Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

AndreasA

Hero Member
Jan 20, 2011
2,886
0
0
άρης
1000 ευρω χωρις εξατμιση, χωρις φιλτρο και με προγραμμα κονσερβα!! νομιζω οτι ειναι ρισκο!!
 

grigoris mk7

Hero Member
Oct 12, 2010
1,214
0
0
34
Λαμία
Η εξατμιση της milltek (αυτη που φοραει το mountune δηλαδη) κανει στην Ελλαδα 1600€.
Συμφωνω με τον Ανδρεα... Ζηση σιγουρα οτι γλυτωνεις στις μερες μας μετραει αλλα αξιζει για 300 - 400€ να ρισκαρεις (εστω και λιγο) απο το να πας στην "επισημη" βελτιωση της εταιρειας που εχει κ εγγυηση κιολας?

Υ.Γ. Αυτα που γραφω ειναι προσωπικη αποψη και δεν αποσκοπει στην αντιπαραθεση - απαξιωση καποιου αλλου μελους..
 

zisis

Hero Member
May 10, 2010
1,249
1
38
34
Συμφωνώ απόλυτα ..το σημαντικότερο ειναι πάντως πως το προγραμμα δν θα ειναι της mountune αποτι κατάλαβα.να συμπληρώσω πως πέρσι ρώτησα τον αντιπρόσωπο της  puma speed και μου είπε για την μιλτεκ ολόκληρη όμως decat 1250 €
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
300 χωρις δυναμομετρο βαζουν όλοι, όχι κονσερβα αλλα με βαση τα στοιχεια του μαμα λάμδα απο το data logging.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
grigoris mk7 said:
Η εξατμιση της milltek (αυτη που φοραει το mountune δηλαδη) κανει στην Ελλαδα 1600€.

Υπάρχει κάποια προδιαγραφή ή κάποιο link που να γράφει ότι η mountune χρησιμοποιεί εξατμίσεις της milltek; Έχω την αίσθηση ότι αυτό είναι παραπληροφόρηση, γι' αυτό και το ρωτάω εδώ.
Πάντως στο πακέτο βελτίωσης της mountune για το ST, δεν χρησιμοποιείται εξάτμιση της milltek (δείτε ΕΔΩ και ΕΔΩ).
 

lefteris

Pro Member
Oct 15, 2011
406
0
0
41
Αθήνα
Όντως,στο shop της Mountune δέν αναφέρει κάτι σχετικά με την προέλευση της εξάτμισης.Επίσης υπάρχει μια (αρκετά) μεγάλη διαφορά στην τιμή για το catbak,μεταξύ Pumaspeed και Mountune.
http://www.pumaspeed.co.uk/product-Fiesta-Mk7-Ti-VCT-Zetec-S-Catback-Exhaust-by-Milltek_791.jsp&pic=1
http://www.mountunestore.com/Product/Cat-Back-Exhaust
Απο την Mountune παρέχεται ένας κωδικός προϊόντος "Model No. 2130-CBE-AA".Αυτό φυσικά δέν επιβεβαιώνει τίποτα,αφού ο συγκεκριμένος κάλλιστα θα μπορούσε να είναι εσωτερικός κωδικός.Με ένα πρόχειρο ψάξιμο πάντως, δέν μπόρεσα να τον διασταυρώσω με προϊόν της Milltek.

Πάντως είναι πολλά τα λεφτά Άρη.Με τα εργατικά ξεφεύγουμε απο το "ψυχολογικό" όριο των 2000 ευρώ,σωστά;
Απο την άλλη,το ST και η γκάμα turbo boost είναι πρό των πυλών.Το να σκοτώσει κάποιος το παλιό αμάξι είναι το μόνο εύκολο,οι εποχές όμως είναι λίγο περίεργες για να ριψοκινδυνέψεις με δάνειο των 10Κ ευρώ... :(
 

moican

Hero Member
Σεπτ. 13, 2010
2,642
2
0
37
πστευω πως την ιδια δουλεια μπορει να την κανει καποιος και σε εξατμισα εδω!Εχει αποδειχθει για παραδειγμα οτι της exhaust center δουλευει πολυ καλα η εξατμιση!Αν παλι καποιος θελει μιλτεκ,ισως ειναι προτιμοτερο να αγορασει μονο το χταποδι μιας και το να κουρμπαριστει μια σωληνα(για το υπολοιπο μερος της εξατμισης) ειναι πολυ ευκολο για τον οποιοδηποτε εξατμισα!Οποτε αν μια ολοσωμη μιλτεκ κοστιζει 1000e(χωρις καταλυτη και χωρις τοποθετηση),η εναλλακτικη αγορα ίσως να κοστισει 650-700e max(χταποδι μιλτεκ 350ε+σπιραλ 60ε+σωληνωσεις80ε+τελικο130) χωρις καταλυτη αλλα τοποθετημένη!
 

grigoris mk7

Hero Member
Oct 12, 2010
1,214
0
0
34
Λαμία
kostg said:
Υπάρχει κάποια προδιαγραφή ή κάποιο link που να γράφει ότι η mountune χρησιμοποιεί εξατμίσεις της milltek; Έχω την αίσθηση ότι αυτό είναι παραπληροφόρηση, γι' αυτό και το ρωτάω εδώ.
Πάντως στο πακέτο βελτίωσης της mountune για το ST, δεν χρησιμοποιείται εξάτμιση της milltek (δείτε ΕΔΩ και ΕΔΩ).
Εγω θα παραθεσω 2 εικονες και τα σχολια δικα σας...
1η απο την mountune: http://www.mountuneperformance.co.uk/index.php?option=com_content&view=article&id=199&Itemid=113
και 2η απο την pumaspeed που χρησιμοποιει milltek: http://www.pumaspeed.co.uk/showdetails.jsp?productID=824

Επισης να προσθεσω οτι ολα τα βελτιωτικα που χρησιμοποιουν τα πακετα της mountune (εκτος του προγραμματος) τα βρισκεις ευκολα εξω (για το 7αρι τουλαχιστον)

Φιλτρο: μεσα στον παπα απο την k&n
Κολαρο: σιλικονης απο την samco sport (ιδιο φοραω κ εγω)
Εκκεντροφορους: της Piper Cams
Εξατμιση: Ολοσωμη ΜΕ καταλυτη απο την Milltek

Το μονο συνεπως που δεν γνωριζουμε (και κανει και την μεγαλυτερη δουλεια) ειναι το προγραμμα που χρησιμοποιουν...
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Eκτός από το πρόγραμμα που λες (και είναι όντως το σημαντικότερο), η mountune σου δίνει επιπλέον:
1) Διαφορετική εισαγωγή (όχι μόνο το K&N)
2) Τους αισθητήρες "λ" (και όχι κόψε-ράψε)
3) Τους εκκεντροφόρους (που δεν ξέρουμε τις προδιαγραφές της mountune)
4) Kαι έστω την εξάτμιση (που οπτικά μπορεί να είναι ίδια ή παρόμοια με την milltek)
 

DarthFiesta

Pro Member
Nov 29, 2010
723
0
0
41
να πω κ εγω την γνωμη μου...

1)δυνατοτητα plug n play..πας μια φορα, τα φορας ολα κ τελος...δεν τρεχεις σε 50 διαφορετικους μηχανικους (βενζινες,πειραμα,ταλαιπωρια,εργατικα κλπ).δεν μπλεκεις σε διαδικασια κοψε ραψε εξατμισης με οτι συναπαγεται αυτο.οπως επισης κ με τα εκκεντρα..piper..ποια piper ομως?στο ST ειναι αποκλειστικων προδιαγραφων..στο mk7 δεν το εχω ψαξει αλλα θεωρω οτι ισχυει το ιδιο.στο τελος ερχεται τα ιδια χρηματα με την διαφορα οτι εκτος mountune δεν ξερεις αν εχει πετυχει το πειραμα..εγω προσωπικα τα 100$ ή τα 200$ τα εδωσα γιατι αξιζουν.

2)προγραμμα!!  περνεις ενα custom προγραμμα ειδικα σχεδιασμενο για το αυτοκινητο κ για τα πραγματα που θα φορεσει.σε αυτο το θεμα απο προσωπικη εμπειρια θεωρω οτι ειναι το καλυτερο απο οποιονδηποτε αλλο προγραμματιστη κ απο Ελλαδα κ απο εξωτερικο.

3)Εγγυηση....απορια..γιατι να θελει καποιος να χασει την εγγυηση ενω με αυτο τον τροπο κρατατε την εγγυηση του αυτοκινητου σας?  :eek:

4)Aftersales customer service!!  δεν πληρωνεις ενα σκασμο λεφτα κ μετα κανουν τους κινεζους..παλι απο προσωπικη εμπειρια.σαν  εταιρια ειναι οτι καλυτερο εχω συναντησει μεχρις στιγμης σε οτι αμαξι εχει περασει απο τα χερια μου απο θεμα εξυπηρετησεις πελατων κ φυσικα σε αυτο δεν διαφερει ουτε ο Καρανικολας (car center) ως επισημος αντιπροσωπος της mountune..

5)Performance car of the year για το mk7.. ακομα το σκεφτεστε? :)

εγω προσωπικα μονο 1 mk7 εχω δει που ηταν πολυ δυνατο με μετατροπες πολυ ψαγμενες αλλα χωρις προγραμμα..παρολα αυτα το αμαξι πηγαινε παρα πολυ καλα.κ αναφερομαι στου stuparart..

προς οργανωτικη:στο forum η πλειοψηφια εχει mk7.γιατι δεν κανονιζετε να ερθετε σε επαφη με τον Καρανικολα κ να κανονισετε καποιες καλυτερες τιμες απο την στιγμη που ειναι επισημη βελτιωση της ford?Ή  καποιες ομαδικες αγορες ισως?

ακουω για turbo κλπ με αυτα τα λεφτα..εγω ατμοσφαιρα πηρα 50 αλογα..ειναι λιγα?κ το αμαξι δουλευει σαν να ειναι εργοστασιακο κ εχω το κεφαλι μου ησυχο.

ο καθενας εχει την αποψη του (εγω δεν μπαινω σε αλλες τσεπες, οπως κ δεν επιτρεπω να μπαινουν στην δικια μου τσεπη) κ απο εκει κ περα αποφασιζει.
 

zisis

Hero Member
May 10, 2010
1,249
1
38
34
Συμφωνώ απόλυτα  και ειδικά με το προγραμμα δν πρέπει να παίζει κατι καλύτερο .το θέμα ειναι πως στις μέρες μας τα 2000 ειναι αρκετό πόσο και επισεις ένα πράγμα που επισεις παίζει ρόλο ειναι η κατανάλωση που πιστεύω θα ανεβεί αισθητά .κατα τα αλλα εάν πήγαινα σε βελτίωση θα πήγαινα κατευθείαν εκει
 

grigoris mk7

Hero Member
Oct 12, 2010
1,214
0
0
34
Λαμία
Darthfiesta κ εγω συμφωνω μαζι σου οτι δεν αξιζει για 200-300€ να ρισκαρεις με το αμαξι (διαβασε τα προηγουμενα σχολια μου)
Κωστα για τους "λ" εχεις δικιο ξεχασα να τους αναφερω, στους εκκεντροφορους ενα κωδικο βρισκω μονο για fiesta..., η εισαγωγη μου φαινεται ιδια με την μαμα, μπορει να με ξεγελα και η φωτο..
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Γρηγορη, η εισαγωγη καπου γραφει οτι ειναι ξανασχεδιασμενη για μεγαλυτερη παροχη. Και οι εκκεντροφοροι εχουν εναν κωδικο τον οποιο πουλαει η piper. Γνωριζεις ομως αν η mountune χρησιμοποιει τον ιδιο κωδικο ή αν εχει καποια δικη της παραγγελια με διαφορετικα χαρακτηριστικα;
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Η δική μου άποψη πλέον είναι η εξής
Θέλεις να βελτιώσεις τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου σου?Ναι
Μην τα πετάς εδώ και εκεί,μάζεψέ τα χρήματα και πήγαινε κατευεθείαν στον αντιπρόσωπο και βάλε το πακέτο και θα είσαι ΑΠΟΛΥΤΑ ικανοποιημένος
Η απάντηση στα ερωτήματα σας λύνεται βλέποντας το st του Περικλή.....
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Το θεμα της βελτιωσης δεν ειναι κατι το απλο ωστε να πεις θα βαλω αυτο και αυτο και τελειωσε ολα θα δουλευουν ρολοι.Αναλογα με το τι θελει ο καθενας για το αμαξι του και ποσα λεφτα μπορει διαθεσει μπορει να κανει πολλα.

Το συγκεκριμενο πακετο-τα εφοσον βγαινουν για τα συγκεκριμενα αυτοκινητα λογικο ειναι να ειναι μελετημενα και να αποδιδουν αυτα που υποσχονται η πολυ κοντα σε αυτα.Εφοσον αγοραζεις κατι συγκεκριμενο και δοκιμασμενο εχεις το κεφαλι σου σχετικα ησυχο για το ποιο θα ειναι το αποτελεσμα και αν δεν ειναι αυτο που υποσχεται τοτε δεν υπαρχει δικαιολογια δεν πετυχε,κατι παει στραβα και λοιπα.

Βεβαια ολα αυτα δεν σημαινουν οτι η μονη βελτιωση και η καλυτερη μπορει να ειναι η <<επισημη>>,εαν ψαχτεις και ξερεις και λιγα πραγματα μπορει να πετυχεις τα ιδια η και ακομα καλυτερα αποτελεσματα και να γλυτωσεις καποια λεφτα η απο την αλλη να πεταξεις παραπανω.

Ολα εχουν το ρισκο τους και πρεπει ο καθενας να ειναι διατεθιμενος να το παρει.
Σημαντικο ρολο παιζουν οι εμπειριες απο τις μετατροπες που εχει κανει ο καθενας εδω μεσα ετσι ωστε να μπορεσουμε να φτασουμε σε ενα σχετικα ασφαλες συμπερασμα για το τι δουλευει καλα και τι οχι στα αμαξια μας.
Αυτος ειναι και ο λογος υπαρξης ενος κλαμπ.Εαν ολοι εκαναν επισημες βελτιωσεις τοτε τα περισσοτερα θεματα δεν θα υπηρχαν.
 

grigoris mk7

Hero Member
Oct 12, 2010
1,214
0
0
34
Λαμία
Καταρχας ολοι συμφωνουμε οτι ειναι προτιμοτερο να πας στον αντιπροσωπο να το βελτιωσεις. Για πολλους λογους... Απο εκει και περα εγω εγραψα οτι τα περισσοτερα μπορεις να τα βρεις και εκτος mountune... Κωστα δεν βαζω το χερι μου στη φωτια οτι ειναι το ιδιο, αλλα δεν θα ηταν ασυμφορο οικονομικα να κατασκευασει εκκεντροφορους αποκλειστικα για μια βελτιωση? Επιφυλασομαι γι αυτο..
 

Staros

Pro Member
Apr 13, 2011
819
0
0
36
Αθηνα
Γνωμη μου.

Mountune με κλειστα ματια,εχω δει τι κανει ST MR200 και εχω παθει πλακα! Αφτα που λεει ΕΙΝΑΙ!

Τωρα για καποιον ο οποιος δεν θελει να βαλει Mountune και θελει να κανει κατι διαφορετικο για αρχη εμενα η γνωμη μου ειναι να βαλει ενα σωστο φιλτρο μια εξατμιση π.χ στον NS (κορυφαιος) και για τελος αν φυλαξη καποια λεφτα να βαλει εναν εγκεφαλο που να δουλευει μονο το μοτερ του και να αφησει τα ηλεκτρικα για τον μαμα εγκεφαλο! Τοτε οτι και να κανεις ξερεις τουλαχιστον απο προγραμμα οτι εισαι οκ!
 

moican

Hero Member
Σεπτ. 13, 2010
2,642
2
0
37
εγω αναφερομουν πριν καθαρα στο θεμα της εξατμισης!Γιατι πραγματικα δεν νομιζω πως ενας μεσος εξατμισας δεν μπορει να κουρμπαρει μια σωληνα ωστε να ειναι ιδια με της μιλτεκ!Παντα βεβαια με τις προδιαγραφες για τις σωληνωσεις που εχει η μιλτεκ!οποτε ξαναλεω,πως καθαρα στο θεμα εξατμιση ίσως να μπορει να γινει μια εξατμιση μιλτεκ με ενα σεβαστο ποσο λιγοτερο(με δεδομενο παντα πως το χταποδι θα ειναι της μιλτεκ!)!
Για ολοκληρωμενο φτιαξιμο(προγραμμα και ολο το υπολοιπο πακετο) οντως η λυση της mountune ειναι μονοδρομος μιας και εισαι σιγουρος πως τα λεφτα σου θα πιασουν τοπο!
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread