Nα γράψω κι εγώ την άποψή μου για τις πολλαπλές εισαγωγής...
Ξέρουμε ότι στο 1.4 mk6 μπορεί να μπει κατ' ευθείαν πολλαπλή από το 1.6 mk6 και να δουλέψει απροβλημάτιστα.
Με τον ίδιο τρόπο, μπορεί να μπει και στο 1.25 mk6 πολλαπλή από 1.6 mk6, απλά δε γνωρίζω κάποιον που να το έχει κάνει ώστε να ξέρουμε αν η εργοστασιακή χαρτογράφηση του εγκεφάλου μπορεί να υποστηρίξει τον μεγαλύτερο όγκο αέρα που θα δέχεται ο κινητήρας μετά την αλλαγή αυτή. Ίσως να χρειάζεται επαναπρογραμματισμός δηλαδή.
Από εκεί και πέρα, επειδή και τα 1.4 mk7 έχουν το ίδιο μοτέρ (μπλοκ κλπ) με τα 1.4 mk6 (νομίζω έχουν κωδικό "sigma" ή κάτι τέτοιο), υποθέτω ότι η πολλαπλή εισαγωγής του 1.4 mk7 "κουμπώνει" κατ' ευθείαν στο 1.4 mk6, δεν ξέρουμε όμως αν η πεταλούδα του mk6 μπορεί να συνδεθεί στην πολλαπλή του mk7 (αν ταιριάζουν οι βάσεις της δηλαδή).
Για την πολλαπλή του 1.6 mk7 (ti-vct) νομίζω ότι δεν πρέπει να ασχολούμαστε οι mk6 γιατί πού θα συνδεθεί ο αισθητήρας αέρα; Στα mk6 νομίζω ότι μπαίνει πάνω στην πολλαπλή ενώ στα 1.6 mk7 μπαίνει λίγο πριν το φιλτροκούτι και όχι πάνω στην πολλαπλή...
Ξέρουμε ότι στο 1.4 mk6 μπορεί να μπει κατ' ευθείαν πολλαπλή από το 1.6 mk6 και να δουλέψει απροβλημάτιστα.
Με τον ίδιο τρόπο, μπορεί να μπει και στο 1.25 mk6 πολλαπλή από 1.6 mk6, απλά δε γνωρίζω κάποιον που να το έχει κάνει ώστε να ξέρουμε αν η εργοστασιακή χαρτογράφηση του εγκεφάλου μπορεί να υποστηρίξει τον μεγαλύτερο όγκο αέρα που θα δέχεται ο κινητήρας μετά την αλλαγή αυτή. Ίσως να χρειάζεται επαναπρογραμματισμός δηλαδή.
Από εκεί και πέρα, επειδή και τα 1.4 mk7 έχουν το ίδιο μοτέρ (μπλοκ κλπ) με τα 1.4 mk6 (νομίζω έχουν κωδικό "sigma" ή κάτι τέτοιο), υποθέτω ότι η πολλαπλή εισαγωγής του 1.4 mk7 "κουμπώνει" κατ' ευθείαν στο 1.4 mk6, δεν ξέρουμε όμως αν η πεταλούδα του mk6 μπορεί να συνδεθεί στην πολλαπλή του mk7 (αν ταιριάζουν οι βάσεις της δηλαδή).
Για την πολλαπλή του 1.6 mk7 (ti-vct) νομίζω ότι δεν πρέπει να ασχολούμαστε οι mk6 γιατί πού θα συνδεθεί ο αισθητήρας αέρα; Στα mk6 νομίζω ότι μπαίνει πάνω στην πολλαπλή ενώ στα 1.6 mk7 μπαίνει λίγο πριν το φιλτροκούτι και όχι πάνω στην πολλαπλή...