Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
δεν θα μπει προγραμμα απο το 1.6 αλλα θα γινει προγραμμα σε δυναμομετρο. το προβλημα ερχετε απο τη πολλαπλη μιας και αυτος που θα μου την εστελνε μου κανει ναζια. αλλα ειχαμε κανονισει και αλλα μ ζηταει. θα φτιαξω τωρα ενα πλακακι για την πολλαπλη απο το 1.6 να βαλω προς το παρων που την εχω στα χερια μου και μετα βουρ για εξατμιση φ48.
για τα γραναζια το εχω σκεφει και εγω αλλα οχι μονο για γραναζια αλλα και για εκκεντρα μπουμπακια.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
yannis_s said:
δεν θα μπει προγραμμα απο το 1.6 αλλα θα γινει προγραμμα σε δυναμομετρο. το προβλημα ερχετε απο τη πολλαπλη μιας και αυτος που θα μου την εστελνε μου κανει ναζια. αλλα ειχαμε κανονισει και αλλα μ ζηταει. θα φτιαξω τωρα ενα πλακακι για την πολλαπλη απο το 1.6 να βαλω προς το παρων που την εχω στα χερια μου και μετα βουρ για εξατμιση φ48.
για τα γραναζια το εχω σκεφει και εγω αλλα οχι μονο για γραναζια αλλα και για εκκεντρα μπουμπακια.

μην βαλεις προγραμμα αν δεν βαλεις πρωτα την πολλαπλή απο το πουμα, με την πολλαπλή του 1.4 ή του focus 1.6 είναι πεταμενα λεφτα.
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Όσοι κάνατε αυτή τη μετατροπή, στα λογκαρίσματα.. το engine load το βλέπεται στο 100% και εάν ναι στις πόσες σαλ το πιάνει?
Έχετε τσεκάρει τα μείγματα σας. Μήπως στεγνώνει αρκετά σε wot. Τα μπουζί τα έχετε ελέγξει? Τι χρώμα έχει η πορσελάνη??
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
θα το τσεκαρω αυτο με το engine load και θα σ πω τα μπουζι ειναι λευκα τελειως μετα απο 500χμ που εκανα και φανερωνει οτι ειναι φτωχο το μειγμα. πρωτα θα μπει η πολλαπλη μετα εξατμιση και μετα το προγραμμα
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Γιάννη εάν βάλεις και την πολλαπλή θα φτωχύνει και άλλο και μπορεί να μη σε παίρνει να το ρισκάρεις.
Από την στιγμή που τα μπουζί σου είναι λευκά εγώ δεν θα το ρίσκαρα. Εκτός και εάν φτιάξεις πρώτα την εξάτμιση μετά πας συνεργείο για τοποθέτηση πολλαπλής και μετά κατευθείαν για πρόγραμμα. εάν υπάρχει δυνατότητα για οδική με οδική εάν όχι τότε τέρμα χαλαρά μέχρι τον προγραμματιστή στον οποίο θα πεις τι γίνεται ώστε να έχει το νου του στο afr το οποίο θα πρέπει να είναι το πρώτο που θα τσεκάρει.

Έχεις την δυνατότητα (κάποιος να σε εξυπηρέτηση) ώστε να μετρήσεις το afr σου αυτή τη στιγμή
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Από την στιγμή που έχεις το elm σύνδεσε το και έλεγξε την θερμοκρασία του καταλύτη. Είναι ένας τρόπος να δεις στο περίπου τι παίζει με τα μείγματα σου όπως και το να μετρήσεις την τάση του προτού λ η οποία βέβαια δεν είναι αντιπροσωπευτική σε όλο το φάσμα τον στροφών.

Φοράς χταποδοκαταλύτη η χταπόδι με καταλύτη κάτω? Τον πρώτο λ που το έχει τοποθετημένο σε πιο ύψος του χταποδιού?
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Φίλε μη το σκίζεις τώρα μέχρι να φτιάξεις τα μείγματα σου. Δεν ξέρεις από μείγματα που δουλεύει το αμάξι και πόσο στεγνώνει κρίμα θα ήταν να σου κάνει κράουουου
Εκτός από εξάτμιση στο 1.6 τι πολλαπλή εισαγωγής έχεις και τι φίλτρο πάνω. Το πρόγραμμα είναι από το 1.4 έτσι δεν είναι (κάνω μια ανακεφαλαίωση ;D)

Απ ότι θυμάμαι έχεις και άλλο Μκ6 1.4. αυτό το έχεις μαμά?? Κάνε μια δοκιμή σε αυτό και δες και εκεί το load.

Το 96% από πόσες σαλ το πιάνει? Είναι μόνιμα σταθερό από το πάτα μέχρι και τον κόφτη?



Θα σου πω απλά, ότι πρέπει να είναι στο 100% και όσο πιο νωρίς τόσο το καλύτερο. Όσο δεν το πιάνει κάτι δεν πάει καλά.

Με ποιο πρόγραμμα λογκαρεις?
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
πολλαπλη εισαγωγης τωρα απο το 1.4 με φιλτροχοανη 96% παει οταν το παταω τερμα απο χαμηλα δυστηχως το αλλο το φιεστα ειναι μακρια και δεν εχω ευκολη προσβαση. δεν το σκιζω απλα παω μεχρι 3.500στρ. με το torque pro
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Το 96% δηλαδή ήταν από χαμηλά μέχρι και τις 3500 η το πήγες μέχρι τον κόφτη κα είδες σε όλο αυτό το φάσμα 96%?
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Καταρχήν πρέπει να βεβαιωθείς ότι τα Μκ6 1.4 η ακόμα καλύτερα το μοτέρ focus μπορεί ν πιάσει το 100% κανονικά το κάθε αυτοκίνητο πρέπει να μπορεί να το πιάσει.

Το load συγκρίνει κάποιες παραμέτρους (τρις συγκεκριμένα) και με βάσει αυτών βγάζει το πόσο της % αποδίδει ο κινητήρας σου στο μέγιστο που θα μπορούσε να αποδώσει.

Εγώ στην θέση σου θα έκανα αυτό το μοτέρ μαμά δηλαδή με το φιλτροκουτο και πρόγραμμα από την αντιπροσωπία (εάν είναι εφικτό επειδή το μοτέρ είναι focus και δεν ξέρω εάν έχει διαφορές με του fiesta Mk6 1.6) εάν δεν είναι εφικτό θα δυσκολευτείς να βρεις το τι φταίει γιατί μετά άμα προχωρήσεις σε αλλαγή πολλαπλής εισαγωγής και πρόγραμμα άντε βγάλε άκρη το τι θα φταίει σε περίπτωση που το αμάξι δεν πιάνει το load στο 100%.
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
το να το κανω με φιλτροκουτο focus ειναι δυσκολο εως αδυνατον. κοιτα να σ πω απο γνωστο μου που εκανε την μετατροπη αυτη σε focus μκ1 απο 1.4 σε 1.6 και εβαλε πολλαπλη και εξατμιση το εσπαγε επι σχεδον ενα χρονο και δεν εκανε κιχ. μετα εβαλε εγκεφαλο απο 1.6
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Επειδή δεν το ξέρω και δεν ξέρω τι παίζει με αυτό το μοτέρ και τα μείγματα γι αυτό τα γράφω. Δεν είναι απαραίτητο ότι θ σπάσει απλά το λέω να έχεις λύγο παραπάνω το νου σου και να τσεκάρεις κάποια πράγματα ώστε να είσαι και εσύ ο ίδιος πιο σίγουρος.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
δεν εχει σχεση το load στην περιπτωση του

αυτο με τα χρωματα στο μπουζι δεν είναι αξιοπιστο, θα ήταν αν δουλευει συνεχεια openloop (τερμα γκαζι)

μπορει να βαλει ενα πολυμετρο στον πρωτο λαμδα και να δει τα μιγματα του στο περιπου και παντα στο τερμα γκαζι. Αν τερμα γκαζι είναι  0,85 - 0,95 volt, είναι ενταξει το μιγμα, δεν εχει φόβο.

ξαναλεω οτι έχω κανει την ίδια μετατροπή και το καυσιμο ήταν οκ ακόμα και με τα μπεκ απο το 1400.

αλλωστε, τι φτωχο να ναι το μειγμα με την τάφο πολλαπλή απο το 14αρι που φοράει?

εγω ειπα την γνωμη μου για το προγραμμα γιαννη, αμα θες να βελεις τωρα προγραμμα για να παρεις 1 άλογο και να ξαναβάλεις μετα με την πολλαπλή απο το πούμα, καλώς να κάνεις...
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
σε τερμα γκαζι οι λαμδα εχουν ταση 0.9 δηλ τερμα απο μετρησεις που κανω με το obd πρωτα πολλαπλη μετα εξατμιση και τελος προγραμμα
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
αρα είσαι γυρω στο 11-12:1 AFR, μια χαρα σε βρισκω...

συμφωνω και για την σειρα των μετατροπων. Καλά αποτελέσματα!
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Ο λάμδα (narrowband) σε openloop δεν μπορεί να σου διορθώσει τα μείγματα και δεν διαβάζει την πραγματική τιμή του μείγματος αλλά την τιμή που του έχει ορίσει ο κατασκευαστής.
Οι προγραμματιστές την μια παράμετρο που πειράζουν είναι αυτή. Δίνουν άλλες τιμές στον λ ώστε να μη διορθώνει τόσο πολύ ο λ και να προσπαθεί να πιάσει αυτή τη τιμή χωρείς να είναι απαραίτητο ότι θα την πιάσει ποτέ. Αυτό συνεπάγετε ταυτόχρονα λάθος μείγματα.

Πχ εάν το 0,9 που εσύ βλέπεις αντιστοιχεί στο πχ 12 δεν πάει να πει ότι άμα μετρούσες εκείνη την στιγμή με το wideband ότι θα ήσουν στο 12. (το 12 είναι τυχαίο επειδή δεν θυμάμαι που αντιστοιχεί το 0,9v)
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
StuparArt said:
Ο λάμδα (narrowband) σε openloop δεν μπορεί να σου διορθώσει τα μείγματα και δεν διαβάζει την πραγματική τιμή του μείγματος αλλά την τιμή που του έχει ορίσει ο κατασκευαστής.
Οι προγραμματιστές την μια παράμετρο που πειράζουν είναι αυτή. Δίνουν άλλες τιμές στον λ ώστε να μη διορθώνει τόσο πολύ ο λ και να προσπαθεί να πιάσει αυτή τη τιμή χωρείς να είναι απαραίτητο ότι θα την πιάσει ποτέ. Αυτό συνεπάγετε ταυτόχρονα λάθος μείγματα.

Πχ εάν το 0,9 που εσύ βλέπεις αντιστοιχεί στο πχ 12 δεν πάει να πει ότι άμα μετρούσες εκείνη την στιγμή με το wideband ότι θα ήσουν στο 12. (το 12 είναι τυχαίο επειδή δεν θυμάμαι που αντιστοιχεί το 0,9v)

οχι δεν ειναι σωστο αυτο οτι δεν διαβαζει την πραγματική τιμή, την πραγματική διαβάζει. Το μειονέκτημα (γι΄αυτο και λέγεται narrow δηλαδή στενού εύρους) είναι οτι εχει ένα στενο έυρος αξιοποιήσιμο γύρω απο το 0.5V (14,7:1 AfR), που σημαινει πρακτικά οτι πανω απο 0.9V δεν μπορεις να ξερεις ποσο ακριβώς πλούσιο είναι, δηλαδή μπορει με 0,97 volt να έχει AFR 11 αλλα μπορει να έχει και 10, και το ίδιο οταν είναι φτωχό. Με 0.3V μπορει να είναι στο 15:1, αλλα μπορει και να ναι στο 16:1. Το παρακατω σχημα εξηγει ακριβως τι θελω να πω:
nbsensor_zpsebf93ac0.jpg


φυσικα στο 0.90 είσαι σίγουρος οτι είναι σίγουρα κάτω απο 13, αλλα δεν μπορεις να ξερεις ακριβώς πόσο, όπως με έναν wideband. Μπορει να ναι 12, αλλα μπορει και 11

ο λαμδα εκ κατασκευης δεν μπορει να παραγει οτι ταση θελει, παραγει αυτην που βλεπει πραγματικά να υπάρχει. Απο εκει και περα ο εγκεφαλος διορθωνσει συνεχως το καυσιμο ώστε να παραγει το target AFR (επιθυμητό μείγμα). Αυτο είναι που αλλάζουν οι προγραμματιστές, το επιθυμητό μείγμα.

σε closed loop (λιγο γκάζι) ο εγκεφαλος διορθωνει συνεχώς γύρω απο το 14,7:1 (γι αυτο και η ταση του λαμδα παίζει συνεχώς μεταξυ πλούσιο και φτωχό), ενω σε οπεν λοοπ (τερμα γκάζι) ο εγκεφαλος ξεχναει την διορθωση γύρω απο το 14,7 και δουλευει προς μια σταθερή τιμή όση είναι η επιθυμητή απο την μνήμη του. Οι περισσότεροι μαμα εγκέφαλοι έχουν επιθυμητη τιμή το 11:1 για τους γνωστούς λόγους  ασφάλειας κάυσης.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread