thodoris_fiesta
Member
ok efxaristw polyilias86 said:Μπορούσες να κάνεις μόνο αλλαγή λαδιού και φίλτρου στα 10.000 km και γενικό σέρβις στο χρόνο
Οι θερμοκρασίες τα καλοκαίρια στις μεσογειακές χώρες όντως είναι υψηλές.Πολύ καλά ενημέρωσες την εδώ αντιπροσωπεία.Εγώ θα έστελνα και ένα email προς Γερμανία ενημερωτικά και για να δω τι θα απαντήσουν.Εμένα είναι diesel 1.5 με 70kw/95PS Euro6 και με τα 0-30 προδιαγραφή 950Α,αλλαγή κάθε 10.000 και ΟΧΙ κάθε 20.000,έχω 150.000km και ουδέν πρόβλημα χειμώνα-καλοκαίρι.Έχω όμως άλλο μοτέρ.Παλλικαρια ,περυσι το καλοκαιρι με τα 40 αρια που εκανε το δικο μας χιλιαρακι τα επΑΙξε.
Με 100 αρα αμολυβδη και air condition αναμενο ,το αμαξι καλα καλα δεν μπορουσε να ξεκινησει
στα φαναρια μεσα στη πολη.Πηγε αντιπροσωπεια και το κρατησαν 10 ημερες για να διαπιστωσουν
οτι το αμαξι δεν εχει τιποτα ΑΠΟΛΥΤΩΣ.
Αλλα το αμαξι ΣΕΡΝΟΤΑΝ.
Με δικη μου πρωτοβουλια και εξοδα αλλαξα τα καινουρια λαδια που μολις 3 μηνες ειχα βαλει στο πρωτο σερβις(5-20 )με 5-30 και ζητησα να γραφτουν και μεσα στο επισημο βιβλιαρακι του σερβις για τα περαιτερω αν χρειαζοταν.
Το αμαξι αμεσως ΠΕΤΑΓΕ πηρε τα ποδια του.
Αφου λοιπον το δοκιμασα σε ταξιδι και στις ανηφορες της Ψαθας προς το ΠΟΡΤΟ ΓΕΡΜΕΝΟ που ειναι σκετο δυναμομετρο,επεστρεψα μετα απο ενα μηνα ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΩ ΤΑ
ΚΑΚΑ ΜΑΝΤΑΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥς ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
Οτι ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΣΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ για την ταλαιπωρια μου αλλα και για τα μπολικα μοτερακια
καπου 8 που ειχαν σπασμενα απο θερμοκρασιες,στο πατωμα του συνεργιου.
Εκεινοι ΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ και δωσαμε ραντεβου για την επομενη αλλαγη
που θα γινει σε λιγες ημερες απο σημερα ΠΑΛΙ ΜΕ 5-30.
Οι ανθρωποι ειναι ξεροκεφαλοι και δεν ξερω εαν εβαλαν μυαλο να ενημερωσουν την μαμα
εταιρεια ΟΤΙ ΤΟ 5-20 ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ .
Προφανως το λαδι χανει τις λιπαντικες ιδιοτητες του,την κινητικοτητα του μεσα στα ωστηρια
λογω μικρης πιεσης με αποτελεσμα ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΙΣΧΥΟς ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗς ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ.