Καλώς ήλθατε στο ανανεωμένο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για λόγους ασφαλείας για να μπορέσετε να συνδεθείτε θα πρέπει να κάνετε επαναφορά κωδικού βάζοντας το e-mail που αντιστοιχεί στον λογαριασμό σας.
Επαναφορά κωδικού
  Guest viewing is limited
  • You have a limited number of page views remaining
  • 0 guest views remaining

BillMk7

Pro Member
Feb 2, 2011
600
4
18
35
Πειραιάς (Καλλίπολη)
Ο KARBY έχει απόλυτο δίκιο. Συμφωνώ απόλυτα έχοντας κινητήρα 1250cc duratec.
Στο τελευταίο Service η αντιπροσωπεία από μόνη της επέλεξε να μου βάλει λάδια 5-30!
Μάλλον όντως βάλανε μυαλό! Υπερευχαριστημένος από αυτό το λάδι!
 

Alexis17

Newbie
Oct 27, 2016
2
0
0
Καλησπέρα έχω συμπληρώσει 12.000 χλμ και 8 μήνες κατοχής ενός ford fiesta 1000 cc ecoboost, σκέφτομαι να αλλάξω τα λάδια αν και μου είπαν ότι ο κατασκευαστής προτείνει αλλαγή στα 20.000 χλμ η στον έναν χρόνο. Τι γνώμη έχετε σχετικά με τη πρώτη αλλαγή λαδιών και ποιες προδιαγραφές πρέπει να έχουν τα λάδια ? (Καταλάθος το έγραψα στο st και δεν ξέρω πως αλλάζει)
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
2
0
Αν περιμενεις να αλλαξεις λαδια στα 20000 θα αλλαξεις και κινητηρα μαζι.
Προσωπικη αποψη σαν μηχανολογος στο επαγγελμα ,η περιοδος στρωσιματος του κινητηρα ειναι πολυ σημαντικη για την επομενη ζωη του κινητηρα.
Περα απο το στρωσιμο με συστηματικη οδηγηση ,πρεπει τουλαχιστον στα 2500 να αλλαξουμε τα λαδια για να φυγουν ολα τα υπολοιματα απο το μονταρισμα του κινητηρα αλλα και του στρωσιματος του.
σΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ καθε 5000 για οσο ακομα στρωνουμε και η επομενη αλλαγη στα 7500.
Καθε 7500 ειναι ενα δυνατο καλο νουμερο για ενα τουρμπο κινητητρα που κινειται περισσοτερο μεσα στη πολη.
Οσον αφορα το ιξωδες ,εδω ο κατασκευαστης ειναι τραγικα λαθος.
Ειναι πολυ μεγαλη ιστορια του τι εγινε με την εδω αντιπροσωπεια για το θεμα των λαδιων,για να καταληξουν ολοι με αποδειξεις ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΟ 5-30 SAE.
Λεπτομερειες εχουν αναφερθει απο εμενα εδω μεσα.
Castrol magnatech 5-30 το λαδι για το ατμοσφαιρικο αλλα και το τουρμπο 1000 αρακι μας.
Και φυσικα ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΙΕΙ ΣΤΑΓΟΝΑ ΛΑΔΙ ΑΠΟ ΑΛΛΑΓΗ ΣΕ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ
ΕΑΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΩΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΡΩΣΙΜΑΤΟς.
Το γνωστο κλισε οτι αυτοι οι κινητηρες καινε λαδια ειναι μια κοροιδια που ανηκει
σε παλιοτερες εποχες για φτιαγμενους κινητηρες της ALFA ROMEO ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕς
ΑΝΟΧΕς  ΣΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΠΑΝΕ.
αΥΤΑ ΟΜΩς ΠΕΡΑΣΑΝ.
Οι καινουριοι κινητηρες εφ οσον πληρουν προδιαγραφες EURO 6
δεν πρεπει να καινε λαδια .
 

GRF

Rookie
Jan 28, 2016
48
0
0
Karby τι εννοείς σωστή δουλειά στρωσιματος?
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
2
0
Εχω την τεχνικη αποψη οτι οι κινητηρες ΘΕΛΟΥΝ ΣΤΡΩΣΙΜΟ οταν ειναι καινουριοι.
Αυτα που λενε οι αντιπροσωπειες ,οτι ειναι στρωμενοι ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΚΡΙΒΙΕς.
Οι κινητηρες κατα την μαζικη παραγωγη τους οταν μονταρονται ειναι πανω σε ενα πλατω λειτουργιας και ειναι συνδεδεμενοι με βενζινη και εξατμιση ουτε καν ψυγειο νερου.
Παιρνουν εμπρος και δουλευουν για ενα πολυ μικρο διαστημα οπου φθανουν καποιες λιγες στροφες λειτουργιας καπου αναμεσα στις 3000-4000 στροφες ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ.
Μετα τοποθετουνται στο αυτοκινητο και φευγουν για μια δοκιμη σε ενα πιστοποιημενο κυκλο
οδηγησης.
Μετα απο αυτο ο ΚΙΝΗΤΗΡΑς ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΩΜΕΝΟς.
Πρεπει να στρωθει με μια καλη διαδικασια και γνωσεις για να εχει μακροζωια και να μην βγαλει
προβληματα.
Φυσικα ολα αυτα ισχυουν για αυτοκινητα μεχρι καποιας αξιας ΟΧΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ Η ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
Απαραιτητη ειναι η αλλαγη λαδιων απο 1500 μεχρι 2500 χιλιομετρα για να καθαρισει απο πολλα υλικα που δεν ανηκουν σε αυτον  η προερχονται απο τις πρωτες ωρες λειτουργιας.
Ολοι μας εχουμε δει γρεζια στην ταπα του λαδιου που προερχονται απο τα διαφορα κινουμενα μερη που στρωνουν και ειδικα στον στροφαλο.
Στην συνεχεια ο κινητηρας θα πρεπει να ανοιξει σταδιακα την περιοχη ατροφων που δουλευει.
Τα εμβολα οσο γυριζουν σε περισσοτερες στροφες ΜΑΚΡΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΜΠΙΕΛΕς ΤΟΥς.
Για οσους γνωριζουν μηχανολογια ξερουν οτι η γραμμικη ταχυτητα οσο αυξανεται μεσα στα κιλυνδρα ΜΑΚΡΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΜΠΙΕΛΑ.
Αρα τα εμβολα πρεπει να πετυχουν το ανωτατο σημειο περιστροφης τους πριν κανουν πατημα -δοντι στα ψηλα του κιλυνδρου γιατι σε αντιθετη περιπτωση ΚΑΚΟΕΣΤΡΩΣΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙ.
Το καλο στρωσιμο ειναι επιστημη ολοκληρη και σιγουρα δινει αποτελεσματα
ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΜΕ.
Για αυτο πολλες φορες ΒΛΕΠΟΥΜΕ διαφορες ιδιων κινητηρων στο δυναμομετρο.
Σταδιακο ανοιγμα μετα το φιλαγμα του κινητητρα μεχρι τις 3500 στροφες τα πρωτα 2500 χιλιομετρα.
Μετα την αλλαγη λαδιων 500 στροφες για 500 χιλιομετρα.
Ακομη ποιο πανω ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ.
Στις υψηλες περιοχες περιστροφης ειναι θεμιτο να ζοριζεται ΜΟΝΟ ΣΕ ΚΑΤΗΦΟΡΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ
ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΙς 5000 ΣΤΡΟΦΕς.
οΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΡΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΜΑς.
ΤΟΥ ΠΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΘΕΙ ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΑ.
εΝΑ ΚΑΛΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ φαινεται και απο την καταναλωση λαδιου που εχει.
Τα δικα μας χιλιαρακια ειναι σχεδιασμενα ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΙΝΕ ΣΤΑΓΟΝΑ ΛΑΔΙ.
Ο κατασκευαστης δινει μερικες ανοχες για καταναλωση λαδιου ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΕΩΝ.
Η vw σε καποια μοντελα της για να δικαιολογηση τις ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕς ΤΗς ΒΛΑΚΕΙΕς δινει μεχρι και 1 λιτρο στα 1000 χλμ.
Αυτο δεν ειναι κινητηρας ειναι λαδιερα ετοιμη να σπασει στο παραμικρο ζορι.
Το οποιο και συμβαινει πολυ συχνα με αυτον τον κατασκευαστη.
ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ.
 

GRF

Rookie
Jan 28, 2016
48
0
0
Ευχαριστω να είσαι καλά πάντα βοηθητικός και αναλυτικός.
 

Georgia89

Member
Oct 25, 2015
230
3
18
ΧΑΝΙΑ
Καλησπέρα παιδια, ειπα να αλλαξω λαδια στα 10.000χλμ γιατι οι 2 προυγουμενες αλλαγες ηταν στα 18 και στα 15 αντιστοιχα και απο  οτι εχω κατααβει μαλλον κακως το εκανα. τι λαδια πρεπει να βαλω? ειναι καποια συγκεκριμενα?
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
8
0
18
www.fiestamaniacs.gr
Γεια σου Γεωργία. Το δικό σου είναι ecobοost με τα 100 άλογα, σωστά; Άρα θέλεις τα Castrol 5w20 που θα τα βρεις σε οποιδήποτε κατάστημα με ανταλλακτικά Ford ή στην αντιπροσωπεία.
 

Georgia89

Member
Oct 25, 2015
230
3
18
ΧΑΝΙΑ
kostg said:
Γεια σου Γεωργία. Το δικό σου είναι ecobοost με τα 100 άλογα, σωστά; Άρα θέλεις τα Castrol 5w20 που θα τα βρεις σε οποιδήποτε κατάστημα με ανταλλακτικά Ford ή στην αντιπροσωπεία.
Γεια σου Κωστα, ναι αυτο ειναι το μοντελο. απλα ειδα καποιες γνωμες για το 5w30 και προβληματιστηκα. σε ευχαριστω παντως!
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
2
0
Γεωργια,ειναι ατοπο να αναφερω απο την αρχη την ολη ιστορια που ειχα οσον αφορα τα λαδια.
Αποδειχθηκε τελικα ,οτι τουλαχιστον για το καλοκαιρι ΔΕΝ ΦΘΑΝΟΥΝ ΤΑ 5-20 ειναι λιγα.
Γινονται νερακι του θεου ,και αυτο εχει επιπτωσεις.
Για τον χειμωνα τα 5-20 ειναι οριακα ενταξει για τον Ελληνικο χειμωνα.
Βεβαια η μαμα εταιρεια χτυπιεται οτι μεχρι και εγγυηση δεν δινει για τα 5-30 και οτι ειναι λαθος.
Εγω παντως χρησιμοποιω τα 5-30 και ειμαι πολυ ποιο ευχαριστημενος σε σχεση με τα 5-20
ιδιαιτερα το καλοκαιρι.Βεβαια το δικο μας φιεστα ειναι ατμοσφαιρα,παιζει και αυτο το ρολο του.
Το τουρμπισιο εχει και ψυγειο λαδιου,αλλα και περισσοτερες ζεστες,και γενικα πιεζει
περισσοτερο τα λαδια .Αν θες να διαβασεις τις περιπετειες μου με την αντιπροσωπεια ,βρες τα αντιστοιχα ποστ εδω μεσα.Πντως το δικο μας μοτερακι χαιρει ακρας υγειας και επιδοσεων
μετα απο 35000 χλμ με καλο στρωσιμο αλλα και πολυ ταλαιπωρια καθημερινα μεσα στη πολη αλλα και σκισιμο οταν βγαινει εξω απο εδω.Και απο επιδοσεις μαλλον θα ελεγα κορυφη
για τα 80 αλογακια του,στροφαρει μεχρι τις 6700 χωρις την παραμικρη διαμαρτυρια.
 

Georgia89

Member
Oct 25, 2015
230
3
18
ΧΑΝΙΑ
KARBY said:
Γεωργια,ειναι ατοπο να αναφερω απο την αρχη την ολη ιστορια που ειχα οσον αφορα τα λαδια.
Αποδειχθηκε τελικα ,οτι τουλαχιστον για το καλοκαιρι ΔΕΝ ΦΘΑΝΟΥΝ ΤΑ 5-20 ειναι λιγα.
Γινονται νερακι του θεου ,και αυτο εχει επιπτωσεις.
Για τον χειμωνα τα 5-20 ειναι οριακα ενταξει για τον Ελληνικο χειμωνα.
Βεβαια η μαμα εταιρεια χτυπιεται οτι μεχρι και εγγυηση δεν δινει για τα 5-30 και οτι ειναι λαθος.
Εγω παντως χρησιμοποιω τα 5-30 και ειμαι πολυ ποιο ευχαριστημενος σε σχεση με τα 5-20
ιδιαιτερα το καλοκαιρι.Βεβαια το δικο μας φιεστα ειναι ατμοσφαιρα,παιζει και αυτο το ρολο του.
Το τουρμπισιο εχει και ψυγειο λαδιου,αλλα και περισσοτερες ζεστες,και γενικα πιεζει
περισσοτερο τα λαδια .Αν θες να διαβασεις τις περιπετειες μου με την αντιπροσωπεια ,βρες τα αντιστοιχα ποστ εδω μεσα.Πντως το δικο μας μοτερακι χαιρει ακρας υγειας και επιδοσεων
μετα απο 35000 χλμ με καλο στρωσιμο αλλα και πολυ ταλαιπωρια καθημερινα μεσα στη πολη αλλα και σκισιμο οταν βγαινει εξω απο εδω.Και απο επιδοσεις μαλλον θα ελεγα κορυφη
για τα 80 αλογακια του,στροφαρει μεχρι τις 6700 χωρις την παραμικρη διαμαρτυρια.
καλημερα,η αληθεια ειναι οτι  διαβασα ολη την ιστοτια σου για αυτο προβληματιστηκα. Αναφερεσαι σε ατμοσφαιρικο αμαξι και κυριως για Ελληνικο καλοκαιρι. Επειδη μετα τις διακοπες και με βενζινη κρητης αλλαξα φιλτρο βενζινης (λαθος επιλογη πρατηριου απο βιασυνη) ειπα να μην περιμενω μεχρι τον Φλεβάρη στο σερβις για τα λαδια καλου κακου. Το αμαξι οπως αναφερεις και εσυ το προσεχουμε για να εχουνρ για αυτο κ πιεσα αρκετα την εταιρια οταν ειχα διαρροη παραφλου και εκανε 2 μηνες για να με φωναξει για αλλαγη αντλιας και τσιμουχας (ναι εχανε και απο τα 2 σημεια!!!)
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
2
0
Διαρροη παραφλου ειχα και εγω και ευτυχως που την ειδα ,γιατι συνεβη λιγο μετα το πρωτο ετησιο σερβις.Επιπλεον το αυτοκινητο το σκιζει η συζυγος,που ειναι καλη οδηγος μεν αλλα ασχετη απο τα υπολοιπα.Με ταλαιπωρησαν πολυ με την διαρροη γιατι μου κρατησαν το αυτοκινητο 15 ημερες,μου εδωσαν βεβαια αυτοκινητο αντικαταστασης μετα τις 5 πρωτες ημερες ,μεχρι να ερθουν τα ανταλλακτικα.Ημαρτον ,δεν τα ειχαν στην Ελλαδα πρ ολο που το προβλημα ηταν γνωστο και τα ανταλλακτικα πολυ φθηνα.
Τωρα αρκετο καιρο μετα καπου 8 μηνες χθες σε ελενχο μετα τις διακοπες ειδα παλι απωλεια
αντιψυκτικου,μικρη μεν απωλεια δε.
Το σερβις που το πηγαινω για να εχω λεει τα 5 χρονια εγγυηση ειναι ΜΑΚΡΑΝ οτι χειροτερο
μου εχει τυχει,στα 8 αυτοκινητα που εχω αλλαξει.
Δεν ξερω αν επιτρεπεται ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΝΟΜΑΣΩ.
 

Sharky

New member
Apr 14, 2012
78
1
0
Χανιά
Τελικά τι λαδάκια να βάζω στο καινούριο μου fiesta 1.0 st line mk8 που θα παραλάβω σε καμία βδομάδα; Να τους ρωτήσω στην αντιπροσωπεία για το 5-30;έχω προβληματιστεί! Οι υπόλοιποι turbατοι εδω τι βάζετε;
 

Fiestaris

Hero Member
Mar 14, 2016
980
0
16
43
ΑΘΗΝΑ
Καλύτερα ρώτα τους να σου πουν απευθείας ποιο χωρίς να τους πεις ποιο. Πάντως έχεις χρόνο να μάθεις αφού δε θα χρειαστείς για καιρό.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,884
55
48
43
Ιωάννινα
0-30 ή 5-30! Απέφυγε τα 5-20, υπαρχουν αρκετες μαρτυριες οτι είναι ακαταληλα για θερμα κλίματα, όπως της χώρας μας.
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
326
6
18
Πειραιας
Το θέμα με τα λάδια το έχουμε αναλύσει αρκετά. Εφόσον η Ford συνιστά 5-20 , αυτά να βάλεις. Τα μοτέρ με turbo έχουν και ψυγείο λαδιού που δεν αφήνει τις θερμοκρασίες να ανέβουν υπερβολικά. Σε πολύ μεγάλες θερμοκρασίες και φορτίο στον κινητήρα η θερμοκρασία λαδιού ανεβαίνει μέχρι 93-96 βαθμούς (μετρημένα με όργανο), που είναι πολύ φυσιολογική.
 

Sharky

New member
Apr 14, 2012
78
1
0
Χανιά
Οκ, 5-20 λοιπόν! Έχω και 8 χρόνια εγγύηση και δεν θέλω να την χάσω! Το θέμα είναι μήπως όλα αυτά που κάνει η ford για να πετύχει κάποιες ομολογουμένως καλές τιμές κατανάλωσης,εγώ στα πρώτα 600 χλμ στρωσιματος έχω 5,5 λ/100 χλμ, εκπομπών ρύπων, 98 γρ με 125 ίππους,κτλ ,το πετυχενει εις βάρος της μακροχρόνιας αξιοπιστίας του κινητήρα . Ακούω για φτωχά μείγματα,λάδι με περίεργο ιξώδες,τρύπες ισχύος στα 2500-3500 σαλ,κτλ.
Υ.Γ την κατανάλωση την έχω με το eco ενεργοποιημένο! Μήπως έτσι δουλεύει πιο φτωχο μείγμα και δεν κάνει! Μήπως πρέπει να το απενεργοποιήσω;
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
326
6
18
Πειραιας
Αγαπητέ Sharky δεν νομίζω ότι πρέπει να ανησυχείς ούτε γιά το φτωχό μίγμα ούτε γιά το ιξώδες των λαδιών ούτε γιά τρύπες ισχύος. Θα πρέπει να αλλάζεις τα λάδια όμως  συχνώτερα από ότι λέει το manual (μόνος σου). Η μόνη σου ανησυχία  θα είναι γιά το τι service θα σουν κάνουν οι εξουσιοδοτημένοι στα 8 χρόνια που θα έχεις την εγγύηση και θα πρέπει αναγκαστικά να πηγαίνεις σε αυτούς .
 
Mar 26, 2016
283
0
0
27
Αθηνα
το κουμπακι eco τι ειναι βρε παιδια για να καταλαβω, στο δικο μου δεν υπαρχει αυτο το κουμπί αλλα το εξω ξανα ακούσει.
 

Sharky

New member
Apr 14, 2012
78
1
0
Χανιά
thodoris_fiesta said:
το κουμπακι eco τι ειναι βρε παιδια για να καταλαβω, στο δικο μου δεν υπαρχει αυτο το κουμπί αλλα το εξω ξανα ακούσει.
είναι ένα κουμπάκι πίσω από τον λεβιέ ταχυτήτων που όταν το ενεργοποιήσεις έχεις μια πτώση στην κατανάλωση μαζί με μια πτώση στην ισχύ του κινητήρα!
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread