Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

?

Original poster
Rookie
Jan 31, 2016
13
0
0
καλησπέρα σε ολους!
ηγκηκεν η ωρα για το 1ο μου service σε φιεστα βενζινη turbo 100hp.
εχω συμπληρωσει 8.500 χλμ.

εχω τις εξης τιμες:  απο σφακιανακη στον κηφισσο 135 ευρω για λαδια,φιλτρο λαδιου,φιλτρο air condition.

(ρε παιδια επειδη ειμαι κ λιγο εως πολυ ασχετη....μονο αυτα τσεκαρουν??δεν κοιταν ετσι λιγο γενικοτερα το αμαξι?)

καρανικολας παλαιο φαληρο: 120 ευρω τα ιδια πραγματα κ μου ειπε οτι οκ κοιταμε λιγο κ τα φρενα κλπ.

και θα ρωτησω και στον παζαροπουλο στην πετρου ραλλη γιατι μου ζητησε αριθμο πλαισιου (για να να μου πει συγκεκριμενη τιμη για τυχον ανταλλακτικα κλπ) κ δεν τον ειχα προχειρο.


τελος, τωρα τελευταια ακουω ενα κροταλισμα καθως οδηγω νομιζω εξωτερικα αλλα δεν εχω εντοπισει ακριβως απο που προερχεται ο θορυβος.φανταζεστε τι μπορει να ειναι? επισης αν τους το πω στο σερβις φανταζομαι θα το τσεκαρουν? επισης κουμπωνει δυσκολα η οπισθεν. αυτο βεβαια απο την αρχη συνεβαινε αλλα ειχα θεωρησει οτι θα στρωσει.να τους το πω κι αυτο? γνωριζει κανεις αν ειναι εντος εγγυησης αν χρειαστει να αλλαξουν κατι?


ευχαριστω εκ των προτερων! :)
 

Fiestaris

Hero Member
Mar 14, 2016
986
1
18
45
ΑΘΗΝΑ
Έχοντας καλή εμπειρία από Καρανικολα, θα σου πρότεινα αυτόν. Εμένα ο,τι βρήκε και ήταν σε εγγύηση, μου το πέρασε. Για παζαροπουλο δεν  έχω ακούσει καλά λόγια από άλλους.
 

GRF

Rookie
Jan 28, 2016
48
0
0
Πήγαινε καρανικολα θα στα τσεκάρουν όλα ζητά το Βασίλη.
 

?

Original poster
Rookie
Jan 31, 2016
13
0
0
ευχαριστω πολυ παιδια!
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Μακρια απο Παζαροπουλο.
Ο  Σφακιανακης ειναι καλος ,αλλα εχει πολυ ταλαιπωρια ,γιατι μαζευει αυτοκινητα απο διαφορετικες
μαρκες  και εχει πολυ αναμονη  και καθυστερησεις.
Ο καρανικολας ειναι ισως οτι καλλιτερο υπαρχει αυτη τη στιγμη.
Ο πΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟς ΦΕΡΝΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕς ΑΝΤΙΡΗΣΕΙς με τις εγγυησεις και δεν ειναι καθολου εξυπηρετικος.
Πρωτο σερβις καπου εκει παιζει απο τιμες.
 

Walking

New member
MK7.5
Aug 5, 2016
99
1
8
38
Αγία παρασκευή
Μοντέλο
MK7.5
Φίλε karby χωρίς να θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σου και τελείως φιλικά πάντα, εγώ με τον παζαροπουλο είμαι πολύ ευχαριστημενος.ενα θέμα που είχα με τριγμούς στο ταμπλό εκεί που βρίσκεται η οθόνη και ένας χαλασμένος γριλλος παραθύρου που είχε χαλάσει δεν αντιμετώπισα κανένα απολύτως πρόβλημα με την εν λόγω αντιπροσωπία.καμια αντίρρηση και άμεση εξυπηρέτηση χωρίς καμία απολύτως συζήτηση περί εγγύησης.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Μπορει να εκατσε σε εμενα ,η ασχημη συμπεριφορα.
Ειμαι και λιγο παραξενος σαν ανθρωπος ,επειδη ειμαι και μηχανολογος στο επαγγελμα και τους τη λεω ασχημα αλλα με ευγενεια παντα.
Ισως κανουν τα παντα να με ξεφορτωθουν.
Αλλα επειδη εχω 5 χρονια εγγυηση τους εγινα τσιμπουρι με τις διαφορες βλακειες του αυτοκινητου.
Μπορει να παιζει και αυτο.
 

dj lepe

Rookie
May 16, 2011
37
0
0
απο πλευρας τιμης και μονο καρανικολα αν ισχυει βεβαια το 120, θυμαμαι το 1ο για μενα ζητησαν 80ευρω.παντως σε ετησιο τα 180ευρω εινα ταριφα κ οι υπολοιποι που αναφερουν εχουν κοντα 160 ετησιο παλι.μικρες διαφορες παντως.θα ηθελα να σταθω καρανικολα και βασιλη οι οποιοι εμενα με εχουν καταξενερωσει και ταλαιπωρησει πανω απο 2 φορες οποτε σε θεμα εξυπηρετηση και το ποιο βασικο ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ χανουν αρκτετα.δε θα μπω σε λεπτομεριες γιατι θα κουρασω.η επιλογη δικη σου.
 

Walking

New member
MK7.5
Aug 5, 2016
99
1
8
38
Αγία παρασκευή
Μοντέλο
MK7.5
Karby μπορεί και λόγω επαγγέλματος να είχες αυτήν την αντιμετώπιση χαχαχαχα.ισως παίζει ρόλο και η περίοδος που θα κάνεις το service.και εξηγώ:εγώ πήρα το αμάξι τον Αύγουστο.και θα κάνω το 1ο service τον Αύγουστο.Επειδη ο συγκεκριμένος μήνας είναι "νεκρός" μήνας για τις αντιπροσωπίες γτ φεύγει ο κόσμος και η Αθήνα αδειαζει,κάνουν κάποιες προσφορές.ο παζαροπουλος πχ. τον Αύγουστο κάνει κάποιες εκπτώσεις είτε στα ανταλλακτικά είτε στα εργατικά.επισης πιστεύω παίζει και ρόλο και η σχέση που μπορεί να έχει αναπτυξη ο καθένας από εμάς είτε με τον πωλητή είτε με τον μηχανικό.Εγω καθυστέρησα να πάρω το αμάξι πάνω από μήνα.και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να έχω επισκεφθεί αρκετές φορές την αντιπροσωπία  το διάστημα εκείνο και ανέπτυξα μία άλφα σχέση με τον πωλητή.και κρατάω μία τυπική επαφή ακόμα και σήμερα.θες ένα τηλέφωνο μία στο τόσο να μάθω τα νέα του,θες μία επίσκεψη από την αντιπροσωπία να κεράσει ένα καφέ να τα πείτε για λίγο.και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να με εξυπηρετεί και να ασχολειτε με τα προβλήματα και που ανέφερα παραπάνω.και επειδή έκανα 3-4 επισκέψεις στο συνεργείο,μοιραία γνώρισα και τον αρχιμηχανηκο του συνεργείου.και απλά κρατάω επαφές μαζί τους γτ σίγουρα θα τους χρειαστώ στο μέλλον μιας και έχω ακόμα 7.5 χρόνια εγγύηση.Σιγουρα ο καθένας δεν μπορεί να μπαίνει σε αυτήν την διαδικασία το να κρατάει επαφές αλλά αν εγώ πάω Καρανικόλα πχ δεν θα είμαι τόσο άνετος και θα νιώθω έξω από τα νερά μου γτ δεν ξέρω κανέναν εκεί και θα σκέφτομαι"θα μου προσέξουν το αμάξι;" "θα μου αλλάξουν αυτά που πρέπει"και άλλα τέτοια που σκέφτεται ο καθένας που μπαίνει σε μία αντιπροσωπία για ένα service η για κάποιο πρόβλημα που έχει προκύψει στο αυτοκίνητο του.Για εμένα παίζει μεγάλο ρόλο και η σχέση μεταξύ ιδιοκτήτη και αντιπροσωπίας και ποιο πολύ των ανθρώπων που βρίσκονται στην οποια αντιπροσωπία.ελπιζω να βοηθησα
 

Fiestaris

Hero Member
Mar 14, 2016
986
1
18
45
ΑΘΗΝΑ
Ισχύει αυτό (ή νομίζουμε ότι ισχύει δίοτι νομίζουμε ότι έχουμε τον έλεγχο) αλλά για μένα δε θα έπρεπε να ισχύει. Δηλαδή μια σοβαρή εταιρεία πρέπει να αντιμετωπίζει τους πελάτες χωρίς διακρίσεις.
 

Walking

New member
MK7.5
Aug 5, 2016
99
1
8
38
Αγία παρασκευή
Μοντέλο
MK7.5
Φίλε fiestaris εγώ προσωπικά στον παζαροπουλο όταν χρειαστηκα την εγγύηση για τα προβλήματα που έχω αναφέρει πιο πάνω,ήμουν δίπλα στο αμάξι και έβλεπα ότι έκαναν πάνω στο αυτοκίνητο μου.και αυτό λόγω της οικιοτητας που έχω αποκτηση.Έχεις δίκιο στο γεγονός ότι αυτά έπρεπε να είναι αυτονόητα που λες αλλά δυστυχώς είναι πάρα πολύ λίγες οι αντιπροσωπίες που αντιμετωπίζουν τους πελάτες χωρίς διακρίσεις.
 

kimon

New member
Jul 19, 2015
53
2
8
? said:
καλησπέρα σε ολους!
ηγκηκεν η ωρα για το 1ο μου service σε φιεστα βενζινη turbo 100hp.
εχω συμπληρωσει 8.500 χλμ.

εχω τις εξης τιμες:  απο σφακιανακη στον κηφισσο 135 ευρω για λαδια,φιλτρο λαδιου,φιλτρο air condition.

(ρε παιδια επειδη ειμαι κ λιγο εως πολυ ασχετη....μονο αυτα τσεκαρουν??δεν κοιταν ετσι λιγο γενικοτερα το αμαξι?)

καρανικολας παλαιο φαληρο: 120 ευρω τα ιδια πραγματα κ μου ειπε οτι οκ κοιταμε λιγο κ τα φρενα κλπ.

και θα ρωτησω και στον παζαροπουλο στην πετρου ραλλη γιατι μου ζητησε αριθμο πλαισιου (για να να μου πει συγκεκριμενη τιμη για τυχον ανταλλακτικα κλπ) κ δεν τον ειχα προχειρο.


τελος, τωρα τελευταια ακουω ενα κροταλισμα καθως οδηγω νομιζω εξωτερικα αλλα δεν εχω εντοπισει ακριβως απο που προερχεται ο θορυβος.φανταζεστε τι μπορει να ειναι? επισης αν τους το πω στο σερβις φανταζομαι θα το τσεκαρουν? επισης κουμπωνει δυσκολα η οπισθεν. αυτο βεβαια απο την αρχη συνεβαινε αλλα ειχα θεωρησει οτι θα στρωσει.να τους το πω κι αυτο? γνωριζει κανεις αν ειναι εντος εγγυησης αν χρειαστει να αλλαξουν κατι?


ευχαριστω εκ των προτερων! :)
Κι εγώ στο Σφακιανάκη (Κηφισό) πήγα τέλη Ιουλίου 2016,για το 1ο service (μοντ.7/2015),αλλά παρ'ότι και με συστάσεις,δεν έμεινα ευχαριστημένος (έγράψα και σ'άλλο σημείο του forum πιο αναλυτικά).Χρειάστηκε μετά απο 4-5μήνες να ξαναπάω,γιατί δεν είχαν βιδώσει το φίλτρο λαδιού καλά κι ευτυχώς το πήρα χαμπάρι πριν γίνει μεγάλη η απώλεια.Το διόρθωσαν,χωρίς καμία απαίτηση,όμως (παρά που έχω κι έκπτωση) το σκέφτομαι για την επόμενη φορά.
Για Καρανικόλα δεν ξέρω-αν κι έχω ακούσει καλά λόγια από γνωστό μου-,όπως επίσης καλά λόγια έχω ακούσει και για τη Βέλμαρ (Μαρούσι).
Όσον αφορά την όπισθεν,έτσι λίγο δύσκολα είναι και στο δικό μου (και σε όλα τα Fiesta απ'ότι διαβάζω,).Μην την βάζεις βιαστικά και εν κινήσει.
 

GRF

Rookie
Jan 28, 2016
48
0
0
Η βελμαρ είναι η πιο ακριβή και παρότι μένω πολύ κοντά δεν την προτιμώ και για την μεγάλη καθυστέρηση αφού εξυπηρετεί 3 μαρκες
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Εγω και τα 3 ετήσια  service τα έκανα στον Καρανικόλα λόγω απόστασης . Στο 1ο είχα τις χειρότερες εντυπώσεις και τους το είπα. Τα άλλα δύο τα έκανα μετά από συνενόηση με τα αφεντικά ότι δεν θα δεχτώ τον ίδιο τσαπατσούλη και έκαναν καλίτερη δουλειά. Ενδιάμεσα πήγα στο Παζαρόπουλο γιά αλλαγή λαδιών μόνο και δοκιμή και έμεινα ευχαριστημένος. Με όλους αυτούς ταλαιπωρούμαστε λόγω εγγύησης. Οσοι έχουν δηλαδή 8 χρόνια εγγὐηση θα πρέπει να πηγαίνουν κάθε χρόνο σε αυτούς ;
 

ilias86

Hero Member
Vip Team
MK7.5
May 28, 2011
1,194
22
38
37
Γλυφάδα
Μοντέλο
MK7.5
Αν κάνω ενδιάμεση αλλαγή λαδιών σε εξειδικευμένο συνεργείο Ford "της γειτονιάς" , ενώ κάνω τα ετήσια σερβίς κανονικά στην αντιπροσωπία πιστεύετε ότι θα εχω πρόβλημα με την εγγύηση;
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Θα καταλάβει κανείς ότι έκανες ενδιάμεση αλλαγή αν χρησιμοποιήσεις γνήσια ανταλλακτικά; Εκτός κι αν το γράψεις στο βιβλίο service.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Επειδη αναφερθηκα σε συγκεκριμενο αντιπροσωπο και νοιωθω και καπως δυσκολα για αυτο να πω οτι.
Το αμαξι το παρελαβα με καθυστερηση 1 μηνα παρ ολο που το εξοφλησα απο αρχης.
Εκει γνωριστηκα με τον οικονομικο διευθυντη γιατι μαλιοτραβηχτηκαμε.
Το αμαξι απο πλευρας ποιοτητος κατασκευης ΗΤΑΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.
Φαινοταν τρακαρισμενο ενω δεν ηταν ,ΗΤΑΝ ΚΑΚΟΜΟΝΤΑΡΙΣΜΕΝΟ.
Εκει γνωριστηκα με τον τεχνικο προισταμενο γιατι απαιτησα,να μου βιδωσουν τον μεντρεσε της πορτας του οδηγου,να βαλουν στη θεση του το αριστερο φαναρι ,να μαζεψουν τα καλωδια
απο τους αισθητηρες οπισθεν ,να αλλαξουν το χαλασμενο δεξι λαστιχο πορτας,και πολλα αλλα.
Εκει λοιπον γνωριστηκα με τον κυριο αυτο που στην αρχη μου ειπε το ΙΣΤΟΡΙΚΟ.
Κυριε τι νομιζετε οτι πηρατε ? ASTON MARTIN?
Στη συνεχεια γνωριστηκαμε καλλιτερα με την γνωστη ιστορια με τα λαδια ,οπου ηθελε να
επιμενει ΟΤΙ ΛΕΩ ΛΑΛΑΚΙΕΣ τη στιγμη που προσκομιζα τεχνικα ενχειριδια  απο
Πολυτεχνεια του εξωτερικου οσον αφορα το ιξωδες του λαδιου που πρεπει να χρησιμοποιουν
τα δικα μας αυτοκινητα για την Ελλαδα.
Εκει μεσω απαραδεχτης συμπεριφορας του ΓΝΩΡΙΣΤΗΚΑΜΕ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ αφου τα εχωσα χοντρα
ΣΤΗΝ ΜΑΜΜΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
Θελω να καταληξω οτι το αμαξι ενω ειναι γενικα καλο αυτοκινητο ,γινεται
εκνευριστικο για πολλες σοβαρες λεπτομερειες που δεν αντιμετωπιζονται σωστα
απο του "Τεχνικους προισταμενους."
Δεν θελω να φανταστω τι θα γινοταν αν δεν ανακαλυπτα μονος μου οτι το αμαξι
χανει αντιψυκτικο απο καπακι του κινητηρα γυρω απο την τρομπα.
Και ενω υπαρχει ανακληση και οδηγια λιγο μετα την ποαρουσιαση του τρικιλυνδρου
κινητηρα για αυτο το προβλημα ,κανεις μα κανεις δεν εχει ενημερωσει κανενα ιδιοκτητη.
Αποτελεσμα να σκανε μοτερ σπασμενα απο υπερθερμανση ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΓΚΙΕς ΜΕ ΤΙΣ
ΕΓΓΥΗΣΕΙς.
Εμενα μου κρατησαν για αυτο το προβλημα το αυτοκινητο 12 ημερες μεσα
για μια φλατζα και καποιες βιδες που αλλαξαν.
Εαν δεν υπηρχε εκει μεσα ενασ αλλος εργοδηγος με πολυ καλους τροπους
ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΒΟΥΚΙΝΟ ΣΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ.
Για εμενα αντιμετωπιση σαν και αυτη ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ.
Απο το αλλο αυτοκινητο που εχω πλεον 10 χρονια SEAT LEON CUPRA
ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΟΤΕ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΤΟ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ
ΟΛΑ ΠΑΝΤΑ ΑΨΟΓΑ.
Το πρωτο χρονο μου αλλαξαν 5 κομπλε εξατμισεις γιατι υπηρχε προβλημα
χωρις την παραμικρη γκρινια και παντα φιλικα και ωραια.
Εγραψα πολλα ομως και κουραζω.
Θα πηγαινω συνεχεια Παζαροπουλο ,να μου τα παιρνουν γιατι εχω εγγυηση
5 χρονια και τους εχω αναγκη ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟς .
Ουτε απο αυτους αλλα ουτε και απο το αυτοκινητο ,που στο δρομο ειναι σουπερ
αλλα ολα τα αλλα ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ.
 

GRF

Rookie
Jan 28, 2016
48
0
0
Πεστα Έτσι είναι λόγω της Εγγυησης τους ανεχόμαστε.
 

Walking

New member
MK7.5
Aug 5, 2016
99
1
8
38
Αγία παρασκευή
Μοντέλο
MK7.5
Αυτό ισχύει.Πιστευω δεν υπάρχει άνθρωπος που πάει στην αντιπροσωπεία λόγω αξιοπιστίας η εξυπηρέτησης η εμπιστοσύνης.Ολοι πάμε λόγω της εγγύησης και πιστεύω γι'αυτό τον λόγο έχουν και αυτές τις συμπεριφορές ορισμένοι αντιπρόσωποι όπως στην περίπτωση του KARBY
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
GRF said:
Πεστα Έτσι είναι λόγω της Εγγυησης τους ανεχόμαστε.

Walking said:
Αυτό ισχύει.Πιστευω δεν υπάρχει άνθρωπος που πάει στην αντιπροσωπεία λόγω αξιοπιστίας η εξυπηρέτησης η εμπιστοσύνης.Ολοι πάμε λόγω της εγγύησης και πιστεύω γι'αυτό τον λόγο έχουν και αυτές τις συμπεριφορές ορισμένοι αντιπρόσωποι όπως στην περίπτωση του KARBY

Μην τα παραλέμε κιόλας, αν έχετε εμπειρία από συνεργεία και αντιπροσωπείες, τότε θα ξέρετε ότι στην αντιπροσωπεία έχουν καλύτερα μηχανήματα και εργαλεία, σίγουρα έχουν καλύτερα διαγνωστικά, συνήθως έχουν περισσότερη εμπειρία ή έστω γνώση για τα μοντέλα της εταιρείας "τους", σχεδόν πάντα υπάρχει κάποιος που έχει κάνει το σεμινάριο για κάθε συγκεκριμένο μοντέλο (άρα πάντα υπάρχει έστω ένας τεχνικός που ξέρει -θεωρητικά- καλύτερα το αυτοκίνητό μας), ενώ τις περισσότερες φορές μπορούν να βρουν πιο γρήγορα, εύκολα και εύστοχα το τι συμβαίνει, αν έχουμε κάποιο πρόβλημα.

Από την άλλη, τα εργατικά που χρεώνουν είναι πάντα υψηλότερα (λόγω τιμοκαταλόγου εταιρείας), τα ανταλλακτικά είναι σχεδόν πάντα αυθεντικά (άρα και ακριβότερα), και *συνήθως* δεν θέλουν να ασχοληθούν ή να κάνουν "περίεργα" πράγματα στο αυτοκίνητο, πόσο μάλλον αν είναι ακόμα εντός εγγύησης.

Όπως με τα πάντα σε αυτό το σύμπαν, υπάρχουν υπέρ και κατά, ζυγίζουμε και διαλέγουμε.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread