Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
scorpion said:
παντως,απο μια βολτα που εκανα εχθες,εχει διαφορα στις ψηλες στροφες,χαιρομαι,αλλα να διορθωσω οτι το μειγμα ειναι 13,7 και οχι 13,9 που εγραψα πιο πανω.....
αλεξη πιο πουλακι στο ειπε και εμενα δεν μου ειπε τιποτα?

ενα χοντρό και τουρμπίσιο πουλακι....
 

giannis_suzuki

Pro Member
Oct 17, 2010
384
0
0
με τι το μετρησες το μειγμα??επισης το μετρησες πριν η μετα τον λαμδα??
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
giannis_suzuki said:
με τι το μετρησες το μειγμα??επισης το μετρησες πριν η μετα τον λαμδα??
αν με ρωτας με τι μηχανημα το μετρησαν δεν ξερω,μετα τους λαμδα το μετρησα.ξερω οτι δεν ειναι σωστη μετρηση αυτη,αλλα δεν μπορουσε το δυναμομετρο να τρυπησει ωστε να παρει σωστες μετρησεις
 

giannis_suzuki

Pro Member
Oct 17, 2010
384
0
0
κοιτα αν δουκευεις με τετιο μειγμα θα επρεπε να σε βαραγε αβερτα πειρακια...

επισης θα επρεπε να ειχες μεγαλη συμπιεση...

και εκτος αυτου αποκλειστικα να δουλευεις πεντακαθαρη 100αρα......
γνωμη μ αν εχεις κανενα φιλο μ wideband κανε μια τρυπα πριν τον καταλυτη η οποια κλεινει μετα μ μια ταπα βαλε εναν wideband και μετρα να δεις....
οταν κανεις μετρηση μετα τον καταλυτη ειναι σαν ν μην μετρας τιποτα...

ειναι ο πιο λαθος τροπος μετρησης...

φιλος π εκανε προγραμμα στον δημητριαδη κ του μετρουσε τα μειγματα στο dyno μας ειπε πως δουλευε 12.4 στον κοφτη..

εβαλε πανω τωρα εναν aem και ειδε μειγμα 10.8......

το αμαξι ειναι τερμα πλουσιο σε φασεις π μπουκωνει απο την πολυ βενζινη...

για αυτο σε ρωτησα...
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
giannis_suzuki said:
1-κοιτα αν δουκευεις με τετιο μειγμα θα επρεπε να σε βαραγε αβερτα πειρακια...

2-επισης θα επρεπε να ειχες μεγαλη συμπιεση...

3-και εκτος αυτου αποκλειστικα να δουλευεις πεντακαθαρη 100αρα......
γνωμη μ αν εχεις κανενα φιλο μ wideband κανε μια τρυπα πριν τον καταλυτη η οποια κλεινει μετα μ μια ταπα βαλε εναν wideband και μετρα να δεις....
οταν κανεις μετρηση μετα τον καταλυτη ειναι σαν ν μην μετρας τιποτα...

ειναι ο πιο λαθος τροπος μετρησης...

φιλος π εκανε προγραμμα στον δημητριαδη κ του μετρουσε τα μειγματα στο dyno μας ειπε πως δουλευε 12.4 στον κοφτη..

εβαλε πανω τωρα εναν aem και ειδε μειγμα 10.8......

το αμαξι ειναι τερμα πλουσιο σε φασεις π μπουκωνει απο την πολυ βενζινη...

για αυτο σε ρωτησα...
1-δεν βαραω καθολου πειρακια
2-εννοεις να εχω φτιαξει συμπιεση στο αμαξι μου?οχι ακομα δεν το εχω κανει αυτο,ειναι μαμα
3-εχω δει μεγαλη διαφορα με τις βενζινες παντως
οσο για το wideband εχω φιλο να το δω,αλλα σε λιγο καιρο θα βαλω ολοσωμη εξατμιση και θα το βαλω μονιμα απανω..
 

giannis_suzuki

Pro Member
Oct 17, 2010
384
0
0
αν ειχες τετιο μειγμα θα επρεπε να ειχες και μεγαλυτερη συμπιεση για να δουλεψει και πιο σωστα αυτο ενοω...
σιγουρα με τις βενζινες θα δεις γιατι εγινε προγραμμα για 100αρα λογικα ε??
παντως οταν βαλεις πανω τον αισθητηρα θα δεις ποσο μεγαλη αποκλιση θα εχει απο αυτο π ειδες...
γιατι μετα τον καταλυτη μετραει οτι να ναι...
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
giannis_suzuki said:
1-σιγουρα με τις βενζινες θα δεις γιατι εγινε προγραμμα για 100αρα λογικα ε??
2-παντως οταν βαλεις πανω τον αισθητηρα θα δεις ποσο μεγαλη αποκλιση θα εχει απο αυτο π ειδες...
γιατι μετα τον καταλυτη μετραει οτι να ναι...
1-ειναι φτιαγμενο να δουλευει και με 95ρα αλλα δτην πραξη εγω δεν το βλεπω αυτο...
2-οταν το μετρησα με αυτον τον τροπο το ηξερα οτι λαθος,αλλα δεν ειχα αλλη επιλογη
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
giannis_suzuki said:
αν ειχες τετιο μειγμα θα επρεπε να ειχες και μεγαλυτερη συμπιεση για να δουλεψει και πιο σωστα αυτο ενοω...
σιγουρα με τις βενζινες θα δεις γιατι εγινε προγραμμα για 100αρα λογικα ε??
παντως οταν βαλεις πανω τον αισθητηρα θα δεις ποσο μεγαλη αποκλιση θα εχει απο αυτο π ειδες...
γιατι μετα τον καταλυτη μετραει οτι να ναι...


δεν συμφωνω. και μετα τον καταλύτη μετραει ότι πρεπει. εμεις μετραμε με προσαρμοζόμενο wideband με μούφα μεσα στο τελικό καζάνι
 

giannis_suzuki

Pro Member
Oct 17, 2010
384
0
0
ειναι ο πιο λαθος τροπος και περνεις λαθος μετρηση....

ο καταλυτης βρισκετε εκει για να αλλαξει τα καυσαερια...εσενα σε νοιαζουν τα αρχικα π θα βγουν η τα αλλαγμενα??
τοσα χρονια ολοι βαζουν τους wideband πριν τον καταλυτη οπως αναφερει και στο βιβλιο οδηγιων τους...
αφου βρεθηκε ο ελληναρας π τους βαζει μετα και μετραει και σωστα κατα τα λεγομενα τους καλυτερα να κλεισουν ολες αυτες οι εταιριες γιατι δεν ξερουν....
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
giannis_suzuki said:
ειναι ο πιο λαθος τροπος και περνεις λαθος μετρηση....

ο καταλυτης βρισκετε εκει για να αλλαξει τα καυσαερια...εσενα σε νοιαζουν τα αρχικα π θα βγουν η τα αλλαγμενα??
τοσα χρονια ολοι βαζουν τους wideband πριν τον καταλυτη οπως αναφερει και στο βιβλιο οδηγιων τους...
αφου βρεθηκε ο ελληναρας π τους βαζει μετα και μετραει και σωστα κατα τα λεγομενα τους καλυτερα να κλεισουν ολες αυτες οι εταιριες γιατι δεν ξερουν....


ο καταλύτης επιταχύνει την μετατρωπή των επιβλαβων μονοξείδιων αζώτου και άνθρακα σε διοξείδια. το οξυγονο που δεσμέυεται σε αυτες τις χημικές αντιδράσεις είναι απειροελάχιστο και πρακτικά δεν επηρεάζει την αναλογία οξυγόνου στα καυσαέρια που μετράει ο wideband λαμδα. Εχω βάλει προσωπικά wide band και πρίν και μετά τον καταλύτη και δεν είδα καμία απολύτως διαφορά στο μίγμα.
 

giannis_suzuki

Pro Member
Oct 17, 2010
384
0
0
πιστεψε μ επειδη και εγω εχω βαλει αρκετους εχει πολυ μεγαλη διαφορα...

επισης θελει να μπει σε συγκεκριμενο σημειο υπο συγκεκριμενη γωνια..δεν ειναι αντε πηρα κατι το εβαλα πανω...
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
giannis_suzuki said:
επισης θελει να μπει σε συγκεκριμενο σημειο υπο συγκεκριμενη γωνια..δεν ειναι αντε πηρα κατι το εβαλα πανω...

+1
Διαφορές υπάρχουν και μάλιστα επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από το τι καταλύτη φοράς!
Η μέτρηση μετά τον καταλύτη είναι στο περίπου και σε καμία περίπτωση δεν είναι ο πραγματικός λόγος αναλογίας.

Μόνο σε περίπτωση που κάποιο αυτοκίνητο δεν φοραει τον καταλύτη και η εξάτμιση του αποδεδειγμένα δεν έχει ούτε μια τρύπα.. τότε μπορεί να πλησιάσει κατά πολύ την σωστή μέτρηση.
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
ενταξει αμα επιμενετε. Εγω πάντως μέτρησα σε φιεστα 1.4 που χε προβλημα με τον μαμα λαμδα. Αποσύνδεσα τις φίσες και απο  τους δύο μαμα λάμδα,  την μία φορά εβαλα τον wide στην θεση του μαμα πρώτου λαμδα και την άλλη στην θεση του δευτερου με ταπα τον μαμα 1ο λάμδα βιδωμένο. Τα αποτελέσματα ήταν ίδια, επομένως δεν βρισκω τον λόγο να χάνω χρόνο φτιαχνοντας μουφες στην εξατμιση για να βιδώνω wide και να τις ταπώνω. Τωρα εσεις εφόσον θα βάλετε wide μία φορά και μόνο στο αμάξι σας (χωρις να χρειάζεται να μετρατε άλλα αμάξια συνεχεια), καλό είναι να τον βαλετε το δυνατόν κοντύτερα στον θαλαμο κάυσης.
 

giannis_suzuki

Pro Member
Oct 17, 2010
384
0
0
καλο θα ηταν για καποια πραγματα να μην εισαι τοσο σιγουρος....
εδω εβγαλες το αλλο το φιεστα πως εχει νιτρα ντε και καλα....
υπαρχουν και αλλες αποψεις εκτος απο  την δικιας σου...σε πολλα πραγματα εισαι σωστος δεν μπορω να πω αλλα δεν εισαι σε ολα....

και το λεω τερμα φιλικα χωρις παρεξηγηση....

υ.γ με βγαλμενο πρωτο λαμδα δουλευε σωστα το αμαξι???
 

panos.l

Pro Member
Aug 9, 2010
476
0
0
ΑΘΗΝΑ
www.fordliatiras.gr
turbomaniac said:
ενταξει αμα επιμενετε. Εγω πάντως μέτρησα σε φιεστα 1.4 που χε προβλημα με τον μαμα λαμδα. Αποσύνδεσα τις φίσες και απο  τους δύο μαμα λάμδα,  την μία φορά εβαλα τον wide στην θεση του μαμα πρώτου λαμδα και την άλλη στην θεση του δευτερου με ταπα τον μαμα 1ο λάμδα βιδωμένο. Τα αποτελέσματα ήταν ίδια, επομένως δεν βρισκω τον λόγο να χάνω χρόνο φτιαχνοντας μουφες στην εξατμιση για να βιδώνω wide και να τις ταπώνω. Τωρα εσεις εφόσον θα βάλετε wide μία φορά και μόνο στο αμάξι σας (χωρις να χρειάζεται να μετρατε άλλα αμάξια συνεχεια), καλό είναι να τον βαλετε το δυνατόν κοντύτερα στον θαλαμο κάυσης.
giannis_suzuki said:
καλο θα ηταν για καποια πραγματα να μην εισαι τοσο ξεροκεφαλος....
εδω εβγαλες το αλλο το φιεστα πως εχει νιτρα ντε και καλα....
υπαρχουν και αλλες αποψεις εκτος απο  την δικιας σου...σε πολλα πραγματα εισαι σωστος δεν μπορω να πω αλλα δεν εισαι σε ολα....

και το λεω τερμα φιλικα χωρις παρεξηγηση....

υ.γ με βγαλμενο πρωτο λαμδα δουλευε σωστα το αμαξι???
Η πρώτη μέτρηση είναι οκ..Εφόσον δουλεύει ο 2ος λαμδα.Η δεύτερη μέτρηση δεν πρέπει να είναι σωστή!Και το λέω αυτό διότι αν ο πρώτος λ δεν δουλεύει ο κινητήρας μπαίνει σε ''safe mode'' και δουλεύει απ τις στάνταρ τιμές του χάρτη και οχι απ τις τιμές που παίρνει απ τον λ...
Εγώ πιστεύω πως ετσι είναι τα πράγματα!Και, φυσικά, για να καταλάβουμε τι είναι σωστό πρέπει να γίνουν δοκιμές σε αμάξι που δουλέυουν τά πάντα σωστά και όχι να κάνουμε πειράματα σε αμάξι με πρόβλημα.
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
οκ παιδια... Ότι πειτε....  ok234

και ποτε δεν είπα οτι ντε και καλά φόραγε νίτρα. Είπα οτι σίγουρα φόραγε παραπάνω απο φίλτρο-ολόσωμη, αφου είχε τουλάχιστον ένα κιλό στον ίππο λιγότερο απ όσο έχει ένα απλο μκ6 με φίλιτρο ολόσωμη.
 

panos.l

Pro Member
Aug 9, 2010
476
0
0
ΑΘΗΝΑ
www.fordliatiras.gr
turbomaniac said:
οκ παιδια... Ότι πειτε....  ok234

και ποτε δεν είπα οτι ντε και καλά φόραγε νίτρα. Είπα οτι σίγουρα φόραγε παραπάνω απο φίλτρο-ολόσωμη, αφου είχε τουλάχιστον ένα κιλό στον ίππο λιγότερο απ όσο έχει ένα απλο μκ6 με φίλιτρο ολόσωμη.
Εγώ είμαι εκτός θέματος σε σχέση με το αυτοκίνητο...
Απλά έγγραψα την γνώμη μου σχετικά με την μέτρηση!
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
panos.l said:
Εγώ είμαι εκτός θέματος σε σχέση με το αυτοκίνητο...
Απλά έγγραψα την γνώμη μου σχετικά με την μέτρηση!

ναι ρε πανο το ξερω οτι είναι λίγο πιο ακριβής η μετρηση πριν τον καταλύτη, αλλα η διαφορά στην τιμή δεν δικαιολογεί να κάθεται κάποιος να φτιάχνει μούφα σε κάθε αμάξι που μετραει και μετα να βάζει τάπα επάνω να την κλείνει... Εδω μετρανε τα τουρμπίσια έτσι που ξέρεις πολύ καλά οτι ένα μικρό λαθος στο μίγμα κοστίζει πολύ.
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Παιδια το θεμα αυτο ειναι για μετρηση μιγματος,τα μηνυματα σας που δεν ειχαν σχεση διαγραφηκαν,παρακαλω μην το συνεχισετε.Οτι εχετε να πειτε αλλο καντε το με πμ η οπως αλλιως θελετε.

Επισης καλο θα ηταν οι τονοι μας στα υπολοιπα μελη να ειναι πιο ομορφος,ωστε να μην δημιουργουνται παρεξηγησεις,ολοι ξερουμε οτι τα forum ειναι για να ενημερωνομαστε,οχι να τσακωνομαστε,υπαρχουν πολλοι τροποι που δεν ξερουμε και που θα μαθουμε στην πορεια,για αυτο τις μοιραζομαστε κιολας
 

Simeonidhs RT

Member
Oct 7, 2010
258
0
0
Thessalonikh
Βάζω αυτό το video να το δείτε και να μου πείτε γνώμες..... :/ (Για το στέγνωμα που κάνει......) http://www.youtube.com/watch?v=e-L-62vRCIk&feature=BFa&list=ULk-W1SWRa_CI&index=3
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread