Παιδες τωρα που εχουμε δει απο κοντα την εισαγωγη της Mountune, δεν θα ειναι και πολυ δυσκολο να φτιαχτει καποια παρομοια (χειροποιητη εννοω) που θα προφυλλασει το φιλτρο απο τις θερμοκρασιες και θα παιρνει αερα και απο κατω και απο μπροστα, οπως αυτη της Mountune ...
Τελικα το βρηκα τι εφταιγε,οχι που δεν θα το εβρισκα...
Tελευταια ειχα τυλιξει την σωληνα με μαυρη μονωτικη ταινια στο σημειο που εβρισκε με το καπω
για να μην μου ανοιξει καμια τρυπα γιατι πηγαινε για φουντο.Απο τοτε λοιπον μου αρχισε τα ναζια.Σημερα αγορασα μια καινουργια την εβαλα πανω και επαιξε.Μαλλον κατι ανεξηγητο γινοταν
με την ροη και σταματαγε να δινει αερα μαλλον.Ουτε μιγματα ουτε τιποτα που λεγαμε.
Αυτα
Παιδες τωρα που εχουμε δει απο κοντα την εισαγωγη της Mountune, δεν θα ειναι και πολυ δυσκολο να φτιαχτει καποια παρομοια (χειροποιητη εννοω) που θα προφυλλασει το φιλτρο απο τις θερμοκρασιες και θα παιρνει αερα και απο κατω και απο μπροστα, οπως αυτη της Mountune ...
Τι εννοείς; Του κουτιού ή της χοάνης; Απλά δε ρουφάει ζεστό αέρα από το χώρο του μοτέρ αλλά από μπροστά και κάτω (μέσω σωλήνα που βγαίνει στη μετώπη...
Μείωση θερμοκρασιών στην εισαγωγή.. αλλά ταυτόχρονα και μεγαλύτερη παροχή αέρα απ ότι με ένα εργοστασιακό φιλτρόκουτο. Κάτι σαν βαρελάκι η μπορείς να το πεις και σκούπα μιας και μπορεί και αποθηκεύει μεγαλύτερη ποσότητα εισερχόμενου αέρα.
Η παροχή του είναι από δυο σημεία αν μπορώ να διακρίνω καλά η μια είναι κάτω από την χοάνη και η άλλη είναι μπροστά από την μετόπη. Είναι υπεραρκετές οι ποσότητες που χρειάζεται ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας… ακόμα και 2ου σταδίου.
Παιρνει αερα με σωληνα απο κατω αλλα και απο το πανελ μπροστα...Απλα το φιλτροκουτι κλεινει γυρω-γυρω για να μην τραβαει ζεστο αερα απο το μοτερ....Περισσοτερος (και πιο δροσερος αερας) απλα δεν γινεται....