turbomaniac
Hero Member
falcon said:λοιπον το αμαξι μπαινει στο συνεργειο μεσα στον ιανουαριο...1ον για να δω γιατι καιει λαδια κατι που εκανε απο την αρχη και δεν νοειτε καινουριο μοτερ να καιει λαδια... χθες που μιλησα με τον μηχανικο μου ειπε οτι δεν εγινε σωστη μελετη για τις ανοχες στα πιστονια απο γνωστο μαγαζι που κατασκευαζει πιστονια μπιελες και πολλα αλλα ονομα δεν μπορω να πω..ξερω μονο οτι εκει δοθηκαν τα πιστονια η μπιελες και ο στροφαλος για ζυγισμα,και μετριση ανοχων μαλλον τον παιξανε και δεν μετρισανε τιποτα... και πρεπει να ανοιχτει ολο το μοτερ παλι απο την αρχη..λογικα ειπε οτι φταινε τα ελατηρια στα πιστονια,θα δουμε...η ολη δουλεια εννοειτε θα γινει χωρις κανενα κοστος απο την μερια μου,κατι που μου ξεκαθαρισε απο την πρωτη στιγμη και ο μηχανικος μου...και 2ον θα αλλαξω την ριμαδα την τροχαλια που εχω σπασει δυο φορες και θα φτιαξω μια αλλη...οχι εγω βεβαια στην herculesparts θα γινει αυτο...απλα θα ειναι μεγαλητερης διαμετρου απο την παλια σχεδον δυο ποντους...αυτο θα εχει σαν αποτελεσμα να στοφαρει πιο γρηγορα και να σηκωσει λιγο παραπανω πιεση και ο κομπρεσσορας απο 1.0bar να παει στο 1.3bar....απο θεμα ecu δεν υπαρχει θεμα τα μπεκ που εχω δεν θα εχουν προβλημα...ειναι πολυ πλουσιο το μιγμα.....αντε και μετα δυναμομετριση μπας και τσιμπισουμε κανα αλογακι ακομα...
Μόνο απο τα ελατηρια στα πιστόνια μπορεί να χάνει λάδι ο κινητήρας, δεν φταιει η ζυγοσταθμιση του στροφάλου...
εχω καποιες ερωτήσεις αν μπορες σε παρακαλώ:
1. Πόσο λάδι καίει?
2. Ο κομπρέσσορας λιπαίνεται απο δικό του κύκλωμα ή απο τον κινητήρα?
3. Στις σωληνώσεις μετά τον κομπρέσσορα μήπως υπάρχει λάδι?
4. Βγάζει ασπρο καπνό η εξάτμιση?