Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

kos25k

Rookie
MK7
Jan 11, 2024
41
14
8
Μοντέλο
MK7
Απο οσο εγινε κατανοητο, επειδή κομματια του φθαρμενου ιμαντας πιθανως να φραξουν την αντλια η οποια συνδέεται με το σύστημα φρεναρισματος.

Φρεναρει, αλλα χρειάζεται πολυ περισσοτερη ωθηση.
Ίσως σε κάθε αλλαγή λαδιών να ανοίγαμε και το κάρτερ για να ξεβουλώνουμε τη σίτα;
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,036
155
63
Μοντέλο
MK6
Αν ειναι ευκολο.
Εφοσον ομως ο ιμαντας δεν ειναι φθαρμενος δεν θα εχει προβλημα.
Post automatically merged:

 

kos25k

Rookie
MK7
Jan 11, 2024
41
14
8
Μοντέλο
MK7
Εχω σκεφτεί μία "πατέντα" Βέβαια δε ξέρω πως ακριβώς κοιτάει αυτή η Σίτα σε σχέση με τη θέση του κάρτερ.Θα μπορούσαμε π.χ να κανουμε μια τρυπα στο κάρτερ στο πιο κοντινό σημείο σε σχέση με την Σίτα,η οποία κάπως θα πρέπει να σφραγίζει (βίδα με πάσο π.χ) και μέσω της τρύπας να βαζαμε αυτή την φτηνή κάμερα ενδοσκόπιο και με το κινητό μας να βλέπαμε αν είναι βουλωμενη.
 
  • Like
Αντιδράσεις: BloodMage

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread