Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

falcon

Original poster
Member
May 12, 2010
211
0
0
40
περιστερι
το αμαξι εφτασε τα 1800χιλ με τα νεα ελατηρια στα πιστονια και σιγα σιγα ξεκιναω να το ανοιγω... biggrinμεχρι 4500χιλστροφες... :(αντε στα 2300χιλ με 2500χιλ θα ξεκινησω τα ανοιγματα με 4η και 5η μεχρι σχεδον τον κοφτη....και μετα αλλαγη λαδιων(θα βαλουμε τα μαχιμα) και δυναμομετρο.....
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
αντε νωντα....περιμενω πως και πως να ανοιξουμε μαζι.....(τα καπο μας εννοω giggle giggle giggle)
νωντα θελω και εγω βολτα αλλα και να ειμαι παρων στο dyno....που θα  AR15firing AR15firing AR15firing AR15firing AR15firing
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
falcon said:
το αμαξι εφτασε τα 1800χιλ με τα νεα ελατηρια στα πιστονια και σιγα σιγα ξεκιναω να το ανοιγω... biggrinμεχρι 4500χιλστροφες... :(αντε στα 2300χιλ με 2500χιλ θα ξεκινησω τα ανοιγματα με 4η και 5η μεχρι σχεδον τον κοφτη....και μετα αλλαγη λαδιων(θα βαλουμε τα μαχιμα) και δυναμομετρο.....

καλοταξιδο και πάλι!!! να του αφηνεις και καμια ανάσα, ναι μεν σφυρυλατο, αλλα 450 άλογα είναι αυτά, δεν αστειευονται με τα ελατηρια των πιστονιών σου!!! Ξερεις τι τραβανε και εκεινα τα καημένα? Μιλάμε για πίεση στο θάλαμο κάυσης 80 bar και θερμοκρασία  3000 βαθμών κελσίου!!!
 

giannis_suzuki

Pro Member
Oct 17, 2010
384
0
0
αμα ειχε 3000 βαθμους κελσιου δεν θα εμενε ουε το μπλοκ αδερφε.....μην τα πολυλεμε......
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
giannis_suzuki said:
αμα ειχε 3000 βαθμους κελσιου δεν θα εμενε ουε το μπλοκ αδερφε.....μην τα πολυλεμε......

τοσο είναι τοπικά στο θαλαμο καυσης. 2300 φτανει σε ατμοσφαιρικο μοτερ.. μου αρεσει που ειστε τόσο σίγουροι...
 
Θα συμφωνήσω με τα όσα λέει ο tourbomaniac...

..αφού...

Το μπουζί είναι το εξάρτημα αυτό που δέχεται ρεύμα υψηλής τάσης και εξασφαλίσει τη δημιουργία σπινθήρα μέσα στο θάλαμο καύσης. Οι συνθήκες κάτω απο τις οποίες λειτουργεί είναι υπερβολικά δύσκολες αφού η θερμοκρασία στο θάλαμο καύσης στιγμιαία φτάνει τους 2500οC και η πίεση τις 50 atm. Έτσι ένα μπουζί πρέπει να αντέχει τεράστιο θερμικό και κρουστικό σοκ που δέχεται εξαιτίας των απότομων μεταβολών της θερμοκρασίας και πίεσης, πρέπει να μονώνει αποτελεσματικά τη ροή ρεύματος χιλιάδων volt, να αντέχει στη διάβρωση που προκαλούν τα κατάλοιπα καύσης, και να είναι τέλεια συναρμολογημένο ώστε να μην επιτρέπει τη διαφυγή αεριών του θαλάμου καύσης μέσα από αυτό.

(απόσπασμα από  NGK)

...δώσε τούρμπο στο λαό σου θείο Αλεξ !!! 
 
giannis_suzuki said:
το 2500 με το 3000 εχει τεραστια διαφορα οπως γνωριζεις.........

εγω μιλησα για ατμοσφαιρα   ;)  

δεν έκανα αναφορά  σε τουρμπάτους κινητήρες που δεν μπαίνω καν στον κόπο να ψάξω αφου η τοποθέτηση του άλεξ ήταν πολυ σωστη και αφου έχει δίκιο για την ατμόσφαιρα (το έψαξα για ατμοσφαιρα που με ενδιαφερει) θα έχει κ απολυτο δίκιο για τα τουρμπάτα!!  worthy θειο Αλεξ  worthy
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Ακριβός έτσι είναι την ώρα της καύσεις σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες φτάνει στιγμιαία και του; 2500C. Σίγουρα αν έμενε αυτή η τεράστια θερμότητα εγκλωβισμένοι στον θάλαμο θα έλιωναν όλα και πόσο μάλλον τα αλουμινένια μπλοκ.
Το θέμα είναι ότι ένα μεγάλο ποσοστό αυτής της θερμότητας αποβάλετε από την εξάτμιση και γενικά σε όλο το μοτέρ (την απορροφούν τα εξαρτήματα του μοτέρ) με αποτέλεσμα να καταλήγει στο περιβάλλον ένα μικρό ποσοστό θερμοκρασίας σε σχέση με την αρχική.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
mk1 Stelios said:
εγω μιλησα για ατμοσφαιρα   ;)  

δεν έκανα αναφορά  σε τουρμπάτους κινητήρες που δεν μπαίνω καν στον κόπο να ψάξω αφου η τοποθέτηση του άλεξ ήταν πολυ σωστη και αφου έχει δίκιο για την ατμόσφαιρα (το έψαξα για ατμοσφαιρα που με ενδιαφερει) θα έχει κ απολυτο δίκιο για τα τουρμπάτα!!  worthy θειο Αλεξ  worthy

ευχαριστω Στέλιο...
σε τουρμπατα που δουλευουν 1+ μπαρ όπως του νώντα μόνο η υπερπίεση ακόμα και με μεγαλο ιντερκούλερ, δίνει 30% περίπου περισσότερο θερμό αέρα και 130% πιό συμπιεσμένο, οπότε φανταζεστε τι πανηγύρι γίνεται μέσα στον θαλαμο κάυσης!!!

Σκεψου οτι στο 0.8 το αμάξι μου δεν θα κοβε ποτέ μπιέλα, ενω στο 1.1 την έκοψε στο πρώτο πάτημα ακόμα και με σωστό μίγμα.

StuparArt said:
Ακριβός έτσι είναι την ώρα της καύσεις σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες φτάνει στιγμιαία και του; 2500C. Σίγουρα αν έμενε αυτή η τεράστια θερμότητα εγκλωβισμένοι στον θάλαμο θα έλιωναν όλα και πόσο μάλλον τα αλουμινένια μπλοκ.
Το θέμα είναι ότι ένα μεγάλο ποσοστό αυτής της θερμότητας αποβάλετε από την εξάτμιση και γενικά σε όλο το μοτέρ (την απορροφούν τα εξαρτήματα του μοτέρ) με αποτέλεσμα να καταλήγει στο περιβάλλον ένα μικρό ποσοστό θερμοκρασίας σε σχέση με την αρχική.

γι αυτό και δεν κάνει στα τουρμπατα να καλύπτουν με αμιαντοταινίες ή άλλα μέσα τα χταπόδια, γιατι απο εκεί χάνεται πολύ μεγάλο μερος της θερμοκρασίας του θαλάμου καυσυς
 

falcon

Original poster
Member
May 12, 2010
211
0
0
40
περιστερι
παιδια βολτουλες θα γινουν σιγουρα.....το πολυ σε κανα 15ημερο θα παει για δυναμομετριση....μπας και πηρε τιποτα..σημερα που γυρνουσα απο κρυωνερι στην εθνικη μια octavia gt δεν καταλαβε τι την περασε και ενα  tt audi quatrro ayto me ta 250 μαμα που ειναι μου κολαει και ειμαι με 5η και 3.200στροφες παταω στην αρχη ηταν κοντα στα 2 με 3 μετρα μπορει και να ειχε κανει και κατεβασμα γιατι ψαχνοταν...και με το που πηγα 4000στροφες και μετα πρεπει να μετραγε κολονες χαχαχαχααχαχ το πολυ να ηταν καμια 300αρα αλογα.....κοβω μπαινω δεξια κατεβαζω παραθυρο και ουτε που ειπε τιποτα την ουρα στα σκελια εβαλε.....μετα ενα ραλλυ το παλιο μου κολαει ερχετε διπλα του λεω ρε φιλε ποσα ειναι?μου λεει 200...κατεβαζω τριτες και παταμε καμια επαφη μαρεσει που ειχε και 4 οργανακια στην κολωνα του.... :D :D μαλλον το πιεσα πολυ για σημερα....και μου εχει πει να κανω μονο ανοιγματα με 4η και 5η μεχρι τις 5000στροφες...δεν πειραζει λιγο με την 3η ξεφυγα απο τις οδηγιες του μηχανικου τι να κανω ειναι πειρασμος.... ;)
 

DarthFiesta

Pro Member
Nov 29, 2010
723
0
0
41
ωραιος.....αντε πάντα τέτοια κ να το χαρεις....!!!

απλα λίγο υπομονη στην αρχη κ μετα    AR15firing

ποσο στρωσιμο σ εχει μείνει ακομα?

καλα εκανες κ το ξεμπουκωσες λίγο..καλυτερα αυτο που εκανες (με μετρο) παρα να δουλευει μονιμα 5000 σαλ..
 

falcon

Original poster
Member
May 12, 2010
211
0
0
40
περιστερι
DarthFiesta said:
ωραιος.....αντε πάντα τέτοια κ να το χαρεις....!!!

απλα λίγο υπομονη στην αρχη κ μετα    AR15firing

ποσο στρωσιμο σ εχει μείνει ακομα?



καλα εκανες κ το ξεμπουκωσες λίγο..καλυτερα αυτο που εκανες (με μετρο) παρα να δουλευει μονιμα 5000 σαλ..

700χιλ ακομα και μετα αλλαγη λαδιων και δυναμομετρο
 

Staros

Pro Member
Apr 13, 2011
819
0
0
36
Αθηνα
Να το χερεσαι να το βλεπεις οπως θελεις! Και να κερναει Lipton σε καποιους καποιους.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread