Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

mpokwsths

Member
May 20, 2010
202
0
0
Από Αμερική παιδιά. Μην κάνετε τον κόπο με τη Dreamscience ... απαράδεκτοι σε εξυπηρέτηση και after sales... οι οποίοι στο κάτω κάτω δεν είναι τίποτα άλλο από resellers και dealers της SCT.  Απλά το όνομα έχει αλλάξει. Με SCT. Ο Vrachos βρήκε το advantage 3 Pro Racer (μία άδεια χρήσης) από έναν dealer της SCT σε καλή τιμή. Θα το πάρουμε και στη συνέχεια θα κάνουμε κάποια δολοπλοκία  ;D και θα το μετατρέψουμε στην Tuners Edition με την οποία θα μπορέσουμε να φτιάξουμε χάρτες για όλα τα αυτοκίνητα με το ίδιο strategy code.

Nitroking said:
Το VE δεν ειναι το φορτιο.. Ειναι το ποσο πολυ μπορεις να γεμισεις το θαλαμο καυσης με μιγμα.. Volumetric efficiency, το λεει και η λεξη.. Να το πω στα λαικα, ποσο αποδοτικοτητα ογκου, ποσο ογκο απο το θαλαμο καυσης μπορεις να εκμεταλευτεις.. Πιστευω ειναι σαφες τωρα..
Είναι λίγο ασαφές το θέμα  :)
http://forums.focaljet.com/ecu-tuning/612985-ecu-basics-thread.html
και πήγαινε εκεί που λέει "load aka volumetric efficiency"

στη συνέχεια να εστιάσουμε στην παράμετρο MTF (MAF Transfer Function) που είναι η ψυχή του χάρτη. Αλλά στην περίπτωση μας δεν υπάρχει MAF αλλά MAP οπότε ο αντίστοιχος πίνακας είναι αυτός που έχω προαναφέρει, ο base V.E. table . Αυτός πρέπει να ρυθμιστεί πρώτα και στη συνέχεια μίγμα και αβάνς.
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
To VE ειναι αυτο που σου λεω, τωρα αυτος γιατι το λεει φορτιο.. Εχει καποια λογικη.. Αν δεις λεμε τα ιδια πραγματα..

Τον MAF μην τον μπλεκεις.. Ειναι καλο που εχεις map, ο map αυτο κανει, διαβαζει απευθειας το φορτιο υποτιθεται.. Τον ve table τον εχει καρφωτο απο το εργοστασιο? Γιατι να εχει ve table απο τη στιγμη που εχει map? Δεν βγαζει νοημα.. Σου ειπε καποιος οτι εχει ve table?
 

vagma

Hero Member
πηγα ρωτησα τι παιζει..........ανακαλυψα κατι που δεν το λεω δημοσια..............μου παν οτι αν μπορουμε να κουμπωσουμε τον εγκεφαλο στο μηχανημα θα παει 450 αλλιως με την συσκευη sct συν 400...........καποιος εχει κανει προγραμμα εκει και ρωτησα μηπως υπαρχει αποψη για αυτους!!!!!!!!!! ειναι θεμα προς διερευνηση μετα τις 10ημερες διακοπες μου!!!!!!!!!!!
 

fiestavt

Member
May 10, 2010
117
0
0
40
Καλαματα
Τι ανακαλυψες ρε που δεν το λες δημοσια???Ποιος εχει κανει ηδη εκει προγραμμα?
Εχουν γνωση για sct?Μπορουν να το υποστηριξουν?
Που να κουμπωσουμε τον εγκεφαλο?Σε πιο μηχανημα ρε?What is is this οπως λεει και ο Borat.
ΤΙ ΛΕΣΣΣΣ???? ??? :-X :-[
Στειλε μου ενα πμ αν δεν θελεις να πεις δημοσια.
 

vagma

Hero Member
αν μπορουν να το υποστηριξουν θα δειξει........ρυθμισεις ειπαν μονο στο δυναμομετρο οχι προγραμμα κονσερβα!!!!!!! ειχαν ενα impreza γυρω στις τεσσερις ωρες και το ρυθμιζαν.........
 

fiestavt

Member
May 10, 2010
117
0
0
40
Καλαματα
vagma said:
αν μπορουν να το υποστηριξουν θα δειξει........ρυθμισεις ειπαν μονο στο δυναμομετρο οχι προγραμμα κονσερβα!!!!!!! ειχαν ενα impreza γυρω στις τεσσερις ωρες και το ρυθμιζαν.........
Εννοω αν δουλευουν με advantage 3 γιατι ανεφερες το sct....Λογικα ομως παιζει να το εχουν γιατι το ds εχει μεγαλη περαση και στα τουρμπατα ford ,focus rs mk1 + mk2 και focus st225.
Για πες.
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Ευχαριστω για τις πληροφοριες.

παρακαλώ στειλτε πμ με οτι γνωριζετε για την powerlogic

mpokwsths, ευχαριστώ για τις πληροφοριες, μετα τις 3 ιουνίου τελειώνω την δουλεια και είμαι προθυμος να σε βοηθήσω σε ότι θελετε.

Ενα software ειναι να μάθουμε, wide band lambda έχω διαθεσιμο, θα βγάλουμε άκρη. Θα τω κοιταξω με την sct.
 

vagma

Hero Member
με sct δουλεουν οχι ds............λεπτομερειες πολλες δεν ρωτησα...........πρεπει να με διαφωτισουν οι προγραμματιστες του κλαμπ...ετσι ωστε οταν αποφασισω να παω να ξερω ακριβως τι να ζητησω...........εγω ξερω τι θελω απο το αμαξι μου..........το θεμα ειναι να μιλησουμε και λιγο μαζι τους τεχνικα.........για να δω αν ειναι παπατζηδες..........παντως οταν τους ειδα τους αναγνωρισα μαλλον καποτε ειχαν καποια σχεση με το auto motor and sport.....γνωστες φατσες.........απο καμια εκθεση βελτιωμενων .....δεν ξερω....... :-\
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
turbomaniac said:
Ευχαριστω για τις πληροφοριες.

παρακαλώ στειλτε πμ με οτι γνωριζετε για την powerlogic

mpokwsths, ευχαριστώ για τις πληροφοριες, μετα τις 3 ιουνίου τελειώνω την δουλεια και είμαι προθυμος να σε βοηθήσω σε ότι θελετε.

Ενα software ειναι να μάθουμε, wide band lambda έχω διαθεσιμο, θα βγάλουμε άκρη. Θα τω κοιταξω με την sct.

Τον wideband που θα τον βαλετε ομως? Πρεπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να μπει πριν τον καταλυτη..
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Nitroking said:
Τον wideband που θα τον βαλετε ομως? Πρεπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να μπει πριν τον καταλυτη..

μωρε ας μαθουμε το software και μετά το βάζω που λέει ο λόγος και στον αυλό εξαγωγής... :D

Αλλωστε το δικό μου που μαλλον θα χρησιμοποιηθεί σαν πειραματοζωο δεν έχει, και άρα μπορεί να μπει και πισω σε σωλήνα χωνευτό μέσα στο πίσω καζάνι..
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Λοιπον, διαβασα προχειρα τα service manual απο την sct. Πραγματι το site είναι καταπληκτικό.
Οι συσκευες ,μπορούν να κάνουν πραγματικό reprogram eprom  flash memory.
Κοστίζουν γύρω στα 500 δολάρια και περιλαμβάνουν όλο τον εξοπλισμό σύνδεσης με την διαγνωστική θύρα, software και  hardware, κάνουν για μόνο ένα όχημα, δεν μπορεις να το βάλεις σε άλλο γιατι μόλις "διαβάσει" έναν εγκέφαλο "κλειδώνει" στο serial number του. Μπορεις να ρυθμίσεις εύκολα μόνος σου πολλές παραμέτρους όπως κόφτη στροφών, κύριο χάρτη καυσίμου, ανάφλεξη, κλπ και χωράνε και τρεις νομίζω απομνημονευσεις ρυθμίσεων.

Υπάρχει και συσκευή που έχει έτοιμα 3 προγράμματα (περίπου στην ίδια τιμή) και τα ρυθμίζεις και τα τρία όπως θέλεις.  

Δεν έχει χάρτες για υπερπίεση αλλα μάλλον μπορείς να τους το ζητήσεις να το στείλουν με τέτοιους (μάλλον θα κοστίζει κάτι παραπάνω), οπότε πάλι θα μπορείς να το ρυθμίσεις μόνος σου και τούρμπο να χεις (απλά πρεπει να βάλεις μεγαλύτερα μπεκ), όπως με το "ατμοσφαιρικό" αρχείο.

Το κακό είναι οτι υποστηρίζονται μόνο τα 1.8 και 2.0 zetec (focus 1 1.8 - 2.0, RS, ST170), Duratec 2.0 - 2.3 (Fiesta ST, Focus 2 ST, RS)

Καλά νεα για τους STάκηδες, κακά νεα για μένα. Αλλα ποιός ξερει, δεν έχω επικοινωνήσει ακόμα με αυτούς μπορεί και να φτιάξουν τίποτα για τα 16αρια zetec SE zetec και SE TiVCT.


Παρακαλώ ερωτήσεις απορίες... ;D

 
 

mpokwsths

Member
May 20, 2010
202
0
0
Nitroking said:
To VE ειναι αυτο που σου λεω, τωρα αυτος γιατι το λεει φορτιο.. Εχει καποια λογικη.. Αν δεις λεμε τα ιδια πραγματα..

Τον MAF μην τον μπλεκεις.. Ειναι καλο που εχεις map, ο map αυτο κανει, διαβαζει απευθειας το φορτιο υποτιθεται.. Τον ve table τον εχει καρφωτο απο το εργοστασιο? Γιατι να εχει ve table απο τη στιγμη που εχει map? Δεν βγαζει νοημα.. Σου ειπε καποιος οτι εχει ve table?

Ναι, έχω σίγουρες πληροφορίες. Φίλος μου με SΤ και μπόλικα mods (σφυρίλατο, συμπίεση 12.5:1, έκκεντροφόρους κάφρους, πεταλούδα 60mm, custom φιλτροκούτι και DS με advantage) αντιμετώπισε πρόβλημα στην αρχή. Έπαιρνε μπροστά το μοτέρ και μόλις ζεσταινόταν έσβηνε. Ήτανε συνέχεια τόσο φτωχό το μίγμα (ακόμα και στο ρελαντί) που αδυνατούσε να διορθώσει ο εγκέφαλος. Η λύση δώθηκε με παραμετροποίηση του base V.E. table (οπότε καταλαβαίνεις δεν είναι καρφωτό).

Στην αρχη ο μηχανικός του υποστήριζε ότι με αυτά που είχε πάνω ομαλό ρελαντί δε θα είχε ούτε με άγραφο. Τελικά όχι μόνο λοιπόν δουλεύει μια χαρά με το Advantage τώρα αλλά έχει και ομαλότατο ρελαντί. Εμένα με έχει πείσει το Advantage για τις δυνατότητες του πάντως.
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Εγω θα το προτεινω σε εναν καλο προγραματοποιό και αν θελει θα το αναλάβει, αλλιως θα δω τι θα κάνω...

Πάντως για το συγκεκριμένο πρόγραμμα για ατμοσφαιρικές μετατροπές μην σας πάρουν περισσότερο απο 700 ευρώ μαζί με δυναμόμετρο.
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Ρε συ μποκωστη ακου κατι βασικο.. Το να φτιαξεις το VE table ειναι η σωστη κινηση ωστε να δουλευει ο εγκεφαλος οπως δουλευε κι απο μαμα και να τα κανει ολα μονος του.. Το να βρεις τα ve ομως ειναι pain in the ass! Πως τα βρηκαν αυτοι?

Οποτε προσωπικα τον γραφω στις @αρες μου τον ve table και απο τη στιγμη που εχω προσβαση σε χαρτη injection (εχω?) και ignition (εχω), τοτε ρυθμιζω το ποσο καυσιμο θελω να δωσω και το αβανς μου και ειμαι αρχηγος! Για closed loop εχει το λαμδα και διορθωνει μονο του..

Τωρα αν το κανιβαλισεις οπως ο φιλος σου τοτε λογικα πρεπει να πειραξεις και το ve.. Αν βρεις ευκολο τροπο να το υπολογισεις το κανεις παντα και παντου.. Αλλα εγω ενδιαφερομαι πιο πολυ για τουρμπο καταστασεις..

Τωρα οσον αφορα το target afr εχει τετοιο το ST? Ποιος ο λογος να εχεις target AFR σε αμαξι που εχει narrowband πανω? Αφου δε νιωθει κατω απο 14 και πανω απο 15!
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Παραθέτω εδώ και τις παραμέτρους που σου επιτρέπει το συστημα να ρυθμίσεις..


Fuel Octane, Rev Limiters, Speed Limiters, Axle
Ratio and Tire Size Calibrations, Engine Spark, Engine Timing, Fuel
Table and more.

και μεταφραση (οχι ακριβής): αναπροσαρμογή με βάση τα χρησιμοποιούμενα ακτανια, κόφτης στροφων, κόφτης τελικής (το δικό μου έχει τετοια σαχλαμαρα), σχεση άξονα και διαφοροποιησεις ανάλογα με το μεγεθος των ζαντων, κλπ, αναφλεξη. χρονισμός κινητήρα (δεν ξερω πως το εννοει), χαρτες καυσίμου και άλλα.
 

mpokwsths

Member
May 20, 2010
202
0
0
Nitroking said:
Ρε συ μποκωστη ακου κατι βασικο.. Το να φτιαξεις το VE table ειναι η σωστη κινηση ωστε να δουλευει ο εγκεφαλος οπως δουλευε κι απο μαμα και να τα κανει ολα μονος του.. Το να βρεις τα ve ομως ειναι pain in the ass! Πως τα βρηκαν αυτοι?
Με πολύ logging και οδηγό τη διόρθωση του STFT. Δες εδώ:
http://forums.focaljet.com/ecu-tuning/624547-mtf-2-0-duratec.html#post7277856

Nitroking said:
Οποτε προσωπικα τον γραφω στις @αρες μου τον ve table και απο τη στιγμη που εχω προσβαση σε χαρτη injection (εχω?) και ignition (εχω), τοτε ρυθμιζω το ποσο καυσιμο θελω να δωσω και το αβανς μου και ειμαι αρχηγος! Για closed loop εχει το λαμδα και διορθωνει μονο του..
Και σου ξαναλέω. Με τον τρόπο αυτό θα φτιάξεις χάρτη τέλειο για τις συγκεκριμένες εξωτερικές συνθήκες. Αν το base V.E. table είναι λάθος (ακόμα και με μία χοάνη χαλάει ελαφρώς, πόσο μάλλον με άλλα έκκεντρα κτλ κτλ) όταν αλλάζουν οι συνθήκες θα κάνει ανακριβές interpolation για τον υπολογισμό των αναγκων σε καύσιμο. Αυτό σημαίνει ότι το STFT θα βγαίνει off, θα επιρρεάζει το LTFT και μακροχρόνια θα κάνει adapt με συνέπεια σκαμπανεβάσματα στην απόδοση.
Με ένα ιδανικό base V.E. table, είσαι πάντα μέσα, σε όλη την κλίμακα θερμοκρασιών και το adaptive learning θα επεμβαίνει μόνο όπου πραγματικά χρειάζεται. Μόνο για να βουλώνει τρύπες. Αλλαγή υψομέτρου και extreme καταστάσεις υγρασίας...

Nitroking said:
Τωρα αν το κανιβαλισεις οπως ο φιλος σου τοτε λογικα πρεπει να πειραξεις και το ve.. Αν βρεις ευκολο τροπο να το υπολογισεις το κανεις παντα και παντου.. Αλλα εγω ενδιαφερομαι πιο πολυ για τουρμπο καταστασεις..
Δες στο forum που έχω κάνει post (Focaljet). Οι περισσότεροι είναι turbάτοι εκεί. Μιλάμε στην USA πρέπει να είναι περισσότεροι οι turbισμένοι Duratec από τους ατμοσφαιρικούς.
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Αν μπορεις να μου απαντησεις στις παρακάτω απορίες:

1. Τι αποόκλιση λάθους σου επιτρέπει να κάνεις στον υπολογισμό του VE?

2. Αν υπολογίσεις σωστά και βάλεις VE π.χ. 160 (τουρμπο μοτερ), τοτε μπορεις να βάλεις τιμές στο ΜΤF, κανονικά βάση του STFT? δηλαδή να το ρυθμίσεις όπως λέει ο αμερικάνος στο forum?

3. Ρυθμίζεις μόνο σε closed loop και μετά είναι έτοιμο αυτόματα σε open loop?

Συγνωμη, μπορεί τα μηχανολογικά να τα κατέχω αρκετα αλλα είμαι άσχετος απο προγράμματα και επειδή κανένας δεν ασχολείται με τα αμάξια μας θέλω να τα μάθω...  
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Το interpolation το κανεις εσυ οταν φτιαχνεις το χαρτη.. Σε υψομετρα κτλ δε σε νοιαζει ρε γιατι εχεις map! Εσυ του λες οταν δεις map τοσο, στειλε τοσο καυσιμο και τοσο αβανς.. Ουτε υψομετρα ουτε τιποτα.. Ετσι το κανουμε και στο emanage, απλα πραγματα, το πλεονεκτημα του map ειναι οτι σου δινει απο μονος του την ποσοτητα του εισερχομενου μαζι με τον ΙΑΤ..

Τωρα σου ειπα αν δε θες να πατσαρεις, βρες ενα τροπο να φτιαξεις το VE τεκμηριωμενα γιατι με trial and error δεν παιζει να το κανεις ποτε 100% σωστα..
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread