- Thread starter
- #41
Massive update αλλα δυστυχως χωρις φωτο γιατι εμεινε το κινητο απο μπαταρια...epic fail!
εχθες περασα ολη τη μερα στο συνεργειο για τις εξης εργασιες:
1. αλλαξα αναρτηση εβγαλα τη coilover διοτι το customization που ειχε γινει ηταν 90% για πιστα και 10% για δρομο. Αποτελεσμα με κουραζε αφανταστα και καταλαβα οτι δεν ειμαι πλεον 25 χρονων που ζουσα με ¨καγκελα¨ αναρτησεις ,μεσα σε αγωνιστικα bucket με χωστα τιμονια σε καθημερινη βαση..τι θεση της πηραν παλι τα eibach pro που ειχε απο πριν το αμαξι και εβαλα μια Koni str (περτικαλι..).Η coilover εχει βγει για πουλημα αλλα και να μην δωθει θα τη κρατησω για τα circuits. Μαζι με τα αμορτισερ αλλαχθηκαν ολα top mount , ρουλεμαν, bump stops και φουσκες.
2. Τοποθετησα τις Brembo Max με το αντιστοιχο τακακι που ειχα γραψει 2 σελιδες πισω, σωληνακια αεροπορικου τυπου και πανω που δοκιμασαμε να αλλαξουμε τα ταμπουρα αντιληφθηκαμε οτι ο ενας πυρος των δισκοφρενων δεν ειναι ισιος..το πηγα και στο μηχανουργειο αργοτερα που επιβεβαιωθηκε οτι οντως "τραυλιζε" λιγο. Εχω παρει ηδη τηλ. και θα μου στειλουν αλλον κατα πασα πιθανοτητα κατα τις 10-12 Ιανουαριου(λογο γιορτων ετσι και αλλιως ουτε εγω θα ασχοληθω περαιτερω αυτες τις μερες). Αλλαχθηκαν και τα υγρα με Motul 5.1 εντυπωση μου εκανε καθως αδειασαμε το κυκλωμα πως γεμισε μολις με 500ml....το κοβω να εχω κανει μπανανα..αλλα δεν γ@μει!
3. Τοποθετηθηκαν οι αποστατες και πραγματικα ειμαι περισσοτερο ενθουσιασμενος απο ολα γιατι το αμαξι εδειξε πολυ πιο ωραιο με τη κλασσικη ακτινωτη ζαντα και το κωλο τουμπανο επισης στρα πρακτικα η μιση μοιρα camber εδειξε τις διαθεσεις του αυτοκινητου επιτελους.
καθως ημουν πολυ κουρασμενος δεν εδωσα καμια σημασια κατα την επιστροφη στο αμαξι οσο αφορα στησιμο και φρενα. Φευγω τωρα να το παω μια Πεντελη να αφουγκραστω τις αλλαγες και επιστρεφω με παρατηρησεις.
εχθες περασα ολη τη μερα στο συνεργειο για τις εξης εργασιες:
1. αλλαξα αναρτηση εβγαλα τη coilover διοτι το customization που ειχε γινει ηταν 90% για πιστα και 10% για δρομο. Αποτελεσμα με κουραζε αφανταστα και καταλαβα οτι δεν ειμαι πλεον 25 χρονων που ζουσα με ¨καγκελα¨ αναρτησεις ,μεσα σε αγωνιστικα bucket με χωστα τιμονια σε καθημερινη βαση..τι θεση της πηραν παλι τα eibach pro που ειχε απο πριν το αμαξι και εβαλα μια Koni str (περτικαλι..).Η coilover εχει βγει για πουλημα αλλα και να μην δωθει θα τη κρατησω για τα circuits. Μαζι με τα αμορτισερ αλλαχθηκαν ολα top mount , ρουλεμαν, bump stops και φουσκες.
2. Τοποθετησα τις Brembo Max με το αντιστοιχο τακακι που ειχα γραψει 2 σελιδες πισω, σωληνακια αεροπορικου τυπου και πανω που δοκιμασαμε να αλλαξουμε τα ταμπουρα αντιληφθηκαμε οτι ο ενας πυρος των δισκοφρενων δεν ειναι ισιος..το πηγα και στο μηχανουργειο αργοτερα που επιβεβαιωθηκε οτι οντως "τραυλιζε" λιγο. Εχω παρει ηδη τηλ. και θα μου στειλουν αλλον κατα πασα πιθανοτητα κατα τις 10-12 Ιανουαριου(λογο γιορτων ετσι και αλλιως ουτε εγω θα ασχοληθω περαιτερω αυτες τις μερες). Αλλαχθηκαν και τα υγρα με Motul 5.1 εντυπωση μου εκανε καθως αδειασαμε το κυκλωμα πως γεμισε μολις με 500ml....το κοβω να εχω κανει μπανανα..αλλα δεν γ@μει!
3. Τοποθετηθηκαν οι αποστατες και πραγματικα ειμαι περισσοτερο ενθουσιασμενος απο ολα γιατι το αμαξι εδειξε πολυ πιο ωραιο με τη κλασσικη ακτινωτη ζαντα και το κωλο τουμπανο επισης στρα πρακτικα η μιση μοιρα camber εδειξε τις διαθεσεις του αυτοκινητου επιτελους.
καθως ημουν πολυ κουρασμενος δεν εδωσα καμια σημασια κατα την επιστροφη στο αμαξι οσο αφορα στησιμο και φρενα. Φευγω τωρα να το παω μια Πεντελη να αφουγκραστω τις αλλαγες και επιστρεφω με παρατηρησεις.