mk1 Stelios
Hero Member
Δεν έχει καδένα γιατί είναι το 1.4 από ότι βλέπω στο αβαταρ σου! Το 1.3 έχει μόνο καδένα! Εσένα έχει ιμάντα χρονισμού που τον δίνει για αλλαγή στα 160.000 ή 10 χρόνια! Υπάρχει κ αντίστοιχο θέμα για τα μκ6
το σφυριγμα αν στο ξανακανει στην αλλαγη ειναι απο το δισκοπλατο και ειναι φυσιολογικο.Nikol@r@s said:Άλλαξα τελικά κι εγώ τον ιμάντα, ο οποίος είχες όντως κάποια ραγισματάκια(κυρίως από μέσα), ενώ άλλαξα και τα δύο λουριά που βρίσκονται ακριβώς από κάτω του.Το ένα ήταν έτοιμο να κοπεί μου είπαν(Κάτι είχα καταλάβει ότι παίζει γιατί άκουγα ένα ήχο όταν άλλαζα ταχύτητες σαν στρίγκλισμα/σφύριγμα). 90ευρώ όλα μαζί, φυσάει η Fiestaρα τώρα
scorpion said:μόνο το λουρί άλλαξες?
mk1 Stelios said:το σφυριγμα αν στο ξανακανει στην αλλαγη ειναι απο το δισκοπλατο και ειναι φυσιολογικο.
δεν είναι γνήσιο Μπάμπηpitbull said:Για γνησια ανταλλακτικα μιλαμε?Αν ειναι γνησια η τιμη του σετ λουρι-ρουλεμαν και βιδα ειναι καλη.
pitbull said:Oι τιμες που πηρα για ιμαντες χρονισμου γνησια ειναι οι εξεις:λουρι εκκεντροφορου 45.57,ρουλεμαν(τεντωτηρας)78.57,βιδα στροφαλου 6.5 ,αντλια νερου 114.14,εξωτερικα λουρια 73.14.
Και για ιμιτασιον:λουρι εκκεντροφορου 25,ρουλεμαν-τεντωτηρας(γνησιο εκτος κουτιου,γραφει πανω DAYCO και το ρουλεμαν ειναι skf) 58 ,βιδα ειναι το ιδιο,αντλια νερου 50 και λουρια εξωτερικα(ιδια με τα γνησια)45.50 αλλα προς το παρον εχουν εξαντληθει.Ολες οι τιμες ειναι χωρις εκπτωση.
Όχι δεν χρειάζεται κάποια “συντήρηση” στο χρονισμό του κινητήρα.psixakias said:Ηθελα να ρωτησω καιρο τωρα.
Δεν υπαρχει αναγκη να χρονιστει ο κινητηρας σε καμια περιοδο της ζωης του αν ολα βαίνουν καλως.
Απλα βγαινει ο παλιος ιμαντας χρονισμου και μπαινει ο καινουριος κρατωντας τον ιδιο χρονισμο ?
Δεν κλειδώνουν τους εκκεντροφόρους για αυτόν τον λόγο. Αυτό δεν στέκει όπως το αναφέρεις!scorpion said:όταν αλλάζει ο χρονισμός,κλειδώνουν τους εκκεντροφόρους οι μηχανικοί
έκανα λάθος διατύπωση Νίκο,έχεις δίκιο...StuparArt said:Δεν κλειδώνουν τους εκκεντροφόρους για αυτόν τον λόγο. Αυτό δεν στέκει όπως το αναφέρεις!
Τους κλειδώνουν μαζί με τον στρόφαλο κανονικά για να μη φύγει από τα σημάδια και χάσουν τον χρονισμό κατά την διάρκεια αλλαγής του ιμάντα και όχι μόνο.