Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Simeonidhs RT said:
Από το c max με τα 115....

αμα την κουμπωσες σωστα είναι η καλύτερη που μπορεις να βαλεις. Σίγουρα θα σου στεγνωνει μετα τις 4500. Προσωρινα παίξε με τον ρυθμιστη πίεσης στα 3.5 μπαρ μπας και σωσεις λίγο το μίγμα στα ψηλα. Αλλα πρεπει να το δεις και με τον αναλυτη, αλλιως θα ρυθμισζεις στον αερα (Σωστο είναι να βλεπεις μετα τις 5000 στροφες γύρω στο 13:1 αναλογία αερα βενζίνης). Όταν πας να βάλεις το προγραμμα θα τον βγαλεις τον ρυθμιστη και θα δουλεψεις μαμα πίεση βενζίνας.

Εισαι δραστηριος παντως. Σιγα σιγα, μην βιαζεσαι, το καλό πράγμα αργει.
 

Simeonidhs RT

Member
Oct 7, 2010
258
0
0
Thessalonikh
:) Όταν τα έχεις τα πράγματα δεν ξέρεις τι να πρωτοβάλεις...χεχε :) τώρα μέσα στην εβδομάδα θα βάλω και την εξάτμιση....και μετά για πρόγραμμα... :) από τις 5 παρά μέχρι τις 5,5 δεν μου ανάβει ούτε ένα κόκκινο στο air fuel(Τώρα θα πάρω το wide band να δούμε και τι γίνεται)......με 3,5 bar τον ρυθμιστή.....αλλά γενικά το μοτέρ μου ακούγεται πιο πολύ με αυτήν την πολλαπλή.... :/ και η πεταλούδα μου εσωτερικό που την μέτρησα με το παχύμετρο είναι 50mm :/
 

giannisnio

Newbie
Oct 27, 2011
4
0
0
αυτο που θελω να ρωτησω εγω ειναι αν η φιλτροχοανη που λες φιλε κανει κ απο μονη της δουλεια. δηλαδη αν μονο με αυτην παιρνεις τους 2 ιππους
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
giannisnio said:
αυτο που θελω να ρωτησω εγω ειναι αν η φιλτροχοανη που λες φιλε κανει κ απο μονη της δουλεια. δηλαδη αν μονο με αυτην παιρνεις τους 2 ιππους

ναι το 1.4αρι περνει 2 αλογα...
 

assombracao

Member
Mar 12, 2012
103
0
0
45
ΑΘΗΝΑ
Απλες μοντες για  να ξυπνησουν το 1.4  που εκανα σε αλλο πιο παλιο αυτοκινητο δεν γινονται και εδω ?
Reprof. εκκεντρεφορου
Προγρ. εγκεφαλου
Ελαφρωμα βολαν κ τροχαλιες αν υπαρχουν
Εξατμιση 
και
Σασμαν γαργαλημα
λογικα φτανουμε τα 100 αλλα με το ελαφρωμα απλα θα στρωφαρει πιο γρηγορα
και λεω τωρα αξιζει? και κατα ποσο μπορει να γινει στο συγκεκρινμενο μοντελο?
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
σε καμια περιπτωση δεν αξιζει κατα την γνωμη μου,πολλα λεφτα δινεις και δεν περνει τιποτα
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
λογικά θα τα φτάσεις τα 100Hp απλά το θέμα είναι το πόσο θα στοιχίσει αυτή η δουλειά
Η ατμοσφαιρική βελτίωση είναι πολύ ωραία αλλά ταυτόχρονα είναι και πολύ ακριβή,αν υ πολογίσεις ότι αυτά που ανάφερες θα περάσεις τα 3.000e για να πάρεις 20hp ενώ αν του τοποθετήσεις turbo θα πάρεις 60hp και με λιγότερα λεφτά

Εγώ θα το προχωρούσα αν το είχα βάλει σκοπό και ας ήταν πιο ακριβή η βελτίωση αυτή
 

assombracao

Member
Mar 12, 2012
103
0
0
45
ΑΘΗΝΑ
Ναι με τουρμπο  δεν πρεπει να δεις κατα ποσο αντεχει το μοτερ στα εσω αρα πας για αλλαγη πιστονια κοιταζεις να δεις μπιελες και στροφαλο φυσικα οσο ανεβαινουν τα μουλαρια και εαν θελουν αλλαγη φτανει στα ιδια η τιμη?
και κατα ποσο αξιοπιστη λυση ειναι το τουρμπο σε μοτερ 1.4 ?
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Assombracao said:
Ναι με τουρμπο  δεν πρεπει να δεις κατα ποσο αντεχει το μοτερ στα εσω αρα πας για αλλαγη πιστονια κοιταζεις να δεις μπιελες και στροφαλο φυσικα οσο ανεβαινουν τα μουλαρια και εαν θελουν αλλαγη φτανει στα ιδια η τιμη?
και κατα ποσο αξιοπιστη λυση ειναι το τουρμπο σε μοτερ 1.4 ?

τα εσωτερικά μας αντεχουν για κάθε μέρα περίπου 50-60% ροπή παραπάνω, αξιόπιστα, δηλαδή περίπου 60-70 άλογα παραπάνω, αλλα με χαμηλότερη συμπίεση (8.0-8.5:1).

εχω κανει τις δοκιμές μου και είδα πού σπάει....
 

Nikol@r@s

Administrator
Staff member
Moderator
Mar 28, 2012
773
46
28
19
Αθήνα
Όσο αφορά το αρχικό post,νομίζω πως μια ολική μετατροπή κινητήρα ή ακόμα καλύτερα μια ολική αλλαγή κινητήρα θα ήταν το ιδανικό.Μεταξύ μας,ο duratec 1.4 των 80HP είναι σάπιος,ίσως φταίει και το βάρος του αυτοκινήτου(1.150κιλά είναι αυτά).Προσωπικά σκέφτομαι σε πρώτη φάση να βρω κάποια πραγματάκια από St για να το φτιάξω λίγο εμφανισιακά και όταν έχω λεφτά να πετάξω στα σκουπίδια τον duratec,βάζοντας κάτι καλύτερο πάνω.
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Βαζεις εναν κινητηρα 1.6 απο την αρχη και τελειωνεις.Θα βγαζει 100 αλογα,θα πηγαινει σαν 1.6αρι και θα γλυτωσεις και καποια λεφτα απο το ψαξιμο.Μετα αν σε τρωει ακομα "χτιζεις" αυτο το μοτερ,αν και παλι αν τα βαλεις κατω μαζευονται πολλα τα λεφτα.
 

billz

Member
Oct 13, 2010
226
0
0
PATRA
Και σασμαν απο το S που ειναι πιο κοντο για καλητερες ρεμπριζζζζ
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
ο 1,4 και ο 1,6 δεν είναι Duratec ειναι Ζetec. Ο 2λιτρος είναι duratec. Και αν τον συγκρίνεις τον 1,4 με 1,4 άλλων εταιρειών θα δεις οτι δεν είναι και τόσο σάπιος.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
pitbull said:
Βαζεις εναν κινητηρα 1.6 απο την αρχη και τελειωνεις.Θα βγαζει 100 αλογα,θα πηγαινει σαν 1.6αρι και θα γλυτωσεις και καποια λεφτα απο το ψαξιμο.Μετα αν σε τρωει ακομα "χτιζεις" αυτο το μοτερ,αν και παλι αν τα βαλεις κατω μαζευονται πολλα τα λεφτα.

και κρατας την δικια σου πλεξουδα, καντραν, ιμομπιλαιζερ, κλπ. Το μόνο που κανεις είναι να επαναπρογραμματισεις τον εγκεφαλο στην φορντ (να περαστει το προγραμμα απο το 1600).

στον γαλάκο βρισκεις μοτερ με 5-6 κατοστάρικα+καμια 400αρια ευρω είναι η εργασία. Ο επαναπρογραμματισμός είναι τσαμπα, αν βαλεις το νεο μοτερ σε αντιπροσωπεία. Με 100ο ευρω δηλαδη πας αμεσως 100 άλογα
 

billz

Member
Oct 13, 2010
226
0
0
PATRA
Παλια ειχα εναν γνωστο ο οποιος ειχε μια αλφα 147 1.4 και τις ειχε βαλει παραλληλο και 5ο μπεκ,ατμοσφαιρα οχι τουρμπο και πραγματικα οργωνε δν το εκανες για 1,4!
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread