Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Βάλε το χέρι στην τσέπη και ετοιμάσου για αλλαγή, είσαι ήδη εκτός ορίων ασφαλούς λειτουργίας (και αντοχής) των δίσκων σου.
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
δισκοι off 18mm παχος και τακακια βρηκαν σιδερο.αυριο το πρωι αλλαγη και γρηγορα. δυστηχως :( δεν μπορω να βαλω πλεον τα φρενα που ηθελα οποτε θα παω στην πιο οικονομικη λυση. 95 ευρω δισκοι και τακακια. μαρκα δεν θυμαμαι αλλα μου ειπε οτι ειναι αγγλικη εταιρεια και αγγλικης κατασκευης. απο χιλιομετρα ειμαι στα 220+ χιλιαδες και θα αλλαξω τωρα πρωτη φορα δισκους.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
scorpion said:
Μετά από ψάξιμο είδα τα εξής :
- Ο ένας δίσκος δεν είναι το ίδιο βαθιά χαραγμένος με τον άλλον
- Οι δισκόπλακες μου ήταν μεταχειρισμένες όταν τις πήρα.Πάνω στους δίσκους είναι χαραγμένο το πάχος της δισκόπλακας όταν είναι καινούργια και το πάχος που όταν φτάσει σε αυτό το νούμερο θέλει αλλαγή.Ο συγκεκριμένος δίσκος έχει πάχος 24mm και θέλει αλλαγή όταν φτάσει 22.8mm.Εμένα είναι 21mm,άρα θέλουν αλλαγή οι δίσκοι μου.Εγώ έχω διανύσει από τότε που τα έβαλα 50.000 χιλιόμετρα,άλλα τόσα είχε κάνει και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης και τoυς είχε τορνίρει για να φαίνονται καινούργιοι
οι μπροστινοί δίσκοι αλλάχτηκαν σήμερα
μείωσα και τις χαράξεις από 36 σε 30



ήθελα να βάλω brembo αλλά λόγω έλλειψης έβαλα delphi
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
μια χαρα ιακωβε. οι delphi τι λενε ποιοτικα? τετοιους περασα και εγω σημερα και δισκους και τακακια. σειρα τωρα εχουν οι σιαγωνες πισω.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
yannis_s said:
οι delphi τι λενε ποιοτικα?
καλά είναι Γιάννη

Lucifer said:
απορία: οι χαράξεις παίζουν ρόλο; γιατί τις μείωσες;
δεν υπάρχει κάποιος σοβαρός λόγος
απλά άλλαξα μηχανουργείο και μου πρότεινε 30 αντί 36
 

aggsta

Newbie
Jun 9, 2013
9
0
0
46
Γεια σας παιδία, εγω έχω ένα Mk6 1.4 με 120.000 χλμ απο καινουριο.καινουριος στο fiestamaniacs.  Και δεν εχω αλλαξει ακόμη ουτε δίσκους , ούτε τακακια. οταν είχε 96.000 το πηγα να μου τα αλλαξουν κ μου 'πανε εχουν ψωμί ακόμη. οι Δισκοι παντως ενα δοντακι οσο να 'ναι το χουν. Αν τα αλλαξω παλι ιδια θα βαλω.(σε οικογενειακη χρηση αναφερομαι)
 

stathis M

Member
Dec 5, 2012
224
1
18
Το σαβ/κο αλλαξα τα τακακια μπροστα με εργοστασιακα που ειχα καβατζα φορεμενα για 5χ.χλμ αφου μου ειχε στραβωσει η δισκοπλακα τοτε και ειχα περασει καινουργιες BENDIX με τακακια TRW και υγρα της WURTH DOT4.Χρειαστηκα 750ml για πληρη αλλαγη του υγρου κια καθαρησα-ετριψα -ρυθμισα τα ταμπουρα.Τωρα παρατηρω οτι το αμαξι εχει χασει σε φρενο - μου φαινονται αδυναμα και χρειαζεται τερμα πατημα το πενταλ ,ανοιξα και  τα ταμπουρα για να φυγει τελειως το παλιο υγρο αλλα και παλι φαινονται αδυναμα.Να κανω  μια εξαερωση μηπως διορθωθει η να πεταξω τελειως τα μαμα τακακια ? Απο τα TRW παντως δεν ειχα παραπονο.
 

stathis M

Member
Dec 5, 2012
224
1
18
οι δισκοπλακες μετα απο110χ.χλμ ισα που ειχαν νυχι τα μαμα τακακια που ξαναβαλα τα ειχα φορεμενα απο τα 83 εως τα 88χ.χλμ που μου στραβωσε η μαμα δισκοπλακα και τα αλλαξα αφου τα ειχα παρει ολα 120ε τοτε και τωρα απλα τα ξαναφορεσα αφου τα TRW ειχαν φτασει κατω απο την μεση .Εκανα 300χλμ αλλα ολα ηταν στην εθνικη,βεβαια και το παιδι που δανειστηκα τα εργαλεια του μου ειπε μην το ζορισεις αλλα θεωρω οτι το τακακι ειναι στρωμενο.Λες να παταει στο νυχι αυτη τη στιγμη αν και το ετριψα κατι ψιλα ?
 
Ένα τακάκι το θεωρείς στρωμένο όταν έχει κάνει γύρω στα 1000 χιλιομετρα στην δισκόπλακα. Απο την στιγμή που άλλαξες δισκόπλακα, πρέπει και αυτό να στρώσει στην "νεα" δισκόπλακα που θα βρει. Από την στιγμή που τοποθετείς ένα μεταχειρισμένο τακάκι στο αυτοκίνητο πρέπει να υπολογίσεις και την περίπτωση που θα βάλεις το τακάκι ανάποδα. Δηλαδή αν η πάστα έχει δουλέψει ανάποδα, θα πάρει παραπάνω χρόνο (απότι ένα νέο τακάκι) μέχρι να έρθει στα φυσιολογικά της.
Αστρωτη δισκόπλακα και τακάκι δημιουργεί τοπικές υπερθερμάνσεις στα υλικά πέδησης με αποτέλεσμα να κάνει κρούστα το τακάκι ή να μελιτζανιάσει η δισκόπλακα. Η αποτελεσματικότητα τους πέφτει αρκετά γιατί αυτές οι τοπικές υπερθερμάνσεις αυξάνουν και την θερμοκρασία του υγρού των φρένων με αποτέλεσμα να "σφουγγαριάζει " το πετάλι και να χρειάζεται παραπάνω δύναμη για να είναι αποτελεσματικό.
Ελπίζω να βοήθησα....
 

stathis M

Member
Dec 5, 2012
224
1
18
Εννοειται αν προκυψει καμια αλλη απορια ξαναρωταω ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!!
 
Γενικά να θυμάστε πως στο στρώσιμο το φρενων πρέπει να αποφεύγονται οι υψηλές ταχύτητες , γιατί σε ξαφνικό φρενάρισμα μπορεί να μην έχετε το αποτέλεσμα που είχατε συνηθίσει με τα παλιά τακάκια....
Στην Εθνική το στρώσιμο των φρένων γίνεται πιο αργά (δηλαδή θέλει παραπάνω χιλιόμετρα) απότι στην πόλη.
 

stathis M

Member
Dec 5, 2012
224
1
18
Υπαρχει BREMBO απλη δισκοπλακα με 50ε σε 258 διασταση ?

www.kentro-antallaktikwn.gr
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
stathis M said:
Υπαρχει BREMBO απλη δισκοπλακα με 50ε σε 258 διασταση ?

http://www.kentro-antallaktikwn.gr/FORD-(EUR)-FIESTA-V-(JH_-JD_)-11-01-1.4-16V-FXJB-FXJA-(80ps)-11-01-/%CE%94%CE%B9%CF%83%CE%BA%CF%8C%CF%80%CE%BB%CE%B1%CE%BA%CE%B5%CF%82/m36_a4802_t16085_r121_v2

Για τις χαρακτές δισκόπλακες Brembo με κωδικό 09.7806.75 έχω ακούσει πολύ καλά λόγια σε mk6. Θέλει λίγο προσοχή με τους κωδικούς γιατί έχει τις απλές με κωδικό 09.7806.14 εννοείτε ότι είναι καλύτερες από τις εργοστασιακές και οι απλές δισκόπλακες Brembo
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread