m@kro said:φίλε ανά 2 χρόνια πέταμα......ΝΟΜΟΣ τα υγρά φρένων είναι υγροσκοπικά.....δηλαδή την ιδιότητα να τραβάνε υγρασία και χάνουν την χρηστικότητα τους. κάθε 2 χρόνια πέταμα και βάζεις καινούρια. κόστος 40 ευρώ αν δεν κάνω λάθος. αποτελέσματα.... εκπληκτικά είναι σαν όταν το αγόρασες. ιδίως με συνδυασμό με αεροπορικά τύπου μαρκούτσια είναι όλα τα λ7.το ίδιο έκανα και στο δικό μου και έπαθα πλάκα.
piccolo said:Χτες πήγα και εγω το δικό μου για service στον Σφακιανάκη στη βουλιαγμένης. Συνολικό κόστος 193€ με έκπτωση 15% σε εργασία και 16% σε ανταλλακτικά (έχει προσφορά αυτή την περίοδο).
Οι εργασίες - ανταλλακτικά είναι τα εξής:
Λάδια (Castrol magnatec 4lt)
Φίλτρο λαδιού
Φίλτρο καμπίνας (Ενεργού άνθρακα)
Μπουζί (...το ζήτησα εγώ)
Αλλαγή υγρών φρένων
Καθαρισμός φρένων
Σφύξιμο χειρόφρενου
Υγρό για πιτσιλιστήρια
Πλύσιμο κινητήρα (...το ζήτησα εγώ)
Επιδιόρθωση τριξήματος σε κολώνα συνοδηγού (...το ζήτησα εγώ)
Κάρτα καυσαερίων
Δεδομένων και των εκπτώσεων, μήπως βαράει λίγο...;
κάνεις λάθος,όταν τις βγάλεις θα είναι μαύρες αν έχεις κάνει πάνω από 40000χιλ.saltofx_v said:για ποιο λογο?απο οτι ξερω τις βαλβολινες δεν τις πειραζουμε.μονο αν εχουμε διαρροη.