- Thread starter
- #21
καλησπερα ,
ενα ακομα μικρο update καθως ο μηνας Οκτωβριος ειναι παραδοσιακα μηνας motorsport και τον περασαμε στα τρισαθλια Μεγαρα και τις εξωτικες Σερρες για εντος Ελλαδος και Παρασκευη φευγουμε Ιμολα στο Time Attack. δεν μπορεσα να τελειωσω πολλα πραγματα στο αμαξι περαν απο το 75% του αλουμινενιου δοχειου για το παραφλου(θελω να πιστευω την επομενη εβδομαδα θα εχω φωτο και κειμενο ετοιμο) και τις νεες γειωσεις.
οπως εγραψα και πριν φυγω διακοπες αγοραστηκε awg 8αρι καλωδιο χρωματος κοκκινου , ακροδεκτες χαλκου , θερμοσυστελομενο, "καλτσα" πολυεστερα και ενα κομματι ορειχαλκος.
αρχικα πηρα το κομματι του ορειχαλκου και το εκοψα στη φρεζα σαν δακτυλιδι, αμεσως μετα το επεξεργαστηκα ωστε να παρει το σχημα που θελω ωστε να ταιριαξει(Αυτο θα το δειτε στο τελος μετα την τοποθετηση τη Τριτη που μας ερχεται) στον αρνητικο πολο συμφωνα με το πλανο μου. Εκανα τις τρυπες, μετρησα τις βιδες ορειχαλκου(οι οποιες θα αντικατασταθουν με ιδιες Μ6Χ12 inox αυριο) ,αμεσως μετα μια ελαφρια επεξεργασια του μεταλλου(γυαλισμα 1ο σταδιο), θα γυαλιστει οσο καλυτερα γινεται και θα ψεκαστει με ενα ειδικο υγρο για την οξειδωση) ,τρυπησα και εκανα τα σπειρωματα.
αμεσως μετα πηρα το καλωδιο ανεβασα το αμαξι στη κολωνα ωστε να εχω προσβαση παντου και μετρησα απο τον αρνητικο πολο προβαροντας καθε φορα τα μηκη του καλωδιου που θελω προς 5 σημεια:
1.Μετωπη
2.Δυναμο
3.Μιζα
4.Σασμαν
5.Πεταλουδα
Κατοπιν μετρησα τις βιδες στις οποιες θα "κουμπωσουν" οι ακροδεκτες(3 μεγεθη ειναι Μ6, Μ8 και Μ10) και ξεκινησα να μονταρω τα ακρα των καλωδιων. Στο 2ο σταδιο περασα τα θερμοσυστελομενα στα ακρα αυτων και τελος ενισχυσα το καλωδιο με "καλτσα" θερμοκρασιων πρωτα απο ολα για θεματα ασφαλειας αλλα και γιατι ειναι σαφως πιο αναβαθμισμενη η εικονα του προιοντος.Στην αρχη οπως μπορει να δειτε και σε καποιες φωτο ειχα επιλεξει κανονικο σπιραλ σχιστο αλλα επειδη ηταν πολυ μπουγιο το αντικατεστησα με τη καλτσα. Κατα την ολη διαρκεια "ταγκαρα" και τα καλωδια με χαροταινια σημειωνοντας επανω για το καθε μηκος που προοριζεται ωστε να μην χασω τη μπαλα.
πριν απο λιγο εκανα μια προβα των καλωδιων (με οτι βιδες Μ6 βρηκα προχειρες) επανω στη βαση για να δω περιπου πως φαινεται και προχωραω με το γυαλισμα και την τοποθετηση την επομενη Τριτη.
Κοστος κατασκευης 19.80 ευρω
Επιπεδο δυσκολιας κατασκευης 5(με ταβανι το 10)
Συνολικος χρονος υλοποιησης περιπου 4 ωρες
ενα ακομα μικρο update καθως ο μηνας Οκτωβριος ειναι παραδοσιακα μηνας motorsport και τον περασαμε στα τρισαθλια Μεγαρα και τις εξωτικες Σερρες για εντος Ελλαδος και Παρασκευη φευγουμε Ιμολα στο Time Attack. δεν μπορεσα να τελειωσω πολλα πραγματα στο αμαξι περαν απο το 75% του αλουμινενιου δοχειου για το παραφλου(θελω να πιστευω την επομενη εβδομαδα θα εχω φωτο και κειμενο ετοιμο) και τις νεες γειωσεις.
οπως εγραψα και πριν φυγω διακοπες αγοραστηκε awg 8αρι καλωδιο χρωματος κοκκινου , ακροδεκτες χαλκου , θερμοσυστελομενο, "καλτσα" πολυεστερα και ενα κομματι ορειχαλκος.
αρχικα πηρα το κομματι του ορειχαλκου και το εκοψα στη φρεζα σαν δακτυλιδι, αμεσως μετα το επεξεργαστηκα ωστε να παρει το σχημα που θελω ωστε να ταιριαξει(Αυτο θα το δειτε στο τελος μετα την τοποθετηση τη Τριτη που μας ερχεται) στον αρνητικο πολο συμφωνα με το πλανο μου. Εκανα τις τρυπες, μετρησα τις βιδες ορειχαλκου(οι οποιες θα αντικατασταθουν με ιδιες Μ6Χ12 inox αυριο) ,αμεσως μετα μια ελαφρια επεξεργασια του μεταλλου(γυαλισμα 1ο σταδιο), θα γυαλιστει οσο καλυτερα γινεται και θα ψεκαστει με ενα ειδικο υγρο για την οξειδωση) ,τρυπησα και εκανα τα σπειρωματα.
αμεσως μετα πηρα το καλωδιο ανεβασα το αμαξι στη κολωνα ωστε να εχω προσβαση παντου και μετρησα απο τον αρνητικο πολο προβαροντας καθε φορα τα μηκη του καλωδιου που θελω προς 5 σημεια:
1.Μετωπη
2.Δυναμο
3.Μιζα
4.Σασμαν
5.Πεταλουδα
Κατοπιν μετρησα τις βιδες στις οποιες θα "κουμπωσουν" οι ακροδεκτες(3 μεγεθη ειναι Μ6, Μ8 και Μ10) και ξεκινησα να μονταρω τα ακρα των καλωδιων. Στο 2ο σταδιο περασα τα θερμοσυστελομενα στα ακρα αυτων και τελος ενισχυσα το καλωδιο με "καλτσα" θερμοκρασιων πρωτα απο ολα για θεματα ασφαλειας αλλα και γιατι ειναι σαφως πιο αναβαθμισμενη η εικονα του προιοντος.Στην αρχη οπως μπορει να δειτε και σε καποιες φωτο ειχα επιλεξει κανονικο σπιραλ σχιστο αλλα επειδη ηταν πολυ μπουγιο το αντικατεστησα με τη καλτσα. Κατα την ολη διαρκεια "ταγκαρα" και τα καλωδια με χαροταινια σημειωνοντας επανω για το καθε μηκος που προοριζεται ωστε να μην χασω τη μπαλα.
πριν απο λιγο εκανα μια προβα των καλωδιων (με οτι βιδες Μ6 βρηκα προχειρες) επανω στη βαση για να δω περιπου πως φαινεται και προχωραω με το γυαλισμα και την τοποθετηση την επομενη Τριτη.
Κοστος κατασκευης 19.80 ευρω
Επιπεδο δυσκολιας κατασκευης 5(με ταβανι το 10)
Συνολικος χρονος υλοποιησης περιπου 4 ωρες