Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
Παραθετω μερικες δυναμομετρησεις που ειχα στο αρχειο μου με fiesta μκ6 1.4

   Τα dyno μου ειναι τα εξης μετα απο καποιες μοντες που εκανα:

   1. Mε την διακεκομμενη γραμμη στο διαγραμμα ειναι μαμα dyno με μια χοανη bmc (82.3 ps)
       H συνεχομενη γραμμη ειναι μετα την προσθηκη βελτιωτικου προγραμματος (91.1 ps)
       H ροπη επισης αυξυθηκε πανω απο 1 κιλο.

     


   2. Mε την διακεκομμενη γραμμη στο διαγραμμα ειναι φιλτρο,προγραμμα,ελευθερο τελικο (93.1 ps)
       H συνεχομενη γραμμη ειναι μετα την προσθηκη πολλαπλης εισαγωγης απο fiesta MK6 1.6 (97.6 ps)

       


  3.  Tοποθετηση full εξατμιση(χταποδι 4-1,μεταλλικος καταλυτης,μεσαιο,τελικο)  (98.2 ps)
   
       


   Mερικες ακομα δυναμομετρησεις απο το αρχειο μου με αλλα fiesta mk6 με καποιες μοντες

   Fiesta A - Φιλτρο,προγραμμα,τελικο (95 ps)
   


   Fiesta B - φιλτρο,προγραμμα,τελικο (94 ps)
   


   Fiesta C - φιλτρο,προγραμμα,τελικο,πολλαπλη εισαγωγης 1.6,εκκεντροφορο εισαγωγης Focus 1.6 I.(106.2 ps)
    



   
   Συγκρυνω τωρα το δικο μου με τα υπολοιπα φιεστα στις 4800rpm για το τι βγαζει το καθενα
   Fiesta A   -  85ps
   Fiesta B   -  89ps
   Fiesta C   -  104 ps
   Δικο μου  -   98ps
   
   Οπως βλεπουμε το δικο μου με το fiesta C εχει διαφορα στα 6 αλογα.Συμπερασμα, ο εκκεντροφορος του focus
   σε συνδιασμο με ecu remap αποδιδει παρα πολυ καλα και ολα αυτα χωρις full εξατμιση.Με μια σωστη εξατμιση
   το fiesta C φτανει στα 110 ανετα.

   Οσο αναφορα το δικο μου ,με Fiesta A,B η διαφορα κυμαινεται απο 9 εως 13 αλογα.Συμπερασμα πολλαπλη εισα-
   γωγης και χταποδι αποδειδουν τα μεγιστα σε αυτο το φασμα στροφων.

   




   
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Με το χταποδι φαινομενικα δεν πηρε πολύ αλλα αν παρατηρησεις τα διαγραμματα έχει δωσει πολύ ροπή στις 4000-5000. Μου αρέσουν οι μετατροπές που έχεις κάνει, η διαφορα με τον εκκεντροφόρο μου δινει πολλές ελπίδες μιας και οι piper που εβαλα είναι αρκετα άγριοι.. Δυστυχώς έχω χάσει τις παλιες δυναμομετρήσεις αλλα ακομα και το περιοδικό που είχε την δοκιμή μου..
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
χαμηλα πριν και μετα ειναι τα ιδια,μεσαια ελαχιστο κερδος σε αλογα,καλυτερη ροπη ομως και πιο γραμμικη η καμπυλη.μεχρι τις 4800 μ'αρεσει !
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Πως εξηγήσανε την πτώση ψηλά σ΄αυτο με τα 106? Ειχε αναμένο το check?

Πωπω πως "ανεπνευσε" το μοτερ με την εισαγωγή!
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
εχει το μαμα χταποδι γι αυτο ψηλα χανει...
οντως πολλαπλη εισαγωγης στα μεσαια εχει μεχρι +6  :eek: σε 1.4αρι μοτερ
 

mexico

Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
southern_sun said:
εχει το μαμα χταποδι γι αυτο ψηλα χανει...
οντως πολλαπλη εισαγωγης στα μεσαια εχει μεχρι +6  :eek: σε 1.4αρι μοτερ
το καλυτερο τωρα ειναι ενα πατιμα με μαμα fiesta 1.4 και μετα ενα πατιμα με ενα 1,6 μαμα
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
mexico said:
το καλυτερο τωρα ειναι ενα πατιμα με μαμα fiesta 1.4 και μετα ενα πατιμα με ενα 1,6 μαμα

εχουν γινει τα πατηματα που λες εδω και πολυ καιρο..εχεισ χασει επεισοδια
ανοιγμα με 1.4s φιλτρο-προγραμμα 3αμαξια μπροστα εγω στις τεταρτες
ανοιμα με 1.6αρι s 3 aμαξια πισω εγω
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
βαγγελη περιμενα μετα τις 4800 να δωσει ομορφα και ωραια μεχρι τον κοφτι αλλα την φαγαμε...σε 1.6αρι πρωτο σταδιο το χταποδι μου θα δουλευει απιστευτα καλα!
 

vagma

Hero Member
κοιτα.........απο 3000-4750 η ροπη ειναι σχεδον τραπεζι.....παρα πολυ καλα σε κοντρες με 2ες η 3ες η 4ες θα ξεπεταγεσαι........και μην ξεχνας εχει φουλ διαθεσιμη ισχυ απο 4750 και ανω αρα καλυτερη επιταχυνση.......αν βαλεις αυτα που μου λεγες στην εκδρομη.........θα φτασει ανετα τριψηφιο νουμερο.....και μετα τρεμε ιακωβε  :p που την τρως ακομα απο μαμα s χαχαχαχαχαχαχαχαχ ;D :p :p :p :p
 

mexico

Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
southern_sun said:
εχουν γινει τα πατηματα που λες εδω και πολυ καιρο..εχεισ χασει επεισοδια
ανοιγμα με 1.4s φιλτρο-προγραμμα 3αμαξια μπροστα εγω στις τεταρτες
ανοιμα με 1.6αρι s 3 aμαξια πισω εγω

το πατημα με το 1,4 το ξερω με το 1,6 το διαβαζω πρωτη φορα
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
southern said:
βαγγελη περιμενα μετα τις 4800 να δωσει ομορφα και ωραια μεχρι τον κοφτι αλλα την φαγαμε...σε 1.6αρι πρωτο σταδιο το χταποδι μου θα δουλευει απιστευτα καλα!

Καλα δεν ειναι απαραιτητο το δυναμόμετρο να λεει όλη την αλήθεια... Εχω δει δυνατά ατυτοκίνητα να τρώνε ήττα απο άλλα πιο αδύναμα...
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
η αληθεια ειναι οτι το αμαξι οσες φορες εχει μετρηθει ειναι σε συγκεκριμενο dyno.πιστευω εκει που το παω ειναι απο τα πιο
αυστηρα και αξιοπιστα στην αττικη.σε δοκιμες με αλλο 1.4αρι παντως ημουν αρκετα μπροστα
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
southern said:
η αληθεια ειναι οτι το αμαξι οσες φορες εχει μετρηθει ειναι σε συγκεκριμενο dyno.πιστευω εκει που το παω ειναι απο τα πιο
αυστηρα και αξιοπιστα στην αττικη.σε δοκιμες με αλλο 1.4αρι παντως ημουν αρκετα μπροστα

Αυτο που θελω να πω είναι οτι σε μια κόντρα απο τσουλητες δευτερες που ελαχιστοποιείται ο παράγοντας οδηγός,  δεν έχει σημασία πάντα η τιμή της μεγιστης ροπής και ισχύος όσο πόσο ροπή κραταει ο κινητήρας στις ψηλες στροφες. Σε μια τετοια κόντρα συνηθως δουλεύουμε 5000 - 6800. Σε αυτό το φάσμα έχει σημασία τι κάνεις. Όπως πχ τα μαμα πουντο GTάν θυμάσαι. Τι να τα κάνω τα 24 κιλά που βγάζανε στις 3500, αφού ψηλά με τα ζόρια κρατάγανε 16 κιλά? 
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
συγκρινω την δυναμομετρηση την δικια μου με μια που εγινε παλι σε μκ6 1.4 πριν αρκετα χρονια.

 

Στην πρωτη δυναμομετρηση το fiesta βγαζει 102 αλογα στις 6300.για μενα αυτο δεν λεει τιποτα μιας
και δεν με νοιαζει τοσο ψηλα ουτε ποτε δουλευεις το αμαξι σε τετοιο φασμα.απο τις 4500 μεχρι τις 5750
παιζει γυρο απο 93ps μεχρι 100 και μετα αδικαιολογητη πτωση.
Το δικο μου απο τις 4500 μεχρι 5750 παιζει απο 94 εως 101.Πανω κατω τα ιδια πραγματα με λιγο περισσοτερη ροπουλα το πρωτο.

Στην δευτερη δυναμομετρηση το πρωτο φιεστα  βαζει εκκεντροφορο εισαγωγης απο focus I με αποτελεσμα
να κερδος να φαινεται απο χαμηλες στροφες και να φτανει εως τις 5750.Πολυ καλο αποτελεσμα μιας και τα εξτρα
αλογακια δεν φαινονται ψηλα αλλα ειναι σε ολο το φασμα των στροφων με αποκορυφωμα απο τις
4700 εως 6000 που εκει εχει κερδος +7 ,+8 αλογα.Δεν κοιταμε το τελικο νουμερο αλλα το κερδος που εχει
το αμαξι σε ολο το φασμα των στροφων.Το πρωτο φιεστα εχει φιλτρο,προγραμμα,τελικο,πολλαπλη εισαγωγης 1.6
και εκκεντροφορο εισαγωγης απο φοκους Ι.

Στην δικια μου περιπτωση η καμπυλη ιπποδυναμης φαινεται να ειναι πιο γραμμικη και να δινει μεχρι τις 6300
με 2 σκαμπανεβαζματα στις 4700(θεμα zetec ?) και στις 5750.

Αν συγκρινουμε τα 2 φιεστα βλεπουμε

1ο - 4500 - 98  |  1ο - 5000 - 104  |  1ο - 5500 - 105  |  1ο - 6000 - 97  | 1ο - 6250 - 96
2ο - 4500 - 93  |  2ο - 5000 - 96    |  2ο - 5000 - 98  |  2ο - 6000 - 98  |  2ο - 6260 - 104

Συμπερασμα το δικο μου δουλευει στο θεο το πρωτο δουλευει καλυτερα 4500 με 5500.

Το πρωτο κατι το πνιγει και δινει μεχρι 5500,ισως το μαμα χταποδι,δεν ξερω..
 

mexico

Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
δεν ξερω αν το εχει κανει καποιος?
αλλα πιστευω οτι για να δυναμωσει λιγο το fiesta 1.4 ειδικα το s θελει χαμηλοτερο  προφιλ λαστιχο .ετσι θα βελτιωθει στις ρεπριζ και θα μπορεσει να φορτωνει καλυτερα η πεμπτη που πιστευω εχει ενα θεμα
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Πόσο να το χαμηλώσεις το προφίλ; Να το κάνεις 195/40/16; Καλύτερα να βάλεις 15άρα ζάντα, με 195/50/15...
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread