
 

giannis_suzuki

Pro Member
Oct 17, 2010
384
0
0
Riordian said:
Με το χταπόδι το μίγμα φτωχαίνει αισθητά. Όταν το έβαλα το χταπόδι εγώ το μίγμα πήγαινε όπου ήταν κοντά του Ιάκωβου περίπου. Τώρα φτώχυνε του ιάκωβου με ότι συνεπάγεται αυτού. Δυστύχως δεν μπορώ να αποφασίσω τι είναι καλό για το αμάξι μας. Να φτωχύνει να γίνει πιο πλούσιο; Δεν έχω ιδέα.

Με τον ρυθμιστή που παίζω διαφορές δεν έχω δει. Από 3,0 που είναι μαμά το έχω πάει 3,2 3,4 3,5 και το μόνο που έχω δει είναι ότι καίει περισσότερο. Το έχω αφήσει στο 3,2 γιατί εκεί το βλέπω κάαατι τις καλύτερο. Όταν τον τοποθέτησα, ο ρυθμιστής ήταν στο 2,0 - 2,3. Το αμάξι εκεί πάλευε να λειτουργήσει. Από το 3,0 στο 3,5 είναι πες 0,5 κάτω το AFR. Άρα από το 3,0 στο 2,5 θα είναι 0,5 πάνω.

οταν ανεβαζεις την πιεση ουσιαστικα ανεβαινουν και τα cc απο τα μπεκ...για αυτο σε καιει και περισσοτερο...βασικα δεν νομιζω να εχεις τις τοσες μετατροπες που να χρειαζοσουν παραπανω πιεση απο το κυκλωμα της βενζινης...
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
turbomaniac said:
καταφερα να τα δω...

4500-5500 14.5 ειναι για σπασιμο...
δεν μπορει να χαλασε τοσο πολυ με το χταποδι, ετσι ήταν και πριν..

επειγοντως στον προγραμματιστη σου

για σπάσιμο δεν νομίζω να είναι,αφού από το εργοστάσιο δουλεύει 14,5 περίπου
και μετά από τόσες δοκιμές και κηνυγητά θα είχε γίνει ήδη το κακό
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
scorpion said:
για σπάσιμο δεν νομίζω να είναι,αφού από το εργοστάσιο δουλεύει 14,5 περίπου
και μετά από τόσες δοκιμές και κηνυγητά θα είχε γίνει ήδη το κακό

απο το εργοστασιο δουλευει 14.5 μονο σε closed loop (μεχρι μισα γκαζια). Σε τερμα γκαζι δουλευει 11:1 απο το εργοστασιο. Δεν ειπα οτι θα σπασει αμέσως, αλλα καποια στιγμη θα βγαλει ζημια με 14.5 τερμα γκαζι. Αυτο είναι σίγουρο. Αν είχες ενα πυρομετρο θα εβλεπες 850-900 βαθμούς με το 14.5, ενω κανονικα δουλευει 750..

χωρια που με 14.5 σε αυτο το φασμα των στροφων χανει 3-4 άλογα.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Nα κάνω μια ερώτηση, κάποιος που έχει εργοστασιακό χταπόδι (πολλαπλή εξαγωγής), πώς μπορεί να τοποθετήσει τον αισθητήρα ενός οργάνου wideband; Αναγκαστικά μετά τον καταλύτη;
 

AN7

Member
Oct 2, 2010
241
1
0
36
Βάρκιζα
Δεν ειναι καθολου μηδενικες οι διαφορες πριν και μετα τον καταλυτη. Μπορει η διαφορα να ειναι απο 0.2 ως 0.7 πιο πλουσιο πριν τον καταλυτη σε αχεση με μετα απο αυτον.
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
AN7 said:
Δεν ειναι καθολου μηδενικες οι διαφορες πριν και μετα τον καταλυτη. Μπορει η διαφορα να ειναι απο 0.2 ως 0.7 πιο πλουσιο πριν τον καταλυτη σε αχεση με μετα απο αυτον.

Αρα καποιος με εργοστασιακο χταποδοκαταλυτη που πιστευεις οτι θα επρεπε να βαλει το λ?
 

AN7

Member
Oct 2, 2010
241
1
0
36
Βάρκιζα
Απ αυτό που είπα είναι προφανές ότι εννοώ εκεί που είναι ο μαμά πρώτος λάμδα, δλδ πριν τον καταλύτη, αν δεν έπαιζε θέμα δεν θα είχαμε 1ους και 2ους λάμδα.
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
δεν με καταλαβες και μαλλον με παρεξηγησες...συμφωνω οτι πρεπει να μπει πριν για να μην ειναι ''φιλτραρισμενα'' τα καυσαερια...το θεμα ειναι το που να το βαλει πριν αφου ο μαμα χταποδοκαταλυτης εχει 4 πλοκαμια και συνδεονται κατευθειαν στο καταλυτη πριν καν καλα καλα ενωθουν!!
ο μαμα πρωτος λαμδα ΝΟΜΙΖΩ (ας με διωρθωσει καποιος με μαμα ΜΚ6) σε ενα απο τα 4 πλοκαμια!εαν βαλουμε και εκει το wideband θα εχει προβλημα?
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
δεν ειναι σε πλοκαμι αλλα εκει που ενωνονται τα πλοκαμια. δεν μπορει να μπει πριν το καταλυτη και να θελει γτ ειναι μαντεμι ο χταποδοκαταλυτης και δεν μπορει να τρυπησει
 

AN7

Member
Oct 2, 2010
241
1
0
36
Βάρκιζα
Δεν παρεξηγησα κατι. Σε 1 πλοκαμι μου φαινεται δυσκολο να ειναι.
Αν ειναι απο μαντεμι τοτε δεν υπα3χει το που πιστευω, αλλα το οτι η μονη δυνατη λυση ειναι μετα τον καταλυτη. Απλα οχι μετα το ζουαν/φλεξ(δε ξερω τι εχει) γιατι εκτος το οτι χανουν μπαζουν και αερα.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Όσο αφορά την τοποθέτηση του οργάνου πάνω στο εργοστασιακό χταπόδι μου είχαν πει όταν το έψαχνα και για μένα ότι όταν πας να το τρυπήσεις πριν τον καταλύτη τα ρινίσματα που βα βγούνε από τρύπημα θα πάνε όλα στον καταλύτη.Άρα σε βάθος χρόνου ο καταλύτης θα χαλάσει πιο γρήγορα από τι πριν.Αυτό μου το είχαν πει 3 εξατμισάδες που ρώτησα.

Τώρα όσο αφορά τις μετρήσεις,είχα ρωτήσει κάποιον προγραμματιστή και μου είπε ότι οι αποκλήσεις είναι μικρές.Απλά όσο απομακρύνεις τον αισθητήρα από το χταπόδι τόσο οι διαφορές αυξάνονται.Επίσης μου είχε πει ο ίδιος ότι από το χταπόδι με το τελικό οι αποκλίσεις είναι από 0,2 έως 0,7
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
Ιακωβε η τρυπα ειναι αρκετα μεγαλη για να γινει με τρυπανι και σε εμενα την εκανε με το οξυγονο...οσο για τα ρινησματα,εκανε ενα κυκλο με το οξυγονο και πριν πεσει μεσα το μεγαλο κομματι κολλησε επανω ενα σιδερο και μετα το τραβηξε εξω... μερικα κομματακια (πολυ μικρα φυσικα επεσαν μεσα) αλλα τι να κανουμε;απο το να λυνω ολο το χταποδι ξανα,πιστευω ηταν οτι καλυτερο...
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Μιχάλη εσύ μιλάς για την εξάτμιση που ήδη έχεις αλλάξει.
Εγώ λέω για τον μαμά χταποδοκαταλύτη που είναι μαντεμένιος και δεν είναι εύκολος
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread