Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

hristos

Rookie
Σεπτ. 16, 2013
10
0
0
Καλησπέρα σας,
άλλαξα ιμάντες και τεντωτήρα χρονισμού πριν λίγες μέρες και παρατήρησα ότι το μοτέρ έσφηξε αρκετά. Πλέον όταν ξεκινάει θέλει περισσότερο γκάζ.
Έχω κάνει μονο 100 χλμ απο τότε και φαντάζομαι -τουλάχιστον ελπίζω -  μέχρι να πατήσουν καλά στα αυλάκια οι καινούργιοι.
Χρινισμού έβαλα ΙΝΑ και οι έξω continental.
Το έχει παρατηρήσει κάποιος ή μόνο σε εμένα συμβαίνει;
 

pt1986

Pro Member
Jul 5, 2013
444
3
18
37
Καλησπερα φιλε οταν ειχα το mk6 ειχα βαλει ιμαντα της contitech και δεν ειχε διαφορα ηταν ακριβως οπως πριν τωρα για αυτο που λες μπορει να υπαρχουν πολλα ενδεχομενα, 1ον κοιταξε την πεταλουδα μηπως ειναι βρομικη, 2ον μπορει να πηδηξε δοντι λογω μην σωστης τοποθετησης του ιμαντα, 3ον μπορει να ειναι τα μπουζι η ο πολλαπλασιαστης η τα μπεκ η αντλια βενζινης, 4ον και τελευταιο μπορει να ειναι το δισκο/πλατο, οπως ειπα μπορει να ειναι πολλα τα ενδεχομενα δεν ειμαι ειδικος απλως απο παρομοια περιστατικα απο προσωπικη μου εμπερια η των γνωστων μου.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Αν εχεις παρατηρησει διαφορα στην ευστροφια του μοτερ ,τοτε δυο ειναι οι περιπτωσεις.
Δεν εγινε σωστη -ευθυγραμμη τοποθετηση του τεντωτηρα του μεσα ιμαντα-χρονισμου.
Αυτο γιατι ο τεντωτηρας μπορει να ρυθμιζει την σωστη ταση στο λουρι ,αλλα αν η τοποθετηση του
ειναι λιγο λαθος τοτε ο τεντωτηρας κραταει πολυ τεντωμενο το λουρι και το μοτερ σφιγγει,και συντομα χαλαει και το ρουλεμαν του-σφυριζει.
Η αλλη περιπτωση ειναι η διαφορα χρονισμου ενος δοντιου.
Ενα δοντι προπορια δεν φερνει προβλημα ιδιαιτερο σε ενα νορμαλ μοτερ αλλα το μοτερ
σφιγγει,αν το δοντι ειναι πισω δηλ.αργοπορια το μοτερ δεν σφιγγει απλα χανει δυναμη.
Σε καθε περιπτωση το να σφιξει το μοτερ μετα απο την αλλαγη του ιμαντα χρονισμου
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΟ.
Πρεπει να το πας να το δουν το συντομοτερο,και αν κανουν το κοροιδο γιατι βαριουνται
την διαδικασια απο την αρχη ΝΑ ΠΑΣ ΑΛΛΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΥΠΗΘΕΙς ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ.
 

John_V

Member
Apr 25, 2016
114
0
16
43
Ηράκλειο
Σήμερα άλλαξα κ εγω επι ευκαιρίας ιμάντα μαζί με την αντλία νερού.
Δεν είμαι τόσο σύμφωνος βάση των οδηγιών για το πόσο πρέπει να τεντωθεί ο ιμάντας απο μηχανικούς και κατασκευαστές έβαλα το σημάδι του τεντωτήρα εκεί ακριβώς που "δείχνει" και μου φαίνεται πολύ σφιχτός.
Παρόλα αυτά ούτε κάν δεν μου έσφιξε στο δούλεμα και στην δοκιμή το αμάξι είναι ακριβώς όπως και πρίν.
Για να δείς τέτοια διαφορά, πρέπει να έπεσε τέντωμα του θανατά... γιαυτό βγάζει και τον ήχο που λές κάτι σαν καμπάνα  απο παπί yamaha Τ50  :)
Πολυ σωστα είπε ο KARBY θέλει κατεπειγόντως έλεγχο!!!
 

hristos

Rookie
Σεπτ. 16, 2013
10
0
0
Ευχαριστώ παιδια, θα το αφήσω λιγες μερες και θα δω. Ήμουν εκει στην αλλαγη. Η βίδα στροφάλου δεν έλυνε ούτε με το μεγάλο μπουλονόκλειδο, τελικα χρειάστηκε καμηνέτο για να ξεσφύξει.
Όσο αφορά τον τεντοτήρα νομίζω έχει ελατήριο που το σφήγγει μόνο του, δηλαδή το βιδώνεις και αυτο τον πιέζει με τη δύναμη του ελατηρίου. Λέτε να σφήχτηκε πιο πολυ και μετά αντίστοιχα να πιέζει παραπάνω το ελατήριο;

Άλλαξα και τα μπουζί εκείνη τη μέρα και φίλτρο βενζίνης, όσο για τον δίσκο πιστεύω είναι καινούργιος ακόμα.
Όπως είπα δεν είχα θέμα την προηγούμενη μέρα.
 
Σε τι συνεργείο πήγες που έβαλαν  καμινέτο? Πρώτη φορά το ακούω για βίδα στροφάλου....
Άλλαξε βίδα μετά? Την έσφιξε σωστά? Για να μην μπορεί να την ξεβιδώσει, δεν θα ήμουνα και τόσο σίγουρος για το πόσο την έσφιξε μετά...και δυστυχώς σφήνα δεν υπάρχει ανάμεσα σε στρόφαλο και τροχαλία!! Κατευθείαν καρφώνει(!)
 

Thanosfiesta

Rookie
Σεπτ. 30, 2017
10
0
0
Θεσσαλονίκη
Καλησπέρα σας χαίρομαι που γράφω εδώ μιας και είστε γνωστές του fiesta θα ήθελα τις συμβουλές σας πρόκειται να προβώ σε αλλαγή του σετ χρονισμού που με ενημέρωσε ο παλιός ιδιοκτητης ότι δεν τον έχει αλλάξει πότε βέβαια το αυτοκίνητο έχει 110.000 κμ,σε αντιπροσωπία δεν πάω λόγω κόστους συνεργειο έχουμε ένα γνωστό εμπιστοσυνης που τα πάμε χρόνια την εργασία μου την αφήνει στα 80€,πέρασα και από μαγαζί με ανταλλακτικά Ford αλλά το γνήσιο σετ είναι πανάκριβο με την αντλια οπότε μου πρότεινε την δεύτερη καλύτερη λύση σε σετ της daico και αντλίας eskf και κάτι άλλα δεν θυμαμαι θα σας τα πω από δεύστερα που θα πάω να τα αγορασω θα έχω πρόβλημα με τα ιμιτασιόν?
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
7
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Όχι δε  θα έχεις πρόβλημα
Το γνήσιο σετ έχει dayco
Προχώρα την αλλαγή γρήγορα γιατί από θέμα χρόνων το έχετε ξεπεράσει πάρα πολύ
 

Thanosfiesta

Rookie
Σεπτ. 30, 2017
10
0
0
Θεσσαλονίκη
Ευχαριστώ
scorpion said:
Όχι δε  θα έχεις πρόβλημα
Το γνήσιο σετ έχει dayco
Προχώρα την αλλαγή γρήγορα γιατί από θέμα χρόνων το έχετε ξεπεράσει πάρα πολύ
ευχαριστώ πολύ ναι την Δευτέρα θα πάω να τα αγορασω και να τα περάσω θυμήθηκα και τι αλλά πρέπει να αλλάξω είναι 2 ιμαντες που είναι απ  έξω και μια φλάντζα πάνω στην κεφαλή μάρκα δεν θυμάμαι μόνο την συσκευασια  ήταν πάνω σε χαρτόνι με ζελατίνα  καί γαλάζιο χρώμα.
 

Thanosfiesta

Rookie
Σεπτ. 30, 2017
10
0
0
Θεσσαλονίκη
scorpion said:
Victor reinz είναι η φλάντζα
Ναι αυτή είναι την βρηκα στο ίντερνετ ευχαριστώ πολύ,  επειδή η γνήσια εχει 50€ μου πρότεινε αυτή που κάνει 16€ σχεδον τα τριπλάσια, δεν θα έχω θέμα με διαρροές?
 

Thanosfiesta

Rookie
Σεπτ. 30, 2017
10
0
0
Θεσσαλονίκη
Καλησπέρα εχθές πήρα τα ανταλλακτικά dayco σετ ιμάντα  και εξωτερικά λουριά της ιδιας εταιρίας και αντλια skf μαζί μου έδωσαν μια φλάντζα της victror reinz και 2 αντιψυκτικα της ford μου βγηκαν 150€ αύριο θα το πάω στο συνεργείο θέλει να προσέχω κάτι τις πρώτες μέρες?
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
7
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Επειδή θα αλλάξεις αντλία κοίτα λίγο μόνο το παραφλου
Σαν τιμή των ανταλλακτικών...σε βάρεσε λίγο..
 

Thanosfiesta

Rookie
Σεπτ. 30, 2017
10
0
0
Θεσσαλονίκη
scorpion said:
Επειδή θα αλλάξεις αντλία κοίτα λίγο μόνο το παραφλου
Σαν τιμή των ανταλλακτικών...σε βάρεσε λίγο..
η αποδειξη λεει αναλυτικά
σετ ιμάντα χρονισμού dayco ktb461 45€
Αντλια νερού skf vkpc 84217  45€
Λουριά dayco pve003 30€
Αντιψυκτικα ford 12€
Φλαντζα βαλβίδων victror reinz 17€
Και άλλα 80 η εργασία από χρόνια αλλαγής που ρώτησα είπε ο υπεύθυνος σε 6 χρόνια η 80.000.

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1507147149[/time]
Μετά από 9 χρόνια και 115.000 μπορώ να πω ότι βγήκε σαν καινούριος ο ιμάντας και η αντλία δεν είχε θέμα 3 ώρες δουλειά και πολύ βγαλσιμο περισεψαν 3 βίδες που είχε στο κουτι από τους εκκεντροφορους και μια του στρόφαλου από τα λεγόμενά του μηχανικού μου.
 

filippos

Member
Jan 9, 2018
143
1
16
43
Αθηνα
www.youtube.com
καλησπέρα στην ομάδα.
πριν 8 μέρες έγινα κάτοχος ενός ford fiesta 1242c 2005 μοντέλο.
επειδη είχα διαρροή παραφλου από την φλάντζα του θερμοστάτη το πήγα στο μηχανικό μου για ελέγχω.
το αυτοκίνητο είναι πρώτο χέρι έχει πάνω 95.000 χιλιόμετρα και βάση βιβλίου σέρβις πέρα από λάδια μπουζί και φίλτρο λαδιού δεν έχει αλλάξει τίποτα άλω.
(καινούργια λάστιχα και τακάκια)
ο μηχανικός, μου είπε έπειτα από ελέγχω πως πρέπει να αλλάξουμε ιμάντα χρονισμού, τεντωτηρα μια βίδα,την φλάντζα του θερμοστάτη,τους εξωτερικούς ιμάντες , βαλβολινες σασμάν,παραφλου και ένα τρύπιο σωληνάκι πίεσης για να κρατάει χαμηλά το ρελαντί.
την αντλία νερού μου πρωτινέ να την αλλάξω αργότερα μιας και δεν έχω διαρροή τώρα μαζί με τον θερμοστάτη νερού.
το κόστος μαζί με τα εργατικά μου βγαίνουνε στα 260 ευρό
με εργοστασιακες βαλβολινες
dayco σετ ιμάντα και εξωτερικό δυναμό ιμάντα.
και 50 ευρό εργατικά.
πως σας φενετε η τιμή μήπως είναι πολλά
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
81
48
44
Ιωάννινα
καλα είναι για όλα αυτα που σου είπε αν είναι σύνολο 250 ευρω (εργατικά/ανταλλακτικά). Η αντλια νερού θέλει έλεγχο. Οταν βγαλει τον ιμάντα πρεπει να την περιστρέψει λίγο με το χέρι. Αν διαπιστωθεί "παιξιμο" ή "τζογος" (όπως λενε τα μαστόρια) ή ακούγονται ήχοι κατα την περιστροφή, καλό είναι να αλλαχθεί και αυτη. Επισης δε καταλαβα το συνολικό κόστος έτσι όπως γράφεις.

βαλβολίνες μη βαλεις εργοστασιακες, βάλε λίγο καλύτερη ποιότητα 75w90 σε motul gear ή  liqui moly 100% συνθετική. Μια φορά βαζεις βαλβολίνη στα 10 χρόνια...
 

filippos

Member
Jan 9, 2018
143
1
16
43
Αθηνα
www.youtube.com
αν θημαμε καλά τις τιμές
80/90 ο ιμάντας χρονισμού.
3 ευρό η φλάντζα θερμοστάτη
9 ευρό ένα σωληνάκι πίεσις κάτι για να κρατάει καλύτερα τις στροφές στο ρελαντί
2 κιλά βαλβολινες σασμάν από 28 ευρό το κιλό
20 ευρό το παραφλου
50 εργατικά
15 ο εξωτερικώς ιμάντας
μια βίδα που αλλάζει μαζί με τον ταιντωτηρα δεν θημαμε τιμή
αν δεν ξεχνάω κάτι αυτά θα αλαξη
 

pt1986

Pro Member
Jul 5, 2013
444
3
18
37
filippos said:
αν θημαμε καλά τις τιμές
80/90 ο ιμάντας χρονισμού.
3 ευρό η φλάντζα θερμοστάτη
9 ευρό ένα σωληνάκι πίεσις κάτι για να κρατάει καλύτερα τις στροφές στο ρελαντί
2 κιλά βαλβολινες σασμάν από 28 ευρό το κιλό
20 ευρό το παραφλου
50 εργατικά
15 ο εξωτερικώς ιμάντας
μια βίδα που αλλάζει μαζί με τον ταιντωτηρα δεν θημαμε τιμή
αν δεν ξεχνάω κάτι αυτά θα αλαξη
Kαλησπερα φιλε οι τιμες ειναι λιγο καπως ας πουμε το το κιτ χρονισμου της dayco ειναι πιο φθηνο 40-45€ που τα εχει ολα μεσα με 80€ παιρνεις το γνησιο χωρια την βιδα στροφαλου 5€, απο βαλβολινες σου προτεινω και τις castrol multivehicle 75w90 με προδιαγραφες ford στα 10€ το λιτρο, το αμαξι στο ψυγειο παιρνει 5 λιτρα αρα θα χρειαστεις 2.5 lt αντιψυκτικο(παραφλου) και 2.5 lt νερο δηλαδη αναλογια 50/50 καλο ειναι της ford καπου 5€ το λιτρο,αμα αλλαξεις τον ιμαντα πρεπει να βγει και το ψευτοκαπακο για να κλειδωσουν οι εκκεντροφοροι αξονες η γνησια φλαντζα εχει καπου στα 50€ εχει και της victor reinz που ειναι σαν την εργοστασιακη καπου στο 20€, τωρα απο εργατικα 50€ θα ελεγα παρα πολυ καλη τιμη συνηθως παιρνουν καπου στο 80-100€.
 

filippos

Member
Jan 9, 2018
143
1
16
43
Αθηνα
www.youtube.com
φίλε pt1986 για τους γνήσιους ιμάντες μου ζηταγανε 160 ευρώ αγορά.
τώρα από εδώ και πέρα θα πηγενο να περνώ μόνος μου τα ανταλλακτικά.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread