vagma
Hero Member
turbomaniac said:2. ώραια δουλεια έχει γίνει επίσις στο καπάκι, αν και η εξαγωγή έπαιρνε κι άλλο άνοιγμα. η εισαγωγή είναι απλά τέλεια. Πολύ καλή επιλογή των υλικών (πιστόνια μπιέλες, μέταλα στροφάλου, κλπ) το μοτέρ επειδή έχει πολύ γερό μπλόκ απο την μανα του με αυτά που φοράει αντέχει και 700 άλογα (Ο δρακος, τί έκανε με το σβουράκι στο στρόφαλο, αυτό δεν το κατάλαβα).
γ. Λίγο μικρό δεν είναι αυτό το ψυγείο λαδιού για την Ελλάδα?
σχεδον 13χιλ χωρις τα φρενα...m@kro said:και ποσο σου εφτασε σε χρηματα το τερατακι χοντρικα?
nos7 said:Υ.Γ αντι δυναμομετρηση γιατι δεν ανοιγουμε μαζι να δεις διαφορες tease tease
nos7 said:ωραιος ο Νωντας....σου ευχομαι φιλε να βγει με το καλο απο το συνεργειο και να ειναι απροβληματιστο..!!!
Υ.Γ αντι δυναμομετρηση γιατι δεν ανοιγουμε μαζι να δεις διαφορες tease tease
kostg said:Μακάρι να πάνε όλα καλά και να δεις και παραπάνω hp. Και αφού το ανέλαβε ο μηχανικός σου δωρεάν για σένα, είναι τιμή του (συνήθως αρχίζουν τα μα και τα μου, το έσπασες κλπ). Α, βάλε και τα φρένα στο πρόγραμμα, ε;
Χιούμορ, χιούμορ;
falcon said:ευχαριστω φιλε μου....καλη ιδεα να ανοιξουμε μαζι απο σταση η απο 2ες ρολλ.....? tease tease tease
αχ κωστα μου κωστα μου..... μεγαλο προβλημα αυτα τα φρενα ολο λεω μαζευω λεφτα και ολο δεν εχω... :'(
vagma said:και για τα φρενα σου χω ετοιμη λυση...........φτιαξε τα σωθικα και τα λεμε μετα.....