Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Ximiki Veltiosi

Original poster
Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
καλησπερα ,

ενα ακομα μικρο update καθως ο μηνας Οκτωβριος ειναι παραδοσιακα μηνας motorsport και τον περασαμε στα τρισαθλια Μεγαρα και τις εξωτικες Σερρες για εντος Ελλαδος και Παρασκευη φευγουμε Ιμολα στο Time Attack. δεν μπορεσα να τελειωσω πολλα πραγματα στο αμαξι περαν απο το 75% του αλουμινενιου δοχειου για το παραφλου(θελω να πιστευω την επομενη εβδομαδα θα εχω φωτο και κειμενο ετοιμο) και τις νεες γειωσεις.

οπως εγραψα και πριν φυγω διακοπες αγοραστηκε awg 8αρι καλωδιο χρωματος κοκκινου , ακροδεκτες χαλκου , θερμοσυστελομενο, "καλτσα" πολυεστερα και ενα κομματι ορειχαλκος.

αρχικα πηρα το κομματι του ορειχαλκου και το εκοψα στη φρεζα σαν δακτυλιδι, αμεσως μετα το επεξεργαστηκα ωστε να παρει το σχημα που θελω ωστε να ταιριαξει(Αυτο θα το δειτε στο τελος μετα την τοποθετηση τη Τριτη που μας ερχεται) στον αρνητικο πολο συμφωνα με το πλανο μου. Εκανα τις τρυπες, μετρησα τις βιδες ορειχαλκου(οι οποιες θα αντικατασταθουν με ιδιες Μ6Χ12 inox αυριο) ,αμεσως μετα μια ελαφρια επεξεργασια του μεταλλου(γυαλισμα 1ο σταδιο), θα γυαλιστει οσο καλυτερα γινεται και θα ψεκαστει με ενα ειδικο υγρο για την οξειδωση) ,τρυπησα και εκανα τα σπειρωματα.









αμεσως μετα πηρα το καλωδιο ανεβασα το αμαξι στη κολωνα ωστε να εχω προσβαση παντου και μετρησα απο τον αρνητικο πολο προβαροντας καθε φορα τα μηκη του καλωδιου που θελω προς 5 σημεια:

1.Μετωπη
2.Δυναμο
3.Μιζα
4.Σασμαν
5.Πεταλουδα

Κατοπιν μετρησα τις βιδες στις οποιες θα "κουμπωσουν" οι ακροδεκτες(3 μεγεθη ειναι Μ6, Μ8 και Μ10) και ξεκινησα να μονταρω τα ακρα των καλωδιων. Στο 2ο σταδιο περασα τα θερμοσυστελομενα στα ακρα αυτων και τελος ενισχυσα το καλωδιο με "καλτσα" θερμοκρασιων πρωτα απο ολα για θεματα ασφαλειας αλλα και γιατι ειναι σαφως πιο αναβαθμισμενη η εικονα του προιοντος.Στην αρχη οπως μπορει να δειτε και σε καποιες φωτο ειχα επιλεξει κανονικο σπιραλ σχιστο αλλα επειδη ηταν πολυ μπουγιο το αντικατεστησα με τη καλτσα. Κατα την ολη διαρκεια "ταγκαρα" και τα καλωδια με χαροταινια σημειωνοντας επανω για το καθε μηκος που προοριζεται ωστε να μην χασω τη μπαλα.










πριν απο λιγο εκανα μια προβα των καλωδιων (με οτι βιδες Μ6 βρηκα προχειρες) επανω στη βαση για να δω περιπου πως φαινεται και προχωραω με το γυαλισμα και την τοποθετηση την επομενη Τριτη.



Κοστος κατασκευης 19.80 ευρω
Επιπεδο δυσκολιας κατασκευης 5(με ταβανι το 10)
Συνολικος χρονος υλοποιησης περιπου 4 ωρες
 

Ximiki Veltiosi

Original poster
Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
τελος και με αυτο. Γυαλιστηκε μπηκαν και οι νεες inox βιδες και ετοιμο για την τοποθετηση¨:



 

Ximiki Veltiosi

Original poster
Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
τοποθετηθηκαν οι γειωσεις το αποτελεσμα ειναι αυτο:




στα ουσιαστικα τωρα, Η τάση με αναμμένη μηχανή πρέπει να είναι  13,4 - 14,2 V το αμαξι μετρηθηκε πριν τις γειωσεις στο 13,46 μετα την τοποθετηση 14,18. Η μειωση στη διαφορα τασης αμεσως εδωσε και τα πρωτα αισθητα αποτελεσματα οπως η εκκινηση του μοτερ η οποια πριν ειχε ενα ελαφρυ "ζορι" πλεον δεν ζοριζεται καθολου στο μιζαρισμα και η ζωντανια ειναι γεγονος. επισης παρατηρησα μια μικρη αυξηση στη ταση των προβολεων ομιχλης (στα κανονικα φαναρια εχω xenon ). Σιγα σιγα υποψιαζομαι πως θα δω και αλλες βελτιωσεις οταν το log αρω(εχω κρατησει καποια dat files απο παλιες μετρησεις για να κανω συγκριση).

Αναλογικα το κοστος και ο χρονος υλοποιησης σε σχεση με την αποδοτικοτητα της εφαρμογης των γειωσεν αξιζει και με το παραπανω!
 

Ximiki Veltiosi

Original poster
Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
προχωρησαμε στο τελικο σταδιο υλοποιησης του παγουριου , εχοντας ηδη κοψει και κουρμπαρει ολα τα κομματια με πατρον απο το περασμενο μηνα ηρθε η ωρα να τα κολλησουμε , να γυαλιστει και να παει για ανοδιωση σε χρωμα εκπληξη.!

τα υλικα που χρειαστηκαμε κυριως σε σειρά 5 κράμα αλουμινίου-μαγνησίου ειναι:

1. 4 φυλλα 25Χ25εκ 5083 3χιλιοστα
2. 1 φυλλο 20Χ20εκ 6062 1.5χιλιοστο για τα διαφραγματα
3. μια μπαρα διαμετρου 1.5εκ 5754 για το στομιο επαναφορας του παραφλου
4. μια μπαρα διαμετρου 3εκ 5754 για το στομιο που κυκλοφορει το παραφλου
5. 2 ρεταλια απο τα φυλλα για τις βασεις στηριξης
6. μια μπαρα διαμετρου 7εκ 5182 για το στομιο της ταπας

κοστος υλικων 22 ευρω



δυο ενδεικτικες φωτο απο εχτες , πραγματικα ειναι πολυ δυσκολο παγουρι να αποδοθει ακριβως οπως το μαμα της Ford και αυτο εγκειται στον ελαχιστο και περιεργο χωρο στον οποιο ειναι τοποθετημενο.




Ελπιζω να τελειωσει σημερα ωστε να παμε ανοδιωση την Δευτερα και προχωραμε με αλλαγη του δοχειου υδραυλικου σε αλουμινενιο και εξατμιση(επιτελους!!!!)

more fotos to come soon...
 

Ximiki Veltiosi

Original poster
Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
το project τελικα του "ραψιματος" εξελισεται με αργους ρυθμους λογο της σχηματικης ιδιομορφιας του. Εχτες τελειωσαμε και τα διαφραγματα και σημερα βαζουμε καπακι , ταπα και τα λοιπα "τσουτσουνια" (επιτρεψτε μου την εκφραση..) . Μερικες φωτο απο την εξελιξη:




εχτες ξεκινησα και τελειωσα ενα ενδιαμεσο μικρο project το οποιο ειχα στο μυαλο εδω και αρκετο καιρο αξιοποιοντας ενα φυλλο carbon που μου ειχε μεινει φτιαχνοντας ενα καπακι για τη μπαταρια.








 

Ximiki Veltiosi

Original poster
Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
επισης αποφασισα σημερα και τα υπολοιπα steps εως το κλεισιμο 2015- 5 πραγματα αλλα πολυ σημαντικα για μενα- :

To Do List :

1. Aluminum box για το υδραυλικό (handmade)
2. Ολόσωμη Εξάτμιση (ουσιαστικα μονο τοποθετηση)
3. Μπάρα θολών Μπροστά (handmade)
4. Αποστάτες τροχών 0,5 εκ (μπρος – πίσω) (handmade)
5. Αλλαγή μπουζοκαλωδια με Beru Power Cables με ωμική αντίσταση 5.6 kOhm

* αντικατασταση του κλασσικου μεντεσε στηριξης του καπο με αμορτισερ(οπως στα Vag) γιατι τελικα ειναι πολυ πρακτικο και βολευει απιστευτα. Δεν ειναι must have αμεσα αλλα ειναι σιγουρο πως αν βρεθω Σ. Πατση κανα Σαββατο ειναι 100% σιγουρο οτι θα αγοραστουν τα απαριατητα υλικα
 

Ximiki Veltiosi

Original poster
Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
δεν εχω φτασει ακομα να ειμαι owner μιας TIG AC!!αν και πολυ θα το ηθελα..ειναι του Μηχανουργειου (Metaltech) που κανω τις κατασκευες. Ο Γιωργος που ειναι υπευθυνος εκει μου το ρυθμιζει και ουσιαστικα κανει και το μεγαλυτερο κοματι των κολλησεων γιατι ειμαι αρχαριος στο ραψιμο, δεν εχω φτασει στο επιπεδο να ραβω με την ιδια μαεστρια που το κανει ο ιδιος(και δεν θα φτασω ποτε εννοειται...)

Μπορω να ρωτησω τη Δευτερα το μοντελο και τη τιμη και θα στα στειλω με pm
 

Ximiki Veltiosi

Original poster
Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
παει για γυαλισμα και ανοδιωση και τελος, εχουμε προχωρησει ηδη στο δοχειο υδραυλικου αλλα και στους μπροστα αποστατες (τα πισω πλακακια εχουν γινει ηδη πραγγελια απο Αγγλια)


image hosting over 10mb


image hosting without registration


photo host


post images
 

TEO-S

Member
Jun 3, 2010
128
0
16
Μοντέλο
MK6
Καλησπέρα, εντυπώσεις απο το δοχείο, δοκιμαστηκε στο αμαξι?
 

Ximiki Veltiosi

Original poster
Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
καλησπερα,

μολις γυρισα απο ταξιδι εκτος Αθηνων το κυκλωμα δουλευει μια χαρα κανενα απολυτως προβλημα με πιεσεις και διαρροες.
 

TEO-S

Member
Jun 3, 2010
128
0
16
Μοντέλο
MK6
Ειναι το μονιμο μου προβλημα το παγουρακι, εχω αλλαξει 4 φορές και παω για πεμπτη.
 

Ximiki Veltiosi

Original poster
Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
thabibikas said:
Ειναι το μονιμο μου προβλημα το παγουρακι, εχω αλλαξει 4 φορές και παω για πεμπτη.

εμενα 3 φορες οι 2 σε πιστα τωρα ειχε ραγισει (ισια που προλαβα να το αλλαξω)!

Ο αγιος Βασιλης ξεκινησε να ερχεται απο νωρις φετος. ενα flash back αναφορικα με τους πισω αποστατες, τελικα δεν τους παρειγγειλα απο Αγγλια καθως εντελως απο ενα τυχαιο τηλεφωνημα το ανταλλακτικο (των 2,1 ποντων παχους) ο Παζαροπουλος μου το εφερε εντος μιας εβδομαδας με αρχικη τιμη 32 ευρω και με μια επιπλεον εκτπωση πληρωσα τελικα 27 ευρω. Στη ουσια βγηκα κερδισμενος καθως απο Αγγλια θα εβγαινε 20 ευρω παραπανω(τιμη και μεταφορικα).



επισης οι αποστατες θα οδηγηθουν στο Μετρ του ειδους Κο Παναγιωτη απο το Renault Club o οποιος θα τους κανει downsize στο 1.8 και θα δωσει φαλτσα ωστε να εχει μονιμο camber πισω στη 1 μοιρα.

προς το παρον εχει σταματησει η κατασκευη του δοχειου υδραυλικου γιατι πρεπει να βρω ενα spare donor να το ανοιξω για να αντιγραψω τα διαφραγματα! Οποιαδηποτε δωρεα (η μεχρι 10 ευρω κοστος) ειναι most welcome! ;D

συνεχιζω κανονικα με τους αποστατες μπροστα απο 5083 στα 0.8 εκατοστα και πρεπει να παραγγειλω και μπουζονια...
 

arkas

Hero Member
Nov 2, 2010
2,000
0
0
45
θεσσαλονικη
www.facebook.com
πριν τους βαλεις καλο ειναι να τους αντιγραψεις και να τους εχεις καβατζα σε συμπαγη μορφη οπως αυτοι της anembo, γιατι ειναι λιγο σαν κασερι αυτοι και σπανε ευκολα
 

Ximiki Veltiosi

Original poster
Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
Θα περαστουν αυτες τις μερες σε vector μορφη σε CAD προγραμμα για να εχουμε μητρα σε περιπτωση που χρειαστουμε αλλαγες στο μελλον.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Yπ 'όψιν ότι αυτοί οι αποστάτες που πήρες, για να μπορέσεις να τους τοποθετήσεις, θα χρειαστεί να τους "φας" σε ένα σημείο εσωτερικά, αλλιώς δε θα μπορεί να "κουμπώσει" ο αισθητήρας του ABS που έχει το δικό σου αυτοκίνητο.
Τους αντίστοιχους συμπαγείς αλουμινένιους anembo, με 1cm πάχος, τους έχω ήδη στην κατοχή μου.

Υ.Γ. Πιο μακριά μπουζόνια δεν έχεις πάρει ακόμα, σωστά; Κάτι έχω στην κατοχή μου επίσης, αν χρειαστείς...
 

Ximiki Veltiosi

Original poster
Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
Crazy said:
Ή αν χρειαστεί κάποιος που έχει χάσει τους δικούς του αποστάτες  tease

με το offset που εχεις ; σε βλεπω να κοβουμε φτερα και να βαζουμε απο S2000/JWRC για να χωρεσουν

ευχαριστω Κωστα το ξερω για το "φαγωμα" μου εδωσαν και τη τεχνικη εγκυκλιο μεσα απο τη Ford που δειχνει ακριβως τι πρεπει να κανω.

αν θες στειλε μου ενα pm με το μηκος των μπουζονιων που εχεις (και ποσα τεμαχια) να το δουμε.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread