-
- Thread starter
- #41
θα μου λυσει καποιος κύριος αυτες τις απορίες? Η θα με αφήσετε να ψάχνω μόνος μου? ??????
Αυτό δεν ξέρω αν ισχύει όπως το εννοείς ή αν γίνεται αυτόματα με βάση κάποιο V.E. πίνακα. Μου φαίνεται ότι στον Duratec δεν μπορείς να το ρυθμίσεις εσύ.Nitroking said:Το interpolation το κανεις εσυ οταν φτιαχνεις το χαρτη..
Οι απόψεις διύστανται εδώ:Nitroking said:Σε υψομετρα κτλ δε σε νοιαζει ρε γιατι εχεις map!
turbomaniac said:Αν μπορεις να μου απαντησεις στις παρακάτω απορίες:
1. Τι αποόκλιση λάθους σου επιτρέπει να κάνεις στον υπολογισμό του VE?
2. Αν υπολογίσεις σωστά και βάλεις VE π.χ. 160 (τουρμπο μοτερ), τοτε μπορεις να βάλεις τιμές στο ΜΤF, κανονικά βάση του STFT? δηλαδή να το ρυθμίσεις όπως λέει ο αμερικάνος στο forum?
3. Ρυθμίζεις μόνο σε closed loop και μετά είναι έτοιμο αυτόματα σε open loop?
Συγνωμη, μπορεί τα μηχανολογικά να τα κατέχω αρκετα αλλα είμαι άσχετος απο προγράμματα και επειδή κανένας δεν ασχολείται με τα αμάξια μας θέλω να τα μάθω...
mpokwsths said:2.) Το MTF και το base V.E. table είναι ουσιαστικά η μοντελοποιημένη απεικόνιση του MAF / MAP αντίστοιχα. Πρέπει να είναι ακριβή ώστε ότι ρυθμίζεις σε software να βγαίνει και στην πράξη. π.χ να ρυθμίζεις target AFR 13:1 και να δείχνει και ο wideband τόσο. Υποθέτω ότι για MAP μοτέρ θα είναι τρισδιάστατος πίνακας με TPS / rpm / map readings σε x/y/z άξονες αντίστοιχα. Ο Αμερικάνος περιγράφει πως γίνεται σε closed loop να καθοδηγηθείς από τις τιμές που θα παίρνει το STFT ώστε να μοντελοποιήσεις σωστά το MAF.
fiestavt said:Nitro συμφωνω μαζι σου.
Για καθημερινη οδηγηση και καλοκαιρι η υψομετρο,οσοι δεν φορανε πολλα περιφερειακα το γυρνανε σε stock χαρτη,δεν χρειαζεται να παιδευτουν για να φτιαξουν 3εις χαρτες.
Τωρα εγω που φοραω και εκκεντρα ,πρεπει να βρω μια λυση.
Το θεμα ειναι να εχεις ενα καλο χαρτη να ξεκ....εις και για κοντρουλες,να σου βγαζει αποδοση χωρις να φοβασαι οτι θα κανει μπουμ.
Το δυσαρεστο ειναι οτι δεν εχουμε ακουσει καμια καθαρη απαντηση απο ατομα που τελικα τα καταφεραν.
Αντε να το παρουμε στα χερια μας το adv να δουμε τι πραγματικα γινεται.
fiestavt said:Ο Βραχος εχει μονο το DS οχι το adv.
Μεχρι τελος του μηνα θα κανουμε μια ομαδικη παραγγελια απο sct να το παρουμε στα χερια μας να δουμε τι πραγματικα παιζει.
Θα προσπαθήσω να μιλήσω με την εταιρεία και θα σας ενημερώσω με πμfiestavt said:mpokwsths,torm,vrahos,blue-white,fiestavt μεχρι τωρα,εννοειται και οποιο αλλο παιδι θελει.
Γυρω στα 70-80 ευρω ο καθενας ερχεται.
turbomaniac,ψαχτο μεχρι τελος του μηνα ,αν χρειαστεις κατι να γινει μια παραγγελια να γλυτωσεις και μεταφορικα αλλα και ταλαιπωρια.
Δυστηχως δεν ειμαι σιγουρος οτι υποστιζει η sct τον εγγεφαλο για το 16αρι.
fiestavt said:Δεν ειπαμε κατι κακο southern ,ουτε κατηγορησαμε κανενα.
DSF3000=X3 το adv3 ειναι ιδιο παντου.
Εμεις θα αγορασουμε το adv3 για να δημιουργησουμε τον χαρτη,το DSF3000 οπως και το X3 απλως ειναι το μεσον για να περαστει ο χαρτης στο αμαξι.
Η Dreamscience ειναι η ιδια εταιρεια με την Sct......μονο το ονομα αλλαζει.