Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Σαν νούμερο είναι πολύ καλό αλλά προσωπικά σαν καμπύλη δεν μου αρέσει και τόσο.
Το να βγάζεις την μέγιστη ιπποδύναμη στις 4750  και μετά να κρεμάς για μένα δεν έχει και πολύ νόημα… δηλαδή οι αλλαγές σου πάνω στην κόντρα πρέπει να είναι  το πολύ στις 5500 ώστε να καταφέρεις να κρατηθείς κοντά στην μέγιστη ιπποδύναμη. Γιατί μετά αντί να δίνει αρχίζει και κόβει κάτι σαν πετρέλαιο.

Τις καμπύλες γιατί σου τις άλλαξαν τόσο? Η πρώτη που ανέβασες είναι πολύ καλύτερη σαν καμπύλη!!
Δεν μπορούσαν να πατήσουν πάνω σε αυτήν και μάλιστα να κοιτάξουν να γεμίσουν και την κοιλιά που δημιουργείτε.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
H πρώτη καμπύλη είναι η μαμά, μόλις έφυγε ο παπάς και μπήκε χοάνη, κρέμασε μετά τις 5800, πράγμα το οποίο συνέχισε να υπάρχει και μετά το πρόγραμμα. Δεν ξέρω γιατί γίνεται αυτό, φταίει το μοτέρ, φταίει η σωνήνα που συνδέει πεταλούδα με χοάνη, δεν το έχω ψάξει περισσότερο. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα αλλάξω τη σωλήνα της χοάνης και θα δω τα αποτελέσματα. Πάντως η μείωση της ιπποδύναμης μετά τις 5800 είναι αισθητή και στο γκάζι μου, κάνει σαν να κολώνει λίγο, πριν φτάσει στον κόφτη, οπότε θα καταλάβω εύκολα αν θα διορθωθεί...
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Κατάλαβα Κώστα..
Έχει δοκιμάσει κανείς να κρατήσει το μαμά φιλτρόκουτο με ένα πιο ελεύθερο φίλτρο ( αν το έχεις κάνε ένα πείραμα) … η διαφορά είναι τεράστια!


Υ.Σ τι μίγματα σου έδηξε μετά το πρόγραμμα και την εισαγωγή??
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Δε θυμάμαι ακριβώς, γιατί δεν τύπωσα το χαρτί, νομίζω ότι το πιο φτωχό ήταν 13.5 στις στροφές που βγάζει τη μέγιστη ιπποδύναμη (4750) και μετά ξανά λίγο πριν τον κόφτη.

Υ.Γ. Πάντως ο προγραμματιστής με διαβεβαίωσε ότι δε σπάει, να πατάω άφοβα  :D
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
kostg said:
H πρώτη καμπύλη είναι η μαμά, μόλις έφυγε ο παπάς και μπήκε χοάνη, κρέμασε μετά τις 5800, πράγμα το οποίο συνέχισε να υπάρχει και μετά το πρόγραμμα. Δεν ξέρω γιατί γίνεται αυτό, φταίει το μοτέρ, φταίει η σωνήνα που συνδέει πεταλούδα με χοάνη, δεν το έχω ψάξει περισσότερο. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα αλλάξω τη σωλήνα της χοάνης και θα δω τα αποτελέσματα. Πάντως η μείωση της ιπποδύναμης μετά τις 5800 είναι αισθητή και στο γκάζι μου, κάνει σαν να κολώνει λίγο, πριν φτάσει στον κόφτη, οπότε θα καταλάβω εύκολα αν θα διορθωθεί...

ετσι κρεμανε όλα με την πολλαπλή αυτή αν έχεις όσο πρέπει κάυσιμο.

ενταξει, εσένα μπορεί να σε κάνανε λίγο πιο στεγνό ψηλα και να κρεμαει λίγο παραπάνω, αλλα δεν έχει σημασία.. Εσύ δεν είσαι πυροβολημένος κοντράκιας, απλά θέλεις ένα πιο σβελτο αμάξι και στο έυρος που δουλευεις είσαι μια χαρα!! Την αλλη παρασκευή δεν θα ξεχασω να φερω τον αναλυτή και θα συναντηθούμε να σας μετρήσω όλους!!!!
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
Σημερα ρυθμιστηκε και το δικο μου προγραμμα μετα απο  καποια προβληματακια που ειχα με τα κομπιασματα
μετα τις 5800.

Παραθετω την παλια δυναμομετρηση και την καινουργια για να εχουμε μετρο συγκρισης.

Κενουργια                                                                                    παλια(με την μπλε)                                         

 


Σαν ονομαστικη δυναμη η παλιοτερη σαν απολυτο νουμερο ηταν καλυτερη με 104αλογα στις 6300.
Με την καινουργια βλεπουμε πιο γεματη καμπυλη σε σχεση με την προηγουμενη και πιο
ωραιο στηνν οδηγηση μιας και 6300 δεν δουλευει ποτε το αμαξι για να εποφεληθεις αυτα τα
extra αλογα που εβγαλε εκει πανω.ειναι πανω κατω ακριβως ιδια  με του kostg και σαν απολυτο νουμερο
αλλα και σαν καμπυλη.


Οσο αφορα τα νουμερα καινουργια vs παλια

4500 - 96                4500 - 93
5000 - 98                5000 - 97
5800 - 99                5800 - 99
6300 - 98                6300 - 104

Ροπη 147Nm            Ροπη 144Νm
 

vagma

Hero Member
εμενα ρε πετρο μου φαινεται πολυ περιεργη(φλατ) η καμπυλη της ιπποδυναμης...........υπαρχει καμια δυναμομετρηση μαμα?αλλα το οτι εχεις την μεγιστη  στις 4700 μεχρι και τις 6300 ειναι πολυ μεγαλη υποθεση......... AR15firing.....στα συν και η ροπη που ναι πολυ δυναμη αν θυμαμαι καλα η κορολλα που χα και ηταν 1332 κυβικα ειχε μονο 132nm ροπης...με τα ιδια αλογα...........ενω μαμα ηταν 120 nm ροπης.......εχω περιεργεια πως δουλευει.......αν υπαρχει παιδια μαμα διαγραμμα θα ταν κατατοπιστικοτατο για να κανουμε συγκριση-συζητηση
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0


μαμα δυστυχως δεν εχει το καταστημα  giggle
εχω μια (την διακεκομμενη δες) με χοανη  της κακιας ωρας και λαθος τοποθετηση αν αυτο σου κανει να δεις περιπου το εργοστασιακο πως ειναι.ροπη μαμα στα 12 κιλα
 

vagma

Hero Member
southern said:


μαμα δυστυχως δεν εχει το καταστημα  giggle
εχω μια με χοανη της κακιας ωρας και λαθος τοποθετηση αν αυτο σου κανει να δεις περιπου το εργοστασιακο
πως ειναι.ροπη μαμα στα 12 κιλα

εχει μια πιο πριν ο κωστας..............αλλα και αυτη αν ειναι η εργοστασιακη ειναι λιγο περιεργη.....στο peak ειναι πολυ flat........και καλο και κακο..........τεσπα καλες βολτες!!!!!!!!!
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
κλαιν μαιν βολτες ,αμα δεν τουρμπισεις με οτι παιζει απο 100 μεχρι 150 ατμοσφαιρα για μενα δεν αξιζει μαλλον δεν μαρεσει.η περνεις ενα 1.1 με 60αλογα να μην καιει ή εχεις ενα τουρμπατο με 200 και γουσταρεις...
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
kostg said:
1. Stock με 100άρα βενζίνη (80,6PS - 127,4Nm)

Ορίστε η εργοστασιακή καμπύλη (υπάρχει και προηγούμενο post)...

Πέτρο τι έκανες και έφτιαξε στις ψηλές στροφές; Ή μάλλον τι έφταιγε;
 

mexico

Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
southern said:
Σημερα ρυθμιστηκε και το δικο μου προγραμμα μετα απο  καποια προβληματακια που ειχα με τα κομπιασματα
μετα τις 5800.

Παραθετω την παλια δυναμομετρηση και την καινουργια για να εχουμε μετρο συγκρισης.

Κενουργια                                                                                    παλια(με την μπλε)                                         

 


Σαν ονομαστικη δυναμη η παλιοτερη σαν απολυτο νουμερο ηταν καλυτερη με 104αλογα στις 6300.
Με την καινουργια βλεπουμε πιο γεματη καμπυλη σε σχεση με την προηγουμενη και πιο
ωραιο στηνν οδηγηση μιας και 6300 δεν δουλευει ποτε το αμαξι για να εποφεληθεις αυτα τα
extra αλογα που εβγαλε εκει πανω.ειναι πανω κατω ακριβως ιδια  με του kostg και σαν απολυτο νουμερο
αλλα και σαν καμπυλη.


Οσο αφορα τα νουμερα καινουργια vs παλια

4500 - 96                4500 - 93
5000 - 98                5000 - 97
5800 - 99                5800 - 99
6300 - 98                6300 - 104

Ροπη 147Nm            Ροπη 144Νm
εγω αυτο που βλεπω ειναι πολυ καλο αποτελεσμα κ αν κραταει πραγματικα τοσο χρονο τη δυναμη θα τα βρουν σκουρα πολλα γρηγορα 1,4
 

puma-r

Hero Member
May 9, 2010
1,004
0
0
δε θελω να αδικησω κανεναν αλλα γνωμη μου ειναι να επισκεφτουν και αλλα δυναμομετρα!η TAT ειναι λιγο "οτι να'ναι"μια δοκιμη στο Φωτεινελη θα δειξει πραγματικη δυναμη στροφαλου!
 

vagma

Hero Member
puma-r said:
δε θελω να αδικησω κανεναν αλλα γνωμη μου ειναι να επισκεφτουν και αλλα δυναμομετρα!η TAT ειναι λιγο "οτι να'ναι"μια δοκιμη στο Φωτεινελη θα δειξει πραγματικη δυναμη στροφαλου!

και δικη μου γνωμη αντωνη αλλα........δεν θελω να στεναχωρω τα παιδια πια αφου εχουν κολλησει εκει...... :) :) :)...αν και δεν θα δειξει τρομερα πραγματα και κει απο πλευρας καμπυλων!!!!!!!
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
κωστη ειχα θεμα με τα ρευματα γι αυτο εσκαγε ψηλα.περασα προχθες απο καρανικολα για να μου περασει καινουργια εκδοση μαμα προγραμματος ωστε να δουλεψουν εκει πανω τα παιδια της τατ,αλλα τελικα δεν υπηρχε ενημερωμενο firmware .Στο διαγνωστικο  βρεθηκε σφαλμα χαμηλης τασης.Η μπαταρια στα 9 χρονια δεν ειχε αλλαχτει ποτε και μου εκανε παιχνιδακια,μαλλον εμπαινε σε safe ο εγκεφαλος και εκοβε ταση.Δεν ηταν ουτε θεμα χοανης ουτε θεμα σωληνα που ψαχνωμουν τις προαλλες.Μετρηθηκε και με την bmc με το ιδιο νουμερο αλλα η kn ειχε καλυτερα γεμισματα στο ευρως των στροφων.

Επισης βλεποντας και του kostg το διαγραμμα οπου μετα τις 5000 αρχιζει και πεφτει εχοντας το ιδιο setup πλην της εξατμισης, θελω να πιστευω οτι το χταποδι εχει δοσει μια διαρκεια και
δεν μπηκε αδικως πανω.βεβαια οτι και να πουμε αν δεν ανοιξουμε στο δρομο δεν εχει να λεει τιποτα απο εδω μεσα με ικασιες.

Στο δρομο μου φαινεται καλυτερο και πιο γραμμικο μεχρι τις 4500,ε μετα η δυναμη ειναι ιδια και αυτο ειναι που με ξενερωνει λιγο

Οσο για το dyno μια μετρηση αλλου δεν θα ηταν κακη ιδεα ετσι για να δουμε τι γινεται εχοντας μια δευτερη γνωμη.Παντως εγω προσωπικα με το συγκεκριμενο δεν εχω κανενα θεμα και ειμαι ευχαριστημενος απο τα παιδια. πχ τα πατηματα σημερα  εγιναν δωρεαν, λογο οτι τις προαλλες υπηρχε προβλημα και δεν κοφτιαζε.

οσο για την αξιοπιστια επειδη παρακολουθω αρκετα ελληνικα φορουμ αυτοκινησης
δεν εχω ακουσει ποτε κατι αρνητικο

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1296071131[/time]
Οσο για το dyno μια μετρηση αλλου δεν θα ηταν κακη ιδεα ετσι για να δουμε τι γινεται εχοντας μια δευτερη γνωμη.Παντως εγω προσωπικα με το συγκεκριμενο δεν εχω κανενα θεμα και ειμαι ευχαριστημενος απο τα παιδια. πχ τα πατηματα σημερα  εγιναν δωρεαν, λογο οτι τις προαλλες υπηρχε προβλημα και δεν κοφτιαζε.

οσο για την αξιοπιστια επειδη παρακολουθω αρκετα ελληνικα φορουμ αυτοκινησης
δεν εχω ακουσει ποτε κατι αρνητικο
 

tasostouf

Hero Member
Rookie
Jun 1, 2012
20
0
0
καλησπερα παιδες! χθες επισκεφθηκα κ εγω την ΤΑΤ για προγραμμα κ δυναμομετρηση.. τα αποτελεσματα για μενα ηταν κατι παραπανω απο ικανοποιητικα γιατι φοραω μονο φιλτροχοανη bmc κ ελευθερο τελικο! εγιναν οι σχετικες δυναμομετρησεις πριν κ μετα το προγρμμα.

IMG_20121004_173907.jpg


πριν το προγραμμα : 81.4PS-130.3Nm
μετα το προγραμμα : 98.8PS-142.2Nm

Τα 98.8 βγαινουνε στο τελος κ ειναι αυτο που εκανε μεγαλυτερη εντυπωση.. σε ολο το φασμα των στροφων εχω εχω παρει περιπου 9-10 αλογα κ μετα τις 3500 13-14
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Πολύ καλά μπορώ να πω τα αποτελέσματά σου, μου κάνει εντύπωση που παρ' όλο που είσαι 1.4, ανεβάζεις κόφτη 6328rpm. Το δικό μου μετά τις 5900rpm ψοφάει και 6200rpm κόβει εντελώς (κλείνει η πεταλούδα). Προφανώς κάτι παίζει με τη χαρτογράφηση του εγκεφάλου του προ-facelift. Διαφορές είδες στο δρόμο; Έχεις πυράκια;
 

tasostouf

Hero Member
Rookie
Jun 1, 2012
20
0
0
kostg said:
Πολύ καλά μπορώ να πω τα αποτελέσματά σου, μου κάνει εντύπωση που παρ' όλο που είσαι 1.4, ανεβάζεις κόφτη 6328rpm. Το δικό μου μετά τις 5900rpm ψοφάει και 6200rpm κόβει εντελώς (κλείνει η πεταλούδα). Προφανώς κάτι παίζει με τη χαρτογράφηση του εγκεφάλου του προ-facelift. Διαφορές είδες στο δρόμο; Έχεις πυράκια;
στην τατ μου ειπαν οτι αλλαξαν προγραμματιστη κ τους προγραμματιζει ενας αυστραλος τωρα..παλια λεει οτι ειχαν εναν Αγγλο.. ισως αυτος να ειναι πιο extreme! ναι στο δρομο ειδικα μετα τις 3000/σαλ φευγει αλλο αυτοκινητο..καμια σχεση με πριν! να δουμε  κ τι θα μου δωσει κ η πολλαπλης σε συνδιασμο με αυτο το προγραμμα! πυρακια οχι..τουλαχιστον μεχρι σημερα δν εχω ακουσει κατι  :D βαζω "καααλη" βενζινη..οσο καλη μπορει να ειναι!
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
Μπράβο φιλε tasostouf, φοβερο νούμερο χωρίς να αλλάξεις και πολλαπλή εισαγωγής στο 1.4αρι . Ισως έχει και άλλο εγκέφαλο πέρα του siemens sim22 που έχω ακούσει οτι  δεν βελτιώνεται τα αναμενόμενα με πρόγραμμα το δικο σου αμάξι.
και που να το πειράξεις και λίγο το αμάξι
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread