Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

pt1986

Pro Member
Jul 5, 2013
446
3
18
37
πηγα σε ενα μαγαζι με ανταλλακτικά ford και εδινε τον γνησιο σετ 85€ και τον dayco σετ 50€ ο ford  γραφει πανω made in e.e.c ενω στον dayco γράφει πανω made in p.r.c τι σημαινει αυτο? σιγουρα ειναι το ιδιο λουρι? παντως ο ενατηρας δεν διαφέρει ειναι ολοιδιος γραφει fomoco ενω στο πλαστικο γράφει dayco ενω ο dayco εχει ενα ρουλεμαν nsk. τα εξωτερικα λουριά τα εδινε τα ford 38€ ενω τα gates 18€ φλανζτα ψευτοκαπακου corteco 7€ και τσιμουχες σετ 2 εκκετροφορων και 1 του στροφαλου corteco 10€ θα ενημερωσω και τον πεθερο μου να βαλει αυτα καλυτερα. να βρει και κανα συνεργειο με κανα 80-90αρι για την τοποθέτηση
 

pt1986

Pro Member
Jul 5, 2013
446
3
18
37
pt1986 said:
πηγα σε ενα μαγαζι με ανταλλακτικά ford και εδινε τον γνησιο σετ 85€ και τον dayco σετ 50€ ο ford  γραφει πανω made in e.e.c ενω στον dayco γράφει πανω made in p.r.c τι σημαινει αυτο? σιγουρα ειναι το ιδιο λουρι? παντως ο ενατηρας δεν διαφέρει ειναι ολοιδιος γραφει fomoco ενω στο πλαστικο γράφει dayco ενω ο dayco εχει ενα ρουλεμαν nsk. τα εξωτερικα λουριά τα εδινε τα ford 38€ ενω τα gates 18€ φλανζτα ψευτοκαπακου corteco 7€ και τσιμουχες σετ 2 εκκετροφορων και 1 του στροφαλου corteco 10€ θα ενημερωσω και τον πεθερο μου να βαλει αυτα καλυτερα. να βρει και κανα συνεργειο με κανα 80-90αρι για την τοποθέτηση
τελικα κατεληξε στους gates με τσιμουχες και φλαντζα ψρτοκαπακου corteco κοστος 85 ευρω
 

pt1986

Pro Member
Jul 5, 2013
446
3
18
37
pt1986 said:
τελικα κατεληξε στους gates με τσιμουχες και φλαντζα ψρτοκαπακου corteco κοστος 85 ευρω
edit: CORTECO 289024 10E
CORTECO 440098P 5E και κατι λεπτα
GATES K045433XS 54E και κατι λεπτα
GATES 6PK1019SF 14E και κατι λεπτα
GATES 5PK692SF  10E και κατι λεπτα
95E οχι 85Ε
τωρα εντομεταξυ δεν βρισκουμε συνεργειο για αρχη ειδε μερικα εξουδιοδοτημενα αλλα απο εργατικα θελουν 100 ευρω λογω οτι τα αγορασε ο ιδιος και δεν ειναι τα δικα τους το προβλημα ειναι οτι στα εξουσιοδτημενα βρισκουν και αλλα κουσουρια και πληρωνεις πιο πολλα και απο 100 γινονται 300. αν εχει καποιος να μου προτεινει ενα στη θεσσαλονικη να μου στειλει π.μ  :) α ξεχασα τα ανταλλακτικα τα αγορασα απο εδω και του τα στειλα με ταχυδρομικη.
 

pt1986

Pro Member
Jul 5, 2013
446
3
18
37
εχθες εγινε η αλλαγη ιμαντα στο fiesta του πεθερου μου το πηγε σε εξιουσιοδοτημενο τελικα τα παιδια που το τοποθετησαν πολυ καλα το μονο που χρειαστηκε ηταν ενα δοχειο αντιψυκτικου που ραγισε δεν εσταζε αλλα του ειπαν καλυτερα να το αλλαξει κοστος 100 ευρω τα εργατικα με το δοχειο 19  95 ευρω ολο το σετ ιμαντα και εξωτερικων και τις τσιμουχες μαζι με την φλαντζα του ψευτοκαπακου 214 ευρω στα 100.000 ξανα αλλαγη η 6 χρονια.
 

Κεραυνός

Hero Member
Jan 8, 2016
1,044
156
63
Μοντέλο
MK6
pt1986 said:
εχθες εγινε η αλλαγη ιμαντα στο fiesta του πεθερου μου το πηγε σε εξιουσιοδοτημενο τελικα τα παιδια που το τοποθετησαν πολυ καλα το μονο που χρειαστηκε ηταν ενα δοχειο αντιψυκτικου που ραγισε δεν εσταζε αλλα του ειπαν καλυτερα να το αλλαξει κοστος 100 ευρω τα εργατικα με το δοχειο 19  95 ευρω ολο το σετ ιμαντα και εξωτερικων και τις τσιμουχες μαζι με την φλαντζα του ψευτοκαπακου 214 ευρω στα 100.000 ξανα αλλαγη η 6 χρονια.
Πότε μετά από πόσα έτη ή από πόσα χιλιόμετρα πρέπει να αλλάζει ιμάντας χρονισμού; Επίσης πρέπει να αλλάζει ο εκεντροφόρος και η αντλία νερού;
 

xr

Member
Dec 5, 2010
113
0
16
Νοτια προαστια
Το δικο μου ειναι μοντελο 2007 ,το Καλοκαιρι που θα κανω το servis θα εχει  κοντα μολις 50.000 χλμ.    Λετε να τους αλλαξω τους ιμαντες με ολα τα παρελκομενα;  Η να το αφησω στην κριση του Μηχανικου που θα τους ελενξει;
Γενικα αλλαζω πολυ νωριτερα τα αλλα αναλωσιμα για να αισθανομαι καλυτερα :) ,αλλα για τους ιμαντες ρωταω γιατι ειναι λιγα τα χλμ αλλα μεγαλο το διαστημα.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Καλό είναξ να τους αλλάξεις..εγώ τους άλλαξα πέρυσι πάνω στην εξαετία του αυτοκινήτου μου που είναι του 8 μοντέλο
 

Astral

Member
Σεπτ. 1, 2012
143
0
0
33
Αθηνα
Ιακωβε εγω που ειχα ρωτησει μ ειχανε πει στα 7-8 χρονια ή 140000 χιλιομετρα..στη θεση σου θα τους αλλαζα λογω πολυκαιριας..
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Astral said:
Ιακωβε εγω που ειχα ρωτησει μ ειχανε πει στα 7-8 χρονια ή 140000 χιλιομετρα..στη θεση σου θα τους αλλαζα λογω πολυκαιριας..

εγώ κινούμαι πάντα πιο μπροστά από αυτά που λένε
Τους ιμάντες τους άλλαξα στα 6 χρόνια και είχα γύρω στα 100.000χιλ
 

hristos

Rookie
Σεπτ. 16, 2013
10
0
0
Έκλεισα 11 χρόνια τους ιμάντες και 83000 χλμ στο 1.4 φιεστα σε επαρχιακούς κυρίως δρόμους. Μη σκοτώνεστε να τους αλλάξετε στις 40000 και 50000.
Ετοιμάζομαι για αλλαγή αν και είναι σε αριστη οπτική τουλάχιστον κατάταση.
Για όσους με κράξουν ήθελα να πω ότι τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα έχουν:
1. ένα και μοναδικό τεντο΄τηρα μεταλλικο
2.Ο ιμάντας δεν κανει μεγάλες γωνίες κατά την πλήρη περιστροφή δηλαδή να κάνει άσκοπες βόλτες γύρω από 2-3 ρουλεμάν
3. Η αντλία νερου δεν κινείται ααπό τον χρονισμού.

Θα ήθελα να ρωτήσω αν χρειάζεται αλλαγή η βίδα της τροχαλίας στον στρόφαλο,
ευχαριστώ προκαταβολικά.
 

ilias86

Hero Member
Vip Team
MK7.5
May 28, 2011
1,194
22
38
37
Γλυφάδα
Μοντέλο
MK7.5
Όπως έχει αναφερθεί και σε προηγούμενα ποστ καλό είναι μαζί με τους ιμάντες να αλλάζονται και η βίδα του στροφάλου, αλλά και αντλία νερού, καθώς γενικά η όλη διαδικασία είναι χρονοβόρα και απαιτεί να λυθούν πολλά εξαρτήματα στο αυτοκίνητο, οπότε καλό είναι να γίνεται μια και καλή.
 

Fiestaris

Hero Member
Mar 14, 2016
986
1
18
45
ΑΘΗΝΑ
Προσωπικά.και για να μην έχω ξαφνικά θέματα, τον αλλαζω κάθε 80.000km, όπως και προβλέπεται. Αν για κάποιο λόγο σπάσει, μάλλον χειρότερα θα είναι τα έξοδα μετά.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Αν το σετ χρονισμού που θα αγοράσεις είναι μιας ονομαστής εταιρίας την έχει μέσα.Στο κουτί της Ford δεν την έχει.Την δίνει ξεχωριστά
 

hristos

Rookie
Σεπτ. 16, 2013
10
0
0
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Την αντλία την είχα αλλαξει στις 72000 χλμ πιθανόν από τα μεγάλα διαστήματα ακινησίας (καλοκαίρια συνήθως αποσδέω και την μπαταρία) και η μοναδική βλάβη μέχρι σήμερα εκτός των μπαταριών ως φυσιολογική φθορά.
Προσπαθώντας να διαβάσω όσα περισσότερα στο φορουμ σας (συγχαριτήρια στους διαχειρηστές αλλά και τα μελη), αλλά και με ματιά στο φόρουμ των 4 τροχών διαπίστωσα τα εξής:
Σετ SKF: καλά ρουλεμάν αλλά υποδεέστεροι ιμάντες από τους GATES και CONTI
INA- GATES : Παρόμοια ποιότητα αν και οι περισσότεροι προτιμούν GATES
FOMOCO: Πιθανή προέλευση Κίνα και προμηθευτής DAYCO (τηρώντας τις προδιαγραφές προφανώς).
DAYCO: Ελαφρώς υποδεέστεροι από ότι κατάλαβα
Προφανώς όσοι έχετε αλλάξει θα ξέρετε καλύτερα.
Το αυτοκίνητο είναι 1.4 του 2005 προ face lift.

Η αντικατάσταση θα γίνει από έμπιστο και έμπειρο μηχανικό αλλά τα ανταλλακτικά θα πρέπει να τα παραγκείλει.
Θα ήθελα να ρωτήσω πιο σετ θεωρείτε ποιοτικότερο και ποιο έχει πλήρες μετελλικο τεντοτήρα ρουλεμάν όπως το εργοστασιακό σετ εκτός του ακριβότερου FOMOCO;

Σας ευχαριστώ πολύ και συγνώμη για την πολυλογία.
 

pt1986

Pro Member
Jul 5, 2013
446
3
18
37
hristos said:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Την αντλία την είχα αλλαξει στις 72000 χλμ πιθανόν από τα μεγάλα διαστήματα ακινησίας (καλοκαίρια συνήθως αποσδέω και την μπαταρία) και η μοναδική βλάβη μέχρι σήμερα εκτός των μπαταριών ως φυσιολογική φθορά.
Προσπαθώντας να διαβάσω όσα περισσότερα στο φορουμ σας (συγχαριτήρια στους διαχειρηστές αλλά και τα μελη), αλλά και με ματιά στο φόρουμ των 4 τροχών διαπίστωσα τα εξής:
Σετ SKF: καλά ρουλεμάν αλλά υποδεέστεροι ιμάντες από τους GATES και CONTI
INA- GATES : Παρόμοια ποιότητα αν και οι περισσότεροι προτιμούν GATES
FOMOCO: Πιθανή προέλευση Κίνα και προμηθευτής DAYCO (τηρώντας τις προδιαγραφές προφανώς).
DAYCO: Ελαφρώς υποδεέστεροι από ότι κατάλαβα
Προφανώς όσοι έχετε αλλάξει θα ξέρετε καλύτερα.
Το αυτοκίνητο είναι 1.4 του 2005 προ face lift.

Η αντικατάσταση θα γίνει από έμπιστο και έμπειρο μηχανικό αλλά τα ανταλλακτικά θα πρέπει να τα παραγκείλει.
Θα ήθελα να ρωτήσω πιο σετ θεωρείτε ποιοτικότερο και ποιο έχει πλήρες μετελλικο τεντοτήρα ρουλεμάν όπως το εργοστασιακό σετ εκτός του ακριβότερου FOMOCO;

Σας ευχαριστώ πολύ και συγνώμη για την πολυλογία.
Η skf το σετ οτι ειναι τουρκικης προελευσης
Η ina ειναι αγγλικης η gates ευρωπαικης η contitech ειναι γερμανικης στο σετ για το f/l ειναι ρουμανικης η dayco ειναι κινεζικης και της ford παρολο που ειναι dayco λεει οτι ειναι ιταλικης προελευσης συφωνα για το mk6 μονο οχι για οτιδηπωτε μοντελο επειδη ειχα παει σε ενα μαγαζι με ανταλλακτικα και τα εβλεπα στα κουτια τους για του πεθερου μου η ina κιολας εχει με 80 ευρω ολο το σετ με αντλια μεσα κομπλε.
 

hristos

Rookie
Σεπτ. 16, 2013
10
0
0
Eχαριστώ φίλε pt1986,
πολύ φτηνό το ΙΝΑ, αν και για αντλία καβάτζα ακούγεται καλά. Επαρχία δύσκολο τέτοιες τιμές.
Άρα από ότι κατάλαβα να αποκλείσω skf.
΄Ηθελα να σε ρωτήσω το ΙΝΑ είχε βίδα στροφάλου μέσα ;
Επίσης δεν κατάλαβα τι είναι το το σετ για το f/l που έγραψες παραπάνω.
Ευχαριστώ.
 

pt1986

Pro Member
Jul 5, 2013
446
3
18
37
hristos said:
Eχαριστώ φίλε pt1986,
πολύ φτηνό το ΙΝΑ, αν και για αντλία καβάτζα ακούγεται καλά. Επαρχία δύσκολο τέτοιες τιμές.
Άρα από ότι κατάλαβα να αποκλείσω skf.
΄Ηθελα να σε ρωτήσω το ΙΝΑ είχε βίδα στροφάλου μέσα ;
Επίσης δεν κατάλαβα τι είναι το το σετ για το f/l που έγραψες παραπάνω.
Ευχαριστώ.
το μκ6 οταν βγηκε σε facelift το 2006 αλαξε στον κορμο του κινητηρα τον τεντοτηρα οποτε εχει διαφορα το καθε σετ απο 2002-2005 και 2006-2008  ολα τα σετ εχουν βιδα στροφαλου μεσα εχουν κιολας για τους εκκεντροφορους μονο της ford το δινουν ξεχωριστα οπως εγραψε πιο πανω ο scorpion.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Εγώ δεν καταλαβαίνω που 'κολλάτε' στο που είναι κατασκευασμένα τα ανταλλακτικά
Αν το fiesta δεν ήταν ισπανικής κατασκευής αλλά τούρκικης δεν θα το αγοράζατε?Έφερα ένα απλό παράδειγμα γιατί ότι και να αγοράσουμε όλα Κίνα γράφουν...
Και κάποια πρόσφατα ανταλλακτικά που είδα bocsh : made in china-sachs αμορτισερ : made in turkey
 

hristos

Rookie
Σεπτ. 16, 2013
10
0
0
scorpion,
κάπου διάβασα (δε θυμαμαι σε ποιο φορουμ) ότι οι ιμάντες του σετ της skf είναι χαμηλότερης ποιότητας από τα ρουλεμάν της τα οποία κατασκευάζει η ίδια.
Πολύ φοβάμαι ότι το εργοστασιακό σετ πρώτης τοποθέτησης είναι ποιοτικότερο από το γνήσιο σετ fomoco ως ανταλλακτικού, πιθανόν για να μην έχουν και προβλήματα εγγυήσεων στην πενταετία για να καλύπτουν κομμένους ιμάντες.
Πιστέυω ότι ο καινούριος τεντωτήρας θα σφυρίξει αρκρτά πριν την εντεκαετία σε αντίθεση με αυτόν που έχει είδη φορεμένο από το εργοστάσιο.


Άσχετο: Αν έχετε κανά γνωστό με alfa romeo twin spark ρωτήστε τον, κάθε 40000 χλμ αντικατάσταση όλα γιατί τον κουρεύει.  (έχει όμως και 20 ίππους παραπάνω). Στο manual έγραφε 60000 χλμ και η εταιρεία και όχι η αντιπροσωπεια το κατάβασε στις 45000....

Σκεπτικό εταιρειών: Ανταλλακτικά στις ίδιες τιμές με μικρότερη διάρκεια ζωής,
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread