Από Αμερική παιδιά. Μην κάνετε τον κόπο με τη Dreamscience ... απαράδεκτοι σε εξυπηρέτηση και after sales... οι οποίοι στο κάτω κάτω δεν είναι τίποτα άλλο από resellers και dealers της SCT. Απλά το όνομα έχει αλλάξει. Με SCT. Ο Vrachos βρήκε το advantage 3 Pro Racer (μία άδεια χρήσης) από έναν dealer της SCT σε καλή τιμή. Θα το πάρουμε και στη συνέχεια θα κάνουμε κάποια δολοπλοκία ;D και θα το μετατρέψουμε στην Tuners Edition με την οποία θα μπορέσουμε να φτιάξουμε χάρτες για όλα τα αυτοκίνητα με το ίδιο strategy code.
http://forums.focaljet.com/ecu-tuning/612985-ecu-basics-thread.html
και πήγαινε εκεί που λέει "load aka volumetric efficiency"
στη συνέχεια να εστιάσουμε στην παράμετρο MTF (MAF Transfer Function) που είναι η ψυχή του χάρτη. Αλλά στην περίπτωση μας δεν υπάρχει MAF αλλά MAP οπότε ο αντίστοιχος πίνακας είναι αυτός που έχω προαναφέρει, ο base V.E. table . Αυτός πρέπει να ρυθμιστεί πρώτα και στη συνέχεια μίγμα και αβάνς.
Είναι λίγο ασαφές το θέμαNitroking said:Το VE δεν ειναι το φορτιο.. Ειναι το ποσο πολυ μπορεις να γεμισεις το θαλαμο καυσης με μιγμα.. Volumetric efficiency, το λεει και η λεξη.. Να το πω στα λαικα, ποσο αποδοτικοτητα ογκου, ποσο ογκο απο το θαλαμο καυσης μπορεις να εκμεταλευτεις.. Πιστευω ειναι σαφες τωρα..
http://forums.focaljet.com/ecu-tuning/612985-ecu-basics-thread.html
και πήγαινε εκεί που λέει "load aka volumetric efficiency"
στη συνέχεια να εστιάσουμε στην παράμετρο MTF (MAF Transfer Function) που είναι η ψυχή του χάρτη. Αλλά στην περίπτωση μας δεν υπάρχει MAF αλλά MAP οπότε ο αντίστοιχος πίνακας είναι αυτός που έχω προαναφέρει, ο base V.E. table . Αυτός πρέπει να ρυθμιστεί πρώτα και στη συνέχεια μίγμα και αβάνς.