Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

DarthFiesta

Pro Member
Nov 29, 2010
723
0
0
41
http://www.mountune.com/index.php/services/performance-upgrades/fiesta/fiesta-b299

αν παρατηρησετε τις δυναμομετρησεις, τουλαχιστον για το 155 εως τις 7000 σαλ η καμπυλη του παραμενει ανοδικη χωρις να λαχανιαζει ψηλα ή να αρχιζει να πεφτει η αποδοση του..

ο κοφτης μετατοπιζεται μονο απο το προγραμμα και απ οτι ξερω για το mr155 ειναι στις 7400σαλ..

@Γιαννη, θεωρω οτι με το mr155 το Mk7 εχει αλλαξει ''κατηγορία''και με καποια επιπλεον πραγματακια του Stuparart θα ξυριζει..
 

DarthFiesta

Pro Member
Nov 29, 2010
723
0
0
41
Επισης, το 155 κιτ το δινει 2+ sec πιο γρηγορο στο 0-100 απο το μαμα που ειναι τεραστια διαφορα σε τοσο λιγα χλμ..
 

giannis_suzuki

Pro Member
Oct 17, 2010
384
0
0
για τα αλογα που βγαζει δεν παει βημα....μετα τα 160 θαρεις και τραβαει χειροφρενο ανεβαζει...

δες την υπογραφη μου να δεις πως πανε 135 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αλογα....
και μ ελεινο σαζμαν ..........
 

DarthFiesta

Pro Member
Nov 29, 2010
723
0
0
41
Δεν αμφεβαλλε κανενας για το πως πηγαινει το δικο σου αμαξι αλλα μιας και το αναφερεις συμφωνα με το βιντεο 0-160 που εχεις στην υπογραφη σου απο οτι βλεπω, εστω και μπακαλιστικα, εσυ κανεις 0-160 κοντερ 20sec και το mr155 κανει 17sec.. ;)

Η διαφορα των αλογων ειναι εμφανης σε χρονους..

Επισης, νομιζω οτι η διαφορα αυτη φαινεται και ποσο γρηγορα ανεβαινει μεχρι τα 160.. Απο κει και περα, μετα τα 160, δεν βγαζει και 250 αλογα για να συνεχιζει να ανεβαζει με τον ιδιο ρυθμο, αλλα δεν σημαινει οτι ειναι και κασονι.. :)
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
panosd said:
Ιάκωβε, έπρεπε να το θυμόσουν μιας και μαζί ρωτάγαμε για τον κόφτη..!
Θυμάμαι που ρωτήσαμε αν μπορεί να τον μετατοπίσει ότι τι θα κερδίσουμε ή χάσουμε
 

DarthFiesta

Pro Member
Nov 29, 2010
723
0
0
41
Τελικα τι ρωτησατε ρε παιδια να καταλαβουμε και εμεις?  tease

Και κυριως, τι απαντηση πηρατε?
 

Staros

Pro Member
Apr 13, 2011
819
0
0
36
Αθηνα
Άμα είχα Mk7 θα ήταν η μόνη επιλογή μου με κλειστά μάτια βέβαια με με δίσκο-πλατό,ελαφρωμενο βολάν,shortshift και κάτι ψηλά άλλα θα ήμουν º φόβος για πολλά αμάξια ειδικά από στάση..
 

georgemav

Member
Jun 8, 2012
245
0
0
ρε Darth τα επιπλέον πραγματάκια το Stuparart,ποια είναι ακριβώς????
 

DarthFiesta

Pro Member
Nov 29, 2010
723
0
0
41
κιβωτιο απο mk6 S, δυναμο, τροχαλιες νομιζω και πολλαπλασιαστη (εκτος απο εξατμιση και φιλτρο που τα εχει ουτως ή αλλως το κιτ)..αλλα μπορει να μας τα πει ο ιδιος ακριβως αν και νομιζω οτι καπου τα εχει γραψει κιολας.. 
 

giannis_suzuki

Pro Member
Oct 17, 2010
384
0
0
DarthFiesta said:
Δεν αμφεβαλλε κανενας για το πως πηγαινει το δικο σου αμαξι αλλα μιας και το αναφερεις συμφωνα με το βιντεο 0-160 που εχεις στην υπογραφη σου απο οτι βλεπω, εστω και μπακαλιστικα, εσυ κανεις 0-160 κοντερ 20sec και το mr155 κανει 17sec.. ;)

Η διαφορα των αλογων ειναι εμφανης σε χρονους..

Επισης, νομιζω οτι η διαφορα αυτη φαινεται και ποσο γρηγορα ανεβαινει μεχρι τα 160.. Απο κει και περα, μετα τα 160, δεν βγαζει και 250 αλογα για να συνεχιζει να ανεβαζει με τον ιδιο ρυθμο, αλλα δεν σημαινει οτι ειναι και κασονι.. :)

δεν ειπα πως ειναι πιο γρηγορο το δικο μου....αλλο λεω..καταρχας δεν θυμομουν να σου πω την αληθεια ποια βιντεο εχω στην υπογραφη μου...μπες δες στο καναλι μου εχω μερικα που παει μεχρι κοφτη 4ης 200 αν και ειναι με το παλιο το file...το σαζμαν μου εμενα ειναι ελεινο και τρισαθλιο..πιο μακρυ δεν γινετε να ειναι...σκεψου η 3η βγαζει 155 και η 4η 200αριζει...

μετρημενο εμενα εκανε 400αρι σε 15.7 παντως...εχουμε μετρηση απο το mountune??
και το ξαναλεω εμενα 135 αλογα....(βασικα μην μπεις σε συγκριση αλλα swift με το δικο μου γιατι εμενα ειναι μετατροπη και εχει πολλα παντρεματα διαφορα)
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
giannis_suzuki said:
δεν ειπα πως ειναι πιο γρηγορο το δικο μου....αλλο λεω..καταρχας δεν θυμομουν να σου πω την αληθεια ποια βιντεο εχω στην υπογραφη μου...μπες δες στο καναλι μου εχω μερικα που παει μεχρι κοφτη 4ης 200 αν και ειναι με το παλιο το file...το σαζμαν μου εμενα ειναι ελεινο και τρισαθλιο..πιο μακρυ δεν γινετε να ειναι...σκεψου η 3η βγαζει 155 και η 4η 200αριζει...

μετρημενο εμενα εκανε 400αρι σε 15.7 παντως...εχουμε μετρηση απο το mountune??
και το ξαναλεω εμενα 135 αλογα....(βασικα μην μπεις σε συγκριση αλλα swift με το δικο μου γιατι εμενα ειναι μετατροπη και εχει πολλα παντρεματα διαφορα)



Ρε Γιάννη φιλικά πάντα αλλα δεν μπορούμε να βγάζουμε συμπεράσματα με ένα βιντεάκι που "ανεβασε" αυτός χωρίς να ξέρουμε σε τι συνθήκες το τράβηξε(ανηφόρα,ζάντα και κατά ποσο το πάει η το έχει στην οδήγηση)!!!
Δεν προσπαθώ να στο βγάλω ότι είναι τόσο καλο και να σε πίσω,ούτε να έρθω σε αντιπαράθεση με το δικό σου το αυτοκίνητο!!!Εγώ εμπιστεύομαι την mountune γιατί έχουμε παραδείγματα και έχουμε δει τι κάνει!!!το να κατεβάζεις 2,4sec ένα ατμοσφαιρικό σε αυτά τα άλογα με πρώτο στάδιο + έκκεντρα δεν είναι και λίγο!!!και μιας και αναφέρεις το αυτοκίνητο σου σε τι συνθήκες τραβάς εσύ τα βίντεο και πως κανεις 15,7 400ari  :eek:(μιας και είναι τελείως χρόνος για ένα swift πρώτο στάδιο)χωρίς να σε αμφισβητώ!!!
φιλικά πάντα John!!!!  ;)

uγ1. δεν με πείθει για να ανεβάζει και έτσι όπως τα λες μετά τα 160 το swiftaki σου!Δυνατο παντως!
υγ2.συγνώμη που συνεχίζω το off topic!! :)
 

giannis_suzuki

Pro Member
Oct 17, 2010
384
0
0
σε απολυτη ευθεια στην ''πιστα''της σινδου....οι βορειοι ξερουν για τι μερος μιλαω....
σε οτι βιντεο εχω βγαλει ειμαι δικαβαλος και συνηθως με οτι εβγαζε το εργοστασιο στον στανταρ εξοπλισμο συν μια εργαλειοθηκη 15 κιλα και γεματο παντα τεποζιτο...

οσες φορες εχω παει για μετρημα ειμαι χωρις πισω καθισματα(10 κιλα)χωρις ρεζερβα(εμενα εχει μικρη) και χωρις τα εργαλεια....
επισης φοραω καθισματα απο το 16αρι που ειναι βαρυτερα σε σχεση με τα 13αρια...
εμενα επισης ειναι μετατροπη και εχει και τα θετικα εχει και τα αρνητικα...
ειναι καταρχας ντιζατο...
κρατησα βολαν τροχαλιες τις 13αρες γιατι ειναι πιο ελαφρυα
εβαλα πεταλουδα απο celica ts 60αρα σε σχεση με την 45 αρα που φοραγε
κεφαλαρι 13αρι για να μην μπλεξω με μεταβλητο χρονισμο και αλλο εγγεφαλο
εξατμιση ολοσωμη
και προγραμμα που για να φτιαχτει εχω φαει πανω απο 10 ωρες  στο dyno...
135 αλογα για 2200 στροφες τραπεζι εχει.......
για αυτο πολλες φορες και στο αναλογο θεμα ειχα πει μην κοιτατε το απολυτο νουμερο αλλα το φασμα που τα βγαζει.....
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread