Απ την στιγμή που είναι μαντέμι, δεν τρυπάς.scorpion said:Όσο αφορά την τοποθέτηση του οργάνου πάνω στο εργοστασιακό χταπόδι μου είχαν πει όταν το έψαχνα και για μένα ότι όταν πας να το τρυπήσεις πριν τον καταλύτη τα ρινίσματα που βα βγούνε από τρύπημα θα πάνε όλα στον καταλύτη.Άρα σε βάθος χρόνου ο καταλύτης θα χαλάσει πιο γρήγορα από τι πριν.Αυτό μου το είχαν πει 3 εξατμισάδες που ρώτησα.
Τώρα όσο αφορά τις μετρήσεις,είχα ρωτήσει κάποιον προγραμματιστή και μου είπε ότι οι αποκλήσεις είναι μικρές.Απλά όσο απομακρύνεις τον αισθητήρα από το χταπόδι τόσο οι διαφορές αυξάνονται.Επίσης μου είχε πει ο ίδιος ότι από το χταπόδι με το τελικό οι αποκλίσεις είναι από 0,2 έως 0,7
Σε άλλη περίπτωση βγάζεις το χταπόδι και το τρυπάς στον πάγκο οπότε δεν παίζει θέμα με τα ρινίσματα.
Για τις μετρήσεις, εγώ με τα μάτια μου στο δικό μου αμάξι έχω δει ~0,6 διαφορά πριν και μετά τον μαμά καταλύτη. Ένας 200άρης καταλύτης θα έχει μικρότερη διαφορά κ.ο.κ .
Δεν έχει να κάνει σε τι απόσταση το μοτέρ μετράς, αν όσο μεγαλώνεις την απόσταση δείχνει πιο φτωχό, κάπου έχει τρύπες οι εξάτμιση.