Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

vas-ath

Original poster
New member
Mar 7, 2014
80
0
0
40
Αθήνα
Νομίζω όλα καλά τελικά με το αυτοκίνητο,δεν χρειάζεται τίποτα άλλο.Έκανα ταξίδι Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα.Πιο ξεκούραστα από πριν,σε λίγο λιγότερο χρόνο και με ελαφρώς λιγότερη κατανάλωση.Σταθερά 5η και 3000σαλ την περισσότερη διάρκεια και του έκανα λίγα ανοίγματα και το πάτησα να το δω σε όλες τις σαλ.
Γέμιζε ικανοποιητικά και τελική κοντέρ 190χλμ με συνεπιβάτη και φόρτωμα 50 κιλών.
Από βενζίνες έκαψε για το Αθήνα-Θεσσαλονίκη περίπου 50€.
Εν τέλει έμεινα ευχαριστημένος.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
ετσι πρεπει να ναι οι μετατροπες...

με μεγάλο κερδος για τα ευρω που δαπανας...

οχι να δινεις 1000 ευρω για εξατμιση και να παιρνεις 10 άλογα. Να δινεις 1000 για μοτερ και να παιρνεις 25-30!!!

να δινες 2500 και να παιρνεις 100 άλογα!!!
 
  • Like
Αντιδράσεις: XgTheMaster

vas-ath

Original poster
New member
Mar 7, 2014
80
0
0
40
Αθήνα
Άξιζε τον κόπο.
Τώρα που γλυκάθηκα τι άλλο να κάνω Πείτε μου ιδέες...
 

vas-ath

Original poster
New member
Mar 7, 2014
80
0
0
40
Αθήνα
ok234
turbomaniac said:
ετσι πρεπει να ναι οι μετατροπες...

με μεγάλο κερδος για τα ευρω που δαπανας...

οχι να δινεις 1000 ευρω για εξατμιση και να παιρνεις 10 άλογα. Να δινεις 1000 για μοτερ και να παιρνεις 25-30!!!

να δινες 2500 και να παιρνεις 100 άλογα!!!
Μέσος όρος...... 53€/Ίππο !!   ok234
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
αυριο μπαινω και εγω για αλλαγη μοτερ στο φεστακι μου σε 1.6 με μοτερ και σασμαν απο 1.6 focus αυτο που φοβαμαι ειναι οτι θα γινει τερμα κοντο απο σασμαν και οτι θα χρειαστει ηλεκτρολογο για τη πλεξουδα γτ ο 1.6 εχει τη βαλβιδα θερμοκρασιας πανω στο καπακι της κεφαλης ανω στο 1.4 ειναι πανω στο κορμο της μηχανης
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
δεν νομιζω να ισχυει αυτο με την βαλβιδα θερμοκρασίας, αλλα και ετσι να ναι είναι ο ίδιος αισθητήρας και ας κουμπώνει σε άλλη θέση

το σασμαν απο το φοκους είναι το ίδιο μακρύ με του 1.4, οποτε σασμαν δεν χρειάζεται ν΄αλλαξεις είναι περιτο

απλα βαζεις το 1.6 με πολλαπλή εισαγωγής, μπεκιέρα και εξατμιση και κουμπώνεις τα πάντα απο
απο την πλεξουδα  του 1.4 και όλους τους αισθητηρες απο το 1.4

δεν θελει ηλεκτρολόγο, με τίποτα.
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
μπηκε το μοτερ σημερα. για τη βαλβιδα θερμοκρασιας εβαλα το καπακι που κουμπωνει η βαλβιδα απο το 1.4 και τελειωσε η υποθεση. υπαρχει ενα προβλημα και ελπιζω να με βοηθησι ο τρελος tubomaniac. το μοτερπηρε μπροστα αλλα ρεταρει σε διαφορα φασματα στροφων. μπουζι ειναι καινουρια καθως και τα μπεκ μπηκαν απο το 1.6 το θεμα ηταν οτι ο αιθητηρας στροφαλου απο το 1.6 ειχε καθως και ο αισθητηρας εκκεντροφορου ειχαν διαφορετικο φις και εβαλα απο το 1.4. υπαρχει πιθανοτητα το βολαν απο το 1.6 focus να εχει περισσοτερα δοντια και να μπερδευεται ο εγκεφαλος??
το σασμαν εχει μια μικροδιαφορα καθως τωρα με 5η και 3.000στρ εχω κατω περιπου 4 χμ κατω απο οτι με το σασμαν απο το 1.4

πολλαπλη εισαγωγης μπηκε απο το 1.4
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
yannis_s said:
μπηκε το μοτερ σημερα. για τη βαλβιδα θερμοκρασιας εβαλα το καπακι που κουμπωνει η βαλβιδα απο το 1.4 και τελειωσε η υποθεση. υπαρχει ενα προβλημα και ελπιζω να με βοηθησι ο τρελος tubomaniac. το μοτερπηρε μπροστα αλλα ρεταρει σε διαφορα φασματα στροφων. μπουζι ειναι καινουρια καθως και τα μπεκ μπηκαν απο το 1.6 το θεμα ηταν οτι ο αιθητηρας στροφαλου απο το 1.6 ειχε καθως και ο αισθητηρας εκκεντροφορου ειχαν διαφορετικο φις και εβαλα απο το 1.4. υπαρχει πιθανοτητα το βολαν απο το 1.6 focus να εχει περισσοτερα δοντια και να μπερδευεται ο εγκεφαλος??
το σασμαν εχει μια μικροδιαφορα καθως τωρα με 5η και 3.000στρ εχω κατω περιπου 4 χμ κατω απο οτι με το σασμαν απο το 1.4

πολλαπλη εισαγωγης μπηκε απο το 1.4

ολοι οι αισθητηρες πρεπει να ναι απο το 1.4, κανενας απο το 1.6. μαλλον γι αυτο το κανει. το 1.6 απο φοκους εχει αρκετες διαφορες στα ηλεκτρικά του απο το μκ6 και αρα πιθανον και στους αισθητηρες

το βολαν δεν νομιζω να εχει περισσοτερα δοντια.
με την πολλαπλή απο το 1.4 υπολογισε 7-8 άλόγα κάτω

μια διαγνωση θα σε βοηθουσε πιστευω
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
ολοι οι αισθητηρες ειναι απο το 1.4 πλην ενως. απο τον αισθητηρα που μπαινει κατω απο τη πολλαπλη εισαγωγης εναν στρογγυλο που βιδωνει πανω στο κορμο
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
yannis_s said:
ολοι οι αισθητηρες ειναι απο το 1.4 πλην ενως. απο τον αισθητηρα που μπαινει κατω απο τη πολλαπλη εισαγωγης εναν στρογγυλο που βιδωνει πανω στο κορμο
τοτε κατι δεν θα εχετε βαλει καλα.

ξανακοιταξε προσεκτικά μηπως εχετε ξεχασει να κουμπωσετε καποια φισα.

στο διαγνωστικό το έβαλες? τι βγάζει?
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
αν θελεις περιγραψε λιγο τι εννοεις ρετάρισμα.

το κανει στα μισά γκάζια, ή στο τέρμα? σε ποιές στροφές? ρελαντί κρατάει καλό?
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
το προβλημα λυθηκε και ηταν απο μπουζι. εβαλα τα δικα μου οταν αλλαξα το μοτερ μιας και τα ειχα ενα χρονο στο αυτοκινητο και δε ειχα πολλα χμ. στην αναζητηση στο καταλογο της ngk εδινε μπουζι ιριδιου για το κινητηρα fydb που εβαλα. τωρα μενει το προγραμμα να περασω το χαρτη απο το 1.6 γτ το μοτερ μεχρι τις 4.500στρ εχει πολλη μεγαλη διαφορα αλλα μετα στεγνωνει. το καλο ειναι οτι η καταναλωση εχει πεσει πολυ σε σταθερη πορεια
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
πως ξερεις οτι είναι στενό?

εβαλες τα μπεκ απο το 1.6 ή το 1.4?

δεν νομιζω να στεγνωνει, μαλλον είναι απο την πολλαπλή που δεν παει μετα τις 4500 και σου φαινεται οτι στεγνώνει...
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
εβαλα τα μπεκ απο το 1.6. οι κωδικοι ηταν ιδιοι αλλα απο το 1.6 εχουν λιγοτερα χιλιομετρα. μαλλον εχεις δικιο για την πολλαπλη εισαγωγης. φοραω και χταποδι απο focus με ελευθερη εξατμιση και γινετε ενα συνολο αχταρμας
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
πολλαπλη εισαγωγης puma καθοδον και εξατμιση μαλλον τελικο ελευθερο και φυγαμε για προγραμμα.
πραγματικα ειναι η ποιο συμφερων λυση η αλλαγη κινητηρα σε 1.6 ακομα και τωρα με το προγραμμα απο το 1.4 η διαφορα ειναι μεγαλη στη ροπη. αν μπει και το σωστο προγραμμα θα εχω και την καταναλωση ποιο χαμηλα

επιδοσεις διαφορα παντα απο το elm obd που εχω
0-100 διαφορα 2 δευτερολεπτα
400 μετρα με το 1.4 ταχυτητα εξοδου 119χμ στο 1.6 128
η μεγαλη διαφορα θα ερθει με το προγραμμα γτ τωρα εχω κοφτη περιπου 6.350 και θα το παμε στις 7.000
λογο κιβωτιου θα ερχετε μετα το 0-100 με δευτερα.
σε κουβεντα με το προγραμματιστη μου ειπε οτι θα δουμε στο δυναμομετρο πανω απο 120 αλογα αλλα δεν το πολυ πιστευω
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
yannis_s said:
επιδοσεις διαφορα παντα απο το elm obd που εχω
0-100 διαφορα 2 δευτερολεπτα
400 μετρα με το 1.4 ταχυτητα εξοδου 119χμ στο 1.6 128
η μεγαλη διαφορα θα ερθει με το προγραμμα γτ τωρα εχω κοφτη περιπου 6.350 και θα το παμε στις 7.000
λογο κιβωτιου θα ερχετε μετα το 0-100 με δευτερα.
σε κουβεντα με το προγραμματιστη μου ειπε οτι θα δουμε στο δυναμομετρο πανω απο 120 αλογα αλλα δεν το πολυ πιστευω

Ωραίος.
Γράψε μια το χρόνο που έκανε ο 1,4  το 0-100 έτσι να απογοητευτούμε λίγο και εμείς με αυτό απο το 1.6
όμως για να μη το θάβουμε το 1.4 θα έχει πέσει λίγο απο τα χιλιάδες χιλιόμετρα. Πρέπει να έτυχες σε πολύ καλό μοτόρι 1,6 και πιθανώς ''παρθενο'' απο θέμα χιλιομέτρων.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
yannis_s said:
πολλαπλη εισαγωγης puma καθοδον και εξατμιση μαλλον τελικο ελευθερο και φυγαμε για προγραμμα.
πραγματικα ειναι η ποιο συμφερων λυση η αλλαγη κινητηρα σε 1.6 ακομα και τωρα με το προγραμμα απο το 1.4 η διαφορα ειναι μεγαλη στη ροπη. αν μπει και το σωστο προγραμμα θα εχω και την καταναλωση ποιο χαμηλα

επιδοσεις διαφορα παντα απο το elm obd που εχω
0-100 διαφορα 2 δευτερολεπτα
400 μετρα με το 1.4 ταχυτητα εξοδου 119χμ στο 1.6 128
η μεγαλη διαφορα θα ερθει με το προγραμμα γτ τωρα εχω κοφτη περιπου 6.350 και θα το παμε στις 7.000
λογο κιβωτιου θα ερχετε μετα το 0-100 με δευτερα.
σε κουβεντα με το προγραμματιστη μου ειπε οτι θα δουμε στο δυναμομετρο πανω απο 120 αλογα αλλα δεν το πολυ πιστευω

με το προγραμμα απο το 1600 ίσως γίνει χειροτερο γιατι τωρα είναι και λιγο πιο στεγνο.

η μεγαλη διαφορα θα γινει με την πολλλαπλή απο το puma.

για εμενα, βαλε την πολλαπλή πουμα, δυο μεταβλητα γρανάζια με 6-7 μοιρες προπορεια στην εισαγωγή και 7-8 αργοπορεία στην εξαγωγή, προγραμμα με κόφτη 7200 και αμα δεν βγαλει 130 τουλαχιστον, να μην με λενε αλέξη (με σωστο προγραμμα με σχεδον μαμα avance και 13:1 AFR βέβαια, να μην αλλαζω όνομα στα γεράματα)
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread