-
- Thread starter
- #41
southern² said:αλεξ τι γινεται πολλοι τουρμπατοι μαζευτικατε.....
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/850728/
Πολλαπλη πουμα 1.7, ιντερκουλερ για κλάματα.... Μπορει να του κόβει και 20 αλογα τετοιο ιντερκουλερ....
southern² said:αλεξ τι γινεται πολλοι τουρμπατοι μαζευτικατε.....
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/850728/
http://i4.photos.scar.gr/850/850728_2_b.jpgsouthern² said:αλεξ τι γινεται πολλοι τουρμπατοι μαζευτικατε.....
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/850728/
Pa_Nos_1400cc said:http://i4.photos.scar.gr/850/850728_2_b.jpg
με μία ματιά έκτος την εισαγωγή του πούμα έχει άγνωστη πεταλούδα (!) το κάθε μπέκ έχει μάλλον ξεχωριστή-αυτόνομη τροφοδοσία , τον εγκέφαλο το έριξε στο χώρο της μπαταρίας-πλάκα, η μπαταρια στις αποσκευές
μόνο ο άγραφος omex κάνει 1500€ !turbomaniac said:αα, τον βλεπω κι ολας τον γραφο ...
southern² said:απο οτι λεει εχει αλλαξει και μπιελες πιστονια .... + το διαφορικο...
το ιντερκουλερ γιατι ειναι μουφα ?
turbomaniac said:16. Αν θέλουμε να περάσουμε ψυγείο λαδιού αγοράζουμε ένα μεταχειρισμένο (Εγω αγόρασα ένα σχετικά μεγάλο απο Σάαμπ).
Για να το προσαρμόσουμε πάνω χρειαζόμαστε εναν αντάπτορα σαν αυτόν της φωτό
Ο ανταπτορας αυτός μπαίνει πανω στο φίλτρο λαδιού και πάνω απο αυτόν βιδώνει το γίλτρο του λαδιού. Νομίζω τον πουλάνε στο Μοσχάτο στην Autotunings accessori.
Παίρνουμε τον αντάπτορα και το ψυγείο λαδιού μας και αφου έχουμε μετρήσει τις αποστάσεις πάμε στον γνωστό μας ρακορά και του λέμε να μας πρεσάρει τα σωληνάκια απο τον αντάπτορα στο ψυγείο λαδιού.
Με βιδωτή βασούλα τοποθετούμε το ψυγείο λαδιού και πάνω σε αυτό βιδώνουμε τα σωληνάκια που μας έδωσε ο ρακοράς. Προτείνω το φυγείο λαδιού να μπει στην θέση που τώρα υπάρχει το δεξιά όπως κοιτάμε το μοτέρ προβολάκι.. Δεν εμποδίζει τίποτα εκει πέρα...
vagma said:θερμοστατη στο ψυγειο λαδιου εβαλες?
[/quotevagma said:θερμοστατη στο ψυγειο λαδιου εβαλες?
turbomaniac said:καλη ιδεα αλλα κοστιζει και η βαλβιδα επίσις του θερμοστατη είναι φαρμακειο..
απλα ζεσταινω πολυ καλα πρωτα...
vagma said:μαλλον δεν καταλαβες......ο θερμοστατης χρειαζεται στο ψυγειο λαδιου για να κραταει σε συγκεκριμενα επιπεδα την θερμοκρασια του λαδιου......και με σωστη μελετη στην τοποθετηση και του θερμοστατη και του ιδιου ψυγειου για να μην πεσει η πιεση του λαδιου και τα καταστρεψουμε ολα τα σωθικα........
turbomaniac said:στην πραξη κανενα βελτιωμενο δεν φοραει θερμοστατη..
Ακομα και με 5η κατω απο 80 βαθμούς θερμοκρασία δεν είδα ποτε.
Τα προβληματα ξεκινάνε απο τους 50 και κάτω...
Ολα τα μαμα τουρμπισια σαμπ φοράνε το ίδιο ψυγειο με το δικό μου χωρίς θερμοστατη...
vagma said:ρε υπαρχει ενα θεμα με την πιεση λαδιου............χρειζεται σε οριακες συνθηκες...πχ οδηγηση σε πιστα
vagma said:ρε υπαρχει ενα θεμα με την πιεση λαδιου............χρειζεται σε οριακες συνθηκες...πχ οδηγηση σε πιστα
mk1 Stelios said:D
Ας ξεκαθαριστει οτι οσο πιο μεγαλο ειναι το ψυγειο μπορει κ να υπαρχουν απωλειες στην πιεση αυτου! Εχει να κανει καθαρα με την παροχη της αντλιας αν μπορει να πρεσαρει συνεχεια!! Για αυτο υπαρχουν κ μπαρομετρα για αυτη την δουλεια που παντα πρεπει να μπαινουν σε αυτοκινητα που εχουν κανει μετατροπη..κ καλο ειναι να ξερουμε τις τιμες που ειχε το μοτερ μας πριν την μετατροπη. Τωρα επειδη το λαδι ειναι πιο ψυχρο με το ψυγειο η πιεση που θα εχει θα ειναι λιγο παραπανω λογο του οτι οσο γινεται το λαδι πιο λεπτο πεφτει κ η πιεση!
Θερμοστατης δεν ειναι απαραιτητος σε τοσο μικρα μοτερ!
vagma said:εγω θεωρω στελιο οτι χρειαζεται θερμοστατης στο ψυγειο λαδιου........γιατι αν πχ η πιεση με κρυο μοτερ στο ρελαντι ειναι 5 bar οταν ειναι ζεστο το μοτερ ειναι 2,5 bar.......και στις μεγιστες στροφες του κινητηρα σε κρυο μοτερ η πιεση ειναι 5 bar ενω σε ζεστο 4 bar...........οταν βαλεις ψυγειο λαδιου ριχνεις την πιεση λαδιου οταν εχεις φουλ στροφες του κινητηρα με ζεστο κινητηρα με αποτελεσμα να μην λιπαινεται ο κινητηρας σωστα!!!!!!
mk1 Stelios said:..συμφωνει με τα οσα γραφεις αλλα σε αυτο που κανεις αναφορα δεν εχει καμια σχεση με τον θερμοστατη που προαναφερα! Μονο στο αν θα πεσει η πιεση λαδιου απο την υπαρξη κυκλωματος εχει να κανει!
Σε μικρα μοτερ που θα "πυρώσουν" με το πρωτο πατημα η θερμοκρασια δεν υπαρχει περιπτωση να παει κατω απο το μη επιτρεπτο οριο λειτουργειας του μοτερ κ αυτο μπορει ευκολα να επαληθευτει με οργανο θερμοκρασιας λαδιου για αυτο λεω οτι δεν χρειαζεται θερμοστατης!!
energie said:στο 1bar λογικά θα είναι επικύνδυνο
σε omex έχεις δει τίποτα?