pivoter said:Ποια ειναι η καλυτερη λυση για επαναπρογραμματισμο του αυτοκινητου μας?
Υπαρχει κατι δοκιμασμενο και καποιο γρηγορο αμαξι με προγραμμα να δουμε?
southern said:οι περισσοτεροι με στ προσανατολιζονται προς dreamsience (ds) μερια
εδω μπορεις να βρεις αρκετες πληροφοριες
http://www.dreamscience-automotive.co.uk/
Μεσω stratagem η οποια ειναι μια συσκευη που συνδεεις στην odb θυρα και μπορεις να περασεις
καποια ετοιμα προγραμματα-χαρτες.
Αλλη συσκευή ειναι το DSF3000 οπου μπορεις να φτιαξεις και να πειραματιστεις με
δικους σου custom χαρτες.(δεν συνισταται για καποιον που δεν ξερει).
Τελος υπαρχει και το Advantage ΙΙΙ ,λογισμικο που το περνας στο pc σου και μετα
πειραζεις τον μαμα ή αλλον χαρτη.
Αλλη εταιρια με χαρτες ειναι και η jamsport που βγαζει δικους τους χαρτες!
Γενικα μπορεις να παιξεις και να πειραματιστεις παρα πολυ σε αντιθεση με εμας
που τα πραγματα ειναι περιορισμενα
mpokwsths said:Λοιπόν. Μετά από αρκετή ενασχόληση με το Advantage έχω να πω ότι:
Να πάρεις 10-12 άλογα χαλαρά και χωρίς κόπο γίνεται μέσα σε 5 λεπτά. Απλά αρχίζεις με βάση το μαμά χάρτη και
1) ρυθμίζεις το επιθυμητό AFR στο 13:1 (θα φροντίσει το adaptive learning να το φέρει εκεί που ορίζεις) και
2) προσθέτεις σε φουλ γκάζι 2-3 μοίρες αβάνς
Έτσι απλά.
Τώρα για να φτιαχτεί το πρόγραμμα που θα εξαντλήσει τις δυνατότητες του μοτέρ (δηλαδή 20+ άλογα σε Fiesta ST) και θα δουλεύει στο 100% πάντα και ανεξαρτήτως συνθηκών θέλει περισσότερη δουλειά, logging και κάποια δυναμομέτρηση για την ακριβή ρύθμιση του αβάνς.
Γνώμη μου αξίζει κάθε σεντ από το κόστος απόκτησης του.
Υ.Γ. Να επισημάνω και τη σημαντική βελτίωση στην κατανάλωση που είδα σε ταξίδι. Δίνοντας μερικές μοίρες αβάνς παραπάνω σε λίγο γκάζι απλά το αυτοκίνητο διατηρεί την ίδια ταχύτητα με πριν με λιγότερο πατημένο το πεντάλ του γκαζιού.
southern said:οι περισσοτεροι με στ προσανατολιζονται προς dreamsience (ds) μερια
εδω μπορεις να βρεις αρκετες πληροφοριες
http://www.dreamscience-automotive.co.uk/
Μεσω stratagem η οποια ειναι μια συσκευη που συνδεεις στην odb θυρα και μπορεις να περασεις
καποια ετοιμα προγραμματα-χαρτες.
Αλλη συσκευή ειναι το DSF3000 οπου μπορεις να φτιαξεις και να πειραματιστεις με
δικους σου custom χαρτες.(δεν συνισταται για καποιον που δεν ξερει).
Τελος υπαρχει και το Advantage ΙΙΙ ,λογισμικο που το περνας στο pc σου και μετα
πειραζεις τον μαμα ή αλλον χαρτη.
Αλλη εταιρια με χαρτες ειναι και η jamsport που βγαζει δικους τους χαρτες!
Γενικα μπορεις να παιξεις και να πειραματιστεις παρα πολυ σε αντιθεση με εμας
που τα πραγματα ειναι περιορισμενα
turbomaniac said:μπράβο ρε μποκοστη που το φτιάξατε...
Δεν χρειάζεται να κυνηγήσετε παραπάνω άλογα, μόνο με αγωνιστικές θα μπορέσετε να δώσετε 4-5 μοίρες αβανς, σε όλα έτσι γίνεται.... Μόνο μετα τις 4500 δώστε 2-3 μοίρες, πιο κάτω δεν υπάρχει λόγος..
Να το χαίρεσαι το νέο σου όχημα. Χάρηκες που στο βίντεο ο παλιός ιδιοκτήτης το καίει για το 0-160; πλάκα κάνω η αλήθεια είναι οτι το διατηρούσε άψογα μια και έπεσες σε 'ψείρα'. το DFS θα είναι οτι πρέπει για την περίπτωση του.pivoter said:Ειδα βιντεο απο το αμαξι μου σημερα και εχω παθει πλακα!
Τόσο πολύ είναι φιμωμένο απο την μάνα του? Οπώτε το +15 είναι εφικτότατο νούμερο...mpokwsths said:Για 95άρα μιλάω
Με 100άρα ανεβαίνει εύκολα 6-7 μοίρες πάνω από το μαμά χάρτη.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι πολύ φιμωμένο από το εργοστάσιο. Αυτός είναι ο λόγος που μαμά είναι αργό αλλά με καλό πρόγραμμα πικραίνει πολλά ατμοσφαιρικά και τουρμπάτα με περισσότερα άλογα...
turbomaniac said:Τόσο πολύ είναι φιμωμένο απο την μάνα του? Οπώτε το +15 είναι εφικτότατο νούμερο...
Καποια στιγμη που θα ρωτας αμερική, αν δεν σου κάνει κόπο ρωτα τους αν έχουνε χάρτες για το δικό μου firmware (SIM210R siemens φοράω), το οποιο ούτε ξέρω πως λέγεται... Μηπως στο μέλλον κατσω και ασχολειθώ και γώ με τα τουρμπάτα... είχα στειλει μαιλ αλλα δεν μου απάντησαν
mpokwsths said:Κοίτα... με φίλτροχοάνη-σπυράλ και καλό custom πρόγραμμα ξέρουμε άτομο που έχει βγάλει +25 άλογα. 150 μαμά και 175 μετά (ΤΑΤ)! Εννοείται ότι μπορεί να φτιαχτεί πρόγραμμα για έκκεντρα (αλλά με αρκετά περισσότερο κόπο - χρόνο). Βέβαια το συγκεκριμένο μοτέρ κάπου στα 180 άλογα χρειάζεται άλλα μπεκ (και αυτό όμως μια χαρά αντιμετωπίζεται αφού υπάρχουν έτοιμα value files για διάφορα σετ μπεκ για το advantage).
Όσο για τον εγκέφαλο σου, αν δεν κάνω λάθος, δεν υποστηρίζεται. Η συγκεκριμένη εταιρία ασχολείται με εγκέφαλους που μπαίνουν και σε αμερικάνικα αυτοκίνητα. Μου φαίνεται ότι οι μικροί Duratec - Zetec δεν κυκλοφόρησαν Αμερική.
Pa_Nos_1400cc said:Να το χαίρεσαι το νέο σου όχημα. Χάρηκες που στο βίντεο ο παλιός ιδιοκτήτης το καίει για το 0-160; πλάκα κάνω η αλήθεια είναι οτι το διατηρούσε άψογα μια και έπεσες σε 'ψείρα'. το DFS θα είναι οτι πρέπει για την περίπτωση του.
mk1 Stelios said:...παλι καλα που εχετε παρει χαμπαρι με τα διλητρα οτι πατε αργα σαν 16αρια!!
εδω με τα 84 αλογα δεν μπορειτε να τα βγαλετε περα!! (ακους Βαγγέλη??)
...καλα εγω μαθαινω ακομα! Οποτε παμε Μεγαρα θα σε ενημερώσουμε!!pivoter said:Το παω αργα φιλε μου ειναι σχετικο. Παω αργα για διλιτρο μικρο. Ναι. Τωρα να με φτασεις σε πιστα ή μεικτη διαδρομη ειδικα πισω απο το τιμονι του ST, ε θα ηταν ενα μικρο θαυμα!
Εχω βλεπεις το μικροβιο της πιστας, απο Μεγαρα μεχρι Nurburgring εχει φτασει η αφεντια μου. Βεβαια ακουγομαι μικροπρεπης, οπως εσυ πριν, οταν το γραφω απο πληκτρολογιο οποτε ισως σε καποια κοινη μας βολτα το δουμε στο δρομο.