Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

pivoter

Hero Member
Rookie
Σεπτ. 2, 2010
20
0
0
Ποια ειναι η καλυτερη λυση για επαναπρογραμματισμο του αυτοκινητου μας?
Υπαρχει κατι δοκιμασμενο και καποιο γρηγορο αμαξι με προγραμμα να δουμε?
 

vagma

Hero Member
pivoter said:
Ποια ειναι η καλυτερη λυση για επαναπρογραμματισμο του αυτοκινητου μας?
Υπαρχει κατι δοκιμασμενο και καποιο γρηγορο αμαξι με προγραμμα να δουμε?

κονσερβα προγραμμα της προκοπης ΔΕΝ υπαρχει ουτε εδω ουτε αλλου στον κοσμο....

μονο προγραμμα φτιαγμενο πανω σε δυναμομετρο.......
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
οι περισσοτεροι με στ προσανατολιζονται προς dreamsience (ds) μερια

εδω μπορεις να βρεις αρκετες πληροφοριες
http://www.dreamscience-automotive.co.uk/

Μεσω stratagem η οποια ειναι μια συσκευη που συνδεεις στην odb θυρα και μπορεις να περασεις
καποια ετοιμα προγραμματα-χαρτες.

Αλλη συσκευή ειναι το DSF3000  οπου μπορεις να φτιαξεις και να πειραματιστεις με
δικους σου custom χαρτες.(δεν συνισταται για καποιον που δεν ξερει).

Τελος υπαρχει και το Advantage ΙΙΙ ,λογισμικο που το περνας στο pc σου και μετα
πειραζεις τον μαμα ή αλλον χαρτη.

Αλλη εταιρια με χαρτες ειναι και η jamsport που βγαζει δικους τους χαρτες!

Γενικα μπορεις να παιξεις και να πειραματιστεις παρα πολυ σε αντιθεση με εμας
που τα πραγματα ειναι περιορισμενα
 

vagma

Hero Member
southern said:
οι περισσοτεροι με στ προσανατολιζονται προς dreamsience (ds) μερια

εδω μπορεις να βρεις αρκετες πληροφοριες
http://www.dreamscience-automotive.co.uk/

Μεσω stratagem η οποια ειναι μια συσκευη που συνδεεις στην odb θυρα και μπορεις να περασεις
καποια ετοιμα προγραμματα-χαρτες.

Αλλη συσκευή ειναι το DSF3000  οπου μπορεις να φτιαξεις και να πειραματιστεις με
δικους σου custom χαρτες.(δεν συνισταται για καποιον που δεν ξερει).

Τελος υπαρχει και το Advantage ΙΙΙ ,λογισμικο που το περνας στο pc σου και μετα
πειραζεις τον μαμα ή αλλον χαρτη.

Αλλη εταιρια με χαρτες ειναι και η jamsport που βγαζει δικους τους χαρτες!

Γενικα μπορεις να παιξεις και να πειραματιστεις παρα πολυ σε αντιθεση με εμας
που τα πραγματα ειναι περιορισμενα





αλλα κατι ουσιαστικο εκαναν ελαχιστοι.........και ακομα πολυ περισσοτεροι ακομα προσπαθουν!!!
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
πως θα βαλεις χερι ρε φιλε αμα δεν τον κατεχεις το αθλημα?στην τυχη δεν γινεται τιποτα...
οι περισσοτεροι που προσπαθησαν πηγαιναν στα τυφλα,ελαχιστοι εχουν την γνωση
και μαλλον την κρατανε για την παρτι τους
 

mpokwsths

Member
May 20, 2010
202
0
0
Λοιπόν. Μετά από αρκετή ενασχόληση με το Advantage έχω να πω ότι:

Να πάρεις 10-12 άλογα χαλαρά και χωρίς κόπο γίνεται μέσα σε 5 λεπτά. Απλά αρχίζεις με βάση το μαμά χάρτη και
1) ρυθμίζεις το επιθυμητό AFR στο 13:1 (θα φροντίσει το adaptive learning να το φέρει εκεί που ορίζεις) και
2) προσθέτεις σε φουλ γκάζι 2-3 μοίρες αβάνς
Έτσι απλά.

Τώρα για να φτιαχτεί το πρόγραμμα που θα εξαντλήσει τις δυνατότητες του μοτέρ (δηλαδή 20+ άλογα σε Fiesta ST) και θα δουλεύει στο 100% πάντα και ανεξαρτήτως συνθηκών θέλει περισσότερη δουλειά, logging και κάποια δυναμομέτρηση για την ακριβή ρύθμιση του αβάνς.

Γνώμη μου αξίζει κάθε σεντ από το κόστος απόκτησης του.

Υ.Γ. Να επισημάνω και τη σημαντική βελτίωση στην κατανάλωση που είδα σε ταξίδι. Δίνοντας μερικές μοίρες αβάνς παραπάνω σε λίγο γκάζι απλά το αυτοκίνητο διατηρεί την ίδια ταχύτητα με πριν με λιγότερο πατημένο το πεντάλ του γκαζιού.
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
mpokwsths said:
Λοιπόν. Μετά από αρκετή ενασχόληση με το Advantage έχω να πω ότι:

Να πάρεις 10-12 άλογα χαλαρά και χωρίς κόπο γίνεται μέσα σε 5 λεπτά. Απλά αρχίζεις με βάση το μαμά χάρτη και
1) ρυθμίζεις το επιθυμητό AFR στο 13:1 (θα φροντίσει το adaptive learning να το φέρει εκεί που ορίζεις) και
2) προσθέτεις σε φουλ γκάζι 2-3 μοίρες αβάνς
Έτσι απλά.

Τώρα για να φτιαχτεί το πρόγραμμα που θα εξαντλήσει τις δυνατότητες του μοτέρ (δηλαδή 20+ άλογα σε Fiesta ST) και θα δουλεύει στο 100% πάντα και ανεξαρτήτως συνθηκών θέλει περισσότερη δουλειά, logging και κάποια δυναμομέτρηση για την ακριβή ρύθμιση του αβάνς.

Γνώμη μου αξίζει κάθε σεντ από το κόστος απόκτησης του.

Υ.Γ. Να επισημάνω και τη σημαντική βελτίωση στην κατανάλωση που είδα σε ταξίδι. Δίνοντας μερικές μοίρες αβάνς παραπάνω σε λίγο γκάζι απλά το αυτοκίνητο διατηρεί την ίδια ταχύτητα με πριν με λιγότερο πατημένο το πεντάλ του γκαζιού.

μπράβο ρε μποκοστη που το φτιάξατε...

Δεν χρειάζεται να κυνηγήσετε παραπάνω άλογα, μόνο με αγωνιστικές θα μπορέσετε να δώσετε 4-5 μοίρες αβανς, σε όλα έτσι γίνεται.... Μόνο μετα τις 4500 δώστε 2-3 μοίρες, πιο κάτω δεν υπάρχει λόγος.. Δυστυχώς ακόμα δεν βρήκα χρόνο να ασχοληθώ με τίποτα, μιας και ο Κ τεκ, έχει όλους τους χάρτες απο πολύ γνωστό προγραμματιστή του εξωτερικού.. και έτσι δεν χρειάστηκε... Αν δω οτι δεν βγάζω ακρη με τον Κ τεκ, τότε θα ασχοληθώ μόνος μου... να υποθέσω οτι τώρα μπορείτε να δουλεψετε και ότι εκκεντροφόρο γουστάρετε, εε? και έχει και τρελη ανοχή σε βύθισμα αυτό το μοτερ.. Μπορώ να σας πω και ακριβώς μεχρι πόσο βυθισμα μπορείτε να βάλετε, χωρίς πρόβλημα επαφής με τα πιστόνια, έχει φίλος λυμένο μοτέρ και το φτιάχνει τώρα..
 

pivoter

Hero Member
Rookie
Σεπτ. 2, 2010
20
0
0
southern said:
οι περισσοτεροι με στ προσανατολιζονται προς dreamsience (ds) μερια

εδω μπορεις να βρεις αρκετες πληροφοριες
http://www.dreamscience-automotive.co.uk/

Μεσω stratagem η οποια ειναι μια συσκευη που συνδεεις στην odb θυρα και μπορεις να περασεις
καποια ετοιμα προγραμματα-χαρτες.

Αλλη συσκευή ειναι το DSF3000  οπου μπορεις να φτιαξεις και να πειραματιστεις με
δικους σου custom χαρτες.(δεν συνισταται για καποιον που δεν ξερει).

Τελος υπαρχει και το Advantage ΙΙΙ ,λογισμικο που το περνας στο pc σου και μετα
πειραζεις τον μαμα ή αλλον χαρτη.

Αλλη εταιρια με χαρτες ειναι και η jamsport που βγαζει δικους τους χαρτες!

Γενικα μπορεις να παιξεις και να πειραματιστεις παρα πολυ σε αντιθεση με εμας
που τα πραγματα ειναι περιορισμενα

Απο οτι διαβασα νομιζω οτι τα εχεις καταλαβει λαθος. Το DFS3000 ή το XCAL  ειναι το υλικο ενω το ADVAntage III ειναι το λογισμικο που παραγεις του χαρτες.

Αυτο που ρωταγα και μαλλον μου απαντηθηκε ειναι οτι δεν εχουμε δοκιμασμενη λυση για χαρτη. Δλδ αμαξι με προγραμμα δεν εχετε?
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
το ιδιο λεμε απλα το καταλαβες λαθος ή εγω δεν το συνταξα τοσο ξεκαθαρα οσο επρεπε...το Advantage ειναι λογισμικο..
 

mpokwsths

Member
May 20, 2010
202
0
0
turbomaniac said:
μπράβο ρε μποκοστη που το φτιάξατε...

Δεν χρειάζεται να κυνηγήσετε παραπάνω άλογα, μόνο με αγωνιστικές θα μπορέσετε να δώσετε 4-5 μοίρες αβανς, σε όλα έτσι γίνεται.... Μόνο μετα τις 4500 δώστε 2-3 μοίρες, πιο κάτω δεν υπάρχει λόγος..

Για 95άρα μιλάω :)
Με 100άρα ανεβαίνει εύκολα 6-7 μοίρες πάνω από το μαμά χάρτη.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι πολύ φιμωμένο από το εργοστάσιο. Αυτός είναι ο λόγος που μαμά είναι αργό αλλά με καλό πρόγραμμα πικραίνει πολλά ατμοσφαιρικά και τουρμπάτα με περισσότερα άλογα...
 

pivoter

Hero Member
Rookie
Σεπτ. 2, 2010
20
0
0
Εγω φτιαχτικα :) Ειδα βιντεο απο το αμαξι μου σημερα και εχω παθει πλακα!

Περιμενω να ερθει το DFS να μου περασουν χαρτη!

Αντε γιατι μεχρι τωρα με 1600αρια κυνηγιεμαι!
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
pivoter said:
Ειδα βιντεο απο το αμαξι μου σημερα και εχω παθει πλακα!
Να το χαίρεσαι το νέο σου όχημα. Χάρηκες που στο βίντεο ο παλιός ιδιοκτήτης το καίει για το 0-160;  πλάκα κάνω η αλήθεια είναι οτι το διατηρούσε άψογα μια και έπεσες σε 'ψείρα'. το DFS θα είναι οτι πρέπει για την περίπτωση του.
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
mpokwsths said:
Για 95άρα μιλάω :)
Με 100άρα ανεβαίνει εύκολα 6-7 μοίρες πάνω από το μαμά χάρτη.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι πολύ φιμωμένο από το εργοστάσιο. Αυτός είναι ο λόγος που μαμά είναι αργό αλλά με καλό πρόγραμμα πικραίνει πολλά ατμοσφαιρικά και τουρμπάτα με περισσότερα άλογα...
Τόσο πολύ είναι φιμωμένο απο την μάνα του? Οπώτε το +15 είναι εφικτότατο νούμερο...

Καποια στιγμη που θα ρωτας αμερική, αν δεν σου κάνει κόπο ρωτα τους αν έχουνε χάρτες για το δικό μου firmware (SIM210R siemens φοράω), το οποιο ούτε ξέρω πως λέγεται... Μηπως στο μέλλον κατσω και ασχολειθώ και γώ με τα τουρμπάτα... είχα στειλει μαιλ αλλα δεν μου απάντησαν
 

mpokwsths

Member
May 20, 2010
202
0
0
turbomaniac said:
Τόσο πολύ είναι φιμωμένο απο την μάνα του? Οπώτε το +15 είναι εφικτότατο νούμερο...

Καποια στιγμη που θα ρωτας αμερική, αν δεν σου κάνει κόπο ρωτα τους αν έχουνε χάρτες για το δικό μου firmware (SIM210R siemens φοράω), το οποιο ούτε ξέρω πως λέγεται... Μηπως στο μέλλον κατσω και ασχολειθώ και γώ με τα τουρμπάτα... είχα στειλει μαιλ αλλα δεν μου απάντησαν

Κοίτα... με φίλτροχοάνη-σπυράλ και καλό custom πρόγραμμα ξέρουμε άτομο που έχει βγάλει +25 άλογα. 150 μαμά και 175 μετά (ΤΑΤ)! Εννοείται ότι μπορεί να φτιαχτεί πρόγραμμα για έκκεντρα (αλλά με αρκετά περισσότερο κόπο - χρόνο). Βέβαια το συγκεκριμένο μοτέρ κάπου στα 180 άλογα χρειάζεται άλλα μπεκ (και αυτό όμως μια χαρά αντιμετωπίζεται αφού υπάρχουν έτοιμα value files για διάφορα σετ μπεκ για το advantage).

Όσο για τον εγκέφαλο σου, αν δεν κάνω λάθος, δεν υποστηρίζεται. Η συγκεκριμένη εταιρία ασχολείται με εγκέφαλους που μπαίνουν και σε αμερικάνικα αυτοκίνητα. Μου φαίνεται ότι οι μικροί Duratec - Zetec δεν κυκλοφόρησαν Αμερική.
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
mpokwsths said:
Κοίτα... με φίλτροχοάνη-σπυράλ και καλό custom πρόγραμμα ξέρουμε άτομο που έχει βγάλει +25 άλογα. 150 μαμά και 175 μετά (ΤΑΤ)! Εννοείται ότι μπορεί να φτιαχτεί πρόγραμμα για έκκεντρα (αλλά με αρκετά περισσότερο κόπο - χρόνο). Βέβαια το συγκεκριμένο μοτέρ κάπου στα 180 άλογα χρειάζεται άλλα μπεκ (και αυτό όμως μια χαρά αντιμετωπίζεται αφού υπάρχουν έτοιμα value files για διάφορα σετ μπεκ για το advantage).

Όσο για τον εγκέφαλο σου, αν δεν κάνω λάθος, δεν υποστηρίζεται. Η συγκεκριμένη εταιρία ασχολείται με εγκέφαλους που μπαίνουν και σε αμερικάνικα αυτοκίνητα. Μου φαίνεται ότι οι μικροί Duratec - Zetec δεν κυκλοφόρησαν Αμερική.

ιδιο εγκέφαλο φοράω με του ΣΤ (ίδιο hardware), δεν ξερω όμως αν έχουν το ίδιο software (firmware). Γι αυτό σου είπα να ρωτήσεις αν μπορεις σε παρακαλώ.. Εσεις το έχετε αγοράσει και έτσι θα σας απαντησουν πιο ευκολα...
 

pivoter

Hero Member
Rookie
Σεπτ. 2, 2010
20
0
0
Pa_Nos_1400cc said:
Να το χαίρεσαι το νέο σου όχημα. Χάρηκες που στο βίντεο ο παλιός ιδιοκτήτης το καίει για το 0-160;  πλάκα κάνω η αλήθεια είναι οτι το διατηρούσε άψογα μια και έπεσες σε 'ψείρα'. το DFS θα είναι οτι πρέπει για την περίπτωση του.

:) Να σου πω την αληθεια. Ναι καταχαρηκα. Αμαξι ειναι για να κανουμε την πλακα μας :)
Οσο αφορα την κατασταση του αυτοκινητου ηταν ειλικρινα αψογο.  ΑΜ ουτε γρατζουνια.

Ειμαι μηχανολογος μηχανικος ΕΜΠ, και ηξερα τι πηρα. Το βιβλιο ειχε γραμμενα τα παντα απο το 2ο κινητηρα μεχρι τις αλλαγες συμπλεκτη , αμορτισερ, φρενων, βαση μηχανης στα 70.000 χλμ.

Εχοντας γνωρισει και τον Νικο πλεον απο κοντα και βλεποντας και το τωρινο cupra του , θα συμφωνησω μαζι σου δεν μπορουσα να βρω αλλο ψειρα να παρω αμαξι!
 

pivoter

Hero Member
Rookie
Σεπτ. 2, 2010
20
0
0
mk1 Stelios said:
...παλι καλα που εχετε παρει χαμπαρι με τα διλητρα  οτι πατε αργα σαν 16αρια!!
εδω με τα 84 αλογα δεν μπορειτε να τα βγαλετε περα!! (ακους Βαγγέλη??)

Το παω αργα φιλε μου ειναι σχετικο. Παω αργα για διλιτρο μικρο. Ναι. Τωρα να με φτασεις σε πιστα ή μεικτη διαδρομη ειδικα πισω απο το τιμονι  του ST, ε θα ηταν ενα μικρο θαυμα!

Εχω βλεπεις το μικροβιο της πιστας, απο Μεγαρα μεχρι Nurburgring εχει φτασει η αφεντια μου. Βεβαια ακουγομαι μικροπρεπης, οπως εσυ πριν, οταν το γραφω απο πληκτρολογιο οποτε ισως σε καποια κοινη μας βολτα το δουμε στο δρομο. :)
 
pivoter said:
Το παω αργα φιλε μου ειναι σχετικο. Παω αργα για διλιτρο μικρο. Ναι. Τωρα να με φτασεις σε πιστα ή μεικτη διαδρομη ειδικα πισω απο το τιμονι  του ST, ε θα ηταν ενα μικρο θαυμα!

Εχω βλεπεις το μικροβιο της πιστας, απο Μεγαρα μεχρι Nurburgring εχει φτασει η αφεντια μου. Βεβαια ακουγομαι μικροπρεπης, οπως εσυ πριν, οταν το γραφω απο πληκτρολογιο οποτε ισως σε καποια κοινη μας βολτα το δουμε στο δρομο. :)
...καλα εγω μαθαινω ακομα!  Οποτε παμε Μεγαρα θα σε ενημερώσουμε!! ;)
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread