Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

AndreasA

Hero Member
Jan 20, 2011
2,886
0
0
άρης
σωστος..ευχαριστω. οταν ερθει η ωρα θα σε ρωτησω που μπορω να φτιαξω τον εγκεφαλο μου.. και παλι ευχαριστω.
 

panos.l

Pro Member
Aug 9, 2010
476
0
0
ΑΘΗΝΑ
www.fordliatiras.gr
turbomaniac said:
οχι δεν μπορεις να βαλεις ότι εγκέφαλο να ναι, γιατι αυτός που έχεις κλειδωνει με το mobilizer. Τον  δικό σου εγκεφαλο κρατας απλα κάνεις επαναπρογραμματισμό.. 10 λεπτα δουλεια με το FDS είναι
Ναι θα έχεις θέμα με τα κλειδιά μετά...Βέβαια μπορείς να φτιάξεις και να προγραμματίσεις άλλα!!Πάλι όμως θες το FDS για να το κάνεις αυτό!
 

AndreasA

Hero Member
Jan 20, 2011
2,886
0
0
άρης
το θεμα ειναι να βρεθει συντομα το μοτερακι...κ μετα θα πεσουν οι ερωτησεις βροχη.. απο μερους μου...  :D
 

Simeonidhs RT

Member
Oct 7, 2010
258
0
0
Thessalonikh
Είχα βάλει στο δικό μου για δοκιμή κάποτε το πρόγραμμα από το 1.6 pro f/l και f/l και τα αποτελέσματα ήταν να έχω κόφτη πότε πότε 6.000 rpm και πότε πότε 7.000 :/ και τα οργανάκια στο καντράν έδειχναν ότι νάνε.......χλμ δεν δούλευαν,δείκτης βενζίνας έδειχνε ότι νάνε,και θερμοκρασία ότι νάνε.... :/
 

Simeonidhs RT

Member
Oct 7, 2010
258
0
0
Thessalonikh
Όταν τελειώσω με τη μοντίφα...Το αυτοκίνητο θα είναι 1ο στάδιο+ πιστεύω....(πολλαπλή εξαγωγής από 1.6 fiesta ή focus??1.6(πόσα χιλιοστά σωλήνα από το χταπόδι μέχρι το τελικό να βάλω?45?50?το τελικό μου είναι 54.....εγώ λέω να βάλω 50άρα...,,πολλαπλή εισαγωγής από fiesta mk6 1.6,εκκεντροφόροι focus mk1 1.6,πολλαπλασιαστής msd 40k volt,μπουζοκαλώδια magnecor kv85,ελαφρωμένο βολάν,αυξημένη συμπίεση(κατά 0,5?Turbomaniac???(δηλαδή να το φάμε 0,5mm???),πρόγραμμα,ρυθμιστής πίεσης βενζίνης(θα μου τον ρυθμίσει αυτός που θα με κάνει το πρόγραμμα)....,(πείτε μου για την πεταλούδα μας....χρειάζεται να βάλω πιο μεγάλη?να "φάω"τη μαμά από μέσα?και πώς θα γίνει το κλαπέτο?)sprint booster(για την απόκριση του πετάλ του γκαζιού),κορωνοπίνιο από 1.6 fiesta??από ότι άκουσα είναι πιο "κοντό"?κάτι άλλο να προσθέσουμε?? :/ όποιος έχει κάτι στο νου του ας πεί!....Τώρα που πήραμε φόρα :p :D
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
εγω προσωπικα θα εβαζα χταποδι μιλτεκ,45αρα σωληνα,ελευθερο μεταλλικο καταλυτη 200αρι και ελευθερο τελικο

πολλαπλη εισαγωγης απο το φιεστα το 1.6 που δουλευει καλα και μπαινει και κουτα

Eκκεντρα απο το φοκους το 1.6 με ενα καλο προγραμμα πανω στο dyno,χωρις ρυθμιστη πιεσης βενζινης δωρων αδωρον.αν μπορεις να διαθεσεις λ7 πηγαινε κατευθειαν σε piper τα αγγλακια μονο αυτους βαζουν ή κατι SS (shadow speed στυλ μπουμπης)

boosteraki δεν κανει απλα τιποτα μονο η ιδεα σου ειναι οτι εχεις καλυτερη αποκριση

συμπιεση κτλ μαλλον μιλας για λιγα πραγματα ισα ισα να το καθαρισεις πιο πολυ

πεταλουδα περα απο την δικια μασ δεν νομιζω οτι μπαινει κατι αλλο κ για να την ανοιξεις θες πατεντα που δεν ξερεις αν θα δουλεψει.

και ενα κορωνοπηνιο απο το φιεστα το 1.6αρι και εισαι ετοιμος

μπουζωκαλωδια βολαν πολλ/στες και τα ρεστα δεν εχω αποψη

αλλα με τοσα λεφτα που θα δωσεις δινεις εναμιση χιλαρικο και τουρμπιζεισ στα 0.6 - 180hp

αν γυρναγα το χρονο πισω δεν θα ειχα δωσει 1 ευρω για αυτο το μοτερ ή θα ειχα παρει αλλο αμαξι ή θα ακολουθαγα λυση turbomaniac
 

Simeonidhs RT

Member
Oct 7, 2010
258
0
0
Thessalonikh
Κοίτα δουλεύω στη Ford Στάθης......Οπότε,εκκεντροφόρους,πολλαπλή εισαγωγής και πολλαπλή εξαγωγής....τα έχω τζάμπα..(δηλαδή τα πολλά λ7....) :D τα άλλα τα πράγματα τα έχω από παλιά....και όλα τα κάνω εγώ πάνω στο αυτοκίνητό μου εκτός από πρόγραμμα....οπότε δεν σπαταλάω πολλά λ7 γιαυτό το κάνω ;) τώρα άμα δώσω άλλα 50 euro για να πάρω μία σωλήνα inox και να την σημαδέψω και να την δώσω σε έναν κουρμπατζή να με την κουρμπάρει εκεί που θέλουμε.....δεν το κάνω και θέμα.... :) χμμμμ οπότε να μη πάρω sprint booster....θα το αγόραζα τώρα...δεν είχα.....να το καθαρίσω τι εννοείς? :/ Κοίτα να το τουρμπίσω το σκέφτηκα....Έχω μια K03,intercooler,blow off valve,σωληνάκια για το λάδι της τουρμπίνας,puma πολλαπλή,....κάνω και ένα χταπόδι να κάτσει πάνω η τουρμπίνα και ένα down pipe και μια φλάτζα κεφαλής,και έναν παράλληλο και φύγαμε..... :/ για 0,6......αλλά θα κρατήσει??έχω βαρύ ποδαράκι...δεν το αφήνω στην ησυχία του....Δεν είναι για μένα :p :D (Την πολλωαπλή από το puma δεν την έβαλα γιατί θέλω να δοκιμάσω την 1.6...)
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
αμα τα χεις ολα αυτα σκεψου το plan b  ;)



καθαρισμα εννοοω να γυαλισεις τους αυλους ειαγωγης, ευκολη δουλεια απλα θελει πολυ υπομονη

τωρα αν κανεις ροικη σωστη πρεπει να ανοιξεις τους αυλους πιο πολυ σε διαμετρο ωστε ΄χοντρικα' να περναει περισσοτερο μιγμα
 

Simeonidhs RT

Member
Oct 7, 2010
258
0
0
Thessalonikh
Συμπίεση εννοούσα να ανέβει η συμπίεση του μοτέρ...,αλλά ναι....μια που θα βγει η κεφαλή θα κάνω και ροϊκή....με τον κλασικό τρόπο! :p σβουράκι και δώσε!!!Ως ένα όριο....(αλλιώς  AR15firing ο αυλός του λαδιού)  redface
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Simeonidhs RT said:
Είχα βάλει στο δικό μου για δοκιμή κάποτε το πρόγραμμα από το 1.6 pro f/l και f/l και τα αποτελέσματα ήταν να έχω κόφτη πότε πότε 6.000 rpm και πότε πότε 7.000 :/ και τα οργανάκια στο καντράν έδειχναν ότι νάνε.......χλμ δεν δούλευαν,δείκτης βενζίνας έδειχνε ότι νάνε,και θερμοκρασία ότι νάνε.... :/

μαλλον δεν θα κανε καλή δουλεια αυτος που το περασε ή πρεπει να έχεις και 1.6 μοτερ για να το κάνεις αυτο. Παντως η μετατρπη σε 1.6 είνα ευκολη υπόθεση, αμα βαλεις τα μπεκ και την πλακετα του κοντερ απο το 1.6. Και αυτο γιατι το μοτερ σκέτο έχει γυρω στα 6 κατοσταρικα και βγαλε-βαλε το μοτερ είναι κανα 3ωρο δουλειας (καμια 200αρια ευρω). Και δεν χρειαζεται και να το δηλώσεις, κανενας δεν θα το παρει χαμπαρι γιατι είναι ολοϊδια τα μοτερ. Αν και το 14αρι με εκκεντρα απο 16αρι, προγραμμα, τελικο, καταργηση μεσαιο, χταποδι απο φοκους 1 και πολλαπλή εισαγωγής πίο σοβαρη πχ πουμα 1.7 (συνολικο κόστος κανα 1000αρικο), βγαζει όσα βγαζει το 16αρι και λίγο παραπάνω, αλλα χωρις την ροπη του16αριου.
 

ilias86

Hero Member
Vip Team
MK7.5
May 28, 2011
1,194
22
38
37
Γλυφάδα
Μοντέλο
MK7.5
turbomaniac said:
μαλλον δεν θα κανε καλή δουλεια αυτος που το περασε ή πρεπει να έχεις και 1.6 μοτερ για να το κάνεις αυτο. Παντως η μετατρπη σε 1.6 είνα ευκολη υπόθεση, αμα βαλεις τα μπεκ και την πλακετα του κοντερ απο το 1.6. Και αυτο γιατι το μοτερ σκέτο έχει γυρω στα 6 κατοσταρικα και βγαλε-βαλε το μοτερ είναι κανα 3ωρο δουλειας (καμια 200αρια ευρω). Και δεν χρειαζεται και να το δηλώσεις, κανενας δεν θα το παρει χαμπαρι γιατι είναι ολοϊδια τα μοτερ. Αν και το 14αρι με εκκεντρα απο 16αρι, προγραμμα, τελικο, καταργηση μεσαιο, χταποδι απο φοκους 1 και πολλαπλή εισαγωγής πίο σοβαρη πχ πουμα 1.7 (συνολικο κόστος κανα 1000αρικο), βγαζει όσα βγαζει το 16αρι και λίγο παραπάνω, αλλα χωρις την ροπη του16αριου.
Παιδια οντως..γιατι να βελτιωνεις το 14 αρι με εξατμισεις, φιλτρα και ισως και επαναπρογραμματισμο για να πλησιασεις τους 100 ιππους οταν μπορεις να το κανεις 16 αρι??
 

panos.l

Pro Member
Aug 9, 2010
476
0
0
ΑΘΗΝΑ
www.fordliatiras.gr
ilias86 said:
Παιδια οντως..γιατι να βελτιωνεις το 14 αρι με εξατμισεις, φιλτρα και ισως και επαναπρογραμματισμο για να πλησιασεις τους 100 ιππους οταν μπορεις να το κανεις 16 αρι??
+1
Και τα λεφτά είναι πάνω κάτω τα ίδια...
 

Simeonidhs RT

Member
Oct 7, 2010
258
0
0
Thessalonikh
Γιατί θέλω να έχω τον αριθμό κινητήρα :) γιατί έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα.....Άμα σε πιάσουν (1 στο 1.000.000 να έχεις άλλο μοτέρ)(ξέρω τα μοτέρ μας είναι ολόιδια με το 1.6 αλλά άμα πέσεις σε κανένα περίεργο και δει αριθμό?)......Πάει.......Και δεν έχω όρεξη να πληρώνω πάλι.... :/ εδώ έχουμε και 1.8 focus mk1 και mondeo 2.0 και πολλά άλλα μοτέρ με τις πλεξούδες τους με τα όλα τους....κομπλέ....αλλά άμα πέσω σε αυτό το 1?τότε?χεχε οπότε....Δεν το ρισκάρω.... :) Έβαλα την πολλαπλή εισαγωγής από C max 1.6 :) τώρα θα δοκιμάσω και τα μπεκ άμα δουλεύουν....Να δω και τι θα γίνει.....και μέσα στην εβδομάδα θα μπει και ο χταποδοκαταλύτης από το 1.6 με σωλήνα μέχρι το τελικό 48 εσωτερικό....και μετά τα υπόλοιπα ψιλολόγια και μετά φύγαμε για πρόγραμμα :) Ξέρει κανείς τίποτα για το αν κουμπώνει κουτί το κεφαλάρι από το ti-vct στο 1.4?βάζω και τον εγκέφαλο άμα χρειαστεί.... :/ Όσο για την πολλαπλή....Έδωσα 2α παντόφλα στις 2.000 rpm και άρχισε να ανοίγει σαν "σκαλοπάτια" στις 3 στις 4.5 και στις 6....δηλαδή να ανοίγει πιο πολύ....Μάλλων θέμα προγράμματος...Γιατί με στέγνωνε από τις 5 παρά μέχρι τις 5.5..... :/
 

Simeonidhs RT

Member
Oct 7, 2010
258
0
0
Thessalonikh
Χμμμμ...Λογικά ξέρω ότι κουμπώνει....Θα το δω....Αλλά να μην το ανοιγω τζάμπα :/ χεχε... :D Να το βγάλω άμα είναι μία το 1.6 πάνω από το μοτέρ του να το στείλω για πλανιάρισμα το κάνω και μια ροϊκή και θα το βάλω μάλλον μέσα στην εβδομάδα... :/ Αλλα θα χρειαστεί λογικά και τον εγκέφαλο να αλλάξω ε?......Άρα πρέπει να κάνω και το immobilizer... :/
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Simeonidhs RT said:
Χμμμμ...Λογικά ξέρω ότι κουμπώνει....Θα το δω....Αλλά να μην το ανοιγω τζάμπα :/ χεχε... :D Να το βγάλω άμα είναι μία το 1.6 πάνω από το μοτέρ του να το στείλω για πλανιάρισμα το κάνω και μια ροϊκή και θα το βάλω μάλλον μέσα στην εβδομάδα... :/ Αλλα θα χρειαστεί λογικά και τον εγκέφαλο να αλλάξω ε?......Άρα πρέπει να κάνω και το immobilizer... :/
ναι θα χρειαστείς και πλεξούδα με εγκέφαλο
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Simeonidhs RT said:
Γιατί θέλω να έχω τον αριθμό κινητήρα :) γιατί έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα.....Άμα σε πιάσουν (1 στο 1.000.000 να έχεις άλλο μοτέρ)(ξέρω τα μοτέρ μας είναι ολόιδια με το 1.6 αλλά άμα πέσεις σε κανένα περίεργο και δει αριθμό?)......Πάει.......Και δεν έχω όρεξη να πληρώνω πάλι.... :/ εδώ έχουμε και 1.8 focus mk1 και mondeo 2.0 και πολλά άλλα μοτέρ με τις πλεξούδες τους με τα όλα τους....κομπλέ....αλλά άμα πέσω σε αυτό το 1?τότε?χεχε οπότε....Δεν το ρισκάρω.... :) Έβαλα την πολλαπλή εισαγωγής από C max 1.6 :) τώρα θα δοκιμάσω και τα μπεκ άμα δουλεύουν....Να δω και τι θα γίνει.....και μέσα στην εβδομάδα θα μπει και ο χταποδοκαταλύτης από το 1.6 με σωλήνα μέχρι το τελικό 48 εσωτερικό....και μετά τα υπόλοιπα ψιλολόγια και μετά φύγαμε για πρόγραμμα :) Ξέρει κανείς τίποτα για το αν κουμπώνει κουτί το κεφαλάρι από το ti-vct στο 1.4?βάζω και τον εγκέφαλο άμα χρειαστεί.... :/ Όσο για την πολλαπλή....Έδωσα 2α παντόφλα στις 2.000 rpm και άρχισε να ανοίγει σαν "σκαλοπάτια" στις 3 στις 4.5 και στις 6....δηλαδή να ανοίγει πιο πολύ....Μάλλων θέμα προγράμματος...Γιατί με στέγνωνε από τις 5 παρά μέχρι τις 5.5..... :/

μην παιζεις με το καυσιμο τσαμπα και χωρις αναλυτη. Δεν κερδιζεις τίποτα με το να αλλάξεις μπεκ. δεν κανεις τιποτα αμα αλλαξεις εγκεφαλο. το κεφαλαρι εννοεις το πλαστικο δοχειο που μπαινει η ανεπίστροφη βαλβίδα αναθυμιασεων του στροφαλοφόρου? Απο ποιό CMAX έβαλες την πολλαπλή? Απο αυτο με τα 100 ή με τα 115 άλογα?

Μην κανεις πειραματα, υπαρχουν στανταρ πραγματα που δουλευουν:

Πολλαπλή εισαγωγης (καλύτερα απο μκ7 1.4 ή πουμα 1.7), πρόγραμμα, εκκεντροφόροι απο φιεστα 1.6, χταποδι φοκους 1, εξατμιση. Με αυτα είσαι 110 άλογα. Το προγραμμα να το φτιαξεις σε καποιον που έχει αναλυτη wideband για να μην είναι οτι να ναι.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread