Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

AN7

Member
Oct 2, 2010
241
1
0
36
Βάρκιζα
scorpion said:
Όσο αφορά την τοποθέτηση του οργάνου πάνω στο εργοστασιακό χταπόδι μου είχαν πει όταν το έψαχνα και για μένα ότι όταν πας να το τρυπήσεις πριν τον καταλύτη τα ρινίσματα που βα βγούνε από τρύπημα θα πάνε όλα στον καταλύτη.Άρα σε βάθος χρόνου ο καταλύτης θα χαλάσει πιο γρήγορα από τι πριν.Αυτό μου το είχαν πει 3 εξατμισάδες που ρώτησα.

Τώρα όσο αφορά τις μετρήσεις,είχα ρωτήσει κάποιον προγραμματιστή και μου είπε ότι οι αποκλήσεις είναι μικρές.Απλά όσο απομακρύνεις τον αισθητήρα από το χταπόδι τόσο οι διαφορές αυξάνονται.Επίσης μου είχε πει ο ίδιος ότι από το χταπόδι με το τελικό οι αποκλίσεις είναι από 0,2 έως 0,7
Απ την στιγμή που είναι μαντέμι, δεν τρυπάς.
Σε άλλη περίπτωση βγάζεις το χταπόδι και το τρυπάς στον πάγκο οπότε δεν παίζει θέμα με τα ρινίσματα.


Για τις μετρήσεις, εγώ με τα μάτια μου στο δικό μου αμάξι έχω δει ~0,6 διαφορά πριν και μετά τον μαμά καταλύτη. Ένας 200άρης καταλύτης θα έχει μικρότερη διαφορά κ.ο.κ .
Δεν έχει να κάνει σε τι απόσταση το μοτέρ μετράς, αν όσο μεγαλώνεις την απόσταση δείχνει πιο φτωχό, κάπου έχει τρύπες οι εξάτμιση.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
με την πρώτη ευκαιρία θα ανεβάσω video με τα νέα μίγματα αφού με τις τελευταίες αλλαγές άλλαξε.
Πριν ξεπερνούσε το 14.3-14.5 τώρα 13.8 (περίπου όσο θυμάμαι)
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
εφόσον η εξατμιση δεν έχει διαροές απο τις φλάντζες, κλπ, δεν είναι λάθος να βαλεις τον αισθητήρα μετά τον καταλύτη.

13.8 τερμα γκαζί, δεν είναι καλό, αμα είναι έτσι έχεις καμια 3-4 άλογα ακόμα να πάρεις.
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
σίγουρα αλλα και πάλι θέλει διορθωση.

δεν ξέρω μήπως δείς λίγο καλύτερα αποτελέσματα με κανα ρυθμιστή τετράμπαρο για να γλυτώσεις το πρόγραμμα.

στο δικό μου πάντως (golf 1.6 16V) που ήταν γύρω στο 13.7 με 3μπαρο, έπεσε στο 12.7 με τον τετράμπαρο απο 1.8Τ. βέβαια δεν ξέρω αν βγαζει η ford έτοιμο 4μπαρο (μηπως απο κανα focus 1 RS ή focus 2 ST?) ή πρεπει να βάλεις έναν aftermarket που για να κουμπώσει θέλει αρκετή πατέντα.
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Το 13,8 δεν είναι σταθερό παντού. Αν ήταν να το συζητούσαμε. Στο υπολοιπο φάσμα στροφών είναι κοντά στο 12,5 με 13 αν θυμαμαι καλά και ψηλά φτωχαίνει. Άμα αλλάξει πίεση βενζίνης, θα του γινει πλόυσιο παντού και δεν θα ειναι κομπλε στις χαμηλότερες στροφές.

Αν λέω κατι λαθος ιακωβε διορθωσε με
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Στέφανε έχεις δίκιο.
Οι πρώτες μετρήσεις είχαν μεγάλη γκάμα στα νούμερα
Τώρα έχουν μαζευτεί και είναι πιο μαζεμένα,αλλά καλό θα ήταν αυτή η κουβέντα να γίνει μόλις ευκαιρήσω να ανεβάσω video με το τι δείχνει το όργανο
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
οπως τα πες είναι στις στροφές που πρεπει (4000-6000) είσαι στο 13.6-13.8 που σημαινει οτι χανεις 3-4 άλογα. επικινδυνο για σπασιμο δεν είναι, αλλα ουτε και σωστο είναι.

δοκιμασε τον παπα της μανας του μεχρι να βαλεις προγραμμα, νομίζω θα γίνει πολύ καλύτερο.
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
5000 με 5500 παλι ξεραινεται γαμω το κερατο... ειδικα με 3η επιασε και 15:1... στο υπολοιπο φασμα ειναι καλο παντως.
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Οταν λες ψηλα; Μετα απο ποιες στροφες; Τι Φ ειναι το μεσαιο;
 

mexico

Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
Ιακωβε θες ρυθμισμα . Τελικα αξιζει τα ατμοσφαιρικα να τα κανεις 1 σωστο σταδιο με κερδος 35 αλογα κοντα  αν βαλεις και πεταλουδα και καταφερεις να ρυθμισεις θα δεις φοβερα πραγματα
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
δυστυχως δεν μπορω να ανοιξω τις φωτο αλλα απο οτι καταλαβαινω στεγνωνει ψηλα...

anyway , αλλο ηθελα να θιξω! Το Φ54 ειναι υπερβολη για stock κινητηρα ατμοσφαιρα 1.6. Το συστημα εξαγωγης σου οταν ξεπερναει ενα συγκεκριμενο φασμα στροφων ειναι τοσο ελευθερο που η ταχυτητα των καυσαεριων μειωνεται σε σχεση με αυτη των παραγωμενων απο τους κυλινδρους.

Η ταχύτητα  είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη διατομή . Όσο μικρότερη η διατομή τόσο μεγαλύτερη η ταχύτητα γιατί αυξάνεται η πίεση με την οποία βγαίνουν. Οσο μεγαλυτερη διατομη το αντιθετο...

στην ουσια οταν σχεδιαζεις μια βελτιωση 1ου Σταδιου λαμβανεις υποψη ολες τις παραμετρους που ταυτοχρονα θα σου αποδοσουν τις μεγιστες ιδανικες τιμες σε 3 σημεια:

1. εισαγωγη
2. θαλαμος καυσης
3. εξαγωγη

θεωρω οτι εχεις επεμβει στο 1 και 3 ξεχωριστα χωρις να συνυπολογισεις το 2 αλλα και τις κοινες συνιστωσες. Τωρα θα πρεπει να επικεντρωθεις στο 2 και αποψη μου ειναι η διορθωση της διατομης εκτος αν ταυτοχρονα κανεις το stock μοτερ με εκκεντρα για να "γεμισεις".
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
το φ54 είναι κατασκευασμένο για τις μελλοντικές βελτιώσεις που περιλαμβάνουν συμπιέσεις-ροικές και έκκεντρα.
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
καλο ειναι οι βελτιωσεις να συμβαδιζουν με τις υπαρχουσες μετατροπες αλλιως δεν εχει νοημα..οπως το βλεπω εγω τουλαχιστον!Και εγω θελω να το τουρμπισω αλλα αν παω τωρα και του βαλω 58-60αρα εξατμιση για οταν και αν βαλω τουρμπινα καταλαβαινεις πως το αμαξι δεν θα δουλεψει ποτε απο τις 3Κ και πανω.

η κανε τις βελτιωσεις συντομα αλλιως "κλεισε" τουλαχιστον μονο το σωληνα σε διατομη απο καταλυτη μεχρι το μεσαιο γιατι διαφορετικα θα "ψοφαει"  και θα στεγνωνει ενιοτε.
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
αντε βαλτα όλα για να μπει και το σωστο πρόγραμμα, να τελειώνουμε. :D

να ξερεις οτι πανω απο 150 άλογα πρέπει να έχεις θεμα με την επαρκεια στα μπεκ, οποτε θελει προσοχή τι έκκεντρα θα βάλεις. Ριξε και κανα πμ πριν κανεις κινήσεις, να σου πω καμια γνώμη.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread