Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Pa_Nos_1400cc said:
@ turbomaniac,
ο stathisport έκανε ένα ανοξείδοτο αντάπτορα πρίν την πεταλούδα για να βάλει τον maf με τη χρήση φιλτροχοάνης, κάτι αντοίστιχο μπορεί να γίνει και σε εμάς για τον map; πρέπει όπωσδηποτε να μπεί στην πολλ/πλη εισαγωγής;
θα ποστάρω και φώτο αν βρώ

Το mk7 1.6 έχει τον αισθητήρα εκεί από το εργοστάσιο (maf), οπότε δεν άλλαξε κάτι. Το δικό μας (mk6) έχει τον αισθητήρα (map) πάνω στην πολλαπλή και εκεί πρέπει να παραμείνει...
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Η ΦΟΡΝΤ ΤΡΕΛΑΘΗΚΕ!!!!..

140 ευρω καινούργια, γνησια, η πολλαπλή απο τι 1.4 ΜΚ7 με τα 96!!!

Αντε, τι περιμένετε?  
310 έχει απο το TiVCT!!!!!!!!!!! Μα γιατί άραγε? 150 ευρώ κάνει ο πιό παχύς αυλός? Γιατι κατα τα άλλα είναι ολόιδιες...

Κοροϊδία φορντ ελλας!!!!!!
 

dj-sofos

Member
Aug 30, 2010
126
0
0
31
χανιά
να ρωτησω κατι?

οι εκκεντροφοροι που βρισκονται και τι δουλεια κανουν ακριβως? ειμαι λιγο ασχετος μην γελατε χεχε!!!!!
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
dj-sofos said:
να ρωτησω κατι?

οι εκκεντροφοροι που βρισκονται και τι δουλεια κανουν ακριβως? ειμαι λιγο ασχετος μην γελατε χεχε!!!!!

οι εκκεντροφόροι άξονες είναι αυτοί οι άξονες που βρίσκονται στην κεφαλή του κινητήρα, παίρνουν κίνηση μέσω ιμάντα απο τον στροφαλοφόρο άξονα και είναι υπεύθυνοι για το ανοιγμα - κλείσιμο των βαλβίδων ετσι ώστε να τροφοδοτείται το καύσιμο μίγμα στους θαλάμους καύσης και να απάγεται απο αυτούς το προιόν της καύσης (καυσαέρια), δια μέσου της εξάτμισης. Κύριο γνώρισμά τους είναι η διάρκεια (πόση ώρα κρατάνε ανοιχτες τις βαλβίδες) και το βύθισμα (πόσο ακριβώς τις ανοίγουν)
 

dj-sofos

Member
Aug 30, 2010
126
0
0
31
χανιά
δηλαδη αν βαλω καλυτερους θα μου κραταει καλυτερα το αυτοκινητο στους κοφτες??? ή θα εχω καλυτερη αποδοση? διαβασα ενα θεμα πριν με το mk6 turbo και ειδα ενα λινκ με κατι εκεντροφωρους....
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Ναι, έχει καλύτερη απόδοση το αυτοκίνητο (περισσότερα άλογα), αλλά χάνει λίγο την "πολιτισμένη" λειτουργία του. Περισσότερα ας σου πούνε τα παιδιά που έχουν δοκιμάσει να τους αλλάξουν...
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
turbomaniac said:
Η Πολλαπλη απο 1.4 και 1.6 ΜΚ7 καινουργια μου πε ο κόνσουλας κανει κανενα 150αρι..

Πεταλουδα/κεφαλή ταιριάζει ακριβως, ο Μαπ θελει μικρή πατεντα..

Όσοι πιστοι προσελθετε...

Alex, πήρα πολλαπλή από 1,4 mk7 (του 1.6 μου φάνηκε too much στο θέμα κόστους), τι λες, θα την καταφέρουμε ή να πάω στο μηχανικό;
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
ενημερωτικα εγω ειχα δωσει 100e σε μηχανικο για το βγαζε βαλε...η δουλεια δεν πρεπει να ειναι
κατι πολυπλοκο.Εχει αρκετες βιδες και καλο ειναι να βαλεις και καινουρια φλατζουλα
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
Καλοφόρετη όποτε τη φορέσεις την εισαγωγή Kostg, και καλά αποτελέσματα... 
πές μας και δυο κουβέντες όταν τη βάλεις
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Ωπα βλεπω εξελιξεις.Αντε με το καλο Κωστα να την βαλεις και να δουμε το αποτελεσμα.Ελπιζω να δεις οτι το καλυτερο και να αποδωσει τα μεγιστα.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
kostg said:
Alex, πήρα πολλαπλή από 1,4 mk7 (του 1.6 μου φάνηκε too much στο θέμα κόστους), τι λες, θα την καταφέρουμε ή να πάω στο μηχανικό;

εννοείται θα την καταφέρουμε... Στειλε μου πμ να κανονίσουμε τις λεπτομέρειες...

Μετρησες διατομή αυλών σε σχεση με την δικιά σου πολλαπλή?
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
turbomaniac said:
εννοείται θα την καταφέρουμε... Στειλε μου πμ να κανονίσουμε τις λεπτομέρειες...

Μετρησες διατομή αυλών σε σχεση με την δικιά σου πολλαπλή?

δεν την εχει βαλει ακομα....αρα ακομα δεν ξερουμε την διαφορα αλεξη
 

mpokwsths

Member
May 20, 2010
202
0
0
Ρε παιδιά, μήπως η πολλαπλή του Mk7 έχει αυλούς μεταβλητού μήκους? Αν ναι ... λογικά θα είναι μόνιμα κολλημένοι στο κοντό αφου το mk6 δεν μπορεί να τους ελέγξει. Επίσης σίγουρα θα αλλάξει η αντλητική ικανότητα του mk6 Duratec οπότε θα χρειαστεί οπωσδήποτε πρόγραμμα. Χωρίς πρόγραμμα δε θα με εξέπλητε αν πήγαινε χειρότερα από πριν.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
mpokwsths said:
Ρε παιδιά, μήπως η πολλαπλή του Mk7 έχει αυλούς μεταβλητού μήκους? Αν ναι ... λογικά θα είναι μόνιμα κολλημένοι στο κοντό αφου το mk6 δεν μπορεί να τους ελέγξει. Επίσης σίγουρα θα αλλάξει η αντλητική ικανότητα του mk6 Duratec οπότε θα χρειαστεί οπωσδήποτε πρόγραμμα.

τι εννοεις μεταβλητου μηκους?κολλημενοι στο κοντο?
προγραμμα εχει το αμαξι...
 

mpokwsths

Member
May 20, 2010
202
0
0
Αυλοί μεταβλητού μήκους = αλλάζει το μήκος των αυλών εισαγωγής ανάλογα με τις στροφές / φορτίο του κινητήρα. Στις χαμηλές στροφές οι αυλοί είναι μακρύτεροι και βοηθούν στο στροβιλισμό του αέρα ενώ στις ψηλές στροφές κονταίνουν για να μπαίνει ταχύτερα ο αέρας στο θάλαμο καύσης. Έτσι επιτυγχάνεται καλή ροπή χαμηλά και πολλή δύναμη ψηλά.

Όσο για το πρόγραμμα προφανώς θα χρειαστεί άλλο ρυθμισμένο για τη συγκεκριμένη πολλαπλή εισαγωγής.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
οκ, καταλαβα
επειδη και εγω αλλαζω πολλαπλη εισαγωγης, το ξερουμε οτι θελει ρυθμισμα παλι το προγραμμα,ειναι και αυτο στο προγραμμα να γινει
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Δεν πιστευω οτι θα χει μεγαλες διαφορές ψηλά μόνο 5-6 άλογα συνεπώς σιγά σιγά θα κάνει ανταπτ ο εγκέφαλος, εκτός αν ο αυλός απο το ΜΚ7 1400 είναι το ίδιος ή παχύτερος απο τον ΜΚ61600 (οπώτε βλεπω +10 άλογα και προτείνω σε πρώτη φαση τοποθετηση ρυθμιστή βενζίνας και ρύθμισή του με wide band, μέχρι να βάλει πρόγραμμα)

Εμενα έκανε ανταπτ... Στην αρχή λόγω κακών τιμών στον 2ο λαμδα, μού κλεινε ακόμα και την πεταλούδα 90%. Τώρα το πήρε απόφαση και απλώς το αναφέρει σαν βλάβη...
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
mpokwsths said:
Ρε παιδιά, μήπως η πολλαπλή του Mk7 έχει αυλούς μεταβλητού μήκους?

Όχι, η πολλαπλή του mk7 1.4 είναι με σταθερούς αυλούς. Για το mk7 1.6 δεν ξέρω (αλλά δε νομίζω), βασικά έχει μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων, η πολλαπλή του πρέπει να είναι σταθερή...

turbomaniac said:
Μετρησες διατομή αυλών σε σχεση με την δικιά σου πολλαπλή?

Δεν έχω μετρήσει διατομές, απ' ότι είδα είναι οβάλ οι τρύπες (εκεί που κουμπώνει στο μοτέρ) και όχι στρογγυλές.
Επίσης παρατήρησα ότι η καινούρια πολλαπλή έχει μία τρύπα (μάλλον υποπίεσης  :question: , πάει και κουμπώνει στη μπεκιέρα) λιγότερη, απ' ότι η δικιά μου... Δεν ξέρω κατά πόσον θα δουλέψει σωστά... Οι ειδήμονες ας μας πούνε περισσότερα. Κατά τα άλλα και όπως τη βλέπω με το μάτι, κουμπώνει χωρίς ιδιαίτερες πατέντες.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread