Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Nα γράψω κι εγώ την άποψή μου για τις πολλαπλές εισαγωγής...
Ξέρουμε ότι στο 1.4 mk6 μπορεί να μπει κατ' ευθείαν πολλαπλή από το 1.6 mk6 και να δουλέψει απροβλημάτιστα.
Με τον ίδιο τρόπο, μπορεί να μπει και στο 1.25 mk6 πολλαπλή από 1.6 mk6, απλά δε γνωρίζω κάποιον που να το έχει κάνει ώστε να ξέρουμε αν η εργοστασιακή χαρτογράφηση του εγκεφάλου μπορεί να υποστηρίξει τον μεγαλύτερο όγκο αέρα που θα δέχεται ο κινητήρας μετά την αλλαγή αυτή. Ίσως να χρειάζεται επαναπρογραμματισμός δηλαδή.
Από εκεί και πέρα, επειδή και τα 1.4 mk7 έχουν το ίδιο μοτέρ (μπλοκ κλπ) με τα 1.4 mk6 (νομίζω έχουν κωδικό "sigma" ή κάτι τέτοιο), υποθέτω ότι η πολλαπλή εισαγωγής του 1.4 mk7 "κουμπώνει" κατ' ευθείαν στο 1.4 mk6, δεν ξέρουμε όμως αν η πεταλούδα του mk6 μπορεί να συνδεθεί στην πολλαπλή του mk7 (αν ταιριάζουν οι βάσεις της δηλαδή).
Για την πολλαπλή του 1.6 mk7 (ti-vct) νομίζω ότι δεν πρέπει να ασχολούμαστε οι mk6 γιατί πού θα συνδεθεί ο αισθητήρας αέρα; Στα mk6 νομίζω ότι μπαίνει πάνω στην πολλαπλή ενώ στα 1.6 mk7 μπαίνει λίγο πριν το φιλτροκούτι και όχι πάνω στην πολλαπλή...
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
kostg said:
Nα γράψω κι εγώ την άποψή μου για τις πολλαπλές εισαγωγής...
Ξέρουμε ότι στο 1.4 mk6 μπορεί να μπει κατ' ευθείαν πολλαπλή από το 1.6 mk6 και να δουλέψει απροβλημάτιστα.
Με τον ίδιο τρόπο, μπορεί να μπει και στο 1.25 mk6 πολλαπλή από 1.6 mk6, απλά δε γνωρίζω κάποιον που να το έχει κάνει ώστε να ξέρουμε αν η εργοστασιακή χαρτογράφηση του εγκεφάλου μπορεί να υποστηρίξει τον μεγαλύτερο όγκο αέρα που θα δέχεται ο κινητήρας μετά την αλλαγή αυτή. Ίσως να χρειάζεται επαναπρογραμματισμός δηλαδή.
Από εκεί και πέρα, επειδή και τα 1.4 mk7 έχουν το ίδιο μοτέρ (μπλοκ κλπ) με τα 1.4 mk6 (νομίζω έχουν κωδικό "sigma" ή κάτι τέτοιο), υποθέτω ότι η πολλαπλή εισαγωγής του 1.4 mk7 "κουμπώνει" κατ' ευθείαν στο 1.4 mk6, δεν ξέρουμε όμως αν η πεταλούδα του mk6 μπορεί να συνδεθεί στην πολλαπλή του mk7 (αν ταιριάζουν οι βάσεις της δηλαδή).
Για την πολλαπλή του 1.6 mk7 (ti-vct) νομίζω ότι δεν πρέπει να ασχολούμαστε οι mk6 γιατί πού θα συνδεθεί ο αισθητήρας αέρα; Στα mk6 νομίζω ότι μπαίνει πάνω στην πολλαπλή ενώ στα 1.6 mk7 μπαίνει λίγο πριν το φιλτροκούτι και όχι πάνω στην πολλαπλή...

δεν έιναι ακριβώς ,  αισθητηρας αερα.. Είναι αισθητηρας απολύτης πίεσης (MAP, Manifold Absolute Pressure sensor και νομίζω οτι είναι ο ίδιος ακριβώς απλά τα Μκ7 τον έχουν σε άλλη θεση σε σχεση με τα δικά μας..

Απολυτα όμως πάλι στην ίδια θεση τον έχουν λίγο μετα την πεταλούδα, απλά η πεταλούδα είναι που αλλάζει θεση...

Ακόμα όμως και στην απίθανη περίπτωση που το ΜΚ7 δεν έχει Μαπ αλλα λουφτ πρίν την πεταλούδα είναι πολύ ευκολο να φτιαχτει θέση για τον ΜΑΠ πάνω στην πολλαπλή.

για να μας λυθεί η απορία θα παω στον κοσνολα μια βόλτα και θα μετρήσω τα καρε της πεταλούδας...
 

Vrachos

New member
May 21, 2010
56
0
6
Λάρισα
turbomaniac said:
Ακόμα όμως και στην απίθανη περίπτωση που το ΜΚ7 δεν έχει Μαπ αλλα λουφτ πρίν την πεταλούδα είναι πολύ ευκολο να φτιαχτει θέση για τον ΜΑΠ πάνω στην πολλαπλή.
Δεν είναι απίθανο, MAF έχουν τα Ti-VCT
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Vrachos said:
Δεν είναι απίθανο, MAF έχουν τα Ti-VCT

Ευχαριστω...

Αρα άν έχουν μαφ τότε δεν έχουν τρύπα για να μπει ο μαπ οπώτε πρεπει να φτιαχτεί μία τρυπούλα στην διατομή του μαπ.. Όσο για την βιδα του Μαπ μπορεί να μπει λιγο "υγρό μεταλλο δίπλα στην τρύπα, να κατεργαστεί με μια ράσπα ωστε να φτιάξει ίσια επιφάνεια, να ανοιχθεί ένα 5αράκι σπειρωματάκι στην σωστή θεση και έτοιμο...

Απλα μόλις τελειώσουμε πρέπει να καθαριστεί καλα η πολλαπλή μην έχει πεσει μεσα κανένα μεγάλο κομμάτι..
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
εγω ειμαι περιεργος αν εχει δοκιμαστε ποτε σε mk6 η πολλαπλη απο το racing puma....
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
southern said:
εγω ειμαι περιεργος αν εχει δοκιμαστε ποτε σε mk6 η πολλαπλη απο το racing puma....

Αααα μην ξυνεις πληγές... :D :D


Ότι καλύτερο για βαριες ατμοσφαιρικές και τουρμπο μετατροπές...

Αυτην είχα σαν οδηγό για να φτιάξω την δικιά μου...


Χρειαζεται τις ίδιες πατεντες με την 1.7 πουμα, για να μπει (φλαντζες, αντάπτορα πεταλούδας, θεση για ΜΑΠ έχει όπως και η πουμα 1.7)
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
απλα δεν ξερω αν θα κλεινει το καπω μετα μιας και διαφερει πολυ απο την απλη 1.7

αν και θα κλεινει μαλλον, μιας και ειναι copy paste απο την εισαγωγη της cosworth που
φορανε κατι κομπρεσορατα st.

Η τιμη τους παντος πολυ τσουχτερη (ειχα πετυχει μια γυρω στις 800λιρες) και πολυ σπανια
επισης να βρεθει
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
southern said:
απλα δεν ξερω αν θα κλεινει το καπω μετα μιας και διαφερει πολυ απο την απλη 1.7

αν και θα κλεινει μαλλον, μιας και ειναι copy paste απο την εισαγωγη της cosworth που
φορανε κατι κομπρεσορατα st.

Η τιμη τους παντος πολυ τσουχτερη (ειχα πετυχει μια γυρω στις 800λιρες) και πολυ σπανια
επισης να βρεθει

ουτε εγω το ξερω αλλα πιθανόν να κλείνει.. αφού στο ΜΚ6 μπαίνει και η πολλαπλή απο το απλό 1.7 πουμα...

Παρα πολύ τσουχτερη... Τόσο που αν τηνβρω 300 λίρες ακόμα και γω που χω "ανοιχτή ροΙκά" πολλαπλή θα την πάρω...
 

Φτερούγας!

New member
May 11, 2010
58
0
0
33
Aγ.Παρασκευή
βρηκα κατι εκκεντροφορους 1ου σταδιου cosworth 255/255 σε καλη τιμη και το σκεφτομαι λιγακι αλλα φοβαμαι οτι θα χασω χαμηλα + το οτι θα παρω μονο λιγο πριν τον κοφτη + επαναπρογραμματισμους κτλ κτλ .... και ειμαι σε διλλημα...
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
Φτερούγας! said:
βρηκα κατι εκκεντροφορους 1ου σταδιου cosworth 255/255 σε καλη τιμη και το σκεφτομαι λιγακι αλλα φοβαμαι οτι θα χασω χαμηλα + το οτι θα παρω μονο λιγο πριν τον κοφτη + επαναπρογραμματισμους κτλ κτλ .... και ειμαι σε διλλημα...

αν δεν κανω λαθος οι piper πρωτου σταδιου πρεπει να εχουν διαρκεια εισαγωγης εξαγωγης 240/232 για το 1.6
οι cosworth που λες ειναι ακομα πιο αγροι απο τους piper αρα σιγουρα θα θες αλλο προγραμμα και σιγουρα
full εξαμτιση για να δουλεψει σωστα και να μην χασεις σε καποιο φασμα στροφων...
 
Φτερούγας! said:
βρηκα κατι εκκεντροφορους 1ου σταδιου cosworth 255/255 σε καλη τιμη και το σκεφτομαι λιγακι αλλα φοβαμαι οτι θα χασω χαμηλα + το οτι θα παρω μονο λιγο πριν τον κοφτη + επαναπρογραμματισμους κτλ κτλ .... και ειμαι σε διλλημα...

Απο τα χαρακτηριστικα τους φένονται νορμαλ.Το θεμα δεν ειναι η διαρκεια αλλα το βυθισμα που εχουν οι εκκεντροφοροι! καλο ειναι να ξερεις κ τα χαρακτηριστικα των εκκεντροφορων που φορας τωρα για να συγκρινεις!
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
οι εκκεντροφοροι του 1.4 και του 1.6 ειναι ακριβως οι ιδιοι με τα ιδια  χαρακτηριστηκα
οσο εχω ψαξει δεν μπορω να βρω τα specs τους..κανεις να βοηθησει ωστε να συγκρινουμε?
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Φτερούγας! said:
βρηκα κατι εκκεντροφορους 1ου σταδιου cosworth 255/255 σε καλη τιμη και το σκεφτομαι λιγακι αλλα φοβαμαι οτι θα χασω χαμηλα + το οτι θα παρω μονο λιγο πριν τον κοφτη + επαναπρογραμματισμους κτλ κτλ .... και ειμαι σε διλλημα...

μια χαρα νου φαινονται.. Αν τους παρεις κανα 250αρι ευρω ναι...(εμενα να σκεφτεις είναι 270 μοιρες σε εισαγωγής αι εξαγωγή και 8.5 βύθισμα και δεν έχουν πρόβλημα.)

Αλλα νομίζα οτι η κοσγουορθ δεν εβγαζε εκκεντρα για τον σίγμα...

Να σιγουρευτεις οτι κανουν για το καπακι σου ..

Αν δεν σου κανει κόπος έχω ενα σετ μαμα εκκεντροφόρους 1.6 ΜΚ6 να έρθεις να τους μετρήσεις αν ταιριάζουν στα κουζινέτα και στους λοβούς...
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Λοιπον τα μαμα έκκεντρα είναι ιδια σε εισαγωγη και εξαγωγή

Έχουν περιπου 235 μοιρες σε εισγωγη και εξαγωγή

Περιπου 6.6 βύθισμα βαλβίδας σε εισγωγή και εξαγωγή (6.9 βύθισμα εκκεντροφόρου)

Ειναι δηλαδή το ΑΠΟΛΥΤΟ ξενερωμα...

Για να συγκρίνετε..

Το ραλι με τα 122 έχει μαμα 270 μοιρες και 8.5 βυθισμα..

Αν βαζαμε θεωρητικά τα εκκεντρα απο το δικό μας στο ραλί δεν θα βγαζε ούτε 100 άλογα..
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Η Πολλαπλη απο 1.4 και 1.6 ΜΚ7 καινουργια μου πε ο κόνσουλας κανει κανενα 150αρι..

Πεταλουδα/κεφαλή ταιριάζει ακριβως, ο Μαπ θελει μικρή πατεντα..

Όσοι πιστοι προσελθετε...

Για να καταλαβετε ποσο πιστευω σ αυτην την πολλαπλή, Αν δεν βγει καλή η δικια μου θα αγοράσω αμέσως μία...
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
turbomaniac said:
Η Πολλαπλη απο 1.4 και 1.6 ΜΚ7 καινουργια μου πε ο κόνσουλας κανει κανενα 150αρι..

Πεταλουδα/κεφαλή ταιριάζει ακριβως, ο Μαπ θελει μικρή πατεντα..

Όσοι πιστοι προσελθετε...

Για να καταλαβετε ποσο πιστευω σ αυτην την πολλαπλή, Αν δεν βγει καλή η δικια μου θα αγοράσω αμέσως μία...

αρκετα φτηνη σε σχεση με τοy μκ6 που κανει πανω απο 300e.
τι πατεντα χρειαζεται αλεξ δλδ?
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
southern said:
αρκετα φτηνη σε σχεση με τοy μκ6 που κανει πανω απο 300e.
τι πατεντα χρειαζεται αλεξ δλδ?

Αν δεν έχει τρυπα για μαπ, μια μικρη τρύπα στην διατομή απο το ΜΑΠ του ΜΚ6 λίγο μετά την πεταλούδα. Καλό τρίψιμο γύρω απο την τρύπα, άπλωμα αρκετής ποσότητας υγρού μετάλου έτσι ωστε να φτιαχτεί γύρω απο την τρύπα ένα είδος υποδοχής για το μαπ.

Μόλις στεγνώσει το "υγρό μέταλλο, διένειξη σπειρώματος με κολαούζο σε Μ5Χ100 νομίζω έτσι ώστε να μπορεί να βιδώσει ανάλογη βιδούλα, για να ασφαλίσει ο ΜΑΠ πάνω στην πολλαπλή...
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
@ turbomaniac,
ο stathisport έκανε ένα ανοξείδοτο αντάπτορα πρίν την πεταλούδα για να βάλει τον maf με τη χρήση φιλτροχοάνης, κάτι αντοίστιχο μπορεί να γίνει και σε εμάς για τον map; πρέπει όπωσδηποτε να μπεί στην πολλ/πλη εισαγωγής;
θα ποστάρω και φώτο αν βρώ
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Pa_Nos_1400cc said:
@ turbomaniac,
ο stathisport έκανε ένα ανοξείδοτο αντάπτορα πρίν την πεταλούδα για να βάλει τον maf με τη χρήση φιλτροχοάνης, κάτι αντοίστιχο μπορεί να γίνει και σε εμάς για τον map; πρέπει όπωσδηποτε να μπεί στην πολλ/πλη εισαγωγής;
θα ποστάρω και φώτο αν βρώ

Αν το μαμα αμάξι έχει ΜΑΠ και η πολλαπλή είναι απο αμάξι που έχει δεν έχει ΜΑΠ, ναι είναι απαραίτητο... Ότι πλεξούδα έχεις.. Ο ΜΑΠ πρεπει να μπαίνει στην θεση που μπαίνει και στην εργοστασιακη πολλαπλή, ανεξαρτήτως τι πολλαπλή βάζουμε...

Αν βγαλεις τον ΜΑΠ πρίν την πεταλούδα έχασες γιατι ο ΜΑΦ μετρά μάζα αέρα ενώ ο ΜΑΠ απόλυτη πίεση...
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread