Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
southern said:
για μκ7 δυστυχως δεν εχουμε κατι χειροπιαστο φιλε μου απο την εν λογω εταιρια....

ακομα δεν εχουμε απο αυτη την εταιρια οπως ειπε και ο πετρος,αλλα θα εχουμε συντομα νεοτερα
 

ZulGa

New member
Nov 12, 2010
50
0
0
37
Πετρουπολη Αττικης
Καλημέρα. Διαβάζοντας σχετικά με το remap της ecu μου δημιουργήθηκαν κάποιες απορίες.
1.Εχουμε flash memory ecu? Δηλαδή μπορούμε να διαγράψουμε και να περάσουμε όποιο πρόγραμμα θέλουμε?
2.Προφανος αυτό δεν γίνεται με χρίση OBD2?
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
ZulGa said:
Καλημέρα. Διαβάζοντας σχετικά με το remap της ecu μου δημιουργήθηκαν κάποιες απορίες.
1.Εχουμε flash memory ecu? Δηλαδή μπορούμε να διαγράψουμε και να περάσουμε όποιο πρόγραμμα θέλουμε?
2.Προφανος αυτό δεν γίνεται με χρίση OBD2?
αυτο για να το κανεις πρεπει να εχεις καποιο μηχανημα,οπου το τοποθετεις στο obd2 και αναλογα το τι θελεις εκεινη την στιγμη το περνας και εισαι ετοιμος
προς το παρων μονο το st το εχει αυτο
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
κανεις λαθος ιακωβε..εσενα στη τατ πως σου περασαν το προγραμμα θυμασαι?

συνδεσανε το λαπτοπ με την obd θυρα και στο περασανε σειριακα..αν εχεις το καταλληλο
λογισμικο διαχειριζεσαι τον εγκεφαλο οπως θες
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
southern said:
κανεις λαθος ιακωβε..εσενα στη τατ πως σου περασαν το προγραμμα θυμασαι?

συνδεσανε το λαπτοπ με την obd θυρα και στο περασανε σειριακα..αν εχεις το καταλληλο
λογισμικο διαχειριζεσαι τον εγκεφαλο οπως θες

πετρο απο οτι  καταλαβα ο zulga ρωτησε αν μπορει μονος του να διαχειριζεται μονος του την αλλαγη προγραμματων,αν εννοει αυτο τοτε ειμαι σωστος
εγω δεν μπορω απο μονος μου να τα αλλαζω να προγραμματα
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
οποιος εχει τις γνωσεις και τον εξοπλισμο κανει οτι θελει, ειναι αυτονοητο αυτο...
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
οχι Πετρο....εχει και η Pumaspeed για το ΜΚ7...και μαλιστα εχει 2-3 προγραμματα μεσα...+ οτι το απενεργοποιεις οποτε θελεις!!αλλα πολλα λεφτα....γυρω στα 500ευρω θυμαμαι εκανε!!!!!!
 

ChrisFrou

Original poster
Pro Member
May 10, 2010
674
1
0
13
Αγ.Δημητριος (Αθηνα)
ναι μιχαλη το alientech λες (http://www.cardiag.com/powergate/) ναι περνας προγραμμα μεσα απο αυτο αλλα δεν εχει τις δυνατοτητες που εχει το d/s για το st
 

ZulGa

New member
Nov 12, 2010
50
0
0
37
Πετρουπολη Αττικης
Παιδες απλα ηθελα να ρωτησω αν εχουμε flash ecu τπτ αλλο :). Πειρα την απαντηση μου θα το ψαξω αρκετα το θεμα και ελπιζω να εχω νεοτερα.
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Λοιπόν χθες ξαναμέτρησα το Fiesta μιας και έβαλα το πρόγραμμα πριν από δυο εβδομάδες περίπου. Το  έβαλα στην ……. όπου και έγινε η δυναμομέτρηση.

Την ημέρα που βάλαμε το πρόγραμμα έδηξε 148hp και 18,3κ ροπή με μια αρκετά καλή καμπύλη.
Το θέμα είναι ότι από την αρχή κάτι δεν μου άρεσε. Στον δρόμο δεν είδα κάποια διαφορά που θα έπρεπε… έκανα περίπου 500-700 χμ ώστε να προσαρμοστεί ο εγκέφαλος στα καινούργια δεδομένα και να διορθώσει της μικροδιαφορές που παρουσιάζονται μεταξύ δυναμόμετρου και δρόμου ( πραγματικές συνθήκες φορτίου).

Σε δυο φιλικά πατήματα που είχα (ώστε να διαπιστώσω αν αυτό που έβλεπα αλήθευε) φάνηκε ότι με το πρόγραμμα δεν πήρα τίποτα!!! Τα ανοίγματα έγιναν με ιδία αυτοκίνητα με τα οποία έχω ανοίξει και στο παρελθόν χωρίς να έχουν κάνει κάποια περεταίρω βελτίωση στα αμάξια τους.
Τα αποτελέσματα άκρως απογοητευτικά!!! Οι διαφορές ήταν ίδιες τουλάχιστον με το Χρηστό με τον οποίο άνοιξα και τελευταία φορά πριν μπει το πρόγραμμα ( υπάρχει και σε βίντεο το παλιό μας πάτημα).

Έτσι ξαναέκλεισα ραντεβού στο δυναμόμετρο νομίζοντας ότι ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου θα έκανε τις προσαρμογές του με αποτέλεσμα να τον ξανακάνει όπως ήταν καταργώντας το πρόγραμμα ( αυτό μπορεί να συμβεί διορθώνοντας από τους λάμδα….. νομίζω και τα ST το ίδιο παθαίνουν μετά από κάποια χμ.) ηταν το μονο που μπορούσα να σκεφτώ!!! Δεν ήθελα να πιστέψω ότι πείραξαν τις καμπύλες του Dynο!!!

Και έρχεται η κρίσιμη στιγμή όπου το ξαναμετράμε και βλέπω 147 πόνη και για ροπή... δεν με ενδιέφερε πια ούτε καν ασχολήθηκα να κοιτάξω κάτι παραπάνω! Κάποια συγκεκριμένη απάντηση επί της ουσίας δεν πήρα, άρχισαν και έλεγαν διάφορα του τύπου: σφίγγεις από σασμάν δεν σε αφήνει να απλώσεις, ίσως ο MAF να κάνει περίεργα παιχνίδια στο δρόμο και να μην αποδίδει, σε ανοίγματα από ρολαριστές που κάνετε έπρεπε να έχεις 30 ίππους παραπάνω για να δεις ότι ξεκολλάς, κλπ.
Κανονίστηκε να πάω από δευτέρα να βγάλουν το υποτιθέμενο πρόγραμμα και να πάρω τα λεφτά μου πίσω.
Σε αυτό ήταν από την αρχή ξεκάθαροι… ( άμα δεν σου κάνει το πρόγραμμα θα πάρεις τα λεφτά σου πίσω)

Στην συζήτηση μπροστά ήταν και αλλά δυο μέλη του κλαμπ μπροστά και αν θέλουν  μπορούν να επιβεβαιώσουν τα λεγόμενα μου και το αποτέλεσμα.

Ότι έχω γράψει παραπάνω είναι καθαρά για να βγάλουμε κάποια συμπεράσματα για την βελτίωση στα Μκ7 και να αποφύγουμε την τυχών κοροϊδία και αν τελικά πρόκειται για αυτήν.
 

i-VTec

New member
Σεπτ. 4, 2010
67
0
0
Nίκο αν θες μπορείς να μου στείλεις με PM το όνομα του βελτιωτή και του dyno?

Αν και κατά τη γνώμη μου δεν είναι δυσφήμηση να το γράψεις και δημόσια...Ούτε θα σε κατηγορήσει κανείς...Αλλά αυτό είναι δικό σου θέμα και όπως θέλεις πράττεις.
 
Δεν εισαι ο πρωτος ουτε κ ο τελευταιος Νικολα που δυστυχως θα συναντησει το ιδιο φαινομενο σε προγραμματισμο!! Δεν ειναι αυτοκινητα που εχουν πέραση για να υπαρχει μια κονσερβα προγραμμα για να μπορεσει να δουλεψει με σιγουρια. Δυστυχως αν δεν γνωριζουν το μοτερ τα πειραματα σε προγραμματισμο εχουν μεγαλη αποτυχια!!
Μπραβο που πηρες το μεγαλο ρισκο για να το βαλλεις ..να δεις κ να "προστατεψεις" καποιο απο τα παιδια στο να την πατησει σαν εσενα!! worthy
 

zetec_sigma

New member
Aug 31, 2010
55
0
0
Γιατί δεν πήγες στην ΤΑΤ/maha να μετρήσεις εκτός απ το δυναμόμετρο του βελτιωτή?
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
Μπραβο και απο εμενα Νικολα που πειρες το ρισκο να δοκιμασεις τι παιζει με τα προγραμματα Μκ7 και ΕΥΤΥΧΩΣ δεν εχασες χρημα(αλλα και παλι σε ευχαριστουμε για το χρονο σου και την ταλαιπωρια σου)

Θα συμφωνησω με τον i-vtec οτι καλο θα ηταν να ξερουμε ποιος ηταν αυτος ο προγραμματιστης για να προστατευτουν και τα υπολοιπα παιδια αλλα και παλι αυτο ειναι δικο σου θεμα!!!

Επισης επιβαιβεωνω τα λεγομενα του Νικολα μιας και ημουν μπρωστα σε ολο το σκηνικο!!!
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Οι περισσότερη θα έχουν καταλάβει για πιο μαγαζι πρόκειται…

Το πρόγραμμα τελικά ήταν κονσέρβα μιας και δεν ασχολήθηκαν για κάτι παραπάνω… ούτε καν τα μίγματα δεν μέτρησαν. Σε παλιότερες συζητήσεις που έκανα μαζί τους όλα αυτά θα γινόντουσαν υποτίθεστε.( ο ένας λόγος που έβαλα το wideband ήταν και αυτός) Αλλά αυτό είναι το λιγότερο μιας και σαν νούμερα και καμπύλη ήταν κάπως αποδεκτά.

Αυτό που αναρτιέμαι είναι: είναι δυνατόν με σχεδόν 10 άλογα πάνω και 1 και κάτι κιλό ροπή να μη βλέπεις κάποια διαφορά η έστω σε κάποιο φιλικό πάτημα όπου έχεις εμπιστοσύνη στο άλλο αμάξι???

Σίγουρα το να πήγαινα και σε άλλο Dyno θα ήταν ότι καλύτερο μιας και ξέρω περίπου τις διαφορές μεταξύ του δυναμόμετρου που πήγα σε σχέση με κάποιο άλλο όπου έχω μετρηθεί και παλιότερα. Το θέμα δεν είναι ότι θα κολλούσα στο να δώσω 50- 70ε για άλλη μια φορά για να δω αν όντος πείραξαν τις καμπύλες….. το θέμα είναι ότι έκανα μια βελτίωση και δεν πήρα τίποτα στον δρόμο με αποτέλεσμα να μην υπάρχει λόγος για να έχεις τέτοιου είδους βελτίωση… τι να λέω ότι είμαι με πρόγραμμα και να πηγαίνει σαν Φ-Ε.
 

i-VTec

New member
Σεπτ. 4, 2010
67
0
0
Νίκο να σου πω τι πιστεύω εγώ, μιας και ζήτησες απόψεις..

1) Όπως σας έχω ξαναπεί εδώ, από 1.600 μοτέρ πού στροφάρει 6.500 μαμά και γενικά από 1.600 μοτέρ τεχνολογίας 2010, με όλη τη συμπίεση πού μπορεί να έχει από μαμά και με την καλή ροπή πού βγάζει, 18,5 κιλά δεν ΥΠΑΡΧΕΙ περίπτωση να τα βγάλεις με ΦΠΕ. Χωρίς δουλειά στην κεφαλή (ροϊκή, έκκεντρα), δεν υπάρχουν απλά αυτά τα νούμερα, ούτε φυσικά τα σχεδόν 150 άλογα πού από 1.600 δε τα βγάζεις εύκολα σε κανένα αμάξια με μαμά έκκεντρα...Ακόμα και τα καλύτερα μοτέρ των '90s όπως των Saxo/Rallye και της Honda δεν πήγαιναν πάνω από 145 άλογα με κλειστό μοτέρ σε αυτά τα κυβικά μόνο με ΦΠΕ...Εκτός αν είχαν VTEC, οπότε ουσιαστικά ήταν "εκκεντροφοράτα". Τα νούμερα αυτά από μόνα τους έπρεπε να σε κάνουν να υποψιαστείς και να πας να μετρήσεις αλλού από την πρώτη στιγμή...

2) Αλλά επειδή όλοι ξέρουμε ότι το καλύτερο dyno είναι ο ΔΡΟΜΟΣ, πολύ καλά έκανες και δοκιμάσες με άλλα αμάξια πριν και μετά το πρόγραμμα...Και αφού είδες ότι δεν είχατε διαφορά, πολύ απλά τα νούμερα ήταν φτιαχτά, εκτός πια αν έκανες το πρόγραμμα και τη μέτρηση με 100άρα ΚΑΛΗ και τα πατήματα με το Χρήστο με 95άρα-νερό. Για να απαντήσω στην ερώτησή σου, 10 άλογα και 1 κιλό ροπή σε όλο το φάσμα, στην καρότσα του Φιέστα, είναι χοντρικά 2 αμάξια στο 400άρι...Και φυσικά πολύ μεγαλύτερη διαφορά από εκεί και πέρα, αν συνεχίσεις για 800-1000 μέτρα...

Δεν ήσουν μπροστά όταν σου έβαλαν το πρόγραμμα? Σου είχαν πεί ότι θα το φτιάξουν στο dyno πάνω και τελικά σου έβαλαν κονσέρβα? Πως έγινε αυτό, δεν τους είδες όταν το έκαναν?
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Το αμάξι χωρίς το πρόγραμμα ήταν 138  με 17 κ.ρ.
το ξέρω πολύ καλά ότι είναι δύσκολο να πας πάνω από 150 άλογα χωρίς έκκεντρα ροικές κ.α … αλλά από την στιγμή που όλες μου οι μετρήσεις έχουν γίνει στο ίδιο dyno με κατοστάρα από συγκεκριμένο βενζινάδικο πάντα και έβλεπα διαφορά στο δρόμο όπου το αποδείκνυαν και τα νούμερα στο dyno δεν υπήρχε λόγος για αμφιβολία.

Από την στιγμή που μπήκε το πρόγραμμα και δεν είδα διαφορά στο δρόμο κάτι παίζει. Το θέμα είναι ότι ποτέ δεν έδηξαν ότι πειράζουν τις καμπύλες. Από την στιγμή που ξέρουν ότι ασχολούμαι και με φιλικά ανοίγματα και ότι είμαι σε ένα φόρουμ θα μπορούσαν πολύ απλά χθες να  βγάλουν το αμάξι στα πραγματικά άλογα που είναι και να πουν ότι τελικά δεν δούλεψε. Θα ήταν δεκτό από την μεριά μου και ούτε αυτοί θα γινόντουσαν ρεζίλη. Το θέμα είναι ότι επέμεναν …αφού έλεγα κάποια στιγμή ότι μπορεί να είναι και έτσι αλλά να το κάνω τι που δεν βλέπω διαφορά! Του λέω: πες μου εσύ αν υπάρχει λόγος να το έχω η να το βάλει κάποιος από την στιγμή που δεν βλέπεις διαφορά στον δρόμο!

Υ.ς  μπροστά ήμουν αλλά μου έλεγαν τα δικά τους… δεν είχα κουράγιο να ασχοληθώ! Έλεγα το αποτέλεσμα θα τα δήξει όλα!!! Στα Ford γενικά υπάρχει ένα θέμα με τον προγραμματισμό και τις επιλογές που έχεις να το πας, για αυτό δεν επέμενα… ήθελα να τελειώνω… μιας και το θέμα τις μηχανικής βελτιώσεις θα το σταματούσα εκεί.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread