Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
southern² said:
αλεξ τι γινεται πολλοι τουρμπατοι μαζευτικατε..... :D

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/850728/

:D :D

Πολλαπλη πουμα 1.7, ιντερκουλερ για κλάματα.... Μπορει να του κόβει και 20 αλογα τετοιο ιντερκουλερ.... :D
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
southern² said:
αλεξ τι γινεται πολλοι τουρμπατοι μαζευτικατε..... :D

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/850728/
http://i4.photos.scar.gr/850/850728_2_b.jpg
με μία ματιά έκτος την εισαγωγή του πούμα έχει άγνωστη πεταλούδα (!) το κάθε μπέκ έχει μάλλον ξεχωριστή-αυτόνομη τροφοδοσία , τον εγκέφαλο το έριξε στο χώρο της μπαταρίας-πλάκα, η μπαταρια στις αποσκευές :)
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Pa_Nos_1400cc said:
http://i4.photos.scar.gr/850/850728_2_b.jpg
με μία ματιά έκτος την εισαγωγή του πούμα έχει άγνωστη πεταλούδα (!) το κάθε μπέκ έχει μάλλον ξεχωριστή-αυτόνομη τροφοδοσία , τον εγκέφαλο το έριξε στο χώρο της μπαταρίας-πλάκα, η μπαταρια στις αποσκευές :)

δεν είναι αγνωστη.. Μαλλον είναι η μαμα απο το πουμα... Αυτο σημαινει οτι του πηρανε 1500 ευρω για αγραφο..

κριμα....
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
αα, τον βλεπω κι ολας τον γραφο ...
:D :D :D

9000?  ??? ??? ??? ???

7 το έδινα πριν πέσουν οι τιμες το 2006 και δεν το παιρνε κανενας, ατρακαριστο, "σουλουπωμενο" και με 230 στο 0.8!!!
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
απο οτι λεει εχει αλλαξει και μπιελες πιστονια .... + το διαφορικο...
το ιντερκουλερ γιατι ειναι μουφα ?
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
southern² said:
απο οτι λεει εχει αλλαξει και μπιελες πιστονια .... + το διαφορικο...
το ιντερκουλερ γιατι ειναι μουφα ?

ειναι πολυ μικρο
 

vagma

Hero Member
turbomaniac said:
16. Αν θέλουμε να περάσουμε ψυγείο λαδιού αγοράζουμε ένα μεταχειρισμένο (Εγω αγόρασα ένα σχετικά μεγάλο απο Σάαμπ).

Για να το προσαρμόσουμε πάνω χρειαζόμαστε εναν αντάπτορα σαν αυτόν της φωτό

PP38006-Oil-Filter-Adapter-Kit.jpg


Ο ανταπτορας αυτός μπαίνει πανω στο φίλτρο λαδιού και πάνω απο αυτόν βιδώνει το γίλτρο του λαδιού. Νομίζω τον πουλάνε στο Μοσχάτο στην Autotunings accessori.

Παίρνουμε τον αντάπτορα και το ψυγείο λαδιού μας και αφου έχουμε μετρήσει τις αποστάσεις πάμε στον γνωστό μας ρακορά και του λέμε να μας πρεσάρει τα σωληνάκια απο τον αντάπτορα στο ψυγείο λαδιού.


Με βιδωτή βασούλα τοποθετούμε το ψυγείο λαδιού και πάνω σε αυτό βιδώνουμε τα σωληνάκια που μας έδωσε ο ρακοράς.  Προτείνω το φυγείο λαδιού να μπει στην θέση που τώρα υπάρχει το δεξιά όπως κοιτάμε το μοτέρ προβολάκι.. Δεν εμποδίζει τίποτα εκει πέρα...

θερμοστατη στο ψυγειο λαδιου εβαλες?
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
vagma said:
θερμοστατη στο ψυγειο λαδιου εβαλες?
[/quote
vagma said:
θερμοστατη στο ψυγειο λαδιου εβαλες?

καλη ιδεα αλλα κοστιζει και η βαλβιδα επίσις του θερμοστατη είναι φαρμακειο..

απλα ζεσταινω πολυ καλα πρωτα...
 

vagma

Hero Member
turbomaniac said:
καλη ιδεα αλλα κοστιζει και η βαλβιδα επίσις του θερμοστατη είναι φαρμακειο..

απλα ζεσταινω πολυ καλα πρωτα...

μαλλον δεν καταλαβες......ο θερμοστατης χρειαζεται στο ψυγειο λαδιου για να κραταει σε συγκεκριμενα επιπεδα την θερμοκρασια του λαδιου......και με σωστη μελετη στην τοποθετηση και του θερμοστατη και του ιδιου ψυγειου για να μην πεσει η πιεση του λαδιου και τα καταστρεψουμε ολα τα σωθικα........
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
vagma said:
μαλλον δεν καταλαβες......ο θερμοστατης χρειαζεται στο ψυγειο λαδιου για να κραταει σε συγκεκριμενα επιπεδα την θερμοκρασια του λαδιου......και με σωστη μελετη στην τοποθετηση και του θερμοστατη και του ιδιου ψυγειου για να μην πεσει η πιεση του λαδιου και τα καταστρεψουμε ολα τα σωθικα........

στην πραξη κανενα βελτιωμενο δεν φοραει θερμοστατη..


Ακομα και με 5η κατω απο 80 βαθμούς θερμοκρασία δεν είδα ποτε.

Τα προβληματα ξεκινάνε απο τους 50 και κάτω...

Ολα τα μαμα τουρμπισια σαμπ φοράνε το ίδιο ψυγειο με το δικό μου χωρίς θερμοστατη...
 

vagma

Hero Member
turbomaniac said:
στην πραξη κανενα βελτιωμενο δεν φοραει θερμοστατη..


Ακομα και με 5η κατω απο 80 βαθμούς θερμοκρασία δεν είδα ποτε.

Τα προβληματα ξεκινάνε απο τους 50 και κάτω...

Ολα τα μαμα τουρμπισια σαμπ φοράνε το ίδιο ψυγειο με το δικό μου χωρίς θερμοστατη...

ρε υπαρχει ενα θεμα με την πιεση λαδιου............χρειζεται σε οριακες συνθηκες...πχ οδηγηση σε πιστα
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
vagma said:
ρε υπαρχει ενα θεμα με την πιεση λαδιου............χρειζεται σε οριακες συνθηκες...πχ οδηγηση σε πιστα

Μιλας όμως για οριακές καταστασεις σε έναν ανθρωπο που θελει να παρει μεταχειρισμένα αμορτισερ :D :D :D
 
  • Haha
Αντιδράσεις: mk6car
D
vagma said:
ρε υπαρχει ενα θεμα με την πιεση λαδιου............χρειζεται σε οριακες συνθηκες...πχ οδηγηση σε πιστα

Ας ξεκαθαριστει οτι οσο πιο μεγαλο ειναι το ψυγειο μπορει κ να υπαρχουν απωλειες στην πιεση αυτου! Εχει να κανει καθαρα με την παροχη της αντλιας αν μπορει να πρεσαρει συνεχεια!! Για αυτο υπαρχουν κ μπαρομετρα για αυτη την δουλεια που παντα πρεπει να μπαινουν σε αυτοκινητα που εχουν κανει μετατροπη..κ καλο ειναι να ξερουμε τις τιμες που ειχε το μοτερ μας πριν την μετατροπη. Τωρα επειδη το λαδι ειναι πιο ψυχρο με το ψυγειο η πιεση που θα εχει θα ειναι λιγο παραπανω λογο του οτι οσο γινεται το λαδι πιο λεπτο πεφτει κ η πιεση!

Θερμοστατης δεν ειναι απαραιτητος σε τοσο μικρα μοτερ!
 

vagma

Hero Member
mk1 Stelios said:
D
Ας ξεκαθαριστει οτι οσο πιο μεγαλο ειναι το ψυγειο μπορει κ να υπαρχουν απωλειες στην πιεση αυτου! Εχει να κανει καθαρα με την παροχη της αντλιας αν μπορει να πρεσαρει συνεχεια!! Για αυτο υπαρχουν κ μπαρομετρα για αυτη την δουλεια που παντα πρεπει να μπαινουν σε αυτοκινητα που εχουν κανει μετατροπη..κ καλο ειναι να ξερουμε τις τιμες που ειχε το μοτερ μας πριν την μετατροπη. Τωρα επειδη το λαδι ειναι πιο ψυχρο με το ψυγειο η πιεση που θα εχει θα ειναι λιγο παραπανω λογο του οτι οσο γινεται το λαδι πιο λεπτο πεφτει κ η πιεση!

Θερμοστατης δεν ειναι απαραιτητος σε τοσο μικρα μοτερ!

εγω θεωρω στελιο οτι χρειαζεται θερμοστατης στο ψυγειο λαδιου........γιατι αν πχ η πιεση με κρυο μοτερ στο ρελαντι ειναι 5 bar οταν ειναι ζεστο το μοτερ ειναι 2,5 bar.......και στις μεγιστες στροφες του κινητηρα σε κρυο μοτερ η πιεση ειναι 5 bar ενω σε ζεστο 4 bar...........οταν βαλεις ψυγειο λαδιου ριχνεις την πιεση λαδιου οταν εχεις φουλ στροφες του κινητηρα με ζεστο κινητηρα με αποτελεσμα να μην λιπαινεται ο κινητηρας σωστα!!!!!!
αλλο ενα παραδειγμα με την θερμοκρασια λαδιου......ας υποθεσουμε οτι με ζεστο μοτερ η μεγιστη θερμοκρασια λαδιου ειναι 80 βαθμοι...στην πιστα φτανει ενα απλο λαδι μεχρι και 140 βαθμους  :eek:...με το ψυγειο λαδιου κραταμε την θερμοκρασια την μεγιστη πολυ χαμηλοτερα πχ 100 βαθμοι και η ελαχιστη 90 βαθμους κελσιου....ετσι καταφερνουμε να χουμε με ολες τις συνθηκες και την θερμοκρασια λαδιου στα σωστα επιπεδα και την πιεση του επισης αρα να δουλευει καλυτερα  το μοτερ μας...ανεξαρτητου κυβισμου...τεχνολογιας κινητηρα κλπ κλπ
 
vagma said:
εγω θεωρω στελιο οτι χρειαζεται θερμοστατης στο ψυγειο λαδιου........γιατι αν πχ η πιεση με κρυο μοτερ στο ρελαντι ειναι 5 bar οταν ειναι ζεστο το μοτερ ειναι 2,5 bar.......και στις μεγιστες στροφες του κινητηρα σε κρυο μοτερ η πιεση ειναι 5 bar ενω σε ζεστο 4 bar...........οταν βαλεις ψυγειο λαδιου ριχνεις την πιεση λαδιου οταν εχεις φουλ στροφες του κινητηρα με ζεστο κινητηρα με αποτελεσμα να μην λιπαινεται ο κινητηρας σωστα!!!!!!

..συμφωνει με τα οσα γραφεις αλλα σε αυτο που κανεις αναφορα δεν εχει καμια σχεση με τον θερμοστατη που προαναφερα! Μονο στο αν θα πεσει η πιεση λαδιου απο την υπαρξη κυκλωματος εχει να κανει!
Σε μικρα μοτερ που θα "πυρώσουν" με το πρωτο πατημα η θερμοκρασια δεν υπαρχει περιπτωση να παει κατω απο το μη επιτρεπτο οριο λειτουργειας του μοτερ κ αυτο μπορει ευκολα να επαληθευτει με οργανο θερμοκρασιας λαδιου για αυτο λεω οτι δεν χρειαζεται θερμοστατης!!
 

vagma

Hero Member
mk1 Stelios said:
..συμφωνει με τα οσα γραφεις αλλα σε αυτο που κανεις αναφορα δεν εχει καμια σχεση με τον θερμοστατη που προαναφερα! Μονο στο αν θα πεσει η πιεση λαδιου απο την υπαρξη κυκλωματος εχει να κανει!
Σε μικρα μοτερ που θα "πυρώσουν" με το πρωτο πατημα η θερμοκρασια δεν υπαρχει περιπτωση να παει κατω απο το μη επιτρεπτο οριο λειτουργειας του μοτερ κ αυτο μπορει ευκολα να επαληθευτει με οργανο θερμοκρασιας λαδιου για αυτο λεω οτι δεν χρειαζεται θερμοστατης!!

ρε στελιο αν βαλεις ψυγειο λαδιου μονο χωρις βαλβιδα ρυθμισης της πιεσης λαδιου το πηρες το μοτερ στο χερι ...αν δεν παρεις θερμοστατη θα τηγανισεις το λαδι σου στην πιστα και παει παλι το μοτερ....αναλυτικα θα τα πουμε σε συναντηση......για να με καταλαβεις στελιο...παντως με την σωστη επιλογη θερμοστατη και ψυγειου λαδιου κραταμε σε σωστη πιεση το κυκλωμα του λαδιου  και βεβαια και την θερμοκρασια του λαδιου του κινητηρα και στα ορια που εμεις θελουμε..........με σωστο συνδιασμο αυτο το επιτυγχανουμε....+ βαλβιδα πιεσης κυκλωματος
 

energie

Rookie
Oct 16, 2010
10
0
0
στο 1bar λογικά θα είναι επικύνδυνο
σε omex έχεις δει τίποτα?
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
energie said:
στο 1bar λογικά θα είναι επικύνδυνο
σε omex έχεις δει τίποτα?

:eek: μάγος είσαι? Τωρα αυτό κοιτάω αυτες τις μέρες για ΟΜΕΧ 600..
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread