Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
Fiesta mk7 1.6 120hp 5θ εχουν κυκλοφορήσει πολλα στη χώρα μας αλλα σε εκδοση titanium και οχι sport!!!
 

geo4st

Rookie
Aug 25, 2018
16
1
3
Στο car παντως αν βαλω αυτα τα κριτηρια μου βγαζει 0 αποτελεσματα
Επισης ποιες εκδοσεις εβγαιναν με αυτο το κοψιμο μπροστα?
http://i1383.photobucket.com/albums/ah292/geo4st/ff_zpsoooikqah.png
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Δεν υπάρχει sport 1.6 5θυρο. Μόνο titanium. Τα περισσότερα 5θ στην Ελλάδα είναι titanium ή trend 1.25 και 1.4
Πρέπει να είσαι και λίγο τυχερός να πετύχεις 1.6
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Είναι διαφορετικές εκδόσεις αλλά με τον ίδιο κινητήρα 1,6 ti-vct 125ps. Εμφανισιακά το motorsport είχε τις 17άρες ζάντες βαμμένες λευκές, standard πλαϊνούς μασπιέδες και τις αυτοκόλλητες ρίγες. Και έβγαινε σε λευκό ή μπλε.
 

jpsih

Newbie
Mar 1, 2019
5
0
1
Χαιρετω την Fiestoπαρεα!

Βρισκομαι σε αναζητηση μεταχειρισμενου μικρου. Νομιζω εχω καταληξει στο Fiesta Mk7 (5ετιας πανω-κατω). Τα δεδομενα εχουν ως εξης: Η αγορα θα γινει απο Ολλανδια οπου και διαμενω και θα ειναι βενζινη διοτι τα τελη για πετρελαιο εδω ειναι στο θεο και δεν θα κανω παρα πολλα χιλιομετρα. Χρηση θα ειναι 50% σε πολη και 50% σε αυτοκινητοδρομο.

Οι βασικες επιλογες στην αγορα ειναι ο 1.25 με 82hp και ο 1.0 Ecoboost με 100hp. Τι να προτιμησω απο πλευρας αξιοπιστιας δεδομενου οτι μιλαμε για μεταχειρισμενο και για αυτοκινητο που θα με συνοδευσει για αρκετα χρονια? Η καταναλωση ερχεται σε 2η μοιρα. Επισης σημαντικο σε σταθερη πορεια στον αυτοκινητοδρομο (130km/h) να μη ζοριζεται πολυ το αυτοκινητο και να εχει λογικα επιπεδα θορυβου ωστε να γινεται σχετικα ανετα ενα ταξιδι 3-4 ωρων.

Τι αλλο πρεπει να προσεξω για την αγορα μεταχειρισμενου? Επισης μεχρι ποσα χιλιομετρα να κοιταζω maximum?

Ευχαριστω και οποιαδηποτε βοηθεια ευπροσδεκτη!
 

MadMan

Pro Member
Jun 1, 2018
513
1
18
Καλως ηρθες στην παρεα μας jpsih
Η χαρη μας εφτασε και στην Ολλανδια... :D  :D
Οταν λες 5ετιας λογικα πας για το mk7.5. Το mk7 ειναι χρονολογιας 09-12
Και τα 2 μοτερ ειναι "σκυλια". Η διαφορα ειναι το 85ps ατμοσφαιρικο και τα 100ps turbo.
Για την δουλεια που το χρειαζεσαι..θεωρω οτι το 1.0 100ps ecoboost θα σε βοηθησει
Και στον αυτοκινητοδρομο..πιο ανετο...πιο γρηγορο και καλυτερο σε χαμηλες στροφες
Απο αποψη οικονομιας...υπευθυνο θα ειναι το ποδι σου.
Το ecoboost εχει παρει 6 χρονιες αν δεν κανω λαθος βραβειο ως το καλυτερο μοτερ στην κατηγορια του.
Οσον αφορα τα χλμ που θα αναγραφει λιγω μεταχειρισμενου..θεωρω οτι μεχρι τα 130.000 εισαι καλα αν σκεφτεις οτι ο μεσος ορος
χιλιομετρων το χρονο πρεπει να ειναι στα 15.000 χιλιομετρα.
Και παιζει ρολο πιο σημαντικο το πως το εχει προσεξει ο προηγουμενος κατοχος.
Υ.Γ Μην μπλεξεις με μαντραδες
 

shumakos

New member
May 17, 2014
98
13
8
43
ΑΘΗΝΑ
Μοντέλο
MK8
Δεδομένων της αυστηρής επιβολής ορίων ταχύτητας στην Ολλανδία και του flat εδάφους, θεωρώ ότι ούτε οι επιδόσεις παίζουν ιδιαίτερο ρόλο. Αν βρεις ένα καλό MK7 1,25 (η πιθανότητα είναι λίγο μικρότερη γιατί είναι παλαιότερο) χτύπα το.  Αν θυμάμαι καλά, το MK7 1,25 της αδερφής μου ταξιδεύει στα 130 km/h με περίπου 3.500 rpm με τους θορύβους από τον αέρα και την κύληση να υπερκαλύπτουν τον ήχο του μοτέρ, ο οποίος ούτως ή άλλως δεν έχει ενοχλητική χροιά. Η δε μέση κατανάλωση που γράφει το αυτοκίνητο είναι σταθερά κάτω από 7 lt στα 100 km. Φυσικά το 100άρι Ecoboost είναι καλύτερο αμάξι για να μην παρεξηγούμαι.
 

giannis20vt

Rookie
Mar 17, 2019
12
0
1
Μου εχουν μπει ιδεες να αντικαταστήσω το 2ο αμαξι της οικογενείας (σημερα ειναι ενα Yaris 1.0 toy 2004) και ενα πιθανο υποψηφιο αμαξι ειναι το Fiesta. Αν και ασχολουμαι χρόνια με το αυτοκινητο, μου αρεσει εκτος να το οδηγώ και να το "πειράζω", περιποιούμαι, δεν εχω καμια εικονα για τα fiesta. Το αμαξι το οδηγει η γυναικα μου για πολύ μικρες διαδρομες, δεν κανει ταξιδια και γενικά ειναι ο χαμάλης της οικογενειας. Να φανταστειτε οτι το Yaris μεσα σε 15 χρονια εχει κανει 85.000 χλμ. 
Θα ηθελα ενα αμαξι που να μην ξεπερνα 10 ετια, με ενα budget περιπου 7000ευρω, σε βενζινη μόνο και με 5 θυρες. Ποια η γνώμη σας;
 

ilias86

Hero Member
Vip Team
MK7.5
May 28, 2011
1,194
22
38
37
Γλυφάδα
Μοντέλο
MK7.5
Καλησπέρα και καλή διαμονή στην ομάδα. Θα βρεις λογικά κάποιο 1.4 με τα 96 άλογα με λίγο λιγότερα από τα χρήματα που λες το οποίο ειναι τίμιο αμάξι. Όμως ίσως να μην σε ενθουσιάσει από άποψη οικονομίας, καθότι είναι παλιότερης τεχνολογίας μοτέρ. Αν θελήσεις όμως να πας σε ποιο σύγχρονο 1.000 αρι ecoboost θα πρεπει να ανεβάσεις το budget σου κατά 2.000 περίπου
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Σε αυτά τα λεφτά που διαθέτεις και είναι πολύ τίμιο αμάξι χωρίς προβλήματα είναι το mk7.Aπό έτος 2008 μέχρι 2012.
Για να πας στο ecoboost ξεκινάνε από 9000 και ανεβαίνουν
 

giannis20vt

Rookie
Mar 17, 2019
12
0
1
Το ecoboost δεν με ενδιαφερει, το αμαξι ειναι για μικρους κυκλους χρησης.
Με ενδιαφερει ομως να ειναι σχετικά συγχρονο. Τα μοντελα του 2013 ειναι το f/l του ΜΚ7 ?


Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1552848850[/time]
Αυτο ας πουμε τι σας λέει;

https://www.car.gr/12118899-ford-fiesta
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,314
183
63
50
Αθήνα
Για μέσα στη πόλη, απλή χρήση και χωρίς απαιτήσεις σε επιδόσεις, ναι είναι μια χαρά ;)
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Αυτό το μοτέρ (1250cc) απ' όσο γνωρίζω δεν είχε έρθει στην Ελλάδα, προφανώς είναι το τετρακύλιδρο ατμοσφαιρικό που είχε το προ-facelift.
Απ' ότι βλέπω είναι εισαγωγής γι' αυτό και ο συνδιασμός facelift σασί με αυτόν τον κινητήρα.
Σίγουρα είναι πιο "αναβαθμισμένο" σε σχέση με το προ-facelift μοντέλο έχοντας λίγο διαφορετική εμφάνιση-σχεδίαση μέσα και έξω, νεότερη "ηλικία", λίγο διαφορετική ανάρτηση, λίγο διαφορετικά φρένα εμπρός και γκατζετάκια όπως ηχοσύστημα με usb και sync, πλαφονιέρες πίσω, dimmer εσωτερικού φωτισμού. Κάτι άλλο δε μου έρχεται στο μυαλό σαν πρώτη εντύπωση-ματιά.
Αν είναι και τα χιλιόμετρα πραγματικά, ακόμα καλύτερα.
 

jpsih

Newbie
Mar 1, 2019
5
0
1
Τι θα επιλεγατε μεταξυ των παρακατω? (αγορα Ολλανδιας, εξου και οι πιο τσιμπημενες τιμες)

1. Fiesta Mk7.5 St-Line 1.0 100hp 2ετιας με 20.000km στα 14.000 (χωρις υπολοιπο εργοστασιακης εγγυησης)
2. Fiesta Mk8 Trend 1.0 100hp 1 ετους με 10.000km στα 14.500 (με εργοστασιακη εγγυηση για αλλους 9 μηνες)

και μερικες ακομα ερωτησεις: φορανε ακριβως τον ιδιο Ecoboost κινητηρα? το 7.5Mk εχει 5ταχυτο κιβωτιο ενω το Mk8 εχει 6ταχυτο? αυτο συνεπαγεται πιο ανετα ταξιδια, με χαμηλοτερη καταναλωση για το Mk8?
 

giannis20vt

Rookie
Mar 17, 2019
12
0
1
kostg said:
Αυτό το μοτέρ (1250cc) απ' όσο γνωρίζω δεν είχε έρθει στην Ελλάδα, προφανώς είναι το τετρακύλιδρο ατμοσφαιρικό που είχε το προ-facelift.
Απ' ότι βλέπω είναι εισαγωγής γι' αυτό και ο συνδιασμός facelift σασί με αυτόν τον κινητήρα.
Σίγουρα είναι πιο "αναβαθμισμένο" σε σχέση με το προ-facelift μοντέλο έχοντας λίγο διαφορετική εμφάνιση-σχεδίαση μέσα και έξω, νεότερη "ηλικία", λίγο διαφορετική ανάρτηση, λίγο διαφορετικά φρένα εμπρός και γκατζετάκια όπως ηχοσύστημα με usb και sync, πλαφονιέρες πίσω, dimmer εσωτερικού φωτισμού. Κάτι άλλο δε μου έρχεται στο μυαλό σαν πρώτη εντύπωση-ματιά.
Αν είναι και τα χιλιόμετρα πραγματικά, ακόμα καλύτερα.

Αυτός ο 1250αρης είναι ο γνωστός που έμπαινε στο proface-lift ?
Γενικά, ο 1000αρης κινητήρας με τα 80 άλογα, είναι αξιόπιστος;

 
 

kimon

New member
Jul 19, 2015
53
2
8
jpsih said:
Τι θα επιλεγατε μεταξυ των παρακατω? (αγορα Ολλανδιας, εξου και οι πιο τσιμπημενες τιμες)

1. Fiesta Mk7.5 St-Line 1.0 100hp 2ετιας με 20.000km στα 14.000 (χωρις υπολοιπο εργοστασιακης εγγυησης)
2. Fiesta Mk8 Trend 1.0 100hp 1 ετους με 10.000km στα 14.500 (με εργοστασιακη εγγυηση για αλλους 9 μηνες)

και μερικες ακομα ερωτησεις: φορανε ακριβως τον ιδιο Ecoboost κινητηρα? το 7.5Mk εχει 5ταχυτο κιβωτιο ενω το Mk8 εχει 6ταχυτο? αυτο συνεπαγεται πιο ανετα ταξιδια, με χαμηλοτερη καταναλωση για το Mk8?
Το 2ο (το Μκ8).
Τα μοτέρ είναι τα ίδια,απλά όπως λες κι εσύ το Μκ8 έχει 6τάχυτο που δίνει λίγο καλύτερη επιτάχυνση 0-100 και καλύτερη οικονομία στα ταξίδια
 

giannis20vt

Rookie
Mar 17, 2019
12
0
1
Η αναζητηση συνεχιζεται, οχι με εντονους ρυθμους.
Θα ηθελα να με βοηθησετε να ξεκαθαρισω κάτι.  Διαβαζω για κινητηρες 1242cc με 82Hp
για 1242cc με 75Hp. για 999cc με 80Hp, 1000cc με 70Hp και 1000cc με 65Hp
Υπάρχουν τοσες διαφορές σε παρομοιους κινητηρες;
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread