Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
yannis_s said:
εκανα μια ερωτηση για δισκους σημερα
brembo δισκοι στα 110 ευρα να τους χτυπησω?
μου ειπε και για δισκους θυγατρικης εταιριας τις brembo με κατασκευη ιταλιας 50 ευρα. 
Αν είναι οι Brembo Max αυτοί με τη χάραξη με τον κωδικό 09.7806.75 που αντιστοιχεί σε φιέστα Mk6 όπως στη φώτο κάτω...

88ce0bcb052a30a4-large.jpg


Τους έχω δεί τοποθετημένους σε φιεστα mk6 και μου είπε ο οδηγός του οτι έχει αναβαθμίστει το φρενάρισμα με αυτούς, αλλά όπως τους είδα οπτικά έχω να πω οτι είναι αρκετά μαύροι, δεν μου άρεσε η μαυρίλα τους (τόσο μαύροι όσο τα μπουζί τα motorcraft έτσι θα τους χαρακτήριζα...)

<a href="http://www.ebay.co.uk/itm/BREMBO-MAX-FRONT-BRAKE-DISCS-FORD-FIESTA-V-2001-09-7806-75-/190673691366?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2c6509a2e6">Link1</a>

<a href="http://streetandcircuit.gr/brembo-max-brembo-ford-puma-16v-19972002-p-278700.html?cPath=22638_22664_22665_22671">Link2</a>  απο Ελλάδα

<a href="http://www.bremsen.com/bremsscheibe/brembo::09780675.html">Link3</a>   μόνο 60€
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
turbomaniac said:
η μαυριλα θα φυγει με το φρεναρισμα, πιστευω...
Δυστιχώς όχι έτσι είναι το κράμα του μετάλλου στους παραπάνω. παντως νομίζω είναι πιο αποδοτικοι απο τους ασημένιους αφου είναι πιο τραχείς.

Για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους υπαρχει για τα fiesta ο Brembo ο απλός "ασημένιος" δίσκος με κωδικό 09.7806.14 που ξέχασα εχθές να βάλω. Μερικά φιεστάκια έχω ακούσει οτι φοράνε αυτόν απο το εργοστάσιο αυτός δηλαδή είναι ο μαμίσιος:
$(KGrHqNHJFIE88e5ST0oBPUO+NQyo!~~60_12.JPG


<a href="http://streetandcircuit.gr/brembo-ford-fiesta-16v-2001-p-287412.html">απο Ελλάδα</a>

<a href="http://www.mister-auto.gr/el/diskoplaka/brembo-09-7806-14_g82_a06509.7806.14.html">Link 2</a>   μόνο 69 € απο Ελλάδα
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
Μιας και πήγα το όχημα για αλλαγή ελατηρίων και βγήκαν οι τροχοί, μέτρησα με παχύμετρο τους εμπρός δίσκους. Και στους δυο λοιπόν τους εμπρός το πάχος είναι 17mm. Καινούριοι έχουν 22mm και το ελάχιστο επιτρεπτό πάχος είναι 20mm. Το ερώτημα μου λοιπόν προς το μάστορα ήταν αφού έχω νέα  σχετικά τακάκια (με 20.000km  θέμα αλλαγής:  <a href="http://www.fiestamaniacs.gr/forum/http://fiestamaniacs.gr/phpbb5/viewtopic.php?t=54.msg94386#msg94386">ΕΔΩ</a> ) με ψωμί αν αλλάξω δίσκους θα δέσουνε στα καινούρια όριά του νέου δίσκου. Η απάντηση του ήταν πάντα τα κάνει αλλλάγή αυτών σε σέτ δηλαδή και δίσκοι και τακάκι γιατί δεν θα φαγωθεί σωστά το τακάκι για να ταιριάξει. Και εδώ που τα λέμε τα premiere τότε είχαν στοιχήσει 45€ δεν είναι και απαγορευτική η τιμή τους. Τι γνώμη έχετε; αξίζει πχ να φαγωθούνε ομοιόμορφα σε τόρνο και να μπουνε τα ίδια τακάκια με νεους δίσκους; 
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Πόσο θα σου ζητήσει ο τορναδόρος για να κάνει αυτή τη δουλειά; Αν πάει κανένα 20άρικο, έχεις και 20.000 χιλιόμετρα ήδη, ε, βάλε καινούρια...
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
Το αυτονόητο ρωτάω απλώς ήθελα μια γνώμη, οσο για τον τορναδόρο προτιμώ τα 20 να πάνε σε μια δεύτερη πεταλούδα που έχω για να ανοιχτεί η διάμετρος της :D
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
τακακια μπορεις να ισιωσεις και με αλλο τροπο να κολλησεις γυαλοχαρτο η να απλωσεις σμιριδαλοιφη πανω σε χοντρο γυαλι και να τα τριψεις. εχει αποτελεσμα και δεν εχει κοστος
 

billz

Member
Oct 13, 2010
226
0
0
PATRA
Exω τα τακακια 6 χρονια στο αμαξι τα μαμισια και εχουν 89.000ΚΜ δν εχουν σφυριξει ποτε κ ουτε εχω δει να εχει αλαξει κτ στο φρεναρισμα!Στο σερβις που εκανα τον ιουνιο μ ειπαν ειναι οκ ακομα...Λετε να τα αλαξω προληπτικα η οχι?? :|
 

grg019

Hero Member
May 17, 2010
2,955
0
0
41
Veria
6 χρονια και ουτε κιχ;;; δεν το μετακινεις καθολου; ποσα χιλιομετρα εχεις;
 

billz

Member
Oct 13, 2010
226
0
0
PATRA
Eγραψα και πριν 89000...οποτε το μετακηνω....απλα δν εχει φαει ζορια σε φρεναρησμα
 
Pa_Nos_1400cc said:
Μιας και πήγα το όχημα για αλλαγή ελατηρίων και βγήκαν οι τροχοί, μέτρησα με παχύμετρο τους εμπρός δίσκους. Και στους δυο λοιπόν τους εμπρός το πάχος είναι 17mm. Καινούριοι έχουν 22mm και το ελάχιστο επιτρεπτό πάχος είναι 20mm. Το ερώτημα μου λοιπόν προς το μάστορα ήταν αφού έχω νέα  σχετικά τακάκια (με 20.000km  θέμα αλλαγής:  <a href="http://www.fiestamaniacs.gr/forum/http://fiestamaniacs.gr/phpbb5/viewtopic.php?t=54.msg94386#msg94386">ΕΔΩ</a> ) με ψωμί αν αλλάξω δίσκους θα δέσουνε στα καινούρια όριά του νέου δίσκου. Η απάντηση του ήταν πάντα τα κάνει αλλλάγή αυτών σε σέτ δηλαδή και δίσκοι και τακάκι γιατί δεν θα φαγωθεί σωστά το τακάκι για να ταιριάξει. Και εδώ που τα λέμε τα premiere τότε είχαν στοιχήσει 45€ δεν είναι και απαγορευτική η τιμή τους. Τι γνώμη έχετε; αξίζει πχ να φαγωθούνε ομοιόμορφα σε τόρνο και να μπουνε τα ίδια τακάκια με νεους δίσκους;  
Με το παχύμετρο Πάνο δεν μπορείς να πάρεις σωστή τιμή πάχους στην δισκόπλακα γιατί κάνει νύχι κ ουσιαστικά η φθορά είναι μεγαλύτερη. Αν έχεις 20 ελάχιστο επιτρεπτό τότε άλλαξε τους χωρίς 2η κουβέντα μαζί με καινούργια τακάκια φυσικά! Τα ελάχιστα φθαρμένα τακάκια κράτησε τα για να τα βάλεις όταν σου φθαρούν τα καινούργια!
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
mk1 Stelios said:
Με το παχύμετρο Πάνο δεν μπορείς να πάρεις σωστή τιμή πάχους στην δισκόπλακα γιατί κάνει νύχι κ ουσιαστικά η φθορά είναι μεγαλύτερη. Αν έχεις 20 ελάχιστο επιτρεπτό τότε άλλαξε τους χωρίς 2η κουβέντα μαζί με καινούργια τακάκια φυσικά! Τα ελάχιστα φθαρμένα τακάκια κράτησε τα για να τα βάλεις όταν σου φθαρούν τα καινούργια!
Αυτό ακριβώς ήθελα να μείνει όταν πεφτουν απο το ελάχιστο επιτρεπτο που δίνει ο κατασκευαστής πρέπει να πετάγονται οι δίσκοι. Τώρα όσο για τη μέτρηση χωρίς να είμαι 100% σίγουρος ήταν 17mm και ο λόγος είναι πως το δοντι του δίσκου το έβαλα στις εγκοπές του παχύμετρου που φαίνονται με κόκκινο βέλος στην εικόνα πιο κάτω:
http://www.4freeimagehost.com/show.php?i=210b99594264.jpg
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Στα 43000 χμ περίπου άλλαξα τακάκια. Από τότε ρε παιδιά το αυτοκίνητο φρενάρει 30% χειρότερα. Πήγα και το είπα στο συνεργείο και μου ρυθμίσαν τα ταμπούρα να είναι λίγο πιο σφιχτά...Αυτο δεν ήταν το προβλημα βεβαια και αναρωτιεμαι εγώ τώρα, Άλλα τακάκια βάζουνε όταν το παίρνεις καινουριο και άλλα όταν πας για σερβις;
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Είναι πιθανόν να σου σου τοποθέτησαν άλλη παρτίδα τακάκια, ή άλλη (aftermarket) φίρμα χειρότερης ποιότητας. Στην αντιπροσωπεία έκανες την αλλαγή;
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Έξω στα μαγαζιά μπορείς να βρεις τουλάχιστον 20 μάρκες τακάκια
Στην αντιπροσωπία βάζουν μόνο γνήσια....

Το τακάκι πρέπει να είναι μαλακή η πάστα του,όσο πιο μαλακό τόσο πιο καλό φρένο έχεις,πιο άμεσο,βέβαια τρώγεται λίγο πιο εύκολα
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Στην αντιπροσωπεία τα άλλαξα kostg...οταν ρωτησα αυτόν που τα αλλαξε τι μαρκα εβαλε μου ειπε motorcraft δηλαδη αυτα που βαζουν αν δεν απατωμαι...τι μου προτείνετε εσείς για aftermarket; Ή μάλλον καλύτερα αν έχετε βάλει aftermarket τακάκια τί τακάκια έχετε βάλει και τι εντύπωση σας αφήσανε; Προσωπικά σκεφτομαι τα Ferodo.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
mk1 Stelios said:
Αναγκαστικά θα πρέπει να λύσεις κάπου αλλού(σε άλλο συνεργείο ή μόνος σου) την δαγκάνα για να δεις τι τακάκι σου έβαλε!!
και υπάρχει περίπτωση να μην χρειαστείς να λύσεις,να δεις μέσα από την ζάντα,άμα είναι καινούργια δεν θα έχει αλλοιωθεί η φίρμα

έχουμε πει και σε πιο παλιά μηνύματα τις απόψεις μας,κάνε μια έρευνα αν θέλεις
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Riordian said:
Στα 43000 χμ περίπου άλλαξα τακάκια. Από τότε ρε παιδιά το αυτοκίνητο φρενάρει 30% χειρότερα. Πήγα και το είπα στο συνεργείο και μου ρυθμίσαν τα ταμπούρα να είναι λίγο πιο σφιχτά...Αυτο δεν ήταν το προβλημα βεβαια και αναρωτιεμαι εγώ τώρα, Άλλα τακάκια βάζουνε όταν το παίρνεις καινουριο και άλλα όταν πας για σερβις;
Aπό την αλλαγή μέχρι και σήμερα πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει?? Τα λάστιχα σου σε τι κατάσταση είναι και οι πιέσεις τους το ίδιο? Πως κρίνεις ότι φρενάρει 30% χειρότερα?

Μήπως επηρεάζεσαι από τις καιρικές συνθήκες πχ χειμώνας, καλοκαίρι?
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread