Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
falcon said:
λοιπον το αμαξι μπαινει στο συνεργειο μεσα στον ιανουαριο...1ον για να δω γιατι καιει λαδια κατι που εκανε απο την αρχη και δεν νοειτε καινουριο μοτερ να καιει λαδια... :mad:χθες που μιλησα με τον μηχανικο μου ειπε οτι δεν εγινε σωστη μελετη για τις ανοχες στα πιστονια απο γνωστο μαγαζι που κατασκευαζει πιστονια μπιελες και πολλα αλλα ονομα δεν μπορω να πω..ξερω μονο οτι εκει δοθηκαν τα πιστονια η μπιελες και ο στροφαλος για ζυγισμα,και μετριση ανοχων μαλλον τον παιξανε και δεν μετρισανε τιποτα... :mad:και πρεπει να ανοιχτει ολο το μοτερ παλι απο την αρχη..λογικα ειπε οτι φταινε τα ελατηρια στα πιστονια,θα δουμε...η ολη δουλεια εννοειτε θα γινει χωρις κανενα κοστος απο την μερια μου,κατι που μου ξεκαθαρισε απο την πρωτη στιγμη και ο μηχανικος μου...και 2ον  θα αλλαξω την ριμαδα την τροχαλια που εχω σπασει δυο φορες και θα φτιαξω μια αλλη...οχι εγω βεβαια στην herculesparts θα γινει αυτο...απλα θα ειναι μεγαλητερης διαμετρου απο την παλια  σχεδον δυο ποντους...αυτο θα εχει σαν αποτελεσμα να στοφαρει πιο γρηγορα και να σηκωσει λιγο παραπανω πιεση και ο κομπρεσσορας  απο 1.0bar να παει στο 1.3bar....απο θεμα ecu δεν υπαρχει θεμα τα μπεκ που εχω δεν θα εχουν προβλημα...ειναι πολυ πλουσιο το μιγμα.....αντε και μετα δυναμομετριση μπας και τσιμπισουμε κανα αλογακι ακομα... ;)

Μόνο απο τα ελατηρια στα πιστόνια μπορεί να χάνει λάδι ο κινητήρας, δεν φταιει η ζυγοσταθμιση του στροφάλου...


εχω καποιες ερωτήσεις αν μπορες σε παρακαλώ:
1. Πόσο λάδι καίει?

2. Ο κομπρέσσορας λιπαίνεται απο δικό του κύκλωμα ή απο τον κινητήρα?

3. Στις σωληνώσεις μετά τον κομπρέσσορα μήπως υπάρχει λάδι?

4. Βγάζει ασπρο καπνό η εξάτμιση?
 

falcon

Original poster
Member
May 12, 2010
211
0
0
40
περιστερι
turbomaniac said:
Μόνο απο τα ελατηρια στα πιστόνια μπορεί να χάνει λάδι ο κινητήρας, δεν φταιει η ζυγοσταθμιση του στροφάλου...


εχω καποιες ερωτήσεις αν μπορες σε παρακαλώ:
1. Πόσο λάδι καίει?

2. Ο κομπρέσσορας λιπαίνεται απο δικό του κύκλωμα ή απο τον κινητήρα?

3. Στις σωληνώσεις μετά τον κομπρέσσορα μήπως υπάρχει λάδι?

4. Βγάζει ασπρο καπνό η εξάτμιση?

καιει περιπου 300 με 350ml στα 200 χιλιομετρα σε εθνικη οδο με ταχυτητα 140 150....τωρα οσο το πατας τοσο παραπανω καιει αμα πηγαινεις συνεχεια με 200 θα καψει κανα 500ml αρκετο λαδι.....

ο κομπρεσσοραςλιπαινεται απο δικο του κυκλωμα με δικο του ξεχωριστο λαδι...

οχι δεν βγαζει ασπρο καπνο...και στο αποτομο πατημα του γκαζιου βγαζει ενα ντουμανι αλλα ειναι σκουρο δηλ μαυρο οποτε οχι λαδι....
 

falcon

Original poster
Member
May 12, 2010
211
0
0
40
περιστερι
mk1 Stelios said:
...ελατηριο θα εχει σπασει για να χανει τοσο λαδι! Τα πιστονια μπαινουν σε στανταρ διαμετρους κ ετσι αποκλειεται να εχουν κανει λαθος σε μετρημα!
..με το καλο τα αλογατα!!

μακαρι να ειναι κανα ελατηριο μονο....
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
mk1 Stelios said:
...ελατηριο θα εχει σπασει για να χανει τοσο λαδι! Τα πιστονια μπαινουν σε στανταρ διαμετρους κ ετσι αποκλειεται να εχουν κανει λαθος σε μετρημα!
..με το καλο τα αλογατα!!

συμφωνω με τον στελαρα... Μην φοβασαι νωντα, δεν θα ναι τιποτα. Ευτυχως που σε καλύπτει ο μηχανικός. Αλλα το περίμενα, γιατι τόσα λεφτά δαπανησατε. 0.3 παραπάνω είναι αρκετή πίεση. Νομίζω οτι θα θελει ένα τσεκαρισμα το προγραμμα γιατι αυτο το +0.3 θα ναι μαλλον 50-80 άλογα σε αυτην την πίεση
 

falcon

Original poster
Member
May 12, 2010
211
0
0
40
περιστερι
turbomaniac said:
συμφωνω με τον στελαρα... Μην φοβασαι νωντα, δεν θα ναι τιποτα. Ευτυχως που σε καλύπτει ο μηχανικός. Αλλα το περίμενα, γιατι τόσα λεφτά δαπανησατε. 0.3 παραπάνω είναι αρκετή πίεση. Νομίζω οτι θα θελει ένα τσεκαρισμα το προγραμμα γιατι αυτο το +0.3 θα ναι μαλλον 50-80 άλογα σε αυτην την πίεση

απο οτι μου ειπε ο μηχανικος δεν θα πειραξουμε καθολου το προγραμμα....ειναι αρκετα πλουσιο το μιγμα και δεν θα εχει προβλημμα....τωρα +0.3 και 50 με 80 πανω πολυ μου φενεται..ο κομπρεσσορας εχει προδιαγραφες για 400 αλογα και ειμαι ειδη λιγο πανω απο το οριο...λες να τον παρω στα χερια??μηπως να βαλω καμια τουρμπινα..... tease tease
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
falcon said:
απο οτι μου ειπε ο μηχανικος δεν θα πειραξουμε καθολου το προγραμμα....ειναι αρκετα πλουσιο το μιγμα και δεν θα εχει προβλημμα....τωρα +0.3 και 50 με 80 πανω πολυ μου φενεται..ο κομπρεσσορας εχει προδιαγραφες για 400 αλογα και ειμαι ειδη λιγο πανω απο το οριο...λες να τον παρω στα χερια??μηπως να βαλω καμια τουρμπινα..... tease tease

όχι βρε συ τουρμπίνα, μια χαρα μεγαλο κομπρέσσορα φοράς.. Το χω ξαναπεί συνηθως επιλεγουν μικρούς κομπρεσσορες οι βελτιωτες αλλα εσυ πρεπει να φορας αρκετά μεγάλο και έτσι πρέπει
 

falcon

Original poster
Member
May 12, 2010
211
0
0
40
περιστερι
turbomaniac said:
όχι βρε συ τουρμπίνα, μια χαρα μεγαλο κομπρέσσορα φοράς.. Το χω ξαναπεί συνηθως επιλεγουν μικρούς κομπρεσσορες οι βελτιωτες αλλα εσυ πρεπει να φορας αρκετά μεγάλο και έτσι πρέπει

για δες εδω...http://www.rotrex.zantalis.com/images/Greek_Rotrex_C-type_supercharger_installation_instructions-V1.4.pdf  εγω εχω τον c-30....

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1294753785[/time]
η εδω....http://www.power-enterprise.co.jp/rotrex/pdf_rotrex/C30.pdf
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
falcon said:
για δες εδω...http://www.rotrex.zantalis.com/images/Greek_Rotrex_C-type_supercharger_installation_instructions-V1.4.pdf  εγω εχω τον c-30....

εξαιρετικό και απιστευτα χρησιμο..

Και γω αν εβαζα κομπρεσσορα, ροτρεξ θα βαζα....
 

BLUE-WHITE

Pro Member
May 12, 2010
447
0
0
Athens
Αν θελει ο Νωντας, μπορει να βαλει και μεγαλυτερο κομπρεσσορα..Απλα θα πρεπει μετα, να τον παντρεψει με την καταλληλη τροχαλια και φυσικα να επαναπρογραμματισει...
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Αν μπαίνει, τότε τα πρώτα που μου έρχονται στο μυαλό και χρειάζονται είναι: rotrex + ιμαντες + intercooler + μεγαλύτερα μπεκ + σωληνώσεις + πρόγραμμα... Κόστος δε μπορώ να υπολογίσω...
 

falcon

Original poster
Member
May 12, 2010
211
0
0
40
περιστερι
kostg said:
Αν μπαίνει, τότε τα πρώτα που μου έρχονται στο μυαλό και χρειάζονται είναι: rotrex + ιμαντες + intercooler + μεγαλύτερα μπεκ + σωληνώσεις + πρόγραμμα... Κόστος δε μπορώ να υπολογίσω...
βαλε και σωθικα λογικα....και πολλα αλλα οποτε δεν θα ειναι και πολυ φτηνα.....

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1295290898[/time]
BLUE-WHITE said:
Αν θελει ο Νωντας, μπορει να βαλει και μεγαλυτερο κομπρεσσορα..Απλα θα πρεπει μετα, να τον παντρεψει με την καταλληλη τροχαλια και φυσικα να επαναπρογραμματισει...
ο μεγαλυτερος δεν ειναι για αυτα τα μοτερ θελει ποιο μεγαλα μοτερ με περισσοτερα κυβικα....ο c30  που φοραω ειναι οτι πρεπει...με την καταληλη τροχαλια παντα....
 

falcon

Original poster
Member
May 12, 2010
211
0
0
40
περιστερι
ανοιχτηκε το μοτερ και τελικα εκαιγε λαδια λογω ελατηριων στα πιστονια....ξαναγιαλιστηκε ολο καθαριστηκε βαλβιδες αυλοι εισαγωγης εξαγωγης τα παντα.....ηταν μες στην μαυριλα...αλλαχτηκαν τα ελατηρια και ξανα λογικα στρωσιμο για καμια 1500αρια χιλιομετρα....αντε να δουμε...
 
falcon said:
ανοιχτηκε το μοτερ και τελικα εκαιγε λαδια λογω ελατηριων στα πιστονια....ξαναγιαλιστηκε ολο καθαριστηκε βαλβιδες αυλοι εισαγωγης εξαγωγης τα παντα.....ηταν μες στην μαυριλα...αλλαχτηκαν τα ελατηρια και ξανα λογικα στρωσιμο για καμια 1500αρια χιλιομετρα....αντε να δουμε...

είχαν σπάσει τα ελατήρια??

Μέτρησε με ρολοι κυλινδρους κτλ?
 

falcon

Original poster
Member
May 12, 2010
211
0
0
40
περιστερι
mk1 Stelios said:
είχαν σπάσει τα ελατήρια??

Μέτρησε με ρολοι κυλινδρους κτλ?


οχι δεν ειχαν σπασει απλα δεν εκαναν δουλεια.....οι αγγλοι στην pummaspeed πεξαν το πουλακι τους παλι....χτες ειχε ερθει και  ο δρακος ο ιδιος και το εψαχναν το μοτερ κανα 2ωρο....δεν εχει κατι αλλο......Α!και η μια μπουκαλα της μπροστα αριστερης αναρτισης εσπασε ειχε πεταξει ολα τα λαδια εξω λογικα απο λακουβα....το καλο ειναι οτι επισκευαζεται....κερατιατικα παλι.... :mad:
 

mpokwsths

Member
May 20, 2010
202
0
0
falcon said:
οχι δεν ειχαν σπασει απλα δεν εκαναν δουλεια.....οι αγγλοι στην pummaspeed πεξαν το πουλακι τους παλι....χτες ειχε ερθει και  ο δρακος ο ιδιος και το εψαχναν το μοτερ κανα 2ωρο....δεν εχει κατι αλλο......
Και εννοείται ότι δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνει αυτό η Pumaspeed. Σε ST φίλου μου με σφυρίλατα, πιστόνια μπιέλες κτλ που τη συναρμολόγηση είχε αναλάβει η Pumaspeed πάλι από τα ελατήρια των κυλίνδρων έχανε λάδι ... με τα λίτρα. Μιλάμε για την πιο άχρηστη εταιρία, τους μεγαλύτερους λωποδήτες στο χώρο της αυτοκίνησης.
 

BLUE-WHITE

Pro Member
May 12, 2010
447
0
0
Athens
falcon said:
βαλε και σωθικα λογικα....και πολλα αλλα οποτε δεν θα ειναι και πολυ φτηνα.....

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]17, Ιανουάριος, 2011, 21:01:38[/time]
ο μεγαλυτερος δεν ειναι για αυτα τα μοτερ θελει ποιο μεγαλα μοτερ με περισσοτερα κυβικα....ο c30  που φοραω ειναι οτι πρεπει...με την καταληλη τροχαλια παντα....

Και με μεγαλυτερο κομπρεσσορα Νωντα...μια χαρα ειναι...και δεν εχει και θεμα εξαντλησης της παροχης του σε δυναμη....(παντα με την σωστη τροχαλια εννοειτε)....

Αντε καλοριζικο και ευχομαι να μην ξαναεχεις θεματα, με μεγαλες απωλειες λαδιου και τετοια...
 

geo_nos

Rookie
May 10, 2010
35
0
0
παλι καλα δεν το επιχειρησα και εγω αυτο το κιτ γιατι απο τα νευρα μου που δεν θα ειχα αμαξια θα εσπαζα κεφαλια..:p
υπομονη....
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread