Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Πετρο δεν ειχε κατι αλλο να εξηγησει γιαυτο ρωτησα.. Επισης δεν ειναι θεμα φαντασιας οπως εγραψες, καποια πραγματα θελουν καλο σχεδιασμο και λογο για να μπουν σε συγκεκριμενα σημεια..

Ο δεικτης το dipstick δεν μπαινει μεσα στο καρτερ δηλαδη, παει πιο πανω?

Ακομα κι ετσι να ειναι οπως ειπα και πριν οταν δουλευει το μοτερ η σταθμη ειναι πολυ πιο κατω, τωρα αν ειναι τοσο ιδιαιτερο οκ παντως το να τρυπας το μπλοκ ειναι βαναυσο οπως και να το κανουμε.. Αυτοι τι προβλημα ειχανε? Οταν ειναι σταματημενο δε σε πειραζει προφανως..
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Nitroking said:
Πετρο δεν ειχε κατι αλλο να εξηγησει γιαυτο ρωτησα.. Επισης δεν ειναι θεμα φαντασιας οπως εγραψες, καποια πραγματα θελουν καλο σχεδιασμο και λογο για να μπουν σε συγκεκριμενα σημεια..

Ο δεικτης το dipstick δεν μπαινει μεσα στο καρτερ δηλαδη, παει πιο πανω?

Ακομα κι ετσι να ειναι οπως ειπα και πριν οταν δουλευει το μοτερ η σταθμη ειναι πολυ πιο κατω, τωρα αν ειναι τοσο ιδιαιτερο οκ παντως το να τρυπας το μπλοκ ειναι βαναυσο οπως και να το κανουμε.. Αυτοι τι προβλημα ειχανε? Οταν ειναι σταματημενο δε σε πειραζει προφανως..

ναι ο δείκτης πιάνει στο ψηλά στο μπλόκ... Είχαν βγάλει επιστροφή μεγάλη πολύ ψηλά στο κάρτερ και έφγαζε ντουμάνια απο το καμένο λάδι πίσω... Όταν βάλανε την επιστροφή ψηλότερα, τελειωσε το πρόβλημα... Ειδικά στο ρελαντί είχανε πρόβλημα... ή δεν φαινότανε σε περισσότερες στροφές...
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
12. Και τώρα που συνδέσαμε τα λάδια μας, πάμε να φτάξουμε το downpipe. Θα χρειάστούμε τα κάτωθι υλικά

α. Το πλακάκι τουρμπίνας-downpipe το οποίο το φτιάχνουμε με τον γνωστό τρόπο απο στο μηχανουργό που κόβει ανοξείδωτα πλακάκια εάν του πάμε το σχήμα της επιφάνειας επαφής.

β. 2 - 3 γωνίες ανοξείδωτες Φ63 τουλάχιστον.

γ. ένα σύνδεσμο που ουσιαστικά είναι δύο πλακάκια με φλαντζα μεταξύ τους που ενώνονται  με δύο βίδες-παξιμάδια. Στην φωτό μου φαίνεται προς τα πίσ απο το downpipe.

δ. Δύο ανοξείδωτους αντάπτορες που να βιδώνουν οι λάμδα όπως της φωτό
C001.jpg


ε. Ένα ανοξείδωτο σπιράλ όπως στην φωτό
SDC11644.jpg

ή μία μπίλια

στ. εναν καταλύτη όχι πολύ ογκώδη για 300 άλογα..
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Αφού τα έχουμε όλα κατασκευάζουμε το πρώτο κομάτι του downpipe μέχρι το έναν σύνδεσμο, συνεχώς δοκιμάζοντας, "τσιμπώντας" με την ηλεκτροκόληση και ξαναδοκιμάζοντας. ΠΡΟΣΟΧΗ!! Η κατασκευή του πρέπει να έχει το δυνατόν πιο ομαλές καμπύλες και το δυνατόν λιγότερα σημεία περιορσμού της ροής όπως αταίριαστες μεταξύ τους γωνίες, κλπ. Ο πρώτος λάμδα μπάινει όπου μας βολέυει αλλα αρκετά μακριά απο την τουρμπίνα για να μην δέχεται μεγάλα θερμικά φορτία και χαλάσει το ζιρκόνιο.

Μετά φτιάχνουμε το δεύτερο κομάτι απο το downpipe, το οποίο ξεκινά απο το άλλο κομάτι του συνδέσμου, συνεχίζει στο σπιράλ, ακολούθως ο καταλύτης και μετά ο 2ος Λάμδα. Απο εκεί και πίσω ενωνουμε πρόχειρα και με πολύ αλουμινοτενία την καινούργια 63 σωλήνα με την παλιά εξάτμιση. Προσθέτουμε πρόχειρα σημεία στηριξης με χοντρό σύρμα όπου χρειάζεται..
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Τωρα ξεκινάμε την συναρμολόγηση λολων των κομματιών . Βάζουμε μια καινούργια φλάντζα εξαγωγής (13 ευρώ έχει), και προσεκτικά βιδώνουμε την πολλαπλή επάνω στο μοτέρ με ειδικές βίδες για εξάτμιση με εγκοπή ασφαλείας και ορειχάλικινη επικάλυψη, χρησιμοποιόντας και αρκετά μεγάλες ροδέλες. (ΠΡΟΣΟΧΗ!! το πλακάκι μας πρέπει να είναι ολοϊσιο γιατι αλλιώς θα χάνει πολύ και αυτο επειδή είναι πρίν την τουρμπίνα μας πειράζει...)

Ακολούθως βιδώνουμε τα μπουζόνια στο πλακάκι της πολλαπλής που ενώνεται με την τουρμπίνα και μετά προσεκτικά βιδώνουμε την τουρμπίνα με ανάλογα παξιμάδια με αυτά που βιδώσαμε την πολλαπλή. Βάζουμε το σωληνάκι υποπίεσης που συνδεει το wastegate με το αλουμίνιο της τουρμπίνας. Εννοείται οτι πριν τοποθετήσουμε την τουρμπίνα έχουμε ήδη βάλει το σωληνάκι παροχής λαδιού σε αυτήν. Αν δεν έχουμε φλάντζα μεταξύ πολλαπλής και τουρμπίνας δεν πειράζει, εφόσον είναι τελεια πλανισμένο το πλακάκι μας δεν χρειάζεται να βάλουμε, ούτε και κόλα...

Προσεκτικά μετά εφαρμόζουμε το πρώτο κομάτι του down pipe στην τουρμπίνα (εδώ βάζουμε και λίγη εξατμισόκολα). Ήδη πάνω στο down pipe έχουμε βιδώσει το τον πρώτο λαμδα (Νούμερο 24 νομίζω).

Στην συνέχια ενώνουμε και το δευτερο κομάτι του down pipe που έχει τι σπιράλι και τον καταλύτη. Όπως είπαμε προηγουμένως πρόχειρα με σύρμα και αλουμινοταινία ενώνουμε με την παλιά εξάτμιση για να μπορέσει να πάει οδικώς το αμάξι στον εξατμισα.

Στην συνεχεια χρησιμοποιόντας φλαντζόκολα κάρτερ (εε κύριε Nitroking?) Τοποθετούμε το κάρτερ πάλι πάνω στο μπλόκ, βάζουμε 3,5 λίτρα λάδι και είμαστε έτοιμοι να βάλουμε μπροστά.  
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Κάνουμε έναν έλεγχο πρώτα αν όλα ειναι εντάξει συνδεδεμένα και κυρίως η παροχή και επιστροφή της τουρμπίνας, τοποθετούμε πάλι τον πόλο της μπαταρίας και βάζουμε μπροστά. Αφήνουμε να ζεσταθεί λίγο (στην αρχή θα μυρίζουν λίγο οι κόλες και η νεα εξατμιση), σβήνουμε και ελέγχουμε για τυχόν διαροές λαδιού... Αν είναι όλα οκ μόλις κρυώσει σφίγγουμε πάλι λίγο όλα τα παξιμάδια της εξάτμισης όσο παιρνουν, χωρίς να τα κόψουμε και φευγουμε για τον εξατμισά.

έκει του λέμε να μας βάλει μια εξάτμιση 63 χιλιοστά (όσο είναι και το down pipe μας) με ένα ή δύο καζάνια αναλόγως του πόσο μας ενοχλεί ο θόρυβος. Εμένα με ενοχλεί οπώτε έβαλα 2 καζάνια...

Αν ανάβει το τσεκ λόγω 2ου λάμδα λέμε στον εξατμισά να μας βάλει στον δευτερο λάμδα κάτι τέτοιο:

newaweinstall16.jpg


Αυτη η προέκταση δημιουργεί ενα υποθάλαμο για τον δευτερο λάμδα ο οποιος συνδέετα ιμε την κυρίως εξάτμιση μέσω μιάς πολύ μικρής τρύπας. Έτσι δεν μπορεί να διαβάσει τάσεις πάνω απο 0.5 βόλτ τις οποίες ο εγκέφαλος καταλαβαίνει ώς δυσλειτουργία...
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
14. Μόλις μπεί και η εξάτμιση η δουλειά μας έχει τελειώσει.. Τώρα αναλαμβάνει ο μηχανικός να μας λύσει την κεφαλή και να μας δώσει την μαμα φλάντζα στα χέρια και το σασμάν για να πάρουμε το δίσκο πλατό στα χέρια.

Πάμε στην γεμοφλαω και παραγγένλουμε την καινούργια μας φλάντζα (Θα σας πω εγώ πόσο παχιά πρέπει να ναι)
ΚΑι το παλιό δισκόπλατό μας σε κάποιον εοδικό για να το κάνει τετράφτερο. Τα πάμε πίσω στον μηχανικό τα βάζει και πιά έχουμε ενισχυμένο πλατό και την σωσή συμπίεση για τούρμπο..

Στην συνέχεια μας μένει η κατασκευή των σωληνώσεων του ιντερκούλερ και του ψυγείου λαδιού...
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
15. Για την κατασκευή των σωληνώσεων έχουμε τρελις δρόμους να επιλέξουμε:

α. Πάμε σε έναν εξατμισά και του λέμε να μας τις φτιάξει με ανοξείδωτη σωλήνα (50 για το 1.25, 55 για το 1.4 και 60 για το 1.6), Πάιρνουμε μαζί μας το ιντερκούλερ το μπέκ και την σκάστρα. Το μπεκ μπάινει κάθετα με κολάρο σιλικόνης και γύρω στους 30 πόντους απο την πεταλούδα (ΠΡΟΣΟΧΗ!!! το ακροφύσιο απο το μπεκ πρέπει να αφάπτεται με την νοητή ευθεία του εσωτερικού τοιχωματος της σωλήνας. Επιπλέον η κάθετη σωλήνα που κολλιέται στην κεντρική και που πάνω της προσαρμόζεται το κολάρο με το μπεκ πρέπει να έχει διάμετρο ελαχιστα μεγαλύτερη απο το μπέκ, έτσι ωστε να ασφαλίζει καλά το κολάρο σιλικόνης. Η παραμικρή διαρροή μπορεί να κάνει έκρηξη..!!!!) Εννοείται οτι άν το φτιάξουμε με πρόγραμμα  και 4 μεγαλύτερα μπεκ στην Κ-tech δεν χρησιμοποιούμε 5ο. Ο εξατμισας μας στηρίζει και το ιντερκούλερ στην μτώπη και το ψυγείο λαδιού. Αν δεν μπορεί πάμε σε άλλον εξατμισά.

β. Πάμε στον Ηρακλή και βάζουμε σωλήνες αλουμινίου και το ιντερκούλερ μας με κόστος γύρω στα 200 ευρώ.  

γ. Με ΄χοντρό σύρμα φτιάχνουμε μόνοι μας τα πατρόν, αγοράζουμε σωλήνα με πάχος τοιχώματος τουλάχιστον 1.5 χιλιοστό (για να κουρμπάρεται χωρίς πολλά τσακίσματα) και τα πάμε σε έναν εξατμισά με καλό κουρμπαδόρο.


Με το ποτηρουτύπανο κατάλληλης διαμέτρου κάνουμε μετά το ιντερκούλερ την τρύπα για την σκάστρα και το μπέκ αν βάλουμε και κολάμε κάθετα το κατάλληλο μικρό κομάτι σωλήνας για την σκάστρα και το μπεκ.
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Τονίζεται οτι και στο ΜΚ6 αλλα και στο ΜΚ7 υπάρχει χώρος για να γίνουν όλες οι γωνίες στις σωληνώσεις απο την τουρμπίνα στην πεταλούδα απο τις μεταλικές σωλήνες, ετσι ώστε να μην πληρώσουμε 40 ευρώ για κάθε σιλικονούχα γωνία.. Για παράδειγμα εγώ δεν έχω χρησιμοποιήσει πουθενά γωνία με σιλικόνη.
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
16. Για να συνδέσουμε το 5ο μπεκ με τις βενζίνες, κόβουμε το σωληνακι της βενζίνης που πάει στην μπεκιέρα μας, όπως στν φωτό

IMG_1599-1.jpg



Επειδή η σωλήνα της μάνας του μέχρι την μπεκιέρα είναι σκληρή πλαστική, την κόβουμε χαμηλά και βάζουμε 6άρι σωληνάκι βενζίνης το οποιο περνάμε εξωτερικά απο την μαμα σωλήνα και σφίγγουμε με κανα δύο κολιέδες για εξάρα σωλήνα. Με ένα ταφάκι για εξάρα σωλήνα και τους αντλιστοιχους κολιέδες παίρνουμε παροχή βενζίνης για το εξτρα μπεκ..

ΠΡΟΣΟΧΗ 1 !!!!!! Χρησιμοποιούμε αυστηρά εξάρα σωλήνα με εξάρι ταφάκι και εξάρηδες κολιέδες. Αν κλοτσήσει ο κολιές τον αλλάζουμε με καινούργιο

ΠΡΟΣΟΧΗ 2 !!!!!! Μερικά μπεκ δεν έχουν ικανοποιητικά μεγάλη επιφάνεια επαφής για να "πιάσει" το σωληνάκι της βενζίνης επάνω και να σφίξει καλιά ο κολιές το σωληνάκι πάνω στο μπεκ. Δεν βάζουμε ποτε τετοια μπεκ.

Οποιαδήπωτε διαρροή βενζίνης λόγω αστοχία κολιέ ή μεγάλη διαφορά διαμέτρου σε ταφακι σωληνάκι κολιέδες, ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΦΩΤΙΑ Η ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΚΡΗΞΗ!!!!!
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
16. Αν θέλουμε να περάσουμε ψυγείο λαδιού αγοράζουμε ένα μεταχειρισμένο (Εγω αγόρασα ένα σχετικά μεγάλο απο Σάαμπ).

Για να το προσαρμόσουμε πάνω χρειαζόμαστε εναν αντάπτορα σαν αυτόν της φωτό

PP38006-Oil-Filter-Adapter-Kit.jpg


Ο ανταπτορας αυτός μπαίνει πανω στο φίλτρο λαδιού και πάνω απο αυτόν βιδώνει το γίλτρο του λαδιού. Νομίζω τον πουλάνε στο Μοσχάτο στην Autotunings accessori.

Παίρνουμε τον αντάπτορα και το ψυγείο λαδιού μας και αφου έχουμε μετρήσει τις αποστάσεις πάμε στον γνωστό μας ρακορά και του λέμε να μας πρεσάρει τα σωληνάκια απο τον αντάπτορα στο ψυγείο λαδιού.


Με βιδωτή βασούλα τοποθετούμε το ψυγείο λαδιού και πάνω σε αυτό βιδώνουμε τα σωληνάκια που μας έδωσε ο ρακοράς.  Προτείνω το φυγείο λαδιού να μπει στην θέση που τώρα υπάρχει το δεξιά όπως κοιτάμε το μοτέρ προβολάκι.. Δεν εμποδίζει τίποτα εκει πέρα...
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
17. Τώρα είμαστε έτοιμοι για πρόγραμμα.

Αν θέλουμε δουλευεουμε 4 μεγαλύτερα μπεκ, δεν ξέρω απο τι... και πρόγραμμα στην Ε-tech (Δεν γνωρίζω ακόμα κανέναν άλλον που να φτιάχνει τον μαμα εγκέφαλο μας για τούρμπο). Πληροφορίες για τα μπεκ δεν έχω ακόμα γιατι και εγώ ακόμα ψαχνω απο τι να βάλω...


Αλλιώς παίρνουμε ένα εγκεφαλάκι για εξτρά μπεκ απο την split second και παμε στον Ανδριανάκη να μας το ρυθμίσει και να τροποποιήσει καποια σήματα απο αισθητήρες που μπορεί να μπερδεύουν τον μαμα εγκέφαλο. Αν είναι να το φτιάξουμε έτσι καλύτερα να μην αγοράσουμε 5ο μπεκ ακόμα γιατί τα split second δεν δουλεύουν με όλα τα μπεκ....

Υπάρχει και η λύση του dastek αλλα ακόμα δεν το χω κοιτάξει για να μπορώ να σας το ρυθμίσω εγώ.. 
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Νομιζω οτι τελείωσα με τον οδηγό...

Όποιος ξεκινήσει να τουρμπίζει έτσι όπως του είπα να μην διστάσει να μου στείλει οποιαδήπωτε απορία ή όπου κολήσει...

Οποιαδήπωτε απορία ή παρατήρηση επι της διαδικασίας είμαι στην διάθεση σας....
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
Eυχαριστουμε πολυ αλεξ για τον κατατοπιστηκο οδηγο σου!

Και ενα βιντεακι στο τελος (κερασακι στην τουρτα) να δουμε πως ανοιγει το φιεστακι
θα ηταν οτι επρεπε ;)
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
southern said:
Eυχαριστουμε πολυ αλεξ για τον κατατοπιστηκο οδηγο σου!

Και ενα βιντεακι στο τελος (κερασακι στην τουρτα) να δουμε πως ανοιγει το φιεστακι
θα ηταν οτι επρεπε ;)

Πες στα στον Ανδριανάκη αυτά που με έχει στο περίμενε... Αλλιως θα δείτε βιντεάκι απο αμάξι που ρετάρει.... Δεν έχω πρόβλημα να πάω μια βόλτα απο Ηλιούπολη σήμερα και να με τραβήξει ο πουμα αρ κανένα βίντεο, τώρα το πρωι...
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Ασε που θα ήθελα να ρίξω μια ματιά στο ιντεγκρα.. Πείτε το προδοσία αλλα πάντα ήταν το αγαπημένο μου αμάξι..

Ενα πανέμορφο σιβικ κουπέ που στρίβει κι όλας...
 

puma-r

Hero Member
May 9, 2010
1,004
0
0
turbomaniac said:
Ασε που θα ήθελα να ρίξω μια ματιά στο ιντεγκρα.. Πείτε το προδοσία αλλα πάντα ήταν το αγαπημένο μου αμάξι..

Ενα πανέμορφο σιβικ κουπέ που στρίβει κι όλας...
:eek: :eek: :eek:οχι οχι μην το κανεις αυτο!!!πραγματικα δεν μου αρεσει καθολου να παρομοιαζουν το integra με το civic!!!τα civic τα ψιλο σιχαινομαι!
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
puma-r said:
:eek: :eek: :eek:οχι οχι μην το κανεις αυτο!!!πραγματικα δεν μου αρεσει καθολου να παρομοιαζουν το integra με το civic!!!τα civic τα ψιλο σιχαινομαι!

χαχα το ξέρω οτι δεν έχουνε καμία σχέση. Απλά η καλύτερη απομίμα του ιντεγκρα για την ελλάδα ήταν το σιβίκ κουπέ. Εμείς βλέπεις δεν έχουμε κονέ στην κυπρο για να αγοράζουμε ιντεγκρα και έτσι δυστυχώς θα αρκούμασταν στο ταπεινό σιβίκ κουπε με μοτερ ιντέγκρα...
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
αλεξ τι γινεται πολλοι τουρμπατοι μαζευτικατε..... :D

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/850728/
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread