kostg said:
να φερω και γω το μετρο συγκρισης να δω τι παιζει?southern said:η αληθεια ειναι οτι σε αλλο dyno δεν εχουμε μετρηθει αρα δεν μπορουμε να βαλουμε το χερι μας στην φωτια.στο δρομο ενταξει με μαμα 1.4αρι εισαι μπροστα 3 αμαξια η διαφορα αισθητη αλλα
οχι και να τρελαθεις.Οποτε κατεβεις προς τα κατω στειλε ενα πμ να βρεθουμε να στο δωσω βολτσ
να δεις και απο μονος σου,που σιγουρα ειναι καλυτερο μετρο απο οτι και αν σου λεμε.Εγινε ενα
ψευτοανοιγμα με τον κωστη να μαζευει πολυ την διαφορα σε σχεση με πριν και να ειμαστε
στο μισο φτερο αν και ειχα προβλημα εγω.Απο το σαββατο που θα ειναι 100% ετοιμος θα ανοιξουμε παλι θα δειτε και τα βιντεακι λιγο υπομονη παιδια
mexico said:ευχομαι να τα πουμε καποια στιγμη κ απο κοντα.
περιμενω σαν τρελος το ανοιγμα κ που θα παει θα το βαλω το προγραμμα κ εγω σε λγες μερες
πολύ καλά αποτελεσματα γι΄αυτα που φοράς!!kostg said:Mια και που έκανα κάποιες αλλαγές στο αυτοκίνητό μου πρόσφατα, παραθέτω και δύο δυναμομετρήσεις του:
1. Stock με 100άρα βενζίνη (80,6PS - 127,4Nm)
2. Φιλτροχοάνη Κ&Ν, πλαστική εισαγωγή mk6 1.6, ecu remap από chiptronic και 100άρα βενζίνη (99,6PS - 146,8Nm)
Παρατηρήστε ότι έχει αλλάξει αρκετά η καμπύλη και πλέον έχω 97-98PS ισχύος από 4700 μέχρι 5800 rpm και πάνω από 140Nm ροπής από 3300 μέχρι σχεδόν 5000 rpm. Οι διαφορές είναι αισθητές και στο δρόμο. Το μόνο που δε μπορώ να καταλάβω και να διορθώσω (ενδεχομένως), είναι γιατί ενώ ήταν μαμά έδινε μέχρι τις 6200 rpm, τώρα μετά τις 5800 rpm κόβει και χάνει σχεδόν 5PS.