Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Επειδή με ενδιαφερει πολύ το θεμα πρόγραμμα για τουρμπο χωρίς αγραφο...


Ο κύριος με το κομπρεσσοράτο ST έστειλε  "loggs" στην dreamscience και βαση αυτων εφτιαξαν εναν χαρτη και τον εστειλαν"
Τωρα δουλευει με τον μαμα εγκέφαλο και το προγραμμα που του στειλανε αν και παραπονιεται οτι ειναι πολύ πλούσιο και οτι εξ αποστάσεως δε γίνονται αυτα τα πράγματα (να ρυθμιστεί δηλαδή).

Μπορει κάποιος να μου πεί το DS πως περνιέται? Γινεται εγκατάσταση μέσω της  OBD θύρας του αυτοκινήτου απο memory flash αρχείο?

 
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Ναι απο OBD.. Κοιτα απο logs κανεις βασικη δουλεια.. Αλλα φαντασου, ο Αγγλος φτιαχνει το χαρτι, πατανε στο δυναμομετρο και logaρουν, στελνουν πισω στον Αγγλο, βλεπει το log, γεμιζει τις τρυπες, ξαναστελνει, το περνανε στο μηχανημα, το περνανε στο αμαξι μεσω OBD, πατανε και logarουν και παει λεγοντας..

Ε τι δουλεια να κανεις ετσι? Το log για μενα ειναι για να καθεσαι στο σπιτι οταν σε εχει παρατησει η γκομενα με το τσιγαρο στο χερι και να ψειριζεις τη μαιμου για το πως θα βγαλεις το τελευταιο αλογο μπας και κανεις κατι χρησιμο και ξεχαστεις..

Η σωστη ρυθμιση γινεται μεσα στο αυτοκινητο, δυναμομετρο και μετα δρομο κοιτωντας AFR και EGT να μην παει με τιποτα πανω απο 900 σε τερμα σκισιμο..

Με τα logαρισματα δε γινεται δουλεια.. Αλλωστε αλλιως εχει μαθει ο Αγγλος αλλιως ειναι στην Ελλαδα, αυτος θα φτιαχνει με βασει 10 βαθμους χαρτη κι εκει εχετε 30!
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Nitroking said:
Ναι απο OBD.. Κοιτα απο logs κανεις βασικη δουλεια.. Αλλα φαντασου, ο Αγγλος φτιαχνει το χαρτι, πατανε στο δυναμομετρο και logaρουν, στελνουν πισω στον Αγγλο, βλεπει το log, γεμιζει τις τρυπες, ξαναστελνει, το περνανε στο μηχανημα, το περνανε στο αμαξι μεσω OBD, πατανε και logarουν και παει λεγοντας..

Ε τι δουλεια να κανεις ετσι? Το log για μενα ειναι για να καθεσαι στο σπιτι οταν σε εχει παρατησει η γκομενα με το τσιγαρο στο χερι και να ψειριζεις τη μαιμου για το πως θα βγαλεις το τελευταιο αλογο μπας και κανεις κατι χρησιμο και ξεχαστεις..

Η σωστη ρυθμιση γινεται μεσα στο αυτοκινητο, δυναμομετρο και μετα δρομο κοιτωντας AFR και EGT να μην παει με τιποτα πανω απο 900 σε τερμα σκισιμο..

Με τα logαρισματα δε γινεται δουλεια.. Αλλωστε αλλιως εχει μαθει ο Αγγλος αλλιως ειναι στην Ελλαδα, αυτος θα φτιαχνει με βασει 10 βαθμους χαρτη κι εκει εχετε 30!

Δεν μπορούν να γεμίσουν με το software απο εδώ οι τρύπες? Η έχει κλειδώσει ο άγγλος τους χάρτες?
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Απο οτι εχω καταλαβει δεν εχουν το software αλλα και να το ειχαν δεν εχουν ιδεα πως γινεται..
 

geo_nos

Rookie
May 10, 2010
35
0
0
Εμένα το φιλαρακι μου ,μου είπε πως υπάρχουν τόσοι πολλοι παράμετροι που δεν γίνεται να ρυθμιστεί σωστά μέσω ds. Αυτός είναι και ο λόγος που πήγαμε σε άγραφο.
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Ποιες ειναι αυτες οι παραμετροι σου ειπε? Γιατι τα βασικα ειναι μιγμα, αβανς.. Λογικα ρυθμιζεται αλλα ο αγραφος ειναι παντοτε καλυτερος..
 

geo_nos

Rookie
May 10, 2010
35
0
0
Όχι Νίκο δεν μου είπε.αφού δεν τα καταλαβαίνω τι να μου τα πει; θα τον ρωτήσω όμως.
 

mpokwsths

Member
May 20, 2010
202
0
0
Μια χαρά δουλειά γίνεται με το DS αν υπάρχει και το κατάλληλο λογισμικό εξέλιξης χαρτών (Advantage 3). Στην Αμερική τους βάζουνε turbo και χρησιμοποιούν το αντίστοιχο DS για προγραμματισμό. Έχει τα πάντα. Μέχρι και επέμβαση στο drive by wire επιτρέπει το advantage (αμεσότερη - πιο ήπια απόκριση κτλ κτλ). Γενικά από ότι έχω καταλάβει δεν υπάρχει κάτι που δεν ρυθμίζεται. Έχει database για άλλα μπεκ. Δυνατότητα επέμβασης στη διάρκεια ψεκασμού, κτλ κτλ κτλ.

turbomaniac said:
Δεν μπορούν να γεμίσουν με το software απο εδώ οι τρύπες? Η έχει κλειδώσει ο άγγλος τους χάρτες?

Εδώ δεν έχουν τις γνώσεις ρε παιδιά... Θέλει @@ το Advantage.
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
@@ εχουμε.. Και καποιες γνωσεις εχουμε.. Χρονο δεν εχουμε! Αν εχει και manual θα βρεθει ακρη..
 

fiestavt

Member
May 10, 2010
117
0
0
40
Καλαματα
Κωστα γραψε τι γινεται με το σημαντικοτερο κομματι το Volumetric Efficiency στο ds και γιατι παιζει το σημαντικοτερο ρολο.
Ο Nitro ειναι φουλ μαχιμος και νομιζω οτι θα μας βοηθησει αρκετα με τις γνωσεις του,οπως και ο turbomaniac.
Υ.γ καθησες πολυ καλα αν και δικαβαλος με το 2λιτρο το φοκι.Ωραιος.
 

mpokwsths

Member
May 20, 2010
202
0
0
Ναι. Το Volumetric Efficiency είναι το φορτιο που ξέρουμε όλοι. Στο Advantage έχει μερικούς πίνακες (V.E. correction for ECT & ACT, Intercept Correction of MAP v Aircharge και base V.E. table). Το τελευταίο πρέπει να είναι ο πίνακας υπολογισμού του φορτίου σε συνάρτηση με τις διάφορες τιμές του ΜΑΡ και τις στροφές του κινητήρα. Αυτό είναι το πρώτο βήμα που πρέπει να γίνει για ένα σωστό χάρτη. Οι διάφοροι Καρανικόλες, κτλ παίρνουν απαράλλακτο το base Volumetric Efficiency table από τον πρότυπο Race+ χάρτη (ο οποίος είναι για το μαμά μοτέρ) που προσφέρεται μαζί με το Advantage και το χρησιμοποιούν και απλά φτιάχνουν αβανς και μίγμα για τις συγκεκριμένες συνθήκες. Σε ένα αυτοκίνητο όμως με αλλαγμένα έκκεντρα ή πολλαπλή εισαγωγής ή και πεταλούδα ... αυτός ο πίνακας πρέπει να αλλάξει δραστικά αφού αλλάζει η ποσότητα εισερχομένου αέρα. Για να δουλεύει σωστά ο χάρτης παντού και πάντα. Ανεξαρτήτως θερμοκρασίας και βαρομετρικού χαμηλού και να μην υπάρχουν μεταβολές στην απόδοση από συνεχείς επεμβάσεις του adaptive learning.
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Δεν έχω κοιτάξει καλά το τόπικ, θα πω κατι επι τροχάδην και μετά θα κάτσω να εξετάσω τι γράφετε. Το V. E
νομίζω είναι αυτο που λενε ογκομετρική απόδοση και εκφραζεται σε ποσοστό %. Υπαρχει ένας μπακάλικος τύπος να υπολογίζεις την ογκομετρική απόδοση ενός κινητήρα σε συγκεκριμένες στροφές βάση της ισχύος που βγάζει ο κινητήρας σε αυτές τις στροφές, Πχ ένα καλό ατμοσφαιρικό μοτερ σε κάποιες στροφές αγγίζει το 90%. Ουσιαστικά είναι ένα μεγεθος που δείχνει πόση είναι η πλήρωση του θαλάμου καυσης με αερα....

Πηγα καρανικόλα σήμερα και είχαμε μια μικρή κουβεντούλα, παρότι ξερω οτι είναι σοβαρός άνθρωπος δεν μου φάνηκε να ξερει σε βάθος το advantage.. Μαλλον πρεπει να κάτσουμε να το ψάξουμε μόνοι μας. Η DS ακόμα δεν μου έχει απαντήσει και οι αντιπροσωποι εδώ δεν σηκώνουν τα τηλεφωνα. Ααα και ο καρανικόλας έχει ασχοληθεί με χάρτες μόνο για το ST με το advantage. Βεβαια του ζητησα να ψαξει να βρει πως μπορούμε να πάρουμε αρχεία για όλα τα μοτερ μας και μου απάντησε οτι θα ξερει την δευτερα.   
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Το VE δεν ειναι το φορτιο.. Ειναι το ποσο πολυ μπορεις να γεμισεις το θαλαμο καυσης με μιγμα.. Volumetric efficiency, το λεει και η λεξη.. Να το πω στα λαικα, ποσο αποδοτικοτητα ογκου, ποσο ογκο απο το θαλαμο καυσης μπορεις να εκμεταλευτεις.. Πιστευω ειναι σαφες τωρα..

Τα μοτορια τωρα, για διαφορους λογους δεν μπορουν να το γεμισουν.. Να ξερετε οτι το μεγιστο VE επιτυγχανεται στις στροφες μεγιστης ροπης! Γιαυτο παιδες οταν εισαι ταβλιαρης αρα τουρμπατος εχεις αφενως περισσοτερη ροπη, αφεταιρου ροπη τραπεζι, γιατι μπορεις και στριμωχνεις συνεχεια ΠΟΛΥ αερα μεσα, δηλαδη με παιδικα λογακια, εκμεταλευεσαι καλυτερα τον ογκο του θαλαμου καυσης.. Δεν περιμενεις να ρουφηξει, αλλα σπρωχνεις εσυ ("Βαστα θα σμπρωξω!") :p

Το πως υπολογιζουμε το VE ειναι και μαμω τις ερωτησεις και για την ωρα δεν εχω την απαντηση ουτε το βιβλιο μου για να δω τον τυπο.. :p

Οταν γυρισω και τον βρω ομως, θα ξερετε να μου πειτε τα specs των μοτερ σας η θα την κανετε τουμπεκη ( :p ) οπως οταν ρωτησα για τα spring rates των ελατηριων? Για σας δουλευω αλλα δεν μπορω να καθομαι να τα ψαχνω για ολα τα αμαξια, εχω κι εγω 3 που κανω εκτεταμενη ερευνα! ;)
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Έτσι ακριβώς όπως τα λες είναι. Στα ελληνικά ογκομετρική απόδοση. Με ενδιαφερει πολύ να δω αν ο μπακάλικος μου τύπος (παραμετροι: στροφες, ροπή, έξοδος: VE) είναι σωστός.

Λοιπον στο θεμα μας τωρα, ποιο καλό παιδι θα πάρει ένα τηλεφωνο στην DS να ρωτήσει τα κάτωθί:

1. γιατι δεν απαντατε στα ηλεκτρονικά requests?

2. Αν θέλει κάποιος επαγγελματίας να πάρει την φλασιέρα σας (stratagem ή dsci tuning platform), μπορείτε να υποστηρίξετε όλους τους εγκεφάλους siemens ford και του ST με παροχή έτοιμων χαρτών (και για διαχείρηση υπερπίεσης)?. Δηλαδή να μας παρέχετε για κάθε εγκέφαλο ρυθμίσιμο αρχείο flash memory eprom με χάρτες υπερπίεσης αλλα και με την δυνατότητα να δώσουμε ότι τιμή θέλουμε στους χάρτες? Πόσα λεφτά θελετε για αυτό το πράγμα, αν κάθε αρχείο που μας παρέχετε σας το πληρώνουμε και εννοειτε δεν θα μπορουμε να το χρησιμοποιήσουμε σε άλλο αμάξι? 

υπαρχει κανένας εθελοντης που το όνομα του να αρχίζει απο Ν.. και να τελειωνει σε ing?
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
turbomaniac said:
Δεν μπορούν να γεμίσουν με το software απο εδώ οι τρύπες? Η έχει κλειδώσει ο άγγλος τους χάρτες?

Καποιος πολύ γνωστος προγραμματιστής μου είπε οτι οτι για να "ανοίξουν" οι χάρτες πρεπει η DS να δώσει τους κωδικούς. Εκτος και άν δωσει κάποιος πολλά λεφτά.

Μόνο κάποιος που ενδιαφερεται να ασχοληθει επαγγελματικά μάλλον θα καταφέρει να συνεργαστεί με αυτούς...
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
mpokwsths said:
Ναι. Το Volumetric Efficiency είναι το φορτιο που ξέρουμε όλοι. Στο Advantage έχει μερικούς πίνακες (V.E. correction for ECT & ACT, Intercept Correction of MAP v Aircharge και base V.E. table). Το τελευταίο πρέπει να είναι ο πίνακας υπολογισμού του φορτίου σε συνάρτηση με τις διάφορες τιμές του ΜΑΡ και τις στροφές του κινητήρα. Αυτό είναι το πρώτο βήμα που πρέπει να γίνει για ένα σωστό χάρτη. Οι διάφοροι Καρανικόλες, κτλ παίρνουν απαράλλακτο το base Volumetric Efficiency table από τον πρότυπο Race+ χάρτη (ο οποίος είναι για το μαμά μοτέρ) που προσφέρεται μαζί με το Advantage και το χρησιμοποιούν και απλά φτιάχνουν αβανς και μίγμα για τις συγκεκριμένες συνθήκες. Σε ένα αυτοκίνητο όμως με αλλαγμένα έκκεντρα ή πολλαπλή εισαγωγής ή και πεταλούδα ... αυτός ο πίνακας πρέπει να αλλάξει δραστικά αφού αλλάζει η ποσότητα εισερχομένου αέρα. Για να δουλεύει σωστά ο χάρτης παντού και πάντα. Ανεξαρτήτως θερμοκρασίας και βαρομετρικού χαμηλού και να μην υπάρχουν μεταβολές στην απόδοση από συνεχείς επεμβάσεις του adaptive learning.

Αν μπορεις σε παρακαλω κανε μας μια μικρη ενημερωση για το advantage, η αν έχεις κάποιο link που να εξηγεί την λειτουργία του ή εστω στειλτο σε πμ
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Tι ακριβως να κανω δηλαδη? Βασικα γιατι θες να του παρω εγω και δεν τους παιρνεις εσυ που ξερεις και τι ακριβως θες? :p

Η στειλτους ενα mail που ειναι και το καλυτερο.. Τα παιδια που εχουν επικοινωνησει χιλιαδες φορες μαζι τους και τους στελνανε χαρτες κτλ σιγουρα ξερουν καποιον που να απανταει, εγω πραγματικα δεν εχω ιδεα τι παιζει με την επικοινωνια τους κτλ..
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Nitroking said:
Tι ακριβως να κανω δηλαδη? Βασικα γιατι θες να του παρω εγω και δεν τους παιρνεις εσυ που ξερεις και τι ακριβως θες? :p

Η στειλτους ενα mail που ειναι και το καλυτερο.. Τα παιδια που εχουν επικοινωνησει χιλιαδες φορες μαζι τους και τους στελνανε χαρτες κτλ σιγουρα ξερουν καποιον που να απανταει, εγω πραγματικα δεν εχω ιδεα τι παιζει με την επικοινωνια τους κτλ..


Γιατι εσυ εισαι Αγγλια και χρεωνεσαι πολυ λιγοτερο... Ασε που τα αγγλικα μου δεν είναι και τα καλύτερα. Στα αμερικάνικα τα πάω καλά αλλα εκεί που είσαι δεν καταλαβαίνω τι μου λενε


Ποιος έχει επικοινωνήσει μαζι τους?
 

fiestavt

Member
May 10, 2010
117
0
0
40
Καλαματα
Πλεον η DS δεν προμηθευει το adv 3.
Αν θελεις να μαθεις επικοινωνησε με την Sct,την Αμερικανικη.
http://www.sctflash.com/
Εκει ειναι πιο προθυμοι να σε εξυπηρετησουν.
Εμεις απο εκει θα αγορασουμε,με 300 ευρω περιπου, adv3 αλλα θα κανει μονο για αυτοκινητα τα οποια εχουν το ιδιο stragedy code πχ ολα τα f/l fiesta ST,τα pre εχουν αλλο.
Για το δικο σου εγκεφαλο δεν γνωριζω αρκετα.

Στο θεμα μας τωρα ,μετα απο 3-4 χρονια ενασχολησης με τη βελτιωση του fiesta ST εχω να πω ,πως αν δεν το εχεις με τα μηχανολογικα και φοβασαι να πειραματιστεις με το ωραιο σου αμαξακι ,ακρη δεν προκειται να βγαλεις ποτε οσο αναφορα το προγραμμα.Δυστηχως δεν υπαρχει καποιος που να πας ,να τον εμπιστευτεις να του πεις παρε οσα θες και να κανεις δουλεια σου......
Στεναχωριεμαι γιατι βλεπω πως το αμαξι μου εχει καλες προοπτικες για πολυ παραπανω και δυσκολα θα καταφερω να φτιαξω ενα πραγματικα καλο χαρτη με τις μηδενικες γνωσεις που εχω.
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
turbomaniac said:
Γιατι εσυ εισαι Αγγλια και χρεωνεσαι πολυ λιγοτερο...

Ποιος στο ειπε αυτο? Εγω δν εχω σταθερο εδω και απο κινητο ακομα και σε σταθερο ειναι 2πλασια η τιμη απο το αντισοτιχο στην Ελλαδα.. Συν οτι στην Ελλαδα ολοι εχουν Forthnet η On που σου δινει τσαμπα τηλ για σταθερα Αγγλιας.. ;)
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread