Ναι θα έχεις θέμα με τα κλειδιά μετά...Βέβαια μπορείς να φτιάξεις και να προγραμματίσεις άλλα!!Πάλι όμως θες το FDS για να το κάνεις αυτό!turbomaniac said:οχι δεν μπορεις να βαλεις ότι εγκέφαλο να ναι, γιατι αυτός που έχεις κλειδωνει με το mobilizer. Τον δικό σου εγκεφαλο κρατας απλα κάνεις επαναπρογραμματισμό.. 10 λεπτα δουλεια με το FDS είναι
Simeonidhs RT said:Είχα βάλει στο δικό μου για δοκιμή κάποτε το πρόγραμμα από το 1.6 pro f/l και f/l και τα αποτελέσματα ήταν να έχω κόφτη πότε πότε 6.000 rpm και πότε πότε 7.000 :/ και τα οργανάκια στο καντράν έδειχναν ότι νάνε.......χλμ δεν δούλευαν,δείκτης βενζίνας έδειχνε ότι νάνε,και θερμοκρασία ότι νάνε.... :/
Παιδια οντως..γιατι να βελτιωνεις το 14 αρι με εξατμισεις, φιλτρα και ισως και επαναπρογραμματισμο για να πλησιασεις τους 100 ιππους οταν μπορεις να το κανεις 16 αρι??turbomaniac said:μαλλον δεν θα κανε καλή δουλεια αυτος που το περασε ή πρεπει να έχεις και 1.6 μοτερ για να το κάνεις αυτο. Παντως η μετατρπη σε 1.6 είνα ευκολη υπόθεση, αμα βαλεις τα μπεκ και την πλακετα του κοντερ απο το 1.6. Και αυτο γιατι το μοτερ σκέτο έχει γυρω στα 6 κατοσταρικα και βγαλε-βαλε το μοτερ είναι κανα 3ωρο δουλειας (καμια 200αρια ευρω). Και δεν χρειαζεται και να το δηλώσεις, κανενας δεν θα το παρει χαμπαρι γιατι είναι ολοϊδια τα μοτερ. Αν και το 14αρι με εκκεντρα απο 16αρι, προγραμμα, τελικο, καταργηση μεσαιο, χταποδι απο φοκους 1 και πολλαπλή εισαγωγής πίο σοβαρη πχ πουμα 1.7 (συνολικο κόστος κανα 1000αρικο), βγαζει όσα βγαζει το 16αρι και λίγο παραπάνω, αλλα χωρις την ροπη του16αριου.
+1ilias86 said:Παιδια οντως..γιατι να βελτιωνεις το 14 αρι με εξατμισεις, φιλτρα και ισως και επαναπρογραμματισμο για να πλησιασεις τους 100 ιππους οταν μπορεις να το κανεις 16 αρι??
λογικά πρέπει να κουμπώνειSimeonidhs RT said:Ξέρει κανείς τίποτα για το αν κουμπώνει κουτί το κεφαλάρι από το ti-vct στο 1.4?
ναι θα χρειαστείς και πλεξούδα με εγκέφαλοSimeonidhs RT said:Χμμμμ...Λογικά ξέρω ότι κουμπώνει....Θα το δω....Αλλά να μην το ανοιγω τζάμπα :/ χεχε... Να το βγάλω άμα είναι μία το 1.6 πάνω από το μοτέρ του να το στείλω για πλανιάρισμα το κάνω και μια ροϊκή και θα το βάλω μάλλον μέσα στην εβδομάδα... :/ Αλλα θα χρειαστεί λογικά και τον εγκέφαλο να αλλάξω ε?......Άρα πρέπει να κάνω και το immobilizer... :/
Simeonidhs RT said:Γιατί θέλω να έχω τον αριθμό κινητήρα γιατί έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα.....Άμα σε πιάσουν (1 στο 1.000.000 να έχεις άλλο μοτέρ)(ξέρω τα μοτέρ μας είναι ολόιδια με το 1.6 αλλά άμα πέσεις σε κανένα περίεργο και δει αριθμό?)......Πάει.......Και δεν έχω όρεξη να πληρώνω πάλι.... :/ εδώ έχουμε και 1.8 focus mk1 και mondeo 2.0 και πολλά άλλα μοτέρ με τις πλεξούδες τους με τα όλα τους....κομπλέ....αλλά άμα πέσω σε αυτό το 1?τότε?χεχε οπότε....Δεν το ρισκάρω.... Έβαλα την πολλαπλή εισαγωγής από C max 1.6 τώρα θα δοκιμάσω και τα μπεκ άμα δουλεύουν....Να δω και τι θα γίνει.....και μέσα στην εβδομάδα θα μπει και ο χταποδοκαταλύτης από το 1.6 με σωλήνα μέχρι το τελικό 48 εσωτερικό....και μετά τα υπόλοιπα ψιλολόγια και μετά φύγαμε για πρόγραμμα Ξέρει κανείς τίποτα για το αν κουμπώνει κουτί το κεφαλάρι από το ti-vct στο 1.4?βάζω και τον εγκέφαλο άμα χρειαστεί.... :/ Όσο για την πολλαπλή....Έδωσα 2α παντόφλα στις 2.000 rpm και άρχισε να ανοίγει σαν "σκαλοπάτια" στις 3 στις 4.5 και στις 6....δηλαδή να ανοίγει πιο πολύ....Μάλλων θέμα προγράμματος...Γιατί με στέγνωνε από τις 5 παρά μέχρι τις 5.5..... :/