Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
θα μου λυσει καποιος κύριος αυτες τις απορίες? Η θα με αφήσετε να ψάχνω μόνος μου?  ??????
 

mpokwsths

Member
May 20, 2010
202
0
0
Nitroking said:
Το interpolation το κανεις εσυ οταν φτιαχνεις το χαρτη..
Αυτό δεν ξέρω αν ισχύει όπως το εννοείς ή αν γίνεται αυτόματα με βάση κάποιο V.E. πίνακα. Μου φαίνεται ότι στον Duratec δεν μπορείς να το ρυθμίσεις εσύ.

Nitroking said:
Σε υψομετρα κτλ δε σε νοιαζει ρε γιατι εχεις map!
Οι απόψεις διύστανται εδώ:
http://forums.focaljet.com/ecu-tuning/609619-speed-density-question.html

turbomaniac said:
Αν μπορεις να μου απαντησεις στις παρακάτω απορίες:

1. Τι αποόκλιση λάθους σου επιτρέπει να κάνεις στον υπολογισμό του VE?

2. Αν υπολογίσεις σωστά και βάλεις VE π.χ. 160 (τουρμπο μοτερ), τοτε μπορεις να βάλεις τιμές στο ΜΤF, κανονικά βάση του STFT? δηλαδή να το ρυθμίσεις όπως λέει ο αμερικάνος στο forum?

3. Ρυθμίζεις μόνο σε closed loop και μετά είναι έτοιμο αυτόματα σε open loop?

Συγνωμη, μπορεί τα μηχανολογικά να τα κατέχω αρκετα αλλα είμαι άσχετος απο προγράμματα και επειδή κανένας δεν ασχολείται με τα αμάξια μας θέλω να τα μάθω...  

Δεν έχω ακόμα το Advantage οπότε ίσως και να λέω μαλακίες.

1.) Δεν έχω ιδέα.
2.) Το MTF και το base V.E. table είναι ουσιαστικά η μοντελοποιημένη απεικόνιση του MAF / MAP αντίστοιχα. Πρέπει να είναι ακριβή ώστε ότι ρυθμίζεις σε software να βγαίνει και στην πράξη. π.χ να ρυθμίζεις target AFR 13:1 και να δείχνει και ο wideband τόσο. Υποθέτω ότι για MAP μοτέρ θα είναι τρισδιάστατος πίνακας με TPS / rpm / map readings σε x/y/z άξονες αντίστοιχα. Ο Αμερικάνος περιγράφει πως γίνεται σε closed loop να καθοδηγηθείς από τις τιμές που θα παίρνει το STFT ώστε να μοντελοποιήσεις σωστά το MAF.
3.) Ασφαλώς και δεν είναι τίποτα έτοιμο. Μόνο η βάση έχει μπει. Απλά τώρα θα του λες (μέσω του χάρτη) ότι σε WOT με 5000rpm θέλω 12:1 και θα το κάνει πραγματικότητα αφού πλέον θα έχει το σωστό μοντέλο του MAF.

Κάτι αντίστοιχο θα γίνεται και σε MAP πιστεύω.

Υποθέσεις κάνω. Δυστυχώς από τους δύο που φαίνεται να ξέρουν το advantage, ο ένας (Varnak) δε θέλει να βοηθήσει και ο άλλος (STTTT) είναι τόσο πολυάσχολος που ούτε τα mail του δεν προλαβαίνει να δει.
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
mpokwsths said:
2.) Το MTF και το base V.E. table είναι ουσιαστικά η μοντελοποιημένη απεικόνιση του MAF / MAP αντίστοιχα. Πρέπει να είναι ακριβή ώστε ότι ρυθμίζεις σε software να βγαίνει και στην πράξη. π.χ να ρυθμίζεις target AFR 13:1 και να δείχνει και ο wideband τόσο. Υποθέτω ότι για MAP μοτέρ θα είναι τρισδιάστατος πίνακας με TPS / rpm / map readings σε x/y/z άξονες αντίστοιχα. Ο Αμερικάνος περιγράφει πως γίνεται σε closed loop να καθοδηγηθείς από τις τιμές που θα παίρνει το STFT ώστε να μοντελοποιήσεις σωστά το MAF.

Ξαναλεω πως γινεται το αμαξι απο μαμα να εχει χαρτη με target AFR απο τη στιγμη που εχει narrowband και ο οποιος ΔΕΝ μπορει να διαβασει τιμες κατω απο 14 και πανω απο 15 και ειδικα με ακριβεια!?
 

mpokwsths

Member
May 20, 2010
202
0
0
Εύλογη η απορία σου αλλά υποθέτω με τον ίδιο τρόπο που δουλεύει και το adaptive learning:
http://www.fordnetwork.gr/forum/showpost.php?p=251551&postcount=47
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Aθηνα Θεσαλλονικη μεσω Νιγηριας.. Προσωπικα: "Τα παμε adaptive learning!"..

Ειχε φυγει νυχτα στο ST μου..
 

fiestavt

Member
May 10, 2010
117
0
0
40
Καλαματα
Εμενα παντως σημερα ο Βαρνακ μου ειπε πως το V.e δεν πρεπει να το ακουμπησεις καθολου......αν το κανεις εμπλεξες.....
Το μοναδικο κομματι που θελει ποσοχη ,ειναι να καταφερεις να κραταει τα δεδομενα που του εχεις δωσει εσυ και να μην "αλλαζουν" με τον καιρο......
Πολυ μπερδεμα.....ο ενας λεει ετσι ,ο αλλος γιουβετσι.....μακαρι να βγαλουμε ακρη
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Οπως βλεπετε χωρις να εχουμε μιλησει μεταξυ μας λεμε τα ιδια πραγματα.. Και το να μην αλλαζει τα δεδομενα σημαινει να μην ειναι ενεργοποιημενο το adaptive learning!

Αυτο γενικα ειναι προβλημα στο tuning μιας και πλεον οι εγκεφαλοι ειναι fuzzy logic και κανουν τα δικα τους.. Στα mx5 πχ με τον emanage που ειναι παραλληλος, οταν εισαι σε closed loop με λιγο γκαζι δηλαδη αλλα spoolαρει η τουρμπινα σου, πχ με 0.3 bar, εχεις αναγκη για πιο πολυ καυσιμο και το εχεις πει στο emanage, σε τοση πιεση δινε τοσο παραπανω % καυσιμο.. Παει λοιπον ο μαγκας ο εγκεφαλος και βλεπει οτι εισαι πλουσιος (αυτος ψαχνει για 14.7 κι εσυ εισαι 13 πχ) και νταααν σου κοβει καυσιμο και ξαφνικα ακους το κραου.. Παει του μοτουρ, που λεν και στο χωριο μου..

Γιαυτο πας κι εσυ και βαζεις μια παπαριτσα που παρεμβαλεται μεταξυ λαμδα και εγκεφαλυ και βλεπει ποτε εισαι σε boost (παιρνει υποπιεση απο το μοτερ) και οταν εισαι σε boost στελνει σταθερο σημα volt απο τον λαμδα στον εγκεφαλο και του λεει οτι εισαι 14.7:1 οποτε δεν ασχολειται.. Οποτε ειτε εισαι με μισο γκαζι, ειτε με λιγο, οποτε εισαι σε boost δε σε ενοχλει ο εγκεφαλος και δε σπαει.. Σε open loop τον γραφει τον λαμδα οποτε δε σε νοιαζει..

Αντιστοιχα κανει και στο ST μονο που ειναι γενικοτερο το adaptive learning.. Απο τη στιγμη που μπορεις να το κλεισεις αντε γεια πες του κι ας μη δουλευει τελεια σε καθημερινη χρηση (μιλαμε για ελαχιστες διαφορες)..

Κι εχεις 3 χαρτες, εναν για χειμωνα (0-15C), εναν για ανοιξη (15-30) και εναν για καλοκαιρι (30+).. Αμα ειναι να πηγαινεις και κανα μηνα σε υψομετρο πχ οπως κανω εγω που παω χωριο κανα μηνα και ειναι 970μ υψομετρο, φτιαχνεις και εναν για εκει και τελος.. Ουτε ξανασχολεισαι..
 

fiestavt

Member
May 10, 2010
117
0
0
40
Καλαματα
Nitro συμφωνω μαζι σου.
Για καθημερινη οδηγηση και καλοκαιρι η υψομετρο,οσοι δεν φορανε πολλα περιφερειακα το γυρνανε σε stock χαρτη,δεν χρειαζεται να παιδευτουν για να φτιαξουν 3εις χαρτες.
Τωρα εγω που φοραω και εκκεντρα ,πρεπει να βρω μια λυση.
Το θεμα ειναι να εχεις ενα καλο χαρτη να ξεκ....εις και για κοντρουλες,να σου βγαζει αποδοση χωρις να φοβασαι οτι θα κανει μπουμ.
Το δυσαρεστο ειναι οτι δεν εχουμε ακουσει καμια καθαρη απαντηση απο ατομα που τελικα τα καταφεραν.
Αντε να το παρουμε στα χερια μας το adv να δουμε τι πραγματικα γινεται.
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
fiestavt said:
Nitro συμφωνω μαζι σου.
Για καθημερινη οδηγηση και καλοκαιρι η υψομετρο,οσοι δεν φορανε πολλα περιφερειακα το γυρνανε σε stock χαρτη,δεν χρειαζεται να παιδευτουν για να φτιαξουν 3εις χαρτες.
Τωρα εγω που φοραω και εκκεντρα ,πρεπει να βρω μια λυση.
Το θεμα ειναι να εχεις ενα καλο χαρτη να ξεκ....εις και για κοντρουλες,να σου βγαζει αποδοση χωρις να φοβασαι οτι θα κανει μπουμ.
Το δυσαρεστο ειναι οτι δεν εχουμε ακουσει καμια καθαρη απαντηση απο ατομα που τελικα τα καταφεραν.
Αντε να το παρουμε στα χερια μας το adv να δουμε τι πραγματικα γινεται.

To adv το χει παρει ο Βραχος στα χερια του η οχι?

Για το VE θα το ψαξω μολις γυρισω Ελλαδα, θυμαμαι οτι ειχε ενα κεφαλαιο το βιβλιο που διαβαζα αλλα δε θυμαμαι λεπτομερειες, πρεπει να ειχε ενα τυπο.. Αν το βρουμε καλως αλλιως οι υπολοιποι ολο λενε τι πρεπει να κανεις αλλα δεν ξερουν να το κανουν, δεν εχει νοημα αυτο! Ας δουμε τι ειναι εφικτο πρωτα και μετα το προχωρατε..
 

fiestavt

Member
May 10, 2010
117
0
0
40
Καλαματα
Ο Βραχος εχει μονο το DS οχι το adv.
Μεχρι τελος του μηνα θα κανουμε μια ομαδικη παραγγελια απο sct να το παρουμε στα χερια μας να δουμε τι πραγματικα παιζει.
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
fiestavt said:
Ο Βραχος εχει μονο το DS οχι το adv.
Μεχρι τελος του μηνα θα κανουμε μια ομαδικη παραγγελια απο sct να το παρουμε στα χερια μας να δουμε τι πραγματικα παιζει.

Ομαδική παραγγελία ενα X3 για τον καθενα ξεχωριστά?
 

fiestavt

Member
May 10, 2010
117
0
0
40
Καλαματα
Ενα Adv3 για ολους οσους εχουν fiesta st f/l και ιδιο stragedy code.
Νομιζω οσοι εχουμε εκδηλωσει ενδιαφερον εχουμε ηδη στα χερια μας DS και δεν μας χρειαζεται το X3.
 

fiestavt

Member
May 10, 2010
117
0
0
40
Καλαματα
mpokwsths,torm,vrahos,blue-white,fiestavt μεχρι τωρα,εννοειται και οποιο αλλο παιδι θελει.
Γυρω στα 70-80 ευρω ο καθενας ερχεται.

turbomaniac,ψαχτο μεχρι τελος του μηνα ,αν χρειαστεις κατι να γινει μια παραγγελια να γλυτωσεις και μεταφορικα αλλα και ταλαιπωρια.
Δυστηχως δεν ειμαι σιγουρος οτι υποστιζει η sct τον εγγεφαλο για το 16αρι.
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
fiestavt said:
mpokwsths,torm,vrahos,blue-white,fiestavt μεχρι τωρα,εννοειται και οποιο αλλο παιδι θελει.
Γυρω στα 70-80 ευρω ο καθενας ερχεται.

turbomaniac,ψαχτο μεχρι τελος του μηνα ,αν χρειαστεις κατι να γινει μια παραγγελια να γλυτωσεις και μεταφορικα αλλα και ταλαιπωρια.
Δυστηχως δεν ειμαι σιγουρος οτι υποστιζει η sct τον εγγεφαλο για το 16αρι.
Θα προσπαθήσω να μιλήσω με την εταιρεία και θα σας ενημερώσω με πμ

Δεν ξερω, διορθώστε με αν κάνω λάθος, νομιζω οτι η DS σου δίνει πολύ λιγότερες δυνατότητες  και προγράμματα κονσέρβα σε σχεση με την SCT που μπορείς να παίξεις μόνος σου... Ακόμα και το καλό της DS είναι μόνο για το focus 2 ST.

1. Είστε σίγουροι οτι το dsci θα ξεφλασάρει αρχείο για να το δουλεψετε με το software της SCΤ?

2. Τι ακριβως θα παραγείλετε που θα παει 80 ευρώ ο καθένας, το software της SCT?
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
Αν τελικα αποφασιστει ομαδικη παραγγελια θα σας παρακαλουσα να ανοιχτει αναλογο θεμα στην συγκεκριμενη ενοτητα!

επισης παιδια το εχει 1000 φορες δεν θελω εδω μεσα να ακουγονται ονοματα ατομων απο αλλα κλαμπ που δεν εχουν γραφτει επισημα εδω..
 

fiestavt

Member
May 10, 2010
117
0
0
40
Καλαματα
Δεν ειπαμε κατι κακο southern ,ουτε κατηγορησαμε κανενα.
DSF3000=X3 το adv3 ειναι ιδιο παντου.
Εμεις θα αγορασουμε το adv3 για να δημιουργησουμε τον χαρτη,το DSF3000 οπως και το X3 απλως ειναι το μεσον για να περαστει ο χαρτης στο αμαξι.
Η Dreamscience ειναι η ιδια εταιρεια με την Sct......μονο το ονομα αλλαζει.
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
fiestavt said:
Δεν ειπαμε κατι κακο southern ,ουτε κατηγορησαμε κανενα.
DSF3000=X3 το adv3 ειναι ιδιο παντου.
Εμεις θα αγορασουμε το adv3 για να δημιουργησουμε τον χαρτη,το DSF3000 οπως και το X3 απλως ειναι το μεσον για να περαστει ο χαρτης στο αμαξι.
Η Dreamscience ειναι η ιδια εταιρεια με την Sct......μονο το ονομα αλλαζει.


Τοτε γιατι η SCT δίνει άλλον dealer στην Αγγλία και όχι την dreamscience?
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread