Σωστή η παρέμβασή σου Κώστα.Αυτό ήθελα να πωkostg said:Είναι σαν το γνήσιο εννοείς. Δεν έρχεται σε κουτί Ford ή Motorcraft..
Σωστή η παρέμβασή σου Κώστα.Αυτό ήθελα να πωkostg said:Είναι σαν το γνήσιο εννοείς. Δεν έρχεται σε κουτί Ford ή Motorcraft..
τελικα κατεληξε στους gates με τσιμουχες και φλαντζα ψρτοκαπακου corteco κοστος 85 ευρωpt1986 said:πηγα σε ενα μαγαζι με ανταλλακτικά ford και εδινε τον γνησιο σετ 85€ και τον dayco σετ 50€ ο ford γραφει πανω made in e.e.c ενω στον dayco γράφει πανω made in p.r.c τι σημαινει αυτο? σιγουρα ειναι το ιδιο λουρι? παντως ο ενατηρας δεν διαφέρει ειναι ολοιδιος γραφει fomoco ενω στο πλαστικο γράφει dayco ενω ο dayco εχει ενα ρουλεμαν nsk. τα εξωτερικα λουριά τα εδινε τα ford 38€ ενω τα gates 18€ φλανζτα ψευτοκαπακου corteco 7€ και τσιμουχες σετ 2 εκκετροφορων και 1 του στροφαλου corteco 10€ θα ενημερωσω και τον πεθερο μου να βαλει αυτα καλυτερα. να βρει και κανα συνεργειο με κανα 80-90αρι για την τοποθέτηση
edit: CORTECO 289024 10Ept1986 said:τελικα κατεληξε στους gates με τσιμουχες και φλαντζα ψρτοκαπακου corteco κοστος 85 ευρω
Πότε μετά από πόσα έτη ή από πόσα χιλιόμετρα πρέπει να αλλάζει ιμάντας χρονισμού; Επίσης πρέπει να αλλάζει ο εκεντροφόρος και η αντλία νερού;pt1986 said:εχθες εγινε η αλλαγη ιμαντα στο fiesta του πεθερου μου το πηγε σε εξιουσιοδοτημενο τελικα τα παιδια που το τοποθετησαν πολυ καλα το μονο που χρειαστηκε ηταν ενα δοχειο αντιψυκτικου που ραγισε δεν εσταζε αλλα του ειπαν καλυτερα να το αλλαξει κοστος 100 ευρω τα εργατικα με το δοχειο 19 95 ευρω ολο το σετ ιμαντα και εξωτερικων και τις τσιμουχες μαζι με την φλαντζα του ψευτοκαπακου 214 ευρω στα 100.000 ξανα αλλαγη η 6 χρονια.
Astral said:Ιακωβε εγω που ειχα ρωτησει μ ειχανε πει στα 7-8 χρονια ή 140000 χιλιομετρα..στη θεση σου θα τους αλλαζα λογω πολυκαιριας..
Η skf το σετ οτι ειναι τουρκικης προελευσηςhristos said:Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Την αντλία την είχα αλλαξει στις 72000 χλμ πιθανόν από τα μεγάλα διαστήματα ακινησίας (καλοκαίρια συνήθως αποσδέω και την μπαταρία) και η μοναδική βλάβη μέχρι σήμερα εκτός των μπαταριών ως φυσιολογική φθορά.
Προσπαθώντας να διαβάσω όσα περισσότερα στο φορουμ σας (συγχαριτήρια στους διαχειρηστές αλλά και τα μελη), αλλά και με ματιά στο φόρουμ των 4 τροχών διαπίστωσα τα εξής:
Σετ SKF: καλά ρουλεμάν αλλά υποδεέστεροι ιμάντες από τους GATES και CONTI
INA- GATES : Παρόμοια ποιότητα αν και οι περισσότεροι προτιμούν GATES
FOMOCO: Πιθανή προέλευση Κίνα και προμηθευτής DAYCO (τηρώντας τις προδιαγραφές προφανώς).
DAYCO: Ελαφρώς υποδεέστεροι από ότι κατάλαβα
Προφανώς όσοι έχετε αλλάξει θα ξέρετε καλύτερα.
Το αυτοκίνητο είναι 1.4 του 2005 προ face lift.
Η αντικατάσταση θα γίνει από έμπιστο και έμπειρο μηχανικό αλλά τα ανταλλακτικά θα πρέπει να τα παραγκείλει.
Θα ήθελα να ρωτήσω πιο σετ θεωρείτε ποιοτικότερο και ποιο έχει πλήρες μετελλικο τεντοτήρα ρουλεμάν όπως το εργοστασιακό σετ εκτός του ακριβότερου FOMOCO;
Σας ευχαριστώ πολύ και συγνώμη για την πολυλογία.
το μκ6 οταν βγηκε σε facelift το 2006 αλαξε στον κορμο του κινητηρα τον τεντοτηρα οποτε εχει διαφορα το καθε σετ απο 2002-2005 και 2006-2008 ολα τα σετ εχουν βιδα στροφαλου μεσα εχουν κιολας για τους εκκεντροφορους μονο της ford το δινουν ξεχωριστα οπως εγραψε πιο πανω ο scorpion.hristos said:Eχαριστώ φίλε pt1986,
πολύ φτηνό το ΙΝΑ, αν και για αντλία καβάτζα ακούγεται καλά. Επαρχία δύσκολο τέτοιες τιμές.
Άρα από ότι κατάλαβα να αποκλείσω skf.
΄Ηθελα να σε ρωτήσω το ΙΝΑ είχε βίδα στροφάλου μέσα ;
Επίσης δεν κατάλαβα τι είναι το το σετ για το f/l που έγραψες παραπάνω.
Ευχαριστώ.