Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

vas-ath

Original poster
New member
Mar 7, 2014
80
0
0
39
Αθήνα
Καλησπέρα σε όλους,
Θα ήθελα να με κατευθύνετε με τις γνώσεις σας σχετικά με ένα τεχνικό ζήτημα.Να μην σας κουράζω με πολλά,είμαι νέο μέλος,κάτοχος ενός φιέστα 2003 1.4 ghia με τις βασικές γνώσεις γύρω από τα αυτοκίνητα.Στο αυτοκίνητο πρόσφατα άλλαξα κινητήρα,βάζοντας έναν 1.6 fusion.O κινητήρας μπήκε,το αμάξι έχει κάνει χιλιόμετρα και όλα πάνε καλά.
Πριν κάνω την αλλαγή,αποφασίσαμε με τον τεχνικό να μην πειράξουμε τον εγκέφαλο και να το αφήσουμε να δουλέψει με τον αρχικό 1.4.( δικιά μου πρωτοβουλία,ωστε να μην αυξηθεί πολύ η κατανάλωση καθώς το αυτοκίνητο διανύει περίπου 350χλμ/εβδομάδα)Οι διαφορές στις επιδόσεις είναι ελαφρώς καλύτερες,όχι όμως 1.6 και φυσικά χωρίς ο κινητήρας να αποδίδει τα μέγιστα.Για να προχωρήσω και να το κάνω σαν νορμάλ 1.6 τι πρέπει να κάνω ακριβώς;
Μπορώ να πάω σε μια φορντ και να κάνω χαρτογράφηση μοτέρ 1.6;
Πρέπει να γίνει κάτι άλλο;
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας,
 

pinkfloyd

Member
May 13, 2010
270
1
0
εχεις βενζίνες εως τις 4500 στροφες μετα στεγνωνει ο κινητήρας και εχεις τη ιδια καταναλωση με το 1400αρι εως τις 4500 στροφες!δεν κανεις οικονομια...ζημια κανεις...
βρες  προγραματιστη εκτος Φορντ
 

vas-ath

Original poster
New member
Mar 7, 2014
80
0
0
39
Αθήνα
Η κατανάλωση παραμένει ίδια σχεδόν με τον 1400αρι.
Εφόσον όμως βλάπτει τον κινητήρα πρέπει να λύσω το ζήτημα του εγκεφάλου.Ακόμη μία παρατήρηση,είανι οτι σε απότομα πατημα του γκαζιού κάνει ένα στιγμιαίο (μπούκομα) ο κινητήρας σαν να μην είναι οκ το μείγμα όπως λες και μετά ανεβάζει φυσιολογικά.
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
Θέλεις επειγόντως πρόγραμμα! Φίλος με clio εκανε την ίδια μετατροπή και ειχε τα ίδια συμπτώματα!Μετα απο λίγο καιρό έβγαλε τα μπουζί και ειχαν γίνει κ@λ0ς! Κατευθείαν πηγε για πρόγραμμα και δεν του ξανά δημιούργησε κανένα πρόβλημα! Επίσης έπεσε κατα πολύ σε κατανάλωση! Αν δεν κάνω λάθος προσπαθούσε ο εγκεφαλος να διορθωνει το μιγμα και του το ειχε κάνει πολυ πλούσιο στα χαμηλά και φτωχό στα ψηλά!
 

vas-ath

Original poster
New member
Mar 7, 2014
80
0
0
39
Αθήνα
Χρήσιμες οι πληροφορίες σας.Τώρα για να περάσω το πρόγραμμα από 1.6 που μπορώ να απευθυνθώ;Αυτή η λύση μου φαίνεται πιο εντάξει απο το να  βρω εγκέφαλο απο 1.6.
Λέω εγώ από τα λίγα που γνωρίζω...
Και τι πρέπει να υπολογίζω σαν κόστος περίπου για μια τέτοια μετατροπή;
 

giannis_suzuki

Pro Member
Oct 17, 2010
384
0
0
χιλιος φορες φιλε πετα πανω τον εγγεφαλο τον 1.6.....

αν ειναι ιδιες οι καλωδιωσεις μην το σκεφτεσε καθολου...
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Εαν το προγραμμα του 1.6 περναει στον εγκεφαλο που φοραει(που απ'οτι θυμαμαι περναει) δεν υπαρχει λογος να αγορασει αλλο εγκεφαλο,το ιδιο πραμα ειναι.
Θα πρεπει να πας σε καποια ford η σε καποιο εξουσιοδοτημενο και να κανεις μια κουβεντα μαζι τους.Εαν εχεις καποιο γνωστο σε καποια θα σου βρει την ακρη ευκολα.
Απο κοστος,μπορει απο ενα απλο συμβολικο ποσο μεχρι οσα θα του λειπουν εκεινη την μερα.Αναλογως τις ακρες που θα εχεις.
Δεν θυμαμαι και τι διαφορες εχουν απο θεμα διαμετρου εξατμισης και νομιζω οτι το 1.6 φοραει και μεσαιο.
 

vas-ath

Original poster
New member
Mar 7, 2014
80
0
0
39
Αθήνα
Έχω γνωστό στη φορντ,ελπίζω να μπορεί να βοηθήσει.
Απο Δευτέρα θα επικοινωνήσω μαζί του να δούμε τι θα κάνουμε.
Σας ευχαριστώ,
αν γνωρίζετε  κάποιον που μπορεί να κάνει την σωστή χαρτογράφηση ας μου στείλει πμ.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
επαναπρογραμματισε τον εγκεφαλο σου στην φορντ και βαλε το προγραμμα απο το 1.6.

γινεται σε 5 λεπτα και καθαριζεις... αν δεν δουλευει τελεια υστερα απο αυτο καποια μακακια εχουνε κανει κατα την τοποθετηση του μοτερ.. κανονικά πρεπει να δουλευει τελεια και τωρα με το προγραμμα απο το 14αρι.

απλα έχει σημασια ΟΛΟΙ οι αισθητήρες και όλη η πλεξουδα να ναι απο το 1400 εφοσον ο εγκεφαλος είναι 1400, μην ειναι δηλαδη μισες απο το ένα μοτερ και μισες απο το άλλο.

προτωβουλιες γενικά μην αναλαμβανετε εφοσον δεν ειστε αριστοι γνωστες του συμβαντος..

με το 16αρι θα καιει ουτως η άλλως λιγοτερο ακομα και με το μαμα προγραμματισμο απο το 16αρι.

μονο στο ζορισμα ο 16αρης καιει περισσοτερο απο τον 14αρη... στα χαλαρα γκαζια μπορει να καιει το ίδιο ή και λιγοτερο..
 

vas-ath

Original poster
New member
Mar 7, 2014
80
0
0
39
Αθήνα
Οκ παίδες,από Δευτέρα πάω για επαναπρογραμματισμό.
 

vas-ath

Original poster
New member
Mar 7, 2014
80
0
0
39
Αθήνα
Πολύ μπέρδεμα,άλλος μου λέει δεν γίνεται επαναπρογραμματισμός σε εγκέφαλο 1.4 άλλος μου λέει δεν χρειάζεται να κάνω τπα το αμάξι είναι οκ με τον 1.4
Μήπως να βάλω έναν εγκέφαλο 1.6 πάνω;
Πάντως το αυτοκίνητο δείχνει να αποδίδει καλύτερα με τον καιρό,κάτι που παρατήρησε και διαφορετικός οδηγός που οδήγησε το αυτοκίνητο σήμερα.
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
ο εγκεφαλος προσαρμοζει καποια δεδομενα με το καινουριο το μοτερ αλλα παλι δεν κανει σωστη δουλεια. αν περασεις εγκεφαλο πανω η βαλεις προγραμμα σπο 1.6 θα δεις απλα τεραστια διαφορα
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
δεν συμφωνω οτι θα δει τεραστια διαφορα, εμενα το αμαξι μου (φιεστα μκ6 τρεντ 1600) απο λαθος είχε προγραμμα 1400 και το πηρα χαμπαρι μετα απο 3 χρονια που το είχα. μολις εβαλα το προγραμμα απο το 1600 μπορει να χειροτερψε και λιγο.

ο εγκεφαλος θα ρυθμισει μονος του το καυσιμο.

για εγκεφαλο ουτε να το σκεφτεσαι γιατι μαζι με τον εγκεφαλο θα το πρεπει να βρεις και κοντερ-δαχτυλιδι ιμομπιλαϊζερ απο το ιδιο αμαξι. ειναι τουλαχιστον χαζο να αλλαξεις εγκεφαλο την στιγμη που μπορεις να κανεις ακριβως το ιδιο πραγμα με εναν επαναπρογραμματισμο που μπορει να γινει με ελαχιστο κόστος.

εμενα η προσωπικη μου αποψη είναι οτι το αμαξι δεν θα εχει απολυτως κανενα προβλημα με το προγραμμα απο το 1400, έχω δει παρα πολλα φιεστα και φοκους που έχουν κανει αυτη την μετατροπη. Ισα-ισα το οτι γινεται λιγο πιο φτωχο τα βοηθαει και λιγο.

για να είσαι 100% σίγουρος, να μετρησεις τον πρωτο λαμδα. αν η ταση ειναι απο 0.85 έως 0.95 βολτ, με τερμα γκαζι σε όλο το φασμα των στροφων, να μην κανεις απολυτως τιποτα.
 

vas-ath

Original poster
New member
Mar 7, 2014
80
0
0
39
Αθήνα
Στη φορντ μου είπανε δεν χρειάζεται καμία αλλαγή στον εγκέφαλο,σε άλλη φορντ πως πρέπει να τον αλλάξω.Στο συνεργείο που έκανε την μετατροπή,έχουν κάνει την ίδια αλλαγή σε άλλα φιεστα και φοκους χωρις να παρουσιάζουν καμία εμπλοκή,(αυτό που λέει και ο ο turbomaniac)παρόλο που δεν αλλάχτηκε ο εγκέφαλος τους.Σήμερα το πήγα για έλεγχο αισθητήρων κτλ.Οι ενδείξεις ήτανε όλες εντάξει.Το αυτοκίνητο δουλεύει άριστα,και αποδίδει πολύ καλύτερα μετά απο μερικά χλμ.Αισθητή η αύξηση των επιδόσεων κυρίως από την τρίτη ταχύτητα και μετά.Η κατανάλωση μια χαρα,ίσως και καλύτερη από 1.4 πράγμα που δεν το περίμενα να συμβεί.Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να μην έχει δυσλειτουργίες το αυτοκίνητο και μέχρι στιγμής όλα πάνε καλά.Η μετατροπή έγινε σε 1.6 μόνο και μόνο επειδή βρέθηκε από γνωστό ο κινητήρας 1.6 σε άριστη κατάσταση και κόστος.Το σκ το αυτοκίνητο θα δοκιμαστεί και σε ταξίδι Αθήνα-Θεσσαλονίκη.
 

mexico

Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
δηλαδη εμεις τα 1400 με ενα μοτερ 1600 με κόστος κανα 500 αρικο κανούμε μια χαρά ανβαθμιση χωρις πρωτα σταδια ,νομιζω ειναι η καλυτερη για τα 1400
 

vas-ath

Original poster
New member
Mar 7, 2014
80
0
0
39
Αθήνα
Εγώ την αλλαγή την έκανα από τύχη σε 1.6 και όπως βλέπω αξίζει τον κόπο.Αν το ήξερα θα το είχα πάρει 1.6 ή θα έκανα την αλλαγή νωρίτερα.Το γεγονός οτι η κατανάλωση έμεινε εκεί που ήτανε ίσως και καλύτερη είναι ότι καλύτερο,καθώς το αυτοκίνητο έχει επαγγελματική χρήση και διανύει πολλά χλμ.
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
mexico said:
δηλαδη εμεις τα 1400 με ενα μοτερ 1600 με κόστος κανα 500 αρικο κανούμε μια χαρά ανβαθμιση χωρις πρωτα σταδια ,νομιζω ειναι η καλυτερη για τα 1400
500αρικο ουτε για αστειο δεν βγαινει. το κοστος με το σερβις στο 1000ρικο μπορει να φτασει βαλε σετ χρονισμου τσιμουχα στροφαλου δισκο πλατο κτλ + το συνεργειο
 

vas-ath

Original poster
New member
Mar 7, 2014
80
0
0
39
Αθήνα
Ο μάστορας είναι φίλος,οπότε η χρέωση δεν είναι αντικειμενική,γιαυτό δεν την αναφέρω.Το μοτερ,αν και όλοι είπαμε ~πάρτο και μην το πεις ούτε του παπά~ κόστισε κάτι λιγότερο από 300.
Δίσκο-πλατο και αντλια ή τρόμπα συμπλέκτη(κάπως έτσι λέγεται)180.
Μπουζί καινούρια,λάδια,βαλβολίνες.εσύ αποφασίζεις τι θα πάρεις,τα κόστη ποικίλουν.
Τσιμούχες,
Συν τα κεράσματα στους μάστορες!για να είμαστε ωραίοι.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread